abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 juli 2014 @ 01:50:01 #101
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142468087
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:48 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:

[..]

Kans is groot.

Marge is al klein in de luchtvaart twee vliegtuigen kwijt kan je de kop kosten.
Zonde, 2e konden ze niks aan doen, en 1e is nog niet bekend..
pi_142468089
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:47 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Sjongejongejonge, blijft nog steeds 1 van de betere vliegtuigmaatschappijen.
Nee, hun voorlichting (MH370) en risicovermijding (MH17) blijken waardeloos.

Als ik al naar Maleisie zou vliegen, dan zeker niet met MA. Ik neem aan dat ik niet de enige ben die zo denkt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_142468091
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:47 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Sjongejongejonge, blijft nog steeds 1 van de betere vliegtuigmaatschappijen.
Ja maar perfecte bedrijven kunnen kapot gaan zie DAF, Fokker etc.
pi_142468099
quote:
15s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:48 schreef Reki het volgende:
Waarom spreekt de Nederlandse media nog steeds over een "vliegramp". Het is toch duidelijk dat het een doelbewuste aanslag is?
In opdracht van Rutte
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 01:51:09 #105
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142468107
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, hun voorlichting (MH370) en risicovermijding (MH17) blijken waardeloos.

Als ik al naar Maleisie zou vliegen, dan zeker niet met MA. Ik neem aan dat ik niet de enige ben die zo denkt.
Nou... dat risicovermijding zaten ze wel goed mee, is bevestigd dat ze in 'veilige' lucht zaten.
+2000 feet wat onveilig is..
pi_142468129
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:51 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Nou... dat risicovermijding zaten ze wel goed mee, is bevestigd dat ze in 'veilige' lucht zaten.
Die Buk haalt 72.000 voet zag ik net op de BBC.

Dan is 33.000 vs 31.000 toch wat magertjes. Had gewoon omgevlogen, dan was het sowieso niet gebeurd.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_142468138
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:51 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Ja jammer dat men de defenitie van veilig niet aanpast aan de beschikbaarheid van wapens die 13 km met gemak kunnen halen....
pi_142468140
quote:
Waarom spreekt de Nederlandse media nog steeds over een "vliegramp". Het is toch duidelijk dat het een doelbewuste aanslag is?
Een ramp is volgens de van Dale nog steeds een groot ongeluk. En een ongeluk kun je expres veroorzaken.

Dus snap je punt totaal niet.
I feel kinda Locrian today
  zaterdag 19 juli 2014 @ 01:54:12 #109
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_142468166
Aangezien de onrust in de regio lijkt het me bijzonder sterk dat er geen US sateliet mee zit te kijken/luisteren. Dat de info nog niet publekelijk is vrijgegeven (lijkt me evident).
pi_142468187
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:52 schreef starla het volgende:

[..]

Een ramp is volgens de van Dale nog steeds een groot ongeluk. En een ongeluk kun je expres veroorzaken.

Ik wel, ik zie een ramp als iets wat niet veroorzaakt is door moedwillig handelen.

Een raket afvuren richting een vliegtuig is imho een bewuste keuze van een mens dus geen ongeluk.
pi_142468191
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dan is 33.000 vs 31.000 toch wat magertjes. Had gewoon omgevlogen, dan was het sowieso niet gebeurd.
Achteraf geouwehoer.

CNN is wel bagger zeg. Alleen maar reclame die onderbroken wordt met nietszeggende suggestieve opmerkingen
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_142468202
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:55 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:

[..]

Ik wel, ik zie een ramp als iets wat niet veroorzaakt is door moedwillig handelen.

Een raket afvuren richting een vliegtuig is imho een bewuste keuze van een mens dus geen ongeluk.
Geen ongeluk, maar wel een ramp.
pi_142468214
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:52 schreef starla het volgende:

. En een ongeluk kun je expres veroorzaken.

Ehhh, dan is het toch geen ongeluk?

Als ik starla doodschiet omdat ik dacht dat je Loekie1 was, is het nog steeds moord, geen "ongeluk".

Ongeluk is echt totaal de verkeerde term hier.

zaterdag 19 juli 2014 @ 01:57:16 #114
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_142468221
quote:
9s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:50 schreef eight het volgende:

[..]

In opdracht van Rutte
quote:
9s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:50 schreef eight het volgende:

[..]

In opdracht van Rutte
En terecht, laat eerst maar helemaal vast staan wat gebeurt is, voor we als Nederland zijnde een harde positie in nemen. Het is niet alsof we de kernwapens die bij Volkel liggen aan kunnen spreken.

Al vind ik ook dat het leger er heen moet op het moment dat de separatisten onderzoekers niet bij het wrakstuk mogen. Fuck die mensen, knal ze af. Maar je kan moeilijk je eigen leger op het grondgebied van iemand in zetten met wie je niet in oorlog bent.

Dus dat werkt allemaal niet, door je nu als het braafste jongetje in de klas op te stellen, sta je straks politiek des te sterker. Want apaches gaan we niet sturen om ze daar kapot te schieten, dan moeten we eerst die volksrepublieken aanvaarden, dan kunnen we daarna aan hen de oorlog verklaren. Maar wat schiet je daarmee op?
pi_142468227
quote:
Omdat er nog geen bewijs is gezien door Rutte neem ik aan. Oekraine was er als de kippen bij om te zeggen dat het vliegtuig met een raket neergehaald was. Vervolgens riep alle media dat na zonder bewijs gezien te hebben. Daarna zei Amerika dat ze bewijs dachten te hebben dat het inderdaad een raketaanval was en weer riep alle media dat na. Zonder dat bewijs gezien te hebben.

Wat dat aan gaat doen die latente homo het gewoon goed. Kalmte bewaren en rustig het bewijs afwachten terwijl je alles in het werk stelt om een internationaal onderzoeksteam ter plaatse te krijgen en de lichamen naar Nederland te halen en nabestaanden te informeren en opvangen.

Dus in deze krijgt Rutte wel gewoon kudo's van mij; hoewel ik die kerel voor geen 5 cent mag; dit doet hij gewoon hartstikke goed :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zaterdag 19 juli 2014 @ 01:57:45 #116
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142468232
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Precies. Maar dan ligt de "schuld" dus niet bij de maatschappij maar bij de IACO die verklaard heeft dat het luchtruim veilig is. Daar ga je dan ook vanuit als vliegtuigmaatschappij.
pi_142468238
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:55 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:

[..]

Dat kun je wel vinden, maar het woordenboek vindt dat niet. Ik vind de mening van het woordenboek wat waardevoller.
pi_142468259
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:58 schreef starla het volgende:

[..]

Dat kun je wel vinden, maar het woordenboek vindt dat niet. Ik vind de mening van het woordenboek wat waardevoller.
;(
  zaterdag 19 juli 2014 @ 02:00:09 #119
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_142468264
quote:
3s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:57 schreef Geralt het volgende:

[..]

Wat dat aan gaat doen die latente homo het gewoon goed.
Ze oudste broer en grote voorbeeld is overleden aan AIDS, laat dat gezeik over homo zijn gewoon achterwege. Nergens voor nodig.
pi_142468268
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:59 schreef eight het volgende:

[..]

;(
Sorry ;(
pi_142468281
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:57 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Precies. Maar dan ligt de "schuld" dus niet bij de maatschappij maar bij de IACO die verklaard heeft dat het luchtruim veilig is. Daar ga je dan ook vanuit als vliegtuigmaatschappij.
IACO verklaard dat niet. Die zeggen dat de verantwoording bij de landen zelf ligt. :)

quote:
De organisatie voor de burgerluchtvaart van de Verenigde Naties, de ICAO zegt vrijdag dat ze het "niet als ons werk'' beschouwt om landen en luchtvaartschappijen te waarschuwen voor raketten. Lidstaten zijn verantwoordelijk om te waarschuwen voor bedreigingen van de luchtvaart.

Ook zegt de ICAO"geen operationeel mandaat'' te hebben om gegevens te delen over luchtvaartmaatschappijen die bepaalde delen van de wereld mijden.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_142468284
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:55 schreef eight het volgende:

CNN is wel bagger zeg. Alleen maar reclame die onderbroken wordt met nietszeggende suggestieve opmerkingen
Klopt, was bij MH370 nog erger. YouTube volspammen met "het is terrorisme!!!1!1!1!1!!" en nooit erop terugkomen dat ze mensen compleet onterecht beschuldigd hebben.

pi_142468296
leuk topic dit voor als je niet kan slapen in deze hitte
pi_142468299
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:58 schreef starla het volgende:

[..]

Ik niet! ik ga de vette van dale een boze mail sturen :(
  zaterdag 19 juli 2014 @ 02:03:16 #125
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_142468323
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 02:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Klopt, was bij MH370 nog erger. YouTube volspammen met "het is terrorisme!!!1!1!1!1!!" en nooit erop terugkomen dat ze mensen compleet onterecht beschuldigd hebben.
Ah ja ik weet nog dat één van de piloten een ongelooflijke fanaat was qua vliegen dat hij een briljante opstelling thuis had om flight simulator te spelen. Was meteen een mogelijke terrorist, want wie doet dat nou. Na het vliegen thuis ook nog virtueel vliegen.
pi_142468331
quote:
18s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 02:02 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:

[..]

Ik niet! ik ga de vette van dale een boze mail sturen :(
Mag je doen. Randdebiel stond er ook heel lang niet in totdat ik een brief schreef (shit you not).
pi_142468335
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:54 schreef Drugshond het volgende:
Aangezien de onrust in de regio lijkt het me bijzonder sterk dat er geen US sateliet mee zit te kijken/luisteren. Dat de info nog niet publekelijk is vrijgegeven (lijkt me evident).
Omdat de CIA/NSA al een complete campagne hieromheen aan het bouwen is, en de info pas vrijgooit op het moment dat het Rusland het het slechtste uitkomt of de campagne klaar is :)
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
  zaterdag 19 juli 2014 @ 02:04:57 #128
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_142468362
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 02:03 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Omdat de CIA/NSA al een complete campagne hieromheen aan het bouwen is, en de info pas vrijgooit op het moment dat het Rusland het het slechtste uitkomt of de campagne klaar is :)
USA heeft al aangegeven dat het een ground to air missile was, maar dat ze niet wisten wie hem had afgeschoten?
  zaterdag 19 juli 2014 @ 02:05:01 #129
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142468365
quote:
3s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 02:01 schreef Geralt het volgende:

[..]

IACO verklaard dat niet. Die zeggen dat de verantwoording bij de landen zelf ligt. :)

[..]

Hoe bedoel je 'verklaard dat niet', zij geven toch aan waar het veilig is om te vliegen en waar niet.
pi_142468383
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 02:03 schreef Tweek het volgende:

[..]

Ah ja ik weet nog dat één van de piloten een ongelooflijke fanaat was qua vliegen dat hij een briljante opstelling thuis had om flight simulator te spelen. Was meteen een mogelijke terrorist, want wie doet dat nou. Na het vliegen thuis ook nog virtueel vliegen.
Tja toen ik mijn huidige woning kocht lagen er (kleine) propellors in.

Van modelvliegtuigen dit omdat de vorige bewoner een piloot is en als hobby met rc vliegtuigen vloog.

Is hij nu een terrorist? ik denk het niet meer iemand die vliegen als hobby en beroep heeft.
pi_142468391
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 02:04 schreef Tweek het volgende:

[..]

USA heeft al aangegeven dat het een ground to air missile was, maar dat ze niet wisten wie hem had afgeschoten?
Weten ze, beter zelfs, er is op dit very moment een satellietje de exacte route aan het volgen waar dat ding heengaat, net zolang tot er genoeg lastbare info voorhanden is :)
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
pi_142468398
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 02:03 schreef starla het volgende:

[..]

Mag je doen. Randdebiel stond er ook heel lang niet in totdat ik een brief schreef (shit you not).
:D
  zaterdag 19 juli 2014 @ 02:08:00 #133
89730 Drugshond
pi_142468419
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 02:03 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Dat zal wel loslopen.... denk eerder dat er achter de schermen al redelijk bekend is waar- en hoe het precies is gebeurd. Maar dat het nadere inkleuring gaat krijgen lijkt me vanzelfsprekend. Met vingerwijzen alleen kom je er niet. Dus vanuit die optiek snap ik Rutte wel.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 02:09:23 #134
89730 Drugshond
pi_142468454
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 02:04 schreef Tweek het volgende:

[..]

Die zien echt wel een UFO op hun schempje, en lokatie. :{w . Zo'n raket is niet echt klein dus dat geeft een radarbeeld af.
pi_142468455
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 02:03 schreef Tweek het volgende:

[..]

Ja, framing is CNN zeer goed in. Zie die arme Dagestaanse studenten die een "bomaanslag" in de schoenen geschoven kregen....

Ik heb ook stenen thuis, en modelleer in mijn vrije tijd, ben ik nu een geologisch terrorist? :')

zaterdag 19 juli 2014 @ 02:09:26 #136
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_142468457
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 02:06 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Weten ze, beter zelfs, er is op dit very moment een satellietje de exacte route aan het volgen waar dat ding heengaat, net zolang tot er genoeg lastbare info voorhanden is :)
Ik had al gelezen dat ze gezien hadden dat het ding afgevuurd werd. Ze weten sowieso dat er een raket is afgevuurd. Ze kunnen alleen niet zeggen met zekerheid wie het was, behalve dat het van het gebied van separatisten kwam.

Ben je sarcastisch trouwens, want ik kan het er niet uit opmaken.
pi_142468465
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 02:08 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Dat zal wel loslopen.... denk eerder dat er achter de schermen al redelijk bekend is waar- en hoe het precies is gebeurd. Maar dat het nadere inkleuring gaat krijgen lijkt me vanzelfsprekend. Met vingerwijzen alleen kom je er niet. Dus vanuit die optiek snap ik Rutte wel.
Ik durf te wedden dat de CIA nu al en groep verdachten heeft beperkt tot maximaal 25 betrokkenen, en dat ze weten waar de BUK die de SA11 afschoot op dit moment staat en waar deze voor het afschieten ook vandaan kwam
  zaterdag 19 juli 2014 @ 02:10:23 #138
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_142468470
Ook weer dat typische gedrag om overal schuldigen voor aan te willen wijzen :') De hele aardkloot zit vol conflictgebieden en Oost-Oekraine is echt niet de enige plek waar AA-geschut beschikbaar is. Achteraf is het zo makkelijk mekkeren, maar het is al tientallen jaren zo dat er over of langs conflictgebieden gevlogen wordt. Ten eerste moet je heel specifieke wapens hebben om civiele luchtvaart neer te kunnen schieten en ten tweede heeft geen enkele partij daar wat aan. Dat het nu wel gebeurd is staat m.i. gelijk aan een terrorist die zichzelf opblaast bij een markt of voor een consulaat of zo. Dat betekent ook niet dat gelijk dat gebied onveilig verklaard moet worden.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  zaterdag 19 juli 2014 @ 02:10:42 #139
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_142468477
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 02:09 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, framing is CNN zeer goed in. Zie die arme Dagestaanse studenten die een "bomaanslag" in de schoenen geschoven kregen....

Ik heb ook stenen thuis, en modelleer in mijn vrije tijd.
Dat was Reddit die teveel de sherlock wou uit hangen, samen met de social justice warriors.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 02:13:23 #140
89730 Drugshond
pi_142468524
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 02:10 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Ik durf te wedden dat de CIA nu al en groep verdachten heeft beperkt tot maximaal 25 betrokkenen, en dat ze weten waar de BUK die de SA11 afschoot op dit moment staat en waar deze voor het afschieten ook vandaan kwam
Maar nog niet publiekelijk vrijgegeven. Op dit moment kun je maar 1 ding doen. Zorgen dat de overledenen snel thuis komen. En formeel je betrokkenheid tonen.
pi_142468535
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 02:09 schreef Tweek het volgende:

[..]

Ik had al gelezen dat ze gezien hadden dat het ding afgevuurd werd. Ze weten sowieso dat er een raket is afgevuurd. Ze kunnen alleen niet zeggen met zekerheid wie het was, behalve dat het van het gebied van separatisten kwam.

Ben je sarcastisch trouwens, want ik kan het er niet uit opmaken.
Nee, ik heb na de 2de golfoorlog het nodige gezien hoe de amerikanen met satelite-tracking omgaan, en durf te wedden dat er na een launch detection en een melding van een neergeschoten civiele jet er binnen een half uur een project op poten stond met orders om de desbetreffende BUK te spotten en te tracken, en die dingen halen geen topsnelheden van 140km/u, dus dat moet eenvoudig vindbaar zijn geweest
  zaterdag 19 juli 2014 @ 02:15:33 #142
89730 Drugshond
pi_142468552
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 02:10 schreef twiFight het volgende:
Ook weer dat typische gedrag om overal schuldigen voor aan te willen wijzen :') De hele aardkloot zit vol conflictgebieden en Oost-Oekraine is echt niet de enige plek waar AA-geschut beschikbaar is. Achteraf is het zo makkelijk mekkeren, maar het is al tientallen jaren zo dat er over of langs conflictgebieden gevlogen wordt. Ten eerste moet je heel specifieke wapens hebben om civiele luchtvaart neer te kunnen schieten en ten tweede heeft geen enkele partij daar wat aan. Dat het nu wel gebeurd is staat m.i. gelijk aan een terrorist die zichzelf opblaast bij een markt of voor een consulaat of zo. Dat betekent ook niet dat gelijk dat gebied onveilig verklaard moet worden.
Ja in dit geval wel. Ze wisten dat 2 landen op zeer gespannen voet met elkaar waren. Dus waarom geen no-fly-zone instellen. Beetje de gedachte van het zal wel loslopen. Dus niet.
pi_142468570
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:21 schreef twiFight het volgende:

[..]

En omdat jij geen tv kijkt ben je blijkbaar spontaan glad vergeten dat andere mensen nog wel de tv aan hebben staan? Ja joh, logisch.
Jij bent weer voor andere mensen aan het denken? ^O^
  zaterdag 19 juli 2014 @ 02:16:31 #144
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_142468574
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 02:14 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Nee, ik heb na de 2de golfoorlog het nodige gezien hoe de amerikanen met satelite-tracking omgaan, en durf te wedden dat er na een launch detection en een melding van een neergeschoten civiele jet er binnen een half uur een project op poten stond met orders om de desbetreffende BUK te spotten en te tracken, en die dingen halen geen topsnelheden van 140km/u, dus dat moet eenvoudig vindbaar zijn geweest
Gezien vanuit werk bedoel je?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_142468579
quote:
Was er zelf heel verbaasd over en vond het niet kunnen omdat het al heel lang gebruikt wordt als scheldwoord. Misschien toevallig hoor, maar vlak nadat ik ze aanschreef stond ie bij de nieuwe uitgave erin (misschien dat meer mensen erover 'klaagden'). Eind jaren '90 ofzo? Exact jaar weet ik niet meer. Als je nog een oude van Dale thuis hebt moet je maar checken.
pi_142468596
quote:

[..]

Verstoppen in een graanloods is niet zo moeilijk.

pi_142468621
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 02:16 schreef Molo het volgende:

[..]

Gezien vanuit werk bedoel je?
Nee, was een documentaire op NGC, niks geheims aan

Mocht je denken dat ik hier een zolderkamer007 zit uit te hangen, leuk idee, maar nee ;)
pi_142468641
quote:
12s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 02:17 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Verstoppen in een graanloods is niet zo moeilijk.
Trajectory heatsignatures bepalen over ook niet
  zaterdag 19 juli 2014 @ 02:20:06 #149
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_142468643
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 02:19 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Nee, was een documentaire op NGC, niks geheims aan

Mocht je denken dat ik hier een zolderkamer007 zit uit te hangen, leuk idee, maar nee ;)
misschien was je wel koffiejuf geweest daar :P

Oh ja, en NGC documentaires O+
pi_142468645
Obama, op C-SPAN: "our great allies, the Dutch"

Lap dogs bedoelt de zichtbaar oververmoeide Barack Hussein.

zaterdag 19 juli 2014 @ 02:21:23 #151
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_142468662
quote:

[..]

Oh ja daar ben ik het mee eens. Wat dat betreft vind ik ook dat er meteen troepen ingezet hadden moeten worden om de crash site te beveiligen. Al die bivakmuts mensjes die nu op de foto staan zijn debet aan wat is gebeurt. Ik zag een foto van paupers die op een gedeelte van het vliegtuig stonden terwijl hun moeder een foto nam. Dus wat dat betreft zeg ik, ik kom uit Nederland mijn hele familie komt daar vandaan, maak ze allemaal af (werkt beter in het engels, Starship Troopers referentie).

Maar goed zo werkt het niet, zo kunnen we niet ingrijpen zonder de situaties te verergeren. Maar wat zou ik het graag willen, wat een kut volk loopt daar rond.
pi_142468666
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 02:19 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Trajectory heatsignatures bepalen over ook niet
Moeten die satellieten net overkomen.

Sinds MH370 weten we dat men echt niet alles ziet. In dat geval helaas, trouwens.

zaterdag 19 juli 2014 @ 02:21:38 #153
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_142468669
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 02:20 schreef El_Matador het volgende:

die vent ziet er wel reteslecht uit ja :X

En die Anderson Cooper op CNN heeft ook een creepy hoofd vind ik, maar kan ook aan zijn beroerde make-up en haarkleur liggen :')
pi_142468675
quote:

Het is wel zo dat Rutte nu alles op gaat lossen.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 02:22:51 #155
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_142468688
quote:

Tja hij zou ook niet willen dat de 800.000 duizend banen waar wij voor zorgen in de VS in gevaar komen, net als dat wij niet willen dat de economie om zeep geholpen wordt.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 02:23:06 #156
89730 Drugshond
pi_142468695
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 02:21 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Sinds MH370 weten we dat men echt niet alles ziet. In dat geval helaas, trouwens.
Die vloog ook niet over een potentiele brandhaard. Oekraine is echt on watch.
pi_142468701
quote:

[..]

Dat klopt, spijker kop,

alleen....

helaas is Radarcoverage grotendeels Land-based

:P
  zaterdag 19 juli 2014 @ 02:23:43 #158
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_142468702
quote:

[..]

die verdween mogelijk in een gebied wat niet interessant/spannend/belangrijk was, dus daar was geen reden om de boel in te gaten te houden.

Hier gaat het om een oorlogsgebied, waar Europa én de VS beide erg veel belang bij hadden (en hebben) de boel in de gaten te houden.
pi_142468707
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 02:21 schreef Molo het volgende:

[..]

die vent ziet er wel reteslecht uit ja :X

En die Anderson Cooper op CNN heeft ook een creepy hoofd vind ik, maar kan ook aan zijn beroerde make-up en haarkleur liggen :')
Anderson Pooper (credit: user Copycat) is echt een walgelijk mannetje idd.

zaterdag 19 juli 2014 @ 02:24:10 #160
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_142468711
quote:

[..]

Wat had een satelliet moeten zien toen? Hier was een raket in het spel en die wisten de Amerikanen snel op te sporen. OA door de ulta violette sporen van zo'n raket via de satelliet te zien.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 02:24:40 #161
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_142468724
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 02:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Anderson Pooper (credit: user Copycat) is echt een walgelijk mannetje idd.
crazy eyes, heeft wel wat van Poetin weg qua blik :X
pi_142468731
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 02:15 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Ja in dit geval wel. Ze wisten dat 2 landen op zeer gespannen voet met elkaar waren. Dus waarom geen no-fly-zone instellen. Beetje de gedachte van het zal wel loslopen. Dus niet.
Tja, net zoveel burgers die wisten dat ze over conflictgebieden gingen vliegen, daar bewust ingingen, er overheen vlogen en keurig landen maar niks zeiden. Nooit klaagden. En nu het misgaat is het de schuld van een ander etc. De koe in de kont kijken, het is niet alleen de professional die dat deed, bijna iedereen. Laat dan ook nu de professional nagaan hoe die zijn werk toen heeft gedaan. Als blijkt dat de kans niet veel groter was dan een willekeurig dak dat kan instorten, dan valt hen niet zoveel te verwijten.
pi_142468739
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 02:24 schreef Tweek het volgende:

[..]

Wat had een satelliet moeten zien toen? Hier was een raket in het spel en die wisten de Amerikanen snel op te sporen. OA door de ulta violette sporen van zo'n raket via de satelliet te zien.
Je kan het wel zien als je niet specifiek met dat vliegtuig bezig bent waarschijnlijk. Maar dat is men natuurlijk niet. Men kan wel beelden achteraf bekijken. Dan zie je misschien een punt waar een raket vandaan werd geschoten. Ook wel belangrijk.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 02:26:19 #164
24329 KNAK
ff w88,......
pi_142468740
Is da iemand uit de bible belt op cnn?
Mai pben rai~!
pi_142468741
Molo en Drugshond, true, Oekraine is anders dan de Golf van Thailand.

Toch, als de VS dit had zien aankomen, had men echt wel gereageerd. Turkije is NAVOlid (lees: bases) en niet al te ver weg.

pi_142468746
Er zijn inmiddels al meerdere filmpjes opgedoken en het is echt bizar hoeveel Nederlandse producten daar liggen. Ik zag pakjes 'hoogvliet stroopwafels', toffee fee, pakje sigaretten met nederlandse tekst erop.. ;(
  zaterdag 19 juli 2014 @ 02:26:50 #167
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_142468752
Man (Australiër/Nieuw Zeelander?) wiens broer en schoonzus dood zijn begint over vergeving van de mensen die dit gedaan hebben...

Why???? :o :o

Daar snap ik echt helemaal niks van, maar zal wel een gelovige zijn.
pi_142468753
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 02:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Tja, net zoveel burgers die wisten dat ze over conflictgebieden gingen vliegen, daar bewust ingingen, er overheen vlogen en keurig landen maar niks zeiden. Nooit klaagden. En nu het misgaat is het de schuld van een ander etc. De koe in de kont kijken, het is niet alleen de professional die dat deed, bijna iedereen. Laat dan ook nu de professional nagaan hoe die zijn werk toen heeft gedaan. Als blijkt dat de kans niet veel groter was dan een willekeurig dak dat kan instorten, dan valt hen niet zoveel te verwijten.
Het is en was gewoon een normaal ding op die hoogte.
pi_142468762
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 02:26 schreef Mark031 het volgende:
Er zijn inmiddels al meerdere filmpjes opgedoken en het is echt bizar hoeveel Nederlandse producten daar liggen. Ik zag pakjes 'hoogvliet stroopwafels', toffee fee, pakje sigaretten met nederlandse tekst erop.. ;(
Niet zo raar als meer van de helft van de overleden mensen Nederlands is.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 02:28:00 #170
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_142468764
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 02:26 schreef El_Matador het volgende:
Molo en Drugshond, true, Oekraine is anders dan de Golf van Thailand.

Toch, als de VS dit had zien aankomen, had men echt wel gereageerd. Turkije is NAVOlid (lees: bases) en niet al te ver weg.
wellicht bang voor te grote vlam in de pan?
pi_142468771
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 02:26 schreef Molo het volgende:
Man (Australiër/Nieuw Zeelander?) wiens broer en schoonzus dood zijn begint over vergeving van de mensen die dit gedaan hebben...

Zijn kinderen waren schoolgaand op Sandy Hook? :D

zaterdag 19 juli 2014 @ 02:28:35 #172
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_142468776
quote:
11s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 02:28 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zijn kinderen waren schoolgaand op Sandy Hook? :D
op wat?
  zaterdag 19 juli 2014 @ 02:28:51 #173
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_142468778
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 02:26 schreef Marzoen het volgende:

[..]

Je kan het wel zien als je niet specifiek met dat vliegtuig bezig bent waarschijnlijk. Maar dat is men natuurlijk niet. Men kan wel beelden achteraf bekijken. Dan zie je misschien een punt waar een raket vandaan werd geschoten. Ook wel belangrijk.
Het verhaal is dat de Amerikanen meteen wisten dat er een raket werd afgevuurd. Niet met welk doel, en dat maakt dan ook niet meer uit. Ze weten dat het uit het gebied van de separatisten kwam, ze kunnen alleen niet aan tonen dat Rusland er wat mee te maken had.
pi_142468783
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 02:28 schreef Molo het volgende:

[..]

Absoluut, De Poet vind het niet bijster grappig als er F18's of F22's rond zijn grens dansjes maken.
pi_142468785
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 02:28 schreef Molo het volgende:

[..]

Nee, ik denk echt dat we sinds MH370 kunnen stellen dat de militaire inlichtingendiensten lang niet zoveel weten als wordt gesteld.

pi_142468790
quote:

Dat is dan een van de aardige dingen van geloof. Dat je dat kan. Misschien ben je dan minder boos en verdrietig.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 02:29:58 #177
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_142468796
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 02:15 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Dat is achteraf altijd makkelijk te zeggen. Maar er zijn tientallen, zo niet honderden conflictgebieden en dat gaat nagenoeg altijd goed. Daar hoor je natuurlijk niets over. Maar als we al die landen gaan ontwijken wordt vliegen duurder en de reizen ook langer. Dan zanikt een groot deel van de klanten ook. Pas als het fout gaat vinden we het wel goed dat er omheen gevlogen wordt. In die zin denk ik dat je het beter alle mensen (incl. nederlanders) zelf aan kunt rekenen en niet de vliegtuigmaatschappijen (en op haar beurt de IACO) die de mensen bedienen.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  zaterdag 19 juli 2014 @ 02:29:59 #178
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_142468797
quote:

Die was flink gelovig ja.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_142468801
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 02:29 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, ik denk echt dat we sinds MH370 kunnen stellen dat de militaire inlichtingendiensten lang niet zoveel weten als wordt gesteld.
Zeer duidelijk.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 02:30:26 #180
89730 Drugshond
pi_142468802
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 02:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Wat er nu is tijdens de semi-oorlog met de Oekraine zoal uit de lucht gehaald. Helicopters en vliegtuigen. Toch wel iets (me dunkt). En wat is de kans dat het de volgende keer een lijntoestel betreft omdat iemand te lui is (lees : onervaren) om juist niet op die knop te drukken.

2001 04-10 Een Russisch passagiersvliegtuig stort neer in de Zwarte Zee. Later blijkt dat het bij vergissing is neergeschoten met een S-200 Angara/Vega/Dubna raket door het leger van Oekraïne.
----
De kans was wel degelijk aanwezig.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 02:30:46 #181
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_142468805
quote:

[..]

Je kan niet tienduizenden vluchten in de gaten houden, maar als er een raket afgeschoten wordt, dan weten ze het wel.
pi_142468806
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 02:28 schreef Tweek het volgende:

[..]

Het verhaal is dat de Amerikanen meteen wisten dat er een raket werd afgevuurd. Niet met welk doel, en dat maakt dan ook niet meer uit. Ze weten dat het uit het gebied van de separatisten kwam, ze kunnen alleen niet aan tonen dat Rusland er wat mee te maken had.
En daarom worden de satellietbeelden pas vrijgegeven tot men zeker weet dat de Buk niet teruggaat naar de Poet.
pi_142468814
quote:

[..]

op zee niet nee, dat is ook geen centre of attention, en radarsystemen anno 2014 kunnen nog steeds geen grote stukken zee coveren.
pi_142468816
Samantha Power, VSambassadeur in het VK gaf een persconferentie vandaag, nu op C-SPAN.

pi_142468817
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 02:30 schreef Tweek het volgende:

[..]

Je kan niet tienduizenden vluchten in de gaten houden, maar als er een raket afgeschoten wordt, dan weten ze het wel.
Dat weet men niet. Dat is een vrij klein ding dat enorm snel is.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 02:31:52 #186
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_142468818
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 02:29 schreef Marzoen het volgende:

[..]

Dat is dan een van de aardige dingen van geloof. Dat je dat kan. Misschien ben je dan minder boos en verdrietig.
Er zat een engeltje op ze schouder dat heb ik zo vaak gelezen van de mensen die zijn omgeboekt, maar er zijn 80 kinderen dood. Wie is die god dan?
  zaterdag 19 juli 2014 @ 02:32:04 #187
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_142468821
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 02:29 schreef Marzoen het volgende:

[..]

ja.... ik kan me er maar moeilijk in verplaatsen omdat het zo ver van mezelf af staat.
pi_142468828
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 02:31 schreef Tweek het volgende:

[..]

Er zat een engeltje op ze schouder dat heb ik zo vaak gelezen van de mensen die zijn omgeboekt, maar er zijn 80 kinderen dood. Wie is die god dan?
Ik ben niet gelovig. Ik had het over het verwerken van dit verlies.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 02:33:21 #189
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_142468833
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 02:31 schreef Marzoen het volgende:

[..]

Dat weet men niet. Dat is een vrij klein ding dat enorm snel is.
Nee dat weten ze dus wel, dat ding laat een spoor achter, sattelieten werden richting het gebied gestuurd. En ze zagen de ultra violetten sporen die het ding had achter gelaten. Ze weten alleen niet wie precies het heeft afgeschoten.
pi_142468834
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 02:31 schreef El_Matador het volgende:
Samantha Power, VSambassadeur in het VK gaf een persconferentie vandaag, nu op C-SPAN.
Goed luisteren, heftigste toespraak van de dag, luister ook even naar het voorbeeld van de 2 eerdere neergeschoten vliegtuigen en bepaal dan uit je eigen logica nog eens of de ami's een shortage of knowledge hebben
pi_142468835
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 02:31 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

op zee niet nee, dat is ook geen centre of attention, en radarsystemen anno 2014 kunnen nog steeds geen grote stukken zee coveren.
Hoe kom jij erbij dat de VS grondradarsystemen over de oostelijke Oekraine heeft dan?

zaterdag 19 juli 2014 @ 02:33:29 #192
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_142468836
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 02:30 schreef Tweek het volgende:

[..]

precies, en nu gebeurt er bizar veel achter de schermen, waarbij wellichtd e waarheid wel ontdekt wordt, maar helemaal niet zeker is dat deze ooit onthuld wordt.
Ligt eraan wat het grootste belang heeft.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 02:34:35 #193
380998 DarkAccountant
Dark numbers, full daylight
pi_142468849
quote:

Heb ik ooit eens gehad met een godsdienstleraar op de middelbare school. Het eerste lesuur op maandag was godsdienst, en hij vond het blijkbaar nodig om de hele klas mee te delen dat zijn vrouw een miskraam had gehad (is dat onze zaak? dat is toch privé?), maar dat hij er in geloofde dat dit waarschijnlijk toch de wil van God was.

Ik was de enige die zijn hand durfde opsteken in de klas, en ik heb hem toen nogal expliciet duidelijk gemaakt dat ik het absoluut niet met hem eens was. Toen werd hij wel heel stil. Hij had waarschijnlijk geen tegenspraak verwacht.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 02:34:47 #194
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_142468851
quote:

[..]

die zijn bij god geroepen, dat is voor vele mensen dan helemaal geen "straf" ofzo.

Zo kun je alles goed praten voor jezelf en zeer prettig leven.

Al kan ik me er niks bij voorstellen maar goed. Zie het vaak egnoeg om me heen gebeuren.
pi_142468855
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 02:33 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hoe kom jij erbij dat de VS grondradarsystemen over de oostelijke Oekraine heeft dan?
die hoeven de VS helemaal niet te hebben, qua radar kunnen ze gewoon gebruik maken van het civiele systeem, met misschien een beetje eigen extra software erbij voor hun eigen doeleinden.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 02:35:23 #196
89730 Drugshond
pi_142468857
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 02:29 schreef twiFight het volgende:

[..]

Dat is achteraf altijd makkelijk te zeggen. Maar er zijn tientallen, zo niet honderden conflictgebieden en dat gaat nagenoeg altijd goed. Daar hoor je natuurlijk niets over. Maar als we al die landen gaan ontwijken wordt vliegen duurder en de reizen ook langer. Dan zanikt een groot deel van de klanten ook. Pas als het fout gaat vinden we het wel goed dat er omheen gevlogen wordt. In die zin denk ik dat je het beter alle mensen (incl. nederlanders) zelf aan kunt rekenen en niet de vliegtuigmaatschappijen (en op haar beurt de IACO) die de mensen bedienen.
Mjah, is ook wel waar natuurlijk. Maar in dit geval neem je een ingecalculeerd economisch risico. Maar zie nu, er moet weer eerst iets gebeuren voordat de seinen eindelijk op rood staan.
Hindsight of bewust achter de curve van gebeurtenissen aanlopen (vermoed het laatste).
pi_142468860
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 02:33 schreef Molo het volgende:

[..]

precies, en nu gebeurt er bizar veel achter de schermen, waarbij wellichtd e waarheid wel ontdekt wordt, maar helemaal niet zeker is dat deze ooit onthuld wordt.
Ligt eraan wat het grootste belang heeft.
Hier kom je nooit werkelijk achter al weet iedereen het. Niemand zal het toegeven. Rutte beloofd de daders te pakken. Wie dan?
pi_142468868
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 02:35 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

die hoeven de VS helemaal niet te hebben, qua radar kunnen ze gewoon gebruik maken van het civiele systeem, met misschien een beetje eigen extra software erbij voor hun eigen doeleinden.
Jij weet dat men daar toegang tot heeft?
pi_142468875
quote:

[..]

Bij religieuzen moet je niet zijn voor feiten en consequent zijn. FB van die gast staat ook helemaal vol met Allah dit, Allah dat. Maar er werd net zo hard Allah geroepen toen duizenden mensen omkwamen bij 9/11.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_142468876
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 02:35 schreef Marzoen het volgende:

[..]

Hier kom je nooit werkelijk achter al weet iedereen het. Niemand zal het toegeven. Rutte beloofd de daders te pakken. Wie dan?
Tot nu toe gooi ik het wel op die Strelkov and friends, iig de hoogste seperatistische kopstukken regio Donetsk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')