Zonde, 2e konden ze niks aan doen, en 1e is nog niet bekend..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:48 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]
Kans is groot.
Marge is al klein in de luchtvaart twee vliegtuigen kwijt kan je de kop kosten.
Nee, hun voorlichting (MH370) en risicovermijding (MH17) blijken waardeloos.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Sjongejongejonge, blijft nog steeds 1 van de betere vliegtuigmaatschappijen.
Ja maar perfecte bedrijven kunnen kapot gaan zie DAF, Fokker etc.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Sjongejongejonge, blijft nog steeds 1 van de betere vliegtuigmaatschappijen.
In opdracht van Ruttequote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:48 schreef Reki het volgende:
Waarom spreekt de Nederlandse media nog steeds over een "vliegramp". Het is toch duidelijk dat het een doelbewuste aanslag is?
Nou... dat risicovermijding zaten ze wel goed mee, is bevestigd dat ze in 'veilige' lucht zaten.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, hun voorlichting (MH370) en risicovermijding (MH17) blijken waardeloos.
Als ik al naar Maleisie zou vliegen, dan zeker niet met MA. Ik neem aan dat ik niet de enige ben die zo denkt.
Die Buk haalt 72.000 voet zag ik net op de BBC.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nou... dat risicovermijding zaten ze wel goed mee, is bevestigd dat ze in 'veilige' lucht zaten.
+2000 feet wat onveilig is..
Ja jammer dat men de defenitie van veilig niet aanpast aan de beschikbaarheid van wapens die 13 km met gemak kunnen halen....quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nou... dat risicovermijding zaten ze wel goed mee, is bevestigd dat ze in 'veilige' lucht zaten.
+2000 feet wat onveilig is..
Een ramp is volgens de van Dale nog steeds een groot ongeluk. En een ongeluk kun je expres veroorzaken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:48 schreef Reki het volgende:
Waarom spreekt de Nederlandse media nog steeds over een "vliegramp". Het is toch duidelijk dat het een doelbewuste aanslag is?
Ik wel, ik zie een ramp als iets wat niet veroorzaakt is door moedwillig handelen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:52 schreef starla het volgende:
[..]
Een ramp is volgens de van Dale nog steeds een groot ongeluk. En een ongeluk kun je expres veroorzaken.
Dus snap je punt totaal niet.
Achteraf geouwehoer.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die Buk haalt 72.000 voet zag ik net op de BBC.
Dan is 33.000 vs 31.000 toch wat magertjes. Had gewoon omgevlogen, dan was het sowieso niet gebeurd.
Geen ongeluk, maar wel een ramp.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:55 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]
Ik wel, ik zie een ramp als iets wat niet veroorzaakt is door moedwillig handelen.
Een raket afvuren richting een vliegtuig is imho een bewuste keuze van een mens dus geen ongeluk.
Ehhh, dan is het toch geen ongeluk?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:52 schreef starla het volgende:
. En een ongeluk kun je expres veroorzaken.
Dus snap je punt totaal niet.
quote:
En terecht, laat eerst maar helemaal vast staan wat gebeurt is, voor we als Nederland zijnde een harde positie in nemen. Het is niet alsof we de kernwapens die bij Volkel liggen aan kunnen spreken.quote:
Omdat er nog geen bewijs is gezien door Rutte neem ik aan. Oekraine was er als de kippen bij om te zeggen dat het vliegtuig met een raket neergehaald was. Vervolgens riep alle media dat na zonder bewijs gezien te hebben. Daarna zei Amerika dat ze bewijs dachten te hebben dat het inderdaad een raketaanval was en weer riep alle media dat na. Zonder dat bewijs gezien te hebben.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:48 schreef Reki het volgende:
Precies. Maar dan ligt de "schuld" dus niet bij de maatschappij maar bij de IACO die verklaard heeft dat het luchtruim veilig is. Daar ga je dan ook vanuit als vliegtuigmaatschappij.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die Buk haalt 72.000 voet zag ik net op de BBC.
Dan is 33.000 vs 31.000 toch wat magertjes. Had gewoon omgevlogen, dan was het sowieso niet gebeurd.
Dat kun je wel vinden, maar het woordenboek vindt dat niet. Ik vind de mening van het woordenboek wat waardevoller.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:55 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]
Ik wel, ik zie een ramp als iets wat niet veroorzaakt is door moedwillig handelen.
Een raket afvuren richting een vliegtuig is imho een bewuste keuze van een mens dus geen ongeluk.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:58 schreef starla het volgende:
[..]
Dat kun je wel vinden, maar het woordenboek vindt dat niet. Ik vind de mening van het woordenboek wat waardevoller.
Ze oudste broer en grote voorbeeld is overleden aan AIDS, laat dat gezeik over homo zijn gewoon achterwege. Nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:57 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wat dat aan gaat doen die latente homo het gewoon goed.
IACO verklaard dat niet. Die zeggen dat de verantwoording bij de landen zelf ligt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Precies. Maar dan ligt de "schuld" dus niet bij de maatschappij maar bij de IACO die verklaard heeft dat het luchtruim veilig is. Daar ga je dan ook vanuit als vliegtuigmaatschappij.
quote:De organisatie voor de burgerluchtvaart van de Verenigde Naties, de ICAO zegt vrijdag dat ze het "niet als ons werk'' beschouwt om landen en luchtvaartschappijen te waarschuwen voor raketten. Lidstaten zijn verantwoordelijk om te waarschuwen voor bedreigingen van de luchtvaart.
Ook zegt de ICAO"geen operationeel mandaat'' te hebben om gegevens te delen over luchtvaartmaatschappijen die bepaalde delen van de wereld mijden.
Klopt, was bij MH370 nog erger. YouTube volspammen met "het is terrorisme!!!1!1!1!1!!" en nooit erop terugkomen dat ze mensen compleet onterecht beschuldigd hebben.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:55 schreef eight het volgende:
CNN is wel bagger zeg. Alleen maar reclame die onderbroken wordt met nietszeggende suggestieve opmerkingen
Ik niet! ik ga de vette van dale een boze mail sturenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:58 schreef starla het volgende:
[..]
Dat kun je wel vinden, maar het woordenboek vindt dat niet. Ik vind de mening van het woordenboek wat waardevoller.
Ah ja ik weet nog dat één van de piloten een ongelooflijke fanaat was qua vliegen dat hij een briljante opstelling thuis had om flight simulator te spelen. Was meteen een mogelijke terrorist, want wie doet dat nou. Na het vliegen thuis ook nog virtueel vliegen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klopt, was bij MH370 nog erger. YouTube volspammen met "het is terrorisme!!!1!1!1!1!!" en nooit erop terugkomen dat ze mensen compleet onterecht beschuldigd hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |