ja vind jij een bbc beter?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nu live? Het is daar nu 03:40, midden in de nacht.
CNN is kut, echt. BBC is veul beter.
Vermoedelijk de lijken die elders verspreid lagen? Of seperatisten met een geweten, kleine kans.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:36 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Er zijn er 170 geborgen zeiden ze net. Die verslaggever waar je het over hebt zei daarnet ook dat de seperatisten ongeveer 30 lijken hadden weggehaald, geen idee waarom.
Njah. Dat nieuws boeit mij toch niet. Wat mij betreft nuken ze dat hele midden-oosten en maken ze er een mooi resortje van ofzo.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ok, ik switchte net naar BBC. Ook qua Gaza veul gebalanceerder verslaggeving dan CNN.
Ik heb nog Oekraiense speelkaarten met vrouwen op de achterkant.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Elk stock heeft zijn eigen achterkantje. Ik heb ze zelf ook met 200 en 500 euro-opdruk.
Aan de ronde hoekjes kun je zien dat het inderdaad speelkaarten zijn.
Waarschijnelijk voor bemiddeling gebruiken mocht het zo ver komen dat ze in een hoekje geduwd wordenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:36 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Er zijn er 170 geborgen zeiden ze net. Die verslaggever waar je het over hebt zei daarnet ook dat de seperatisten ongeveer 30 lijken hadden weggehaald, geen idee waarom.
Dan CNN, zeker. Op de Guardian na het minst slechte massamedium.quote:
Ah, je hebt de grap niet begrepen. Helaasch.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan CNN, zeker. Op de Guardian na het minst slechte massamedium.
Raar hè, dat als iemands naaste mogelijk op die vlucht zat, je dan het niet zo leuk vindt als daar grappen over gemaakt worden.quote:
Ay, de grote zwarte lul. Sorry, je grap verkloot.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ah, je hebt de grap niet begrepen. Helaasch.
Precies, bankbiljetten hebben geen afgeronde hoeken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Elk stock heeft zijn eigen achterkantje. Ik heb ze zelf ook met 200 en 500 euro-opdruk.
Aan de ronde hoekjes kun je zien dat het inderdaad speelkaarten zijn.
Goeie avatarquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:44 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
192 ? 193 ?![]()
Is tellen zo moeilijk ?
Ja, want militairen gaan daar inderdaad over. Of zou het dan toch de politiek zijn die daadwerkelijke besluiten neemt? Lutser.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:51 schreef Basterds het volgende:
[..]
Ik snap er ook helemaal niks meer van. In elke willekeurige woestijn zitten Nederlandse militairen maar als ze daadwerkelijk iets voor het volk kunnen betekenen zijn ze nergens te bekennen.
Was iets met dubbele nationaliteitenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:44 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
192 ? 193 ?![]()
Is tellen zo moeilijk ?
Volgens mij doelt hij ook naar de politiekquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:47 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, want militairen gaan daar inderdaad over. Of zou het dan toch de politiek zijn die daadwerkelijke besluiten neemt? Lutser.
Dan is 't goed.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Volgens mij doelt hij ook naar de politiek
Er is nog niks duidelijk totdat er concreet bewijs is.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:48 schreef Reki het volgende:
Waarom spreekt de Nederlandse media nog steeds over een "vliegramp". Het is toch duidelijk dat het een doelbewuste aanslag is?
Het is een vliegramp toch? Veel onschuldige mensen dood in een vliegtuigquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:48 schreef Reki het volgende:
Waarom spreekt de Nederlandse media nog steeds over een "vliegramp". Het is toch duidelijk dat het een doelbewuste aanslag is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |