Verder: Grappen kunnen in ONZ (incl. 'toch wel dichtbij' onzin), samenzweringstheorieën kunnen naar TRU/BNW, klachten naar Feedback.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:42 schreef yvonne het volgende:
Geen persoonsgegeven, je blurt maar - Geen foto's van lijken
Commentaar in feedback.
Lijken kun je fijn achter een spoiler of via een linkje doen, doei.
Nieuwsberichten omtrent slachtoffers:quote:http://nos.nl/artikel/676517-rutte-onderste-steen-moet-boven.html
Rutte: onderste steen moet boven
Nederland zal niet rusten voor de daders van de mogelijke aanslag op het vliegtuig MH17 zijn opgespoord. Dit zei premier Rutte op een persconferentie over het neergestorte vliegtuig van Malaysia Airlines.
In de persconferentie gaven Rutte en minister Timmermans van Buitenlandse Zaken de laatste stand van zaken. Timmermans reist vanavond met een onderzoekersteam mee naar de regio.
Niet rusten
Het kabinet weet nog niet helemaal zeker of er sprake is van een aanslag. "Maar een ding moet glashelder zijn. De onderste steen moet boven. Als het een aanslag is moeten de daders worden opgespoord en hun gerechte straf krijgen. Eerder zullen we niet rusten. Daar hebben de slachtoffers en hun nabestaanden recht op," aldus Rutte.
Onafhankelijk onderzoek
Het kabinet eist een volledig onafhankelijk onderzoek. De premier heeft met de Russische president Poetin gesproken en die heeft Nederland beloofd dat er er zo'n onderzoek komt.
Rutte wil niet nu al zeggen dat hij er vertrouwen in heeft dat zo'n volledig onafhankelijk onderzoek er ook komt. "Dat vertrouwen moet groeien. Het moet blijken of de betrokken partijen in de regio mee gaan werken."
Niet speculeren
Hij weerspreekt dat Nederland te voorzichtig is. Andere landen, zoals Australië en de Verenigde Staten spreken nu al over de verantwoordelijkheid van Rusland. "Ik wil niet speculeren en vinger wijzen. Ik wil dat de feiten boven komen en zo is de kans groter dat zo'n onderzoek er komt.
Rutte zei verder dat het drama een "steeds tragischer verschijning" krijgt. "We horen steeds meer verhalen van individuele reizigers die niets vermoedend aan boord gingen, hun kansloze lot tegemoet". Hij zei dat heel Nederland intens meeleeft. "Nu blijkt weer hoe nauw een klein land verbonden is."
quote:Dodental Nederlanders op 189
Het aantal Nederlandse slachtoffers bij de vliegramp met vlucht MH17 van Malaysia Airlines is weer naar boven bijgesteld. Er zijn ten minste 189 Nederlanders onder de passagiers van de vliegramp in Oekraïne, meldt Malaysia Airlines op de website.
Van vier van de 298 mensen die aan boord waren, is de identiteit nog niet vastgesteld.
Behalve Nederland heeft ook Maleisië veel slachtoffers te betreuren. Volgens de laatste gegevens van Malaysia Airlines zijn er ten minste 44 Maleisische passagiers onder de doden. Dat is inclusief de bemanning van 15 personen. Verder kwamen de slachtoffers voornamelijk uit Australië (27) en Indonesië (12).
Berging
Op de plek waar gisteren vlucht MH17 neerstortte zijn tot nu toe 181 lichamen geborgen. Dat hebben de Oekraïense autoriteiten bekendgemaakt tijdens een persconferentie. De berging verloopt moeizaam.
Lichamen en brokstukken liggen verspreid in een straal van 5 kilometer rond de plek van de crash. Lichamen liggen onder meer in tuinen van mensen. Mijnwerkers, hulpdiensten en burgers zoeken naar slachtoffers. De rampplek wordt bewaakt door bewapende separatisten.
quote:Slachtoffers krijgen een gezicht
Heel langzaam wordt er iets meer duidelijk over de identiteit van de Nederlandse inzittenden van de verongelukte vlucht MH17 van Malaysia Airlines.
In diverse gemeenten doen namen de ronde van mensen die hoogstwaarschijnlijk aan boord waren.
De Amsterdamse aidsonderzoeker Joep Lange zat vrijwel zeker aan boord, samen met een aantal collega's. Ze waren op weg naar een conferentie in Australië.
"Een nachtmerrie"
De Naardense burgemeester heeft bevestigd dat een moeder met haar drie jonge kinderen in het verongelukte vliegtuig zat. "Het is een nachtmerrie", zegt burgemeester Joyce Sylvester.
De gemeente Cuijk maakt bekend dat waarschijnlijk een gezin van vier personen uit de gemeente aan boord zat. Burgemeester Wim Hillenaar schrijft: "Een gezin van vier, waarvan twee gewaardeerde medewerkers van de gemeente, zat ook aan boord van het toestel. Het nieuws is nauwelijks te bevatten en vervult ons, gemeentebestuur en alle collega's, met groot verdriet. Wij wensen alle familieleden, vrienden en andere naasten van dit gezin veel sterkte bij het verwerken van het verlies."
Vlaggen halfstok
In Neerkant hangen vlaggen halfstok. Het kleine dorp rouwt om het verlies van het gezin Wals. Vader, moeder en hun vier kinderen zaten donderdag in het neergestorte vliegtuig. Een beestje, een bloemetje, een kaart en een kaars bij de voordeur van hun woning bevestigen in stilte het trieste nieuws. De jongste van het gezin zat op de basisschool. De klasgenoten van het meisje worden op school opgevangen om samen te zijn.
Volendam rouwt om het overlijden van twee inwoners. Burgemeester Willem van Beek bevestigt het verlies op Twitter. Hij schrijft: "Ik heb even radiostilte (aandacht voor familie en collega's). Veel kracht gewenst."
Leerlingen
Ook in Woerden wordt getreurd. Drie leerlingen van het Minkema College zaten aan boord van MH17. Twee van hen zouden mogelijk in het gezelschap zijn van hun grootouders. Het Minkema College schrijft op Facebook: "Ouders hebben ons bevestigd dat drie van onze leerlingen aan boord zaten van vlucht MH17. Het betreft Robert-Jan en Frederique van Zijtveld (5 en 6 vwo) en Robin Hemelrijk (4 havo). Met grote verslagenheid hebben wij dit bericht ontvangen."
Op de website condoleance.nl zijn al ruim 5000 berichten binnengekomen waarin mensen hun medeleven betuigen aan nabestaanden van de slachtoffers van de vliegramp met vlucht MH17.
Gegevens van FlightRadar24quote:[upd] PvdA onthutst door omkomen senator
Onder de 173 Nederlandse slachtoffers van de vliegramp in Oekraïne, is ook een politicus.
Prof. dr. W.J. Witteveen, senator voor de PvdA in de Eerste Kamer, bleek één van de passagiers van vlucht MH17 te zijn, zo staat op de site van de Eerste Kamer te lezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Dat is volslagen debiel! Dit hele geëtter is ontstaan door een regelrechte oorlogsdaad, het minste dat ze terug kunnen verwachten is toch een onderzoek... En jah ook bescherming voor die onderzoekers. Kan defensie eindelijk eens laten zien dat ze niet overbodig zijn, en nog wel slagvaardig.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Eerst het grote internationale onderzoek rustig afwachten voor met het onderzoek kan worden begonnen.
ABC. Al gaan we zo wel over op Wheel Of Fortunequote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:39 schreef Arcee het volgende: [..] Dat er überhaupt een zender op staat die buitenlands nieuws uitzendt is al heel wat.
Hoog tijd dat je jouw eigen post naleest dan.quote:
Ik snap er ook helemaal niks meer van. In elke willekeurige woestijn zitten Nederlandse militairen maar als ze daadwerkelijk iets voor het volk kunnen betekenen zijn ze nergens te bekennen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:48 schreef warhamstr het volgende:
[..]
Dat is volslagen debiel! Dit hele geëtter is ontstaan door een regelrechte oorlogsdaad, het minste dat ze terug kunnen verwachten is toch een onderzoek... En jah ook bescherming voor die onderzoekers. Kan defensie eindelijk eens laten zien dat ze niet overbodig zijn, en nog wel slagvaardig.
Laat mijn quote maar zien waar ik het over executeren van burgers heb en dat ik dat goedkeur.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:50 schreef twiFight het volgende:
[..]
Hoog tijd dat je jouw eigen post naleest dan.
Inderdaad. Ik zeg bezuinigen op dat zooitje.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:51 schreef Basterds het volgende:
[..]
Ik snap er ook helemaal niks meer van. In elke willekeurige woestijn zitten Nederlandse militairen maar als ze daadwerkelijk iets voor het volk kunnen betekenen zijn ze nergens te bekennen.
Deze zinnen kunnen geen Nederlands zijn.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:53 schreef Geralt het volgende:
Owja, we zijn het zelf schuld. De slachtoffers zijn het zelf schuld.![]()
Want als een Oekrainse burger gedood wordt door een kogel van ons en jij zegt "nog 191 te gaan" dan wil je daarmee natuurlijk zeggen dat die 191 een ongelukje zijn en dat jij dat natuurlijk afkeurt. Tuurlijk knul. Maar ik weet waar een discussie als deze naar toe gaat. Je hebt gelijk hoor, je hebt gewonnen. Ik zit fout, jij zit goed. Ik schaam mij diep en durf niet meer over jouw posts te praten. Ik eindig de discussie uit schaamte kunnen we tenminste verder met dit topicquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:51 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Laat mijn quote maar zien waar ik het over executeren van burgers heb en dat ik dat goedkeur.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:53 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom pakt niemand dat geld? Ook in Oekraine is geld geld waard.
Dat geld is allang gejatquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:53 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt, die had ik gezien.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:54 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
In jouw bron wel, bij die van mij staat er dus niet bij dat ze het mogelijk achtten. Ik heb het dus geprobeerd te vinden in het daadwerkelijke onderzoek maar kon er even niks specifieks over vinden.
http://www.aaib.gov.uk/cm(...)afety_pdf_503158.pdf (mocht je het willen lezen)
Euro's zijn dan ook verreweg het lelijkste geld dat er op deze aardbol bestaat. Zal me niet eens verbazen als die Rusjes het niet eens hebben zien liggen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:53 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Ok het is je vergeven. Volgende keer niet meer zo snel van die rare insinuaties maken en mensen woorden in de mond leggen en het komt helemaal goed met jou. Het is ook handig als je weet wat een vraagteken betekend.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:54 schreef twiFight het volgende:
[..]
Want als een Oekrainse burger gedood wordt door een kogel van ons en jij zegt "nog 191 te gaan" dan wil je daarmee natuurlijk zeggen dat die 191 een ongelukje zijn en dat jij dat natuurlijk afkeurt. Tuurlijk knul. Maar ik weet waar een discussie als deze naar toe gaat. Je hebt gelijk hoor, je hebt gewonnen. Ik zit fout, jij zit goed. Ik schaam mij diep en durf niet meer over jouw posts te praten. Ik eindig de discussie uit schaamte kunnen we tenminste verder met dit topic
Ze zullen het ongetwijfeld van hun valse eurobiljettenmachine herkend hebben.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:57 schreef Caland het volgende:
Euro's zijn dan ook verreweg het lelijkste geld dat er op deze aardbol bestaat. Zal me niet eens verbazen als die Rusjes het niet eens hebben zien liggen.
Wacht eens, ze gingen naar Maleisië dus waarom zoveel euro's mee?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Euro's zijn dan ook verreweg het lelijkste geld dat er op deze aardbol bestaat. Zal me niet eens verbazen als die Rusjes het niet eens hebben zien liggen.
Voor als ze weer aankomen, hebben ze wat bij de hand.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Wacht eens, ze gingen naar Maleisië dus waarom zoveel euro's mee?
omdat je contant geld gewoon makkelijk kan wisselen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Wie weer stort je wel neer in een eurolandquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:01 schreef Nober het volgende:
[..]
grappig manquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie weer stort je wel neer in een euroland
Voor veel mensen is dit maar een tussenstop.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:01 schreef Nober het volgende:
[..]
In die andere landen krijg je toch veel slechtere koersen (al die wisselkantoortjes) dan hier?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:04 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Voor veel mensen is dit maar een tussenstop.
Ik wissel liever ook euro's dan dat ik stapels geld in Nederland wissel.... als dat al mogelijk is.
Wisselen? Niet iedereen heeft een bankrekening, dus als je dan contant geld meeneemt kan je het daar wisselen. Al had ik het op Schiphol al gedaan als ik de eigenaar was.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar hier hebben ze lang niet zoveel geld liggen om voor iedereen 100den euros te wisselenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:05 schreef MaxMark het volgende:
[..]
In die andere landen krijg je toch veel slechtere koersen (al die wisselkantoortjes) dan hier?
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:05 schreef MaxMark het volgende:
[..]
In die andere landen krijg je toch veel slechtere koersen (al die wisselkantoortjes) dan hier?
Hier betaal je ook behoorlijk veel.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:05 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat dien je dan ook een weekje of zo van tevoren aan te geven bij de bank en dan kun je het komen afhalenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar hier hebben ze lang niet zoveel geld liggen om voor iedereen 100den euros te wisselen
Zoals gezegd, KL was een tussenstop voor vele, mensen die bijvoorbeeld doorreizen naar Indonesië moeten bij de grens een visum 'kopen', dat kan met euro's of dollars. Dan is het wel handig als je cash bij je hebt...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Voor jou kan het veel zijn, voor sommige is het wisselgeld. Allemaal zeer relatief.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee man, BBC, Veul beter.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:07 schreef Caland het volgende:
CNN heeft echt veel meer nieuws. Daar ook al meerdere journalisten rondlopen.
Nou ja, we weten waar de slachtoffers vandaan komen en dat het vliegtuig is neergeschoten door Russische separatisten, ook CNN zal niet veel meer nieuws dan dat hebben.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:07 schreef Caland het volgende:
CNN heeft echt veel meer nieuws. Daar ook al meerdere journalisten rondlopen.
Op TV. Vanuit Frankrijk.quote:
CNN heeft al wat meer beelden van de wrakstukken. Ooggetuigenverslagen etc.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Nou ja, we weten waar de slachtoffers vandaan komen en dat het vliegtuig is neergeschoten door Russische separatisten, ook CNN zal niet veel meer nieuws dan dat hebben.
Ah, ja, -doet even stoer- heb dat ding al maanden niet meer aangehad. En volgens mij zit nu de stekker van m'n airco in de stekkerdoos.quote:
Je zag net beelden waarop groepen verslaggevers gewoon rondom die wrakstukken lopen met wat bewaking van zo'n bivakmutsrus. Volgens die journalist op CNN is er ook helemaal niet duidelijk wie daar de leiding heeft. Al die separistjes doen maar watquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:11 schreef MaxMark het volgende:
Komen die verslaggevers dan wel in de buurt van de wrakstukken waar die OVSE-waarnemers zijn weggestuurd, of ook niet? Lijkt me dat als ze die waarnemers er niet willen hebben, ze er ook zeker geen camera's in de buurt willen..
Waarom haal jij altijd de smileys weg als je iemand quote?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:13 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ah, ja, -doet even stoer- heb dat ding al maanden niet meer aangehad. En volgens mij zit nu de stekker van m'n airco in de stekkerdoos.
Da's geen Nederland meerquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:11 schreef El_Matador het volgende:
Op TV. Vanuit Frankrijk.
In Nederland was er niet eens Nederlandse TV.
FYI: Sint Maarten/Saint Martin.
Ik heb niet eens TV, al -doet net zo stoer- 8,5 jaar niet meer (wel het toestel, geen kabel).quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:13 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ah, ja, -doet even stoer- heb dat ding al maanden niet meer aangehad. En volgens mij zit nu de stekker van m'n airco in de stekkerdoos.
Altijd? Volgens mij gebeurt dat af en toe per ongeluk.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
Waarom haal jij altijd de smileys weg als je iemand quote?
Omdat er een redelijke kans is dat meneer de fotograaf wat tassen heeft opgepakt en de rotzooi op het gras heeft gegooid. Gooi er nog wat van je eigen centen bij in voor extra effect. Daarna kun je het weer oprapen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:53 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas niet, de "Nederlandse" kant is een VSAmerikaanse kolonie.quote:
8,5 jaar... Toen was het internet nog niet snel genoeg wmb...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:15 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb niet eens TV, al -doet net zo stoer- 8,5 jaar niet meer (wel het toestel, geen kabel).
Nu op vakantie en dus wel.
volgens mij wel. Op CNN werden journalisten die bij het wrak waren geinterviewd. aan het eind werd een waarschuwingsschot in de lucht gedaan omdat locals te ver van de plekken waar ze journalisten (en volgens mij ook de onderzoekers) lieten lopenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
waren die onderzoekers die doodgeschoten waren nou rumours?
Mwah, doe het al jaren zo; laptopje met kabeltje naar TV. Ideaal. Zelfs het WK via stream.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:17 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
8,5 jaar... Toen was het internet nog niet snel genoeg wmb...
Dat maffiabal kijken vind ik dan weer niks voor jou. Maar, dat vereiste wrs wel een mate van geduld die ik niet gehad zou hebben.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:19 schreef El_Matador het volgende:
Mwah, doe het al jaren zo; laptopje met kabeltje naar TV. Ideaal. Zelfs het WK via stream.
En omdat jij geen tv kijkt ben je blijkbaar spontaan glad vergeten dat andere mensen nog wel de tv aan hebben staan? Ja joh, logisch.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:13 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Scherpquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:16 schreef verdementa het volgende:
Die briefjes van 20 en 100 zijn volgensmij de achterkanten van het stok kaarten wat daar ligt
Ik hoopte gewoon op een linkje naar een stream.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:21 schreef twiFight het volgende:
En omdat jij geen tv kijkt ben je blijkbaar spontaan glad vergeten dat andere mensen nog wel de tv aan hebben staan? Ja joh, logisch.
Zo te zien wel ja, maar wie wil er nou kaarten die je mogelijk uit elkaar kan halen door verschillende achterkantjes?quote:
Misschien had ie voor elke facevalue een deck; weten wij veelquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:22 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Zo te zien wel ja, maar wie wil er nou kaarten die je mogelijk uit elkaar kan halen door verschillende achterkantjes?
Dit is bij elkaar geraapte zooi hoorde ik op CNN, waarschijnlijk zijn die honderdjes wél echt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:22 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Zo te zien wel ja, maar wie wil er nou kaarten die je mogelijk uit elkaar kan halen door verschillende achterkantjes?
Nee? Commentaar van een intellectueel als Martin de Francisco, zeg maar alsof Jules Deelder of Koot en Bie WK commentaar zou geven.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:21 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat maffiabal kijken vind ik dan weer niks voor jou. Maar, dat vereiste wrs wel een mate van geduld die ik niet gehad zou hebben.
Dank je voor deze opmerking. Vreesde echt even serieus voor het leven van een vriendin omdat ze uit een stad kwam die al snel genoemd werd dat daar slachtoffers vandaan kwamen, en toevallig ook iemand die veel reist (2 keer naar Kuala Lumpur geweest).quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:47 schreef Caland het volgende:
Verder: Grappen kunnen in ONZ (incl. 'toch wel dichtbij' onzin)
Nu live? Het is daar nu 03:40, midden in de nacht.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:33 schreef Caland het volgende:
CNN verslaggever nu live op die plek. Lijken nog steeds niet aangeraakt. Te ziek eigenlijk, die plek had al de hele dag vol moeten zijn met specialisten op dat gebied.
doe niet zo zielig manquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:28 schreef starla het volgende:
[..]
Dank je voor deze opmerking. Vreesde echt even serieus voor het leven van een vriendin omdat ze uit een stad kwam die al snel genoemd werd dat daar slachtoffers vandaan kwamen, en toevallig ook iemand die veel reist (2 keer naar Kuala Lumpur geweest).
Krijg je meteen een opmerking: 'ik reed gisteren door die stad, kwam wel erg dichtbij zo'. Kneusenopmerking zeg.
Jup. Stond daar in de nacht.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nu live? Het is daar nu 03:40, midden in de nacht.
CNN is kut, echt. BBC is veul beter.
Er zijn er 170 geborgen zeiden ze net. Die verslaggever waar je het over hebt zei daarnet ook dat de seperatisten ongeveer 30 lijken hadden weggehaald, geen idee waarom.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:33 schreef Caland het volgende:
CNN verslaggever nu live op die plek. Lijken nog steeds niet aangeraakt. Te ziek eigenlijk, die plek had al de hele dag vol moeten zijn met specialisten op dat gebied.
Elk stock heeft zijn eigen achterkantje. Ik heb ze zelf ook met 200 en 500 euro-opdruk.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:22 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ok, ik switchte net naar BBC. Ook qua Gaza veul gebalanceerder verslaggeving dan CNN.quote:
ja vind jij een bbc beter?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nu live? Het is daar nu 03:40, midden in de nacht.
CNN is kut, echt. BBC is veul beter.
Vermoedelijk de lijken die elders verspreid lagen? Of seperatisten met een geweten, kleine kans.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:36 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Er zijn er 170 geborgen zeiden ze net. Die verslaggever waar je het over hebt zei daarnet ook dat de seperatisten ongeveer 30 lijken hadden weggehaald, geen idee waarom.
Njah. Dat nieuws boeit mij toch niet. Wat mij betreft nuken ze dat hele midden-oosten en maken ze er een mooi resortje van ofzo.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ok, ik switchte net naar BBC. Ook qua Gaza veul gebalanceerder verslaggeving dan CNN.
Ik heb nog Oekraiense speelkaarten met vrouwen op de achterkant.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Elk stock heeft zijn eigen achterkantje. Ik heb ze zelf ook met 200 en 500 euro-opdruk.
Aan de ronde hoekjes kun je zien dat het inderdaad speelkaarten zijn.
Waarschijnelijk voor bemiddeling gebruiken mocht het zo ver komen dat ze in een hoekje geduwd wordenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:36 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Er zijn er 170 geborgen zeiden ze net. Die verslaggever waar je het over hebt zei daarnet ook dat de seperatisten ongeveer 30 lijken hadden weggehaald, geen idee waarom.
Dan CNN, zeker. Op de Guardian na het minst slechte massamedium.quote:
Ah, je hebt de grap niet begrepen. Helaasch.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan CNN, zeker. Op de Guardian na het minst slechte massamedium.
Raar hè, dat als iemands naaste mogelijk op die vlucht zat, je dan het niet zo leuk vindt als daar grappen over gemaakt worden.quote:
Ay, de grote zwarte lul. Sorry, je grap verkloot.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ah, je hebt de grap niet begrepen. Helaasch.
Precies, bankbiljetten hebben geen afgeronde hoeken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Elk stock heeft zijn eigen achterkantje. Ik heb ze zelf ook met 200 en 500 euro-opdruk.
Aan de ronde hoekjes kun je zien dat het inderdaad speelkaarten zijn.
Goeie avatarquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:44 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
192 ? 193 ?![]()
Is tellen zo moeilijk ?
Ja, want militairen gaan daar inderdaad over. Of zou het dan toch de politiek zijn die daadwerkelijke besluiten neemt? Lutser.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:51 schreef Basterds het volgende:
[..]
Ik snap er ook helemaal niks meer van. In elke willekeurige woestijn zitten Nederlandse militairen maar als ze daadwerkelijk iets voor het volk kunnen betekenen zijn ze nergens te bekennen.
Was iets met dubbele nationaliteitenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:44 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
192 ? 193 ?![]()
Is tellen zo moeilijk ?
Volgens mij doelt hij ook naar de politiekquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:47 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, want militairen gaan daar inderdaad over. Of zou het dan toch de politiek zijn die daadwerkelijke besluiten neemt? Lutser.
Dan is 't goed.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Volgens mij doelt hij ook naar de politiek
Er is nog niks duidelijk totdat er concreet bewijs is.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:48 schreef Reki het volgende:
Waarom spreekt de Nederlandse media nog steeds over een "vliegramp". Het is toch duidelijk dat het een doelbewuste aanslag is?
Het is een vliegramp toch? Veel onschuldige mensen dood in een vliegtuigquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:48 schreef Reki het volgende:
Waarom spreekt de Nederlandse media nog steeds over een "vliegramp". Het is toch duidelijk dat het een doelbewuste aanslag is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |