abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 juli 2014 @ 00:47:38 #1
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142466579

De slachtoffers krijgen een gezicht

Actueel:
Spoedbijeenkomst VN Veiligheidsraad: http://webtv.un.org/
Livestream NPO 1 (NOS): http://www.npo.nl/live
Speech Obama: http://www.c-span.org/vid(...)ks-situation-ukraine

Situatie vlucht MH17:
Passagiersvlucht MH17 van Malaysia Airlines vertrok donderdag 17 juli om 12:15 Nederlandse tijd van Schiphol Airport Amsterdam richting Kuala Lumpur. Het toestel (een Boeing 777) verdween van de radar boven de Krim om 16:15 Nederlandse tijd volgens de Oekraïense luchtverkeersleiding. Niet veel later werd bekend dat het toestel was neergestort, waarbij alle 298 inzittende zijn omgekomen. Naar verluid is het toestel uit de lucht geschoten door een raket.

Slachtoffers:
Nationaliteiten slachtoffers vlucht MH17
· 192 Nederland
· 44 Maleisië
· 27 Australië
· 12 Indonesië
· 10 Verenigd Koninkrijk
· 4 België
· 4 Duitsland
· 3 Filippijnen
· 1 Canada
· 1 Nieuw-Zeeland
Totaal: 298 (van wie 80! kinderen)

Uitgelekte passagierslijst

Belangrijk LET OP!!!
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 18:42 schreef yvonne het volgende:
Geen persoonsgegeven, je blurt maar - Geen foto's van lijken
Commentaar in feedback.
Lijken kun je fijn achter een spoiler of via een linkje doen, doei.
Verder: Grappen kunnen in ONZ (incl. 'toch wel dichtbij' onzin), samenzweringstheorieën kunnen naar TRU/BNW, klachten naar Feedback.

Samenvatting:

• Vlucht MH17 is even na 5 uur op 17 juli (lokale tijd) neergestort. Wraktstukken en lichamen liggen over een gebied van 10-15 km verspreid.
• Hoewel nog niet officieel bevestigd, wijst alles op dat het vliegtuig is neergehaald met een raket vanaf de grond
• Veel landen leggen de schuld bij pro-Russische separatisten in Oekraïne
• Rusland legt de schuld bij de Oekraïense overheid
• Nederland wacht verdere berichtgeving af voordat een schuldige wordt aangewezen, maar Rutte beloofde dat de daders vervolgd en berecht zullen worden.
• Obama wijst geen schuldige aan, maar maakt duidelijk dat alles lijkt te wijzen op de schuld van de rebellen, en dat dergelijke wapens en training daarvoor alleen mogelijk zouden zijn met Russische inbreng
• OVSE experts zijn gearriveerd en hebben toegang tot de crashsite

Uitspraak Rutte in de middag van 18 juli
quote:
http://nos.nl/artikel/676517-rutte-onderste-steen-moet-boven.html
Rutte: onderste steen moet boven

Nederland zal niet rusten voor de daders van de mogelijke aanslag op het vliegtuig MH17 zijn opgespoord. Dit zei premier Rutte op een persconferentie over het neergestorte vliegtuig van Malaysia Airlines.

In de persconferentie gaven Rutte en minister Timmermans van Buitenlandse Zaken de laatste stand van zaken. Timmermans reist vanavond met een onderzoekersteam mee naar de regio.

Niet rusten

Het kabinet weet nog niet helemaal zeker of er sprake is van een aanslag. "Maar een ding moet glashelder zijn. De onderste steen moet boven. Als het een aanslag is moeten de daders worden opgespoord en hun gerechte straf krijgen. Eerder zullen we niet rusten. Daar hebben de slachtoffers en hun nabestaanden recht op," aldus Rutte.

Onafhankelijk onderzoek

Het kabinet eist een volledig onafhankelijk onderzoek. De premier heeft met de Russische president Poetin gesproken en die heeft Nederland beloofd dat er er zo'n onderzoek komt.

Rutte wil niet nu al zeggen dat hij er vertrouwen in heeft dat zo'n volledig onafhankelijk onderzoek er ook komt. "Dat vertrouwen moet groeien. Het moet blijken of de betrokken partijen in de regio mee gaan werken."

Niet speculeren

Hij weerspreekt dat Nederland te voorzichtig is. Andere landen, zoals Australië en de Verenigde Staten spreken nu al over de verantwoordelijkheid van Rusland. "Ik wil niet speculeren en vinger wijzen. Ik wil dat de feiten boven komen en zo is de kans groter dat zo'n onderzoek er komt.

Rutte zei verder dat het drama een "steeds tragischer verschijning" krijgt. "We horen steeds meer verhalen van individuele reizigers die niets vermoedend aan boord gingen, hun kansloze lot tegemoet". Hij zei dat heel Nederland intens meeleeft. "Nu blijkt weer hoe nauw een klein land verbonden is."
Nieuwsberichten omtrent slachtoffers:

quote:
Dodental Nederlanders op 189

Het aantal Nederlandse slachtoffers bij de vliegramp met vlucht MH17 van Malaysia Airlines is weer naar boven bijgesteld. Er zijn ten minste 189 Nederlanders onder de passagiers van de vliegramp in Oekraïne, meldt Malaysia Airlines op de website.

Van vier van de 298 mensen die aan boord waren, is de identiteit nog niet vastgesteld.

Behalve Nederland heeft ook Maleisië veel slachtoffers te betreuren. Volgens de laatste gegevens van Malaysia Airlines zijn er ten minste 44 Maleisische passagiers onder de doden. Dat is inclusief de bemanning van 15 personen. Verder kwamen de slachtoffers voornamelijk uit Australië (27) en Indonesië (12).

Berging
Op de plek waar gisteren vlucht MH17 neerstortte zijn tot nu toe 181 lichamen geborgen. Dat hebben de Oekraïense autoriteiten bekendgemaakt tijdens een persconferentie. De berging verloopt moeizaam.

Lichamen en brokstukken liggen verspreid in een straal van 5 kilometer rond de plek van de crash. Lichamen liggen onder meer in tuinen van mensen. Mijnwerkers, hulpdiensten en burgers zoeken naar slachtoffers. De rampplek wordt bewaakt door bewapende separatisten.
quote:
Slachtoffers krijgen een gezicht

Heel langzaam wordt er iets meer duidelijk over de identiteit van de Nederlandse inzittenden van de verongelukte vlucht MH17 van Malaysia Airlines.

In diverse gemeenten doen namen de ronde van mensen die hoogstwaarschijnlijk aan boord waren.

De Amsterdamse aidsonderzoeker Joep Lange zat vrijwel zeker aan boord, samen met een aantal collega's. Ze waren op weg naar een conferentie in Australië.

"Een nachtmerrie"
De Naardense burgemeester heeft bevestigd dat een moeder met haar drie jonge kinderen in het verongelukte vliegtuig zat. "Het is een nachtmerrie", zegt burgemeester Joyce Sylvester.

De gemeente Cuijk maakt bekend dat waarschijnlijk een gezin van vier personen uit de gemeente aan boord zat. Burgemeester Wim Hillenaar schrijft: "Een gezin van vier, waarvan twee gewaardeerde medewerkers van de gemeente, zat ook aan boord van het toestel. Het nieuws is nauwelijks te bevatten en vervult ons, gemeentebestuur en alle collega's, met groot verdriet. Wij wensen alle familieleden, vrienden en andere naasten van dit gezin veel sterkte bij het verwerken van het verlies."

Vlaggen halfstok
In Neerkant hangen vlaggen halfstok. Het kleine dorp rouwt om het verlies van het gezin Wals. Vader, moeder en hun vier kinderen zaten donderdag in het neergestorte vliegtuig. Een beestje, een bloemetje, een kaart en een kaars bij de voordeur van hun woning bevestigen in stilte het trieste nieuws. De jongste van het gezin zat op de basisschool. De klasgenoten van het meisje worden op school opgevangen om samen te zijn.

Volendam rouwt om het overlijden van twee inwoners. Burgemeester Willem van Beek bevestigt het verlies op Twitter. Hij schrijft: "Ik heb even radiostilte (aandacht voor familie en collega's). Veel kracht gewenst."

Leerlingen
Ook in Woerden wordt getreurd. Drie leerlingen van het Minkema College zaten aan boord van MH17. Twee van hen zouden mogelijk in het gezelschap zijn van hun grootouders. Het Minkema College schrijft op Facebook: "Ouders hebben ons bevestigd dat drie van onze leerlingen aan boord zaten van vlucht MH17. Het betreft Robert-Jan en Frederique van Zijtveld (5 en 6 vwo) en Robin Hemelrijk (4 havo). Met grote verslagenheid hebben wij dit bericht ontvangen."

Op de website condoleance.nl zijn al ruim 5000 berichten binnengekomen waarin mensen hun medeleven betuigen aan nabestaanden van de slachtoffers van de vliegramp met vlucht MH17.
quote:
[upd] PvdA onthutst door omkomen senator

Onder de 173 Nederlandse slachtoffers van de vliegramp in Oekraïne, is ook een politicus.

Prof. dr. W.J. Witteveen, senator voor de PvdA in de Eerste Kamer, bleek één van de passagiers van vlucht MH17 te zijn, zo staat op de site van de Eerste Kamer te lezen.
Gegevens van FlightRadar24
Signal from #MH17 was lost over Ukraine just before Russian border , Signal was lost around 13:21 UTC at 33,000 feet.

Video Persconferentie 17 juli 22.30 uur
NOS Video Persco: Zeker 154 Nederlanders aan boord neergestort vliegtuig

Live Video / blogs
Liveblog NOS: http://nos.nl/liveblog/67(...)dam-neergestort.html
Liveblog NRC: http://www.nrc.nl/nieuws/(...)gestort-in-oekraine/
Liveblog Volkskrant: http://www.volkskrant.nl/(...)-neergeschoten.dhtml
Liveblog Huffington post: http://www.huffingtonpost(...)595516.html#liveblog
Livestream RU: http://lifenews.ru/watch-live
Ukrainewatwar Blog: http://ukraineatwar.blogs(...)-malaysian-mh17.html

Verklaringen Malaysia Airlines:
Friday, July 18, 08:20 PM GMT +0800 Media Statement 4 : MH17 Incident

Video's
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 19 juli 2014 @ 00:48:11 #2
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142466595
waren die onderzoekers die doodgeschoten waren nou rumours?
  zaterdag 19 juli 2014 @ 00:48:47 #3
427344 qua-patat-orbis
aquaplaning op je muismat
pi_142466614
sepo
  roze zaterdag 19 juli 2014 @ 00:48:48 #4
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_142466615
80 kinderen.. Jeetje ;(
Your beauty never ever scared me.
pi_142466624
quote:
15s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 00:46 schreef Arcee het volgende:

[..]

Eerst het grote internationale onderzoek rustig afwachten voor met het onderzoek kan worden begonnen.
Dat is volslagen debiel! Dit hele geëtter is ontstaan door een regelrechte oorlogsdaad, het minste dat ze terug kunnen verwachten is toch een onderzoek... En jah ook bescherming voor die onderzoekers. Kan defensie eindelijk eens laten zien dat ze niet overbodig zijn, en nog wel slagvaardig.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 00:49:30 #6
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_142466637
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 00:39 schreef Arcee het volgende: [..] Dat er überhaupt een zender op staat die buitenlands nieuws uitzendt is al heel wat.
ABC. Al gaan we zo wel over op Wheel Of Fortune
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  zaterdag 19 juli 2014 @ 00:50:01 #7
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142466648
Die Amerikaan die is overleden studeerde in Amsterdam.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 19 juli 2014 @ 00:50:52 #8
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_142466670
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 00:42 schreef Tukker87 het volgende:

[..]

Die woorden leg jij me in de mond.
Hoog tijd dat je jouw eigen post naleest dan.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_142466672
Ik hoor net dat een meiske van midden 20 hier uit het dorp ook op dat vliegtuig zat. Even op de lijst opgezocht en dat klopt.

Ik ken haar niet, dus het komt niet dichterbij ofzo. Maargoed, wel best een aantal hier uit de buurt weet ik inmiddels. Een stuk of 10 a 12 of zo.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_142466678
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 00:48 schreef warhamstr het volgende:

[..]

Dat is volslagen debiel! Dit hele geëtter is ontstaan door een regelrechte oorlogsdaad, het minste dat ze terug kunnen verwachten is toch een onderzoek... En jah ook bescherming voor die onderzoekers. Kan defensie eindelijk eens laten zien dat ze niet overbodig zijn, en nog wel slagvaardig.
Ik snap er ook helemaal niks meer van. In elke willekeurige woestijn zitten Nederlandse militairen maar als ze daadwerkelijk iets voor het volk kunnen betekenen zijn ze nergens te bekennen.
pi_142466690
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 00:50 schreef twiFight het volgende:

[..]

Hoog tijd dat je jouw eigen post naleest dan.
Laat mijn quote maar zien waar ik het over executeren van burgers heb en dat ik dat goedkeur.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 00:52:19 #12
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142466707
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 00:51 schreef Basterds het volgende:

[..]

Ik snap er ook helemaal niks meer van. In elke willekeurige woestijn zitten Nederlandse militairen maar als ze daadwerkelijk iets voor het volk kunnen betekenen zijn ze nergens te bekennen.
Inderdaad. Ik zeg bezuinigen op dat zooitje.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142466719
Het Westen moet Oekraïne moderne wapens leveren. Dit heeft parlementsvoorzitter Aleksandr Toertsjinov vrijdag in Kiev geëist. Daarmee zouden wapens en materieel van de pro-Russische 'terroristen' binnen enkele dagen kunnen worden vernietigd. "Dat zou ook het neerstorten van de Boeing hebben voorkomen", aldus de volksvertegenwoordiger.

-FOKFP
  zaterdag 19 juli 2014 @ 00:53:36 #14
427344 qua-patat-orbis
aquaplaning op je muismat
pi_142466736
ja maar ik had de sepo
pi_142466741
Owja, we zijn het zelf schuld. De slachtoffers zijn het zelf schuld.

:') :X
pi_142466745

Waarom pakt niemand dat geld? Ook in Oekraine is geld geld waard.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 00:54:47 #17
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142466761
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 00:53 schreef Geralt het volgende:
Owja, we zijn het zelf schuld. De slachtoffers zijn het zelf schuld.

:') :X
Deze zinnen kunnen geen Nederlands zijn.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 19 juli 2014 @ 00:54:50 #18
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_142466764
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 00:51 schreef Tukker87 het volgende:

[..]

Laat mijn quote maar zien waar ik het over executeren van burgers heb en dat ik dat goedkeur.
Want als een Oekrainse burger gedood wordt door een kogel van ons en jij zegt "nog 191 te gaan" dan wil je daarmee natuurlijk zeggen dat die 191 een ongelukje zijn en dat jij dat natuurlijk afkeurt. Tuurlijk knul. Maar ik weet waar een discussie als deze naar toe gaat. Je hebt gelijk hoor, je hebt gewonnen. Ik zit fout, jij zit goed. Ik schaam mij diep en durf niet meer over jouw posts te praten. Ik eindig de discussie uit schaamte kunnen we tenminste verder met dit topic
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
pi_142466767
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 00:53 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]

pi_142466770
quote:
[ afbeelding ]

Dat geld is allang gejat
  zaterdag 19 juli 2014 @ 00:56:12 #21
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_142466800
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 23:54 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

In jouw bron wel, bij die van mij staat er dus niet bij dat ze het mogelijk achtten. Ik heb het dus geprobeerd te vinden in het daadwerkelijke onderzoek maar kon er even niks specifieks over vinden.

http://www.aaib.gov.uk/cm(...)afety_pdf_503158.pdf (mocht je het willen lezen)
Klopt, die had ik gezien.

De passage in Wikipedia is gebaseerd op een boek uit 1992 dat voor mij ook niet toegankelijk is, maar in het artikel uit 1990 wordt de patholoog in kwestie, professor Busuttil, letterlijk geciteerd, en hij drukt zich voorzichtiger uit. Ik heb dus de indruk dat Wikipedia de mening van de deskundige(n) hier niet accuraat weergeeft.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 00:57:36 #22
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142466836
quote:
[ afbeelding ]

Euro's zijn dan ook verreweg het lelijkste geld dat er op deze aardbol bestaat. Zal me niet eens verbazen als die Rusjes het niet eens hebben zien liggen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142466851
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 00:54 schreef twiFight het volgende:

[..]

Want als een Oekrainse burger gedood wordt door een kogel van ons en jij zegt "nog 191 te gaan" dan wil je daarmee natuurlijk zeggen dat die 191 een ongelukje zijn en dat jij dat natuurlijk afkeurt. Tuurlijk knul. Maar ik weet waar een discussie als deze naar toe gaat. Je hebt gelijk hoor, je hebt gewonnen. Ik zit fout, jij zit goed. Ik schaam mij diep en durf niet meer over jouw posts te praten. Ik eindig de discussie uit schaamte kunnen we tenminste verder met dit topic
Ok het is je vergeven. Volgende keer niet meer zo snel van die rare insinuaties maken en mensen woorden in de mond leggen en het komt helemaal goed met jou. Het is ook handig als je weet wat een vraagteken betekend.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 19 juli 2014 @ 01:00:57 #24
862 Arcee
Look closer
pi_142466936
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 00:57 schreef Caland het volgende:
Euro's zijn dan ook verreweg het lelijkste geld dat er op deze aardbol bestaat. Zal me niet eens verbazen als die Rusjes het niet eens hebben zien liggen.
Ze zullen het ongetwijfeld van hun valse eurobiljettenmachine herkend hebben. :Y)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_142466955
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 00:57 schreef Caland het volgende:

[..]

Wacht eens, ze gingen naar Maleisië dus waarom zoveel euro's mee?
pi_142466980
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:01 schreef Nober het volgende:

[..]

Voor als ze weer aankomen, hebben ze wat bij de hand.

Edit: Oh wacht, ik zie nu pas dat daarboven veel meer geld ligt, zelfs honderdjes. Geen idee waar dat voor nodig is daar..
pi_142466991
quote:

[..]

omdat je contant geld gewoon makkelijk kan wisselen?

Pinnen in dat soort landen is vaak wat lastiger
  zaterdag 19 juli 2014 @ 01:03:00 #28
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142466998
quote:

[..]

Wie weer stort je wel neer in een euroland
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142467026
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:03 schreef Caland het volgende:

[..]

Wie weer stort je wel neer in een euroland
grappig man
pi_142467033
quote:

[..]

Voor veel mensen is dit maar een tussenstop.
Ik wissel liever ook euro's dan dat ik stapels geld in Nederland wissel.... als dat al mogelijk is.
pi_142467059
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:04 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

Voor veel mensen is dit maar een tussenstop.
Ik wissel liever ook euro's dan dat ik stapels geld in Nederland wissel.... als dat al mogelijk is.
In die andere landen krijg je toch veel slechtere koersen (al die wisselkantoortjes) dan hier?
pi_142467076
quote:

[..]

Wisselen? Niet iedereen heeft een bankrekening, dus als je dan contant geld meeneemt kan je het daar wisselen. Al had ik het op Schiphol al gedaan als ik de eigenaar was.

Al kan het ook van de crew of van een aantal mensen samen zijn natuurlijk.

Je ziet ook een biljet van 1000 ringgit liggen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_142467095
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:05 schreef MaxMark het volgende:

[..]

In die andere landen krijg je toch veel slechtere koersen (al die wisselkantoortjes) dan hier?
Maar hier hebben ze lang niet zoveel geld liggen om voor iedereen 100den euros te wisselen
pi_142467120
quote:

[..]

quote:

[..]

Hier betaal je ook behoorlijk veel.
Ik wissel vaak bij het hotel, je moet iets met je zwarte geld.
pi_142467121
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:06 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Maar hier hebben ze lang niet zoveel geld liggen om voor iedereen 100den euros te wisselen
Dat dien je dan ook een weekje of zo van tevoren aan te geven bij de bank en dan kun je het komen afhalen :)
  zaterdag 19 juli 2014 @ 01:07:26 #36
12621 tcr
*nix 4ever
pi_142467122
quote:

[..]

Zoals gezegd, KL was een tussenstop voor vele, mensen die bijvoorbeeld doorreizen naar Indonesië moeten bij de grens een visum 'kopen', dat kan met euro's of dollars. Dan is het wel handig als je cash bij je hebt...
  zaterdag 19 juli 2014 @ 01:07:32 #37
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142467124
CNN heeft echt veel meer nieuws. Daar ook al meerdere journalisten rondlopen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142467157
quote:

[..]

Voor jou kan het veel zijn, voor sommige is het wisselgeld. Allemaal zeer relatief.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_142467169
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:07 schreef Caland het volgende:
Nee man, BBC, Veul beter.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_142467179
Via wat kijken jullie die zenders?
pi_142467195
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:07 schreef Caland het volgende:
Nou ja, we weten waar de slachtoffers vandaan komen en dat het vliegtuig is neergeschoten door Russische separatisten, ook CNN zal niet veel meer nieuws dan dat hebben.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 01:10:48 #42
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142467214
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:09 schreef LelijKnap het volgende:
de tv misschien? :')
pi_142467220
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:09 schreef LelijKnap het volgende:
Op TV. Vanuit Frankrijk.

In Nederland was er niet eens Nederlandse TV.

FYI: Sint Maarten/Saint Martin.

pi_142467234
Komen die verslaggevers dan wel in de buurt van de wrakstukken waar die OVSE-waarnemers zijn weggestuurd, of ook niet? Lijkt me dat als ze die waarnemers er niet willen hebben, ze er ook zeker geen camera's in de buurt willen..
  zaterdag 19 juli 2014 @ 01:12:39 #45
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142467269
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:10 schreef Nober het volgende:

[..]

Nou ja, we weten waar de slachtoffers vandaan komen en dat het vliegtuig is neergeschoten door Russische separatisten, ook CNN zal niet veel meer nieuws dan dat hebben.
CNN heeft al wat meer beelden van de wrakstukken. Ooggetuigenverslagen etc.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142467274
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
de tv misschien?
Ah, ja, -doet even stoer- heb dat ding al maanden niet meer aangehad. En volgens mij zit nu de stekker van m'n airco in de stekkerdoos.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 01:14:10 #47
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142467294
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:11 schreef MaxMark het volgende:
Komen die verslaggevers dan wel in de buurt van de wrakstukken waar die OVSE-waarnemers zijn weggestuurd, of ook niet? Lijkt me dat als ze die waarnemers er niet willen hebben, ze er ook zeker geen camera's in de buurt willen..
Je zag net beelden waarop groepen verslaggevers gewoon rondom die wrakstukken lopen met wat bewaking van zo'n bivakmutsrus. Volgens die journalist op CNN is er ook helemaal niet duidelijk wie daar de leiding heeft. Al die separistjes doen maar wat _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 19 juli 2014 @ 01:14:19 #48
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142467297
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:13 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ah, ja, -doet even stoer- heb dat ding al maanden niet meer aangehad. En volgens mij zit nu de stekker van m'n airco in de stekkerdoos.
Waarom haal jij altijd de smileys weg als je iemand quote?
pi_142467305
quote:
6s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:11 schreef El_Matador het volgende:
Op TV. Vanuit Frankrijk.

In Nederland was er niet eens Nederlandse TV.

FYI: Sint Maarten/Saint Martin.
Da's geen Nederland meer :{w
pi_142467337
quote:

[..]

Ik heb niet eens TV, al -doet net zo stoer- 8,5 jaar niet meer (wel het toestel, geen kabel).

Nu op vakantie en dus wel.

pi_142467343
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
Waarom haal jij altijd de smileys weg als je iemand quote?
Altijd? Volgens mij gebeurt dat af en toe per ongeluk.
pi_142467361
Die briefjes van 20 en 100 zijn volgensmij de achterkanten van het stok kaarten wat daar ligt
  zaterdag 19 juli 2014 @ 01:16:52 #53
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_142467362
quote:
[ afbeelding ]

Omdat er een redelijke kans is dat meneer de fotograaf wat tassen heeft opgepakt en de rotzooi op het gras heeft gegooid. Gooi er nog wat van je eigen centen bij in voor extra effect. Daarna kun je het weer oprapen.
pi_142467365
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:14 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Da's geen Nederland meer :{w
Helaas niet, de "Nederlandse" kant is een VSAmerikaanse kolonie. :r

Die Fransen onderhouden hun overzeese gebieden zoveel beter. _O_

pi_142467375
quote:
12s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:15 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb niet eens TV, al -doet net zo stoer- 8,5 jaar niet meer (wel het toestel, geen kabel).

Nu op vakantie en dus wel.
8,5 jaar... Toen was het internet nog niet snel genoeg wmb...
pi_142467394
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 00:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
waren die onderzoekers die doodgeschoten waren nou rumours?
volgens mij wel. Op CNN werden journalisten die bij het wrak waren geinterviewd. aan het eind werd een waarschuwingsschot in de lucht gedaan omdat locals te ver van de plekken waar ze journalisten (en volgens mij ook de onderzoekers) lieten lopen
pi_142467415
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:17 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

8,5 jaar... Toen was het internet nog niet snel genoeg wmb...
Mwah, doe het al jaren zo; laptopje met kabeltje naar TV. Ideaal. Zelfs het WK via stream.

pi_142467459
quote:
12s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:19 schreef El_Matador het volgende:
Mwah, doe het al jaren zo; laptopje met kabeltje naar TV. Ideaal. Zelfs het WK via stream.
Dat maffiabal kijken vind ik dan weer niks voor jou. Maar, dat vereiste wrs wel een mate van geduld die ik niet gehad zou hebben.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 01:21:51 #59
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_142467471
quote:

[..]

En omdat jij geen tv kijkt ben je blijkbaar spontaan glad vergeten dat andere mensen nog wel de tv aan hebben staan? Ja joh, logisch.
pi_142467475
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:16 schreef verdementa het volgende:
Die briefjes van 20 en 100 zijn volgensmij de achterkanten van het stok kaarten wat daar ligt
Scherp
pi_142467485
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:21 schreef twiFight het volgende:
En omdat jij geen tv kijkt ben je blijkbaar spontaan glad vergeten dat andere mensen nog wel de tv aan hebben staan? Ja joh, logisch.
Ik hoopte gewoon op een linkje naar een stream.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 01:22:57 #62
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_142467497
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:22 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Scherp
Zo te zien wel ja, maar wie wil er nou kaarten die je mogelijk uit elkaar kan halen door verschillende achterkantjes?
pi_142467507
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:22 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

Zo te zien wel ja, maar wie wil er nou kaarten die je mogelijk uit elkaar kan halen door verschillende achterkantjes?
Misschien had ie voor elke facevalue een deck; weten wij veel :P
pi_142467515
quote:

[..]

Dit is bij elkaar geraapte zooi hoorde ik op CNN, waarschijnlijk zijn die honderdjes wél echt.
pi_142467534
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:21 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Dat maffiabal kijken vind ik dan weer niks voor jou. Maar, dat vereiste wrs wel een mate van geduld die ik niet gehad zou hebben.
Nee? Commentaar van een intellectueel als Martin de Francisco, zeg maar alsof Jules Deelder of Koot en Bie WK commentaar zou geven. O+ _O_

Bovendien heb ik een voetbalgekke vriendin he? Ze doet de marketing voor de Colombiaanse Voetbal International (het tijdschrift).

pi_142467614
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 00:47 schreef Caland het volgende:
Verder: Grappen kunnen in ONZ (incl. 'toch wel dichtbij' onzin)
Dank je voor deze opmerking. Vreesde echt even serieus voor het leven van een vriendin omdat ze uit een stad kwam die al snel genoemd werd dat daar slachtoffers vandaan kwamen, en toevallig ook iemand die veel reist (2 keer naar Kuala Lumpur geweest).

Krijg je meteen een opmerking: 'ik reed gisteren door die stad, kwam wel erg dichtbij zo'. Kneusenopmerking zeg.
I feel kinda Locrian today
pi_142467640
Geld is echt. Kan je zien aan de vorm, vouwheid en glans van o.a. de zilveren rand.

En 100 komt gewoon uit de rabobank automaat.
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
  zaterdag 19 juli 2014 @ 01:33:10 #68
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142467717
CNN verslaggever nu live op die plek. Lijken nog steeds niet aangeraakt. Te ziek eigenlijk, die plek had al de hele dag vol moeten zijn met specialisten op dat gebied.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142467740
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:33 schreef Caland het volgende:
CNN verslaggever nu live op die plek. Lijken nog steeds niet aangeraakt. Te ziek eigenlijk, die plek had al de hele dag vol moeten zijn met specialisten op dat gebied.
Nu live? Het is daar nu 03:40, midden in de nacht.

CNN is kut, echt. BBC is veul beter.

pi_142467753
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:28 schreef starla het volgende:

[..]

Dank je voor deze opmerking. Vreesde echt even serieus voor het leven van een vriendin omdat ze uit een stad kwam die al snel genoemd werd dat daar slachtoffers vandaan kwamen, en toevallig ook iemand die veel reist (2 keer naar Kuala Lumpur geweest).

Krijg je meteen een opmerking: 'ik reed gisteren door die stad, kwam wel erg dichtbij zo'. Kneusenopmerking zeg.
doe niet zo zielig man
  zaterdag 19 juli 2014 @ 01:35:25 #71
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142467767
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jup. Stond daar in de nacht.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142467776
wat voor deal heeft die cnn journo geregeld? Dat ie daar mag blijven? Zag ook Olaf Koens op twitter https://twitter.com/obk die is ook daar ergens vlakbij....
pi_142467793
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:33 schreef Caland het volgende:
Er zijn er 170 geborgen zeiden ze net. Die verslaggever waar je het over hebt zei daarnet ook dat de seperatisten ongeveer 30 lijken hadden weggehaald, geen idee waarom.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 01:36:49 #74
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_142467796
quote:

[..]

Elk stock heeft zijn eigen achterkantje. Ik heb ze zelf ook met 200 en 500 euro-opdruk.

Aan de ronde hoekjes kun je zien dat het inderdaad speelkaarten zijn.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_142467807
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:35 schreef Caland het volgende:

[..]

Jup. Stond daar in de nacht.
Ok, ik switchte net naar BBC. Ook qua Gaza veul gebalanceerder verslaggeving dan CNN.

zaterdag 19 juli 2014 @ 01:37:36 #76
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142467811
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

ja vind jij een bbc beter?
pi_142467818
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:36 schreef DaKKiE1984 het volgende:

[..]

Er zijn er 170 geborgen zeiden ze net. Die verslaggever waar je het over hebt zei daarnet ook dat de seperatisten ongeveer 30 lijken hadden weggehaald, geen idee waarom.
Vermoedelijk de lijken die elders verspreid lagen? Of seperatisten met een geweten, kleine kans.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 01:38:29 #78
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142467829
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ok, ik switchte net naar BBC. Ook qua Gaza veul gebalanceerder verslaggeving dan CNN.
Njah. Dat nieuws boeit mij toch niet. Wat mij betreft nuken ze dat hele midden-oosten en maken ze er een mooi resortje van ofzo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142467836
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:36 schreef Muck het volgende:

[..]

Elk stock heeft zijn eigen achterkantje. Ik heb ze zelf ook met 200 en 500 euro-opdruk.

Ik heb nog Oekraiense speelkaarten met vrouwen op de achterkant.

Oekraine O+

Schandalig offtopic trouwens, net als de SC met LelijKnap.

zaterdag 19 juli 2014 @ 01:38:43 #80
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142467837
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:36 schreef DaKKiE1984 het volgende:

[..]

Waarschijnelijk voor bemiddeling gebruiken mocht het zo ver komen dat ze in een hoekje geduwd worden
pi_142467850
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:37 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

ja vind jij een bbc beter?
Dan CNN, zeker. Op de Guardian na het minst slechte massamedium.

zaterdag 19 juli 2014 @ 01:40:09 #82
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142467867
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dan CNN, zeker. Op de Guardian na het minst slechte massamedium.
Ah, je hebt de grap niet begrepen. Helaasch.
pi_142467893
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:34 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

doe niet zo zielig man
Raar hè, dat als iemands naaste mogelijk op die vlucht zat, je dan het niet zo leuk vindt als daar grappen over gemaakt worden.

Maar ik snap dat autisten weinig inlevingsvermogen hebben hoor.
pi_142467894
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:40 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Ah, je hebt de grap niet begrepen. Helaasch.
Ay, de grote zwarte lul. Sorry, je grap verkloot. :@
Doe dan maar liever een bijzonder busty colombiaanse trouwens.

pi_142467906
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:36 schreef Muck het volgende:

[..]

Precies, bankbiljetten hebben geen afgeronde hoeken.
pi_142467953
192 ? 193 ? :?

Is tellen zo moeilijk ?
pi_142467970
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:44 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:

Is tellen zo moeilijk ?
Goeie avatar
Fuck being broke or middle class, go get it all!
pi_142467995
MA zal nu wel failliet gaan.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_142468008
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:45 schreef eight het volgende:
Ik vrees ook een PanAmpje...
pi_142468010
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:44 schreef The_Yakuza het volgende:

[..]

Goeie avatar
Thanks

:7
pi_142468022
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 00:51 schreef Basterds het volgende:

[..]

Ja, want militairen gaan daar inderdaad over. Of zou het dan toch de politiek zijn die daadwerkelijke besluiten neemt? Lutser.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 01:47:09 #92
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 01:47:29 #93
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142468034
quote:
Sjongejongejonge, blijft nog steeds 1 van de betere vliegtuigmaatschappijen.
pi_142468036
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:44 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:

Is tellen zo moeilijk ?
Was iets met dubbele nationaliteiten :)
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
  zaterdag 19 juli 2014 @ 01:48:03 #95
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142468042
quote:
15s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:47 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Ja, want militairen gaan daar inderdaad over. Of zou het dan toch de politiek zijn die daadwerkelijke besluiten neemt? Lutser.
Volgens mij doelt hij ook naar de politiek
  zaterdag 19 juli 2014 @ 01:48:22 #96
165802 Reki
no comment.
pi_142468049
Waarom spreekt de Nederlandse media nog steeds over een "vliegramp". Het is toch duidelijk dat het een doelbewuste aanslag is?
zie ondertitel :)
pi_142468054
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:48 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Volgens mij doelt hij ook naar de politiek
Dan is 't goed.
pi_142468057
quote:
Kans is groot.

Marge is al klein in de luchtvaart twee vliegtuigen kwijt kan je de kop kosten.
pi_142468065
quote:
15s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:48 schreef Reki het volgende:
Waarom spreekt de Nederlandse media nog steeds over een "vliegramp". Het is toch duidelijk dat het een doelbewuste aanslag is?
Er is nog niks duidelijk totdat er concreet bewijs is.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 01:49:12 #100
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142468068
quote:
15s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:48 schreef Reki het volgende:
Het is een vliegramp toch? Veel onschuldige mensen dood in een vliegtuig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')