Dit idd.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De waarheid komt nooit boven tafel.
Ga eens op internationale oefening, vele landen zouden willen dat ze zo'n gemotiveerd legeren innovatief hebben als Nederland.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:39 schreef Caland het volgende:
Ja laten we een land dat al in oorlog is binnenvallen met ons kneuzenlegertje dat bestaat uit padvinders. Dat gaat vast veel opleveren.
Nee, waarom zou je überhaupt mensen willen executeren daar en dan vooral Oekrainse burgers lol. Daar wordt het wel heel erg maf van.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:22 schreef twiFight het volgende:
[..]
Dus ook jij vindt het normaal om Oekrainse burgers te executeren voor een daad die door hun vijand is begaan?
ach mensen die dat zeggen hebben duidelijk geen verstand. lekker laten gaan dat soort jochiesquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:36 schreef betyar het volgende:
[..]
Ga eens op internationale oefening, vele landen zouden willen dat ze zo'n gemotiveerd legeren innovatief hebben als Nederland.
Weinig concreets.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:37 schreef timmmmm het volgende:
Heb ik wat gemist sinds pak em beet 5 uur vanmiddag?
mijquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:37 schreef timmmmm het volgende:
De seperatisten als ze hun woede naar ons keren, mogelijk Oekraine als er bv. onschuldige Oekrainse burgers omkomen door ons en mogelijkerwijs ook Rusland als dit verder escaleert en zij zich er volledig in gaan mengen. Het is allemaal niet zeker hoor, maar ik wil het risico niet lopen voor een actie die om te beginnen al zinloos is en naar mijn mening zolderkamercowboypraat.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:29 schreef CruisinDen het volgende:
[..]
Met wie krijgen we dan precies oorlog als we het gebied rondom het vliegtuig opeisen zodat in feite alle landen, die willen onderzoeken, daar profijt van hebben?
STAVKA!!!!!!!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:37 schreef twiFight het volgende:
[..]
De seperatisten als ze hun woede naar ons keren, mogelijk Oekraine als er bv. onschuldige Oekrainse burgers omkomen door ons en mogelijkerwijs ook Rusland als dit verder escaleert en zij zich er volledig in gaan mengen. Het is allemaal niet zeker hoor, maar ik wil het risico niet lopen voor een actie die om te beginnen al zinloos is en naar mijn mening zolderkamercowboypraat.
Dat er überhaupt een zender op staat die buitenlands nieuws uitzendt is al heel wat.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Heel bizarre gewaarwording; ik zit in een nagel salon in Chicago tussen Amerikanen en Aziaten, en het wordt on het nieuws op tv besproken. Amerikanen kijken even op, en gaan weer door met hun telefoons en blaadjes en ik zit hier te rillen bij de beelden en de irritane Amerikaanse berichtgeving.
Dan moet je dat ook niet zeggen he.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:37 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Nee, waarom zou je überhaupt mensen willen executeren daar en dan vooral Oekrainse burgers lol. Daar wordt het wel heel erg maf van.
Kneuzen die stoer doen vanuit hun zolderkamer. Ooh wacht, de zolderkamer van paps en mams.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ach mensen die dat zeggen hebben duidelijk geen verstand. lekker laten gaan dat soort jochies
Het is over het algemeen bekend dat de grootste intellectuele geo-politieke criticasters dagelijks nagelsalons bezoeken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:39 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat er überhaupt een zender op staat die buitenlands nieuws uitzendt is al heel wat.
Zo'n 7 en half uur ja.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:37 schreef timmmmm het volgende:
precies!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Kneuzen die stoer doen vanuit hun zolderkamer. Ooh wacht, de zolderkamer van paps en mams.
Die woorden leg jij me in de mond.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:40 schreef twiFight het volgende:
[..]
Dan moet je dat ook niet zeggen he.
Ze hebben er ook niets te zeggen, zijn er slechts in adviserende rol. Het is ook maar 2 man, een algemeen onderzoeker en een forensisch onderzoeker.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:41 schreef Dzjonka het volgende:
zie op cnn dat de fbi ernaar toe gestuurd wordt? dat kan toch helemaal niet, die werken niet in het buitenland. Weird
hi heeft idd een andere route gevlogen dan andere vliegtuigenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:23 schreef Bremmelbips het volgende:
[..]
Was dit verhaal van de Spaanse luchtverkeersleider -werkzaam in Kiev- al naar voren gekomen?
http://t.co/iJ7iZhJO4t
Vanwege onweer toch?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:43 schreef RVer het volgende:
[..]
hi heeft idd een andere route gevlogen dan andere vliegtuigen
De vicepremier van de afgescheiden republiek Donetsk Andrei Purgin opperde dat de Oekraïense luchtmacht de Maleisische Boeing mogelijk voor een Russisch spionagetoestel heeft aangezien, en daarom het vuur heeft geopend.
Het uit Amsterdam afkomstige passagiersvliegtuig vloog bovendien door reeds afgesloten luchtruim, veel noordelijker dan de oorspronkelijke geplande vluchtroute. Dat zou gebeurd zijn in opdracht van de Oekraïnse luchtverkeersleiding, zo deelde Huib Gorter, vicepresident van Malaysia Airlines, mee
[ afbeelding ]
Eerst het grote internationale onderzoek rustig afwachten voor met het onderzoek kan worden begonnen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:43 schreef warhamstr het volgende:
Potver, ik hoor nu dat de Onderzoeksraad al niet word toegelaten op de site... En alle persoonlijke eigendommen en veel lichamen liggen daar nog. En zijn in handen van dronken rebellen. Moet hier nu niet echt snel ingegrepen worden, en iig de crashsite veiliggesteld worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |