abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142468331
quote:
18s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 02:02 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:

[..]

Ik niet! ik ga de vette van dale een boze mail sturen :(
Mag je doen. Randdebiel stond er ook heel lang niet in totdat ik een brief schreef (shit you not).
I feel kinda Locrian today
pi_142468335
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:54 schreef Drugshond het volgende:
Aangezien de onrust in de regio lijkt het me bijzonder sterk dat er geen US sateliet mee zit te kijken/luisteren. Dat de info nog niet publekelijk is vrijgegeven (lijkt me evident).
Omdat de CIA/NSA al een complete campagne hieromheen aan het bouwen is, en de info pas vrijgooit op het moment dat het Rusland het het slechtste uitkomt of de campagne klaar is :)
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
  zaterdag 19 juli 2014 @ 02:04:57 #128
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_142468362
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 02:03 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Omdat de CIA/NSA al een complete campagne hieromheen aan het bouwen is, en de info pas vrijgooit op het moment dat het Rusland het het slechtste uitkomt of de campagne klaar is :)
USA heeft al aangegeven dat het een ground to air missile was, maar dat ze niet wisten wie hem had afgeschoten?
  zaterdag 19 juli 2014 @ 02:05:01 #129
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142468365
quote:
3s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 02:01 schreef Geralt het volgende:

[..]

IACO verklaard dat niet. Die zeggen dat de verantwoording bij de landen zelf ligt. :)

[..]

Hoe bedoel je 'verklaard dat niet', zij geven toch aan waar het veilig is om te vliegen en waar niet.
pi_142468383
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 02:03 schreef Tweek het volgende:

[..]

Ah ja ik weet nog dat één van de piloten een ongelooflijke fanaat was qua vliegen dat hij een briljante opstelling thuis had om flight simulator te spelen. Was meteen een mogelijke terrorist, want wie doet dat nou. Na het vliegen thuis ook nog virtueel vliegen.
Tja toen ik mijn huidige woning kocht lagen er (kleine) propellors in.

Van modelvliegtuigen dit omdat de vorige bewoner een piloot is en als hobby met rc vliegtuigen vloog.

Is hij nu een terrorist? ik denk het niet meer iemand die vliegen als hobby en beroep heeft.
pi_142468391
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 02:04 schreef Tweek het volgende:

[..]

USA heeft al aangegeven dat het een ground to air missile was, maar dat ze niet wisten wie hem had afgeschoten?
Weten ze, beter zelfs, er is op dit very moment een satellietje de exacte route aan het volgen waar dat ding heengaat, net zolang tot er genoeg lastbare info voorhanden is :)
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
pi_142468398
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 02:03 schreef starla het volgende:

[..]

Mag je doen. Randdebiel stond er ook heel lang niet in totdat ik een brief schreef (shit you not).
:D
  zaterdag 19 juli 2014 @ 02:08:00 #133
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_142468419
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 02:03 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Dat zal wel loslopen.... denk eerder dat er achter de schermen al redelijk bekend is waar- en hoe het precies is gebeurd. Maar dat het nadere inkleuring gaat krijgen lijkt me vanzelfsprekend. Met vingerwijzen alleen kom je er niet. Dus vanuit die optiek snap ik Rutte wel.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 02:09:23 #134
89730 Drugshond
pi_142468454
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 02:04 schreef Tweek het volgende:

[..]

Die zien echt wel een UFO op hun schempje, en lokatie. :{w . Zo'n raket is niet echt klein dus dat geeft een radarbeeld af.
pi_142468455
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 02:03 schreef Tweek het volgende:

[..]

Ah ja ik weet nog dat één van de piloten een ongelooflijke fanaat was qua vliegen dat hij een briljante opstelling thuis had om flight simulator te spelen. Was meteen een mogelijke terrorist, want wie doet dat nou. Na het vliegen thuis ook nog virtueel vliegen.
Ja, framing is CNN zeer goed in. Zie die arme Dagestaanse studenten die een "bomaanslag" in de schoenen geschoven kregen....

Ik heb ook stenen thuis, en modelleer in mijn vrije tijd, ben ik nu een geologisch terrorist? :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 19 juli 2014 @ 02:09:26 #136
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_142468457
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 02:06 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Weten ze, beter zelfs, er is op dit very moment een satellietje de exacte route aan het volgen waar dat ding heengaat, net zolang tot er genoeg lastbare info voorhanden is :)
Ik had al gelezen dat ze gezien hadden dat het ding afgevuurd werd. Ze weten sowieso dat er een raket is afgevuurd. Ze kunnen alleen niet zeggen met zekerheid wie het was, behalve dat het van het gebied van separatisten kwam.

Ben je sarcastisch trouwens, want ik kan het er niet uit opmaken.
pi_142468465
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 02:08 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Dat zal wel loslopen.... denk eerder dat er achter de schermen al redelijk bekend is waar- en hoe het precies is gebeurd. Maar dat het nadere inkleuring gaat krijgen lijkt me vanzelfsprekend. Met vingerwijzen alleen kom je er niet. Dus vanuit die optiek snap ik Rutte wel.
Ik durf te wedden dat de CIA nu al en groep verdachten heeft beperkt tot maximaal 25 betrokkenen, en dat ze weten waar de BUK die de SA11 afschoot op dit moment staat en waar deze voor het afschieten ook vandaan kwam
  zaterdag 19 juli 2014 @ 02:10:23 #138
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_142468470
Ook weer dat typische gedrag om overal schuldigen voor aan te willen wijzen :') De hele aardkloot zit vol conflictgebieden en Oost-Oekraine is echt niet de enige plek waar AA-geschut beschikbaar is. Achteraf is het zo makkelijk mekkeren, maar het is al tientallen jaren zo dat er over of langs conflictgebieden gevlogen wordt. Ten eerste moet je heel specifieke wapens hebben om civiele luchtvaart neer te kunnen schieten en ten tweede heeft geen enkele partij daar wat aan. Dat het nu wel gebeurd is staat m.i. gelijk aan een terrorist die zichzelf opblaast bij een markt of voor een consulaat of zo. Dat betekent ook niet dat gelijk dat gebied onveilig verklaard moet worden.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  zaterdag 19 juli 2014 @ 02:10:42 #139
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_142468477
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 02:09 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, framing is CNN zeer goed in. Zie die arme Dagestaanse studenten die een "bomaanslag" in de schoenen geschoven kregen....

Ik heb ook stenen thuis, en modelleer in mijn vrije tijd.
Dat was Reddit die teveel de sherlock wou uit hangen, samen met de social justice warriors.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 02:13:23 #140
89730 Drugshond
pi_142468524
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 02:10 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Ik durf te wedden dat de CIA nu al en groep verdachten heeft beperkt tot maximaal 25 betrokkenen, en dat ze weten waar de BUK die de SA11 afschoot op dit moment staat en waar deze voor het afschieten ook vandaan kwam
Maar nog niet publiekelijk vrijgegeven. Op dit moment kun je maar 1 ding doen. Zorgen dat de overledenen snel thuis komen. En formeel je betrokkenheid tonen.
pi_142468535
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 02:09 schreef Tweek het volgende:

[..]

Ik had al gelezen dat ze gezien hadden dat het ding afgevuurd werd. Ze weten sowieso dat er een raket is afgevuurd. Ze kunnen alleen niet zeggen met zekerheid wie het was, behalve dat het van het gebied van separatisten kwam.

Ben je sarcastisch trouwens, want ik kan het er niet uit opmaken.
Nee, ik heb na de 2de golfoorlog het nodige gezien hoe de amerikanen met satelite-tracking omgaan, en durf te wedden dat er na een launch detection en een melding van een neergeschoten civiele jet er binnen een half uur een project op poten stond met orders om de desbetreffende BUK te spotten en te tracken, en die dingen halen geen topsnelheden van 140km/u, dus dat moet eenvoudig vindbaar zijn geweest
  zaterdag 19 juli 2014 @ 02:15:33 #142
89730 Drugshond
pi_142468552
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 02:10 schreef twiFight het volgende:
Ook weer dat typische gedrag om overal schuldigen voor aan te willen wijzen :') De hele aardkloot zit vol conflictgebieden en Oost-Oekraine is echt niet de enige plek waar AA-geschut beschikbaar is. Achteraf is het zo makkelijk mekkeren, maar het is al tientallen jaren zo dat er over of langs conflictgebieden gevlogen wordt. Ten eerste moet je heel specifieke wapens hebben om civiele luchtvaart neer te kunnen schieten en ten tweede heeft geen enkele partij daar wat aan. Dat het nu wel gebeurd is staat m.i. gelijk aan een terrorist die zichzelf opblaast bij een markt of voor een consulaat of zo. Dat betekent ook niet dat gelijk dat gebied onveilig verklaard moet worden.
Ja in dit geval wel. Ze wisten dat 2 landen op zeer gespannen voet met elkaar waren. Dus waarom geen no-fly-zone instellen. Beetje de gedachte van het zal wel loslopen. Dus niet.
pi_142468570
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:21 schreef twiFight het volgende:

[..]

En omdat jij geen tv kijkt ben je blijkbaar spontaan glad vergeten dat andere mensen nog wel de tv aan hebben staan? Ja joh, logisch.
Jij bent weer voor andere mensen aan het denken? ^O^
  zaterdag 19 juli 2014 @ 02:16:31 #144
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_142468574
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 02:14 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Nee, ik heb na de 2de golfoorlog het nodige gezien hoe de amerikanen met satelite-tracking omgaan, en durf te wedden dat er na een launch detection en een melding van een neergeschoten civiele jet er binnen een half uur een project op poten stond met orders om de desbetreffende BUK te spotten en te tracken, en die dingen halen geen topsnelheden van 140km/u, dus dat moet eenvoudig vindbaar zijn geweest
Gezien vanuit werk bedoel je?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_142468579
quote:
Was er zelf heel verbaasd over en vond het niet kunnen omdat het al heel lang gebruikt wordt als scheldwoord. Misschien toevallig hoor, maar vlak nadat ik ze aanschreef stond ie bij de nieuwe uitgave erin (misschien dat meer mensen erover 'klaagden'). Eind jaren '90 ofzo? Exact jaar weet ik niet meer. Als je nog een oude van Dale thuis hebt moet je maar checken.
I feel kinda Locrian today
pi_142468596
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 02:14 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Verstoppen in een graanloods is niet zo moeilijk.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_142468621
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 02:16 schreef Molo het volgende:

[..]

Gezien vanuit werk bedoel je?
Nee, was een documentaire op NGC, niks geheims aan

Mocht je denken dat ik hier een zolderkamer007 zit uit te hangen, leuk idee, maar nee ;)
pi_142468641
quote:
12s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 02:17 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Verstoppen in een graanloods is niet zo moeilijk.
Trajectory heatsignatures bepalen over ook niet
  zaterdag 19 juli 2014 @ 02:20:06 #149
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_142468643
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 02:19 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Nee, was een documentaire op NGC, niks geheims aan

Mocht je denken dat ik hier een zolderkamer007 zit uit te hangen, leuk idee, maar nee ;)
misschien was je wel koffiejuf geweest daar :P

Oh ja, en NGC documentaires O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_142468645
Obama, op C-SPAN: "our great allies, the Dutch"

Lap dogs bedoelt de zichtbaar oververmoeide Barack Hussein.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')