Oh ja daar ben ik het mee eens. Wat dat betreft vind ik ook dat er meteen troepen ingezet hadden moeten worden om de crash site te beveiligen. Al die bivakmuts mensjes die nu op de foto staan zijn debet aan wat is gebeurt. Ik zag een foto van paupers die op een gedeelte van het vliegtuig stonden terwijl hun moeder een foto nam. Dus wat dat betreft zeg ik, ik kom uit Nederland mijn hele familie komt daar vandaan, maak ze allemaal af (werkt beter in het engels, Starship Troopers referentie).quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:14 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Nee, ik heb na de 2de golfoorlog het nodige gezien hoe de amerikanen met satelite-tracking omgaan, en durf te wedden dat er na een launch detection en een melding van een neergeschoten civiele jet er binnen een half uur een project op poten stond met orders om de desbetreffende BUK te spotten en te tracken, en die dingen halen geen topsnelheden van 140km/u, dus dat moet eenvoudig vindbaar zijn geweest
Moeten die satellieten net overkomen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:19 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Trajectory heatsignatures bepalen over ook niet
die vent ziet er wel reteslecht uit jaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:20 schreef El_Matador het volgende:
Obama, op C-SPAN: "our great allies, the Dutch"
Lap dogs bedoelt de zichtbaar oververmoeide Barack Hussein.
Het is wel zo dat Rutte nu alles op gaat lossen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:20 schreef El_Matador het volgende:
Tja hij zou ook niet willen dat de 800.000 duizend banen waar wij voor zorgen in de VS in gevaar komen, net als dat wij niet willen dat de economie om zeep geholpen wordt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:20 schreef El_Matador het volgende:
Die vloog ook niet over een potentiele brandhaard. Oekraine is echt on watch.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Moeten die satellieten net overkomen.
Sinds MH370 weten we dat men echt niet alles ziet. In dat geval helaas, trouwens.
Dat klopt, spijker kop,quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sinds MH370 weten we dat men echt niet alles ziet. In dat geval helaas, trouwens.
die verdween mogelijk in een gebied wat niet interessant/spannend/belangrijk was, dus daar was geen reden om de boel in te gaten te houden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Anderson Pooper (credit: user Copycat) is echt een walgelijk mannetje idd.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:21 schreef Molo het volgende:
[..]
die vent ziet er wel reteslecht uit ja
En die Anderson Cooper op CNN heeft ook een creepy hoofd vind ik, maar kan ook aan zijn beroerde make-up en haarkleur liggen
Wat had een satelliet moeten zien toen? Hier was een raket in het spel en die wisten de Amerikanen snel op te sporen. OA door de ulta violette sporen van zo'n raket via de satelliet te zien.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
crazy eyes, heeft wel wat van Poetin weg qua blikquote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Anderson Pooper (credit: user Copycat) is echt een walgelijk mannetje idd.
Tja, net zoveel burgers die wisten dat ze over conflictgebieden gingen vliegen, daar bewust ingingen, er overheen vlogen en keurig landen maar niks zeiden. Nooit klaagden. En nu het misgaat is het de schuld van een ander etc. De koe in de kont kijken, het is niet alleen de professional die dat deed, bijna iedereen. Laat dan ook nu de professional nagaan hoe die zijn werk toen heeft gedaan. Als blijkt dat de kans niet veel groter was dan een willekeurig dak dat kan instorten, dan valt hen niet zoveel te verwijten.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ja in dit geval wel. Ze wisten dat 2 landen op zeer gespannen voet met elkaar waren. Dus waarom geen no-fly-zone instellen. Beetje de gedachte van het zal wel loslopen. Dus niet.
Je kan het wel zien als je niet specifiek met dat vliegtuig bezig bent waarschijnlijk. Maar dat is men natuurlijk niet. Men kan wel beelden achteraf bekijken. Dan zie je misschien een punt waar een raket vandaan werd geschoten. Ook wel belangrijk.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:24 schreef Tweek het volgende:
[..]
Wat had een satelliet moeten zien toen? Hier was een raket in het spel en die wisten de Amerikanen snel op te sporen. OA door de ulta violette sporen van zo'n raket via de satelliet te zien.
Het is en was gewoon een normaal ding op die hoogte.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Tja, net zoveel burgers die wisten dat ze over conflictgebieden gingen vliegen, daar bewust ingingen, er overheen vlogen en keurig landen maar niks zeiden. Nooit klaagden. En nu het misgaat is het de schuld van een ander etc. De koe in de kont kijken, het is niet alleen de professional die dat deed, bijna iedereen. Laat dan ook nu de professional nagaan hoe die zijn werk toen heeft gedaan. Als blijkt dat de kans niet veel groter was dan een willekeurig dak dat kan instorten, dan valt hen niet zoveel te verwijten.
Niet zo raar als meer van de helft van de overleden mensen Nederlands is.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:26 schreef Mark031 het volgende:
Er zijn inmiddels al meerdere filmpjes opgedoken en het is echt bizar hoeveel Nederlandse producten daar liggen. Ik zag pakjes 'hoogvliet stroopwafels', toffee fee, pakje sigaretten met nederlandse tekst erop..
wellicht bang voor te grote vlam in de pan?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:26 schreef El_Matador het volgende:
Molo en Drugshond, true, Oekraine is anders dan de Golf van Thailand.
Toch, als de VS dit had zien aankomen, had men echt wel gereageerd. Turkije is NAVOlid (lees: bases) en niet al te ver weg.
Zijn kinderen waren schoolgaand op Sandy Hook?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:26 schreef Molo het volgende:
Man (Australiër/Nieuw Zeelander?) wiens broer en schoonzus dood zijn begint over vergeving van de mensen die dit gedaan hebben...
Why????![]()
![]()
Daar snap ik echt helemaal niks van, maar zal wel een gelovige zijn.
op wat?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zijn kinderen waren schoolgaand op Sandy Hook?
Het verhaal is dat de Amerikanen meteen wisten dat er een raket werd afgevuurd. Niet met welk doel, en dat maakt dan ook niet meer uit. Ze weten dat het uit het gebied van de separatisten kwam, ze kunnen alleen niet aan tonen dat Rusland er wat mee te maken had.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:26 schreef Marzoen het volgende:
[..]
Je kan het wel zien als je niet specifiek met dat vliegtuig bezig bent waarschijnlijk. Maar dat is men natuurlijk niet. Men kan wel beelden achteraf bekijken. Dan zie je misschien een punt waar een raket vandaan werd geschoten. Ook wel belangrijk.
Absoluut, De Poet vind het niet bijster grappig als er F18's of F22's rond zijn grens dansjes maken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:28 schreef Molo het volgende:
[..]
wellicht bang voor te grote vlam in de pan?
Nee, ik denk echt dat we sinds MH370 kunnen stellen dat de militaire inlichtingendiensten lang niet zoveel weten als wordt gesteld.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:28 schreef Molo het volgende:
[..]
wellicht bang voor te grote vlam in de pan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |