Nope, niks nieuws, maar blijft wel walgelijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:14 schreef Syntos het volgende:
Een Israelier die erop geilt dat er weer een raket richting de grote vijand gaat. Niks nieuws toch?
Joden zijn zelf niet zo lang geleden ook gekweld toch? Toen waren het slachtoffertjes, nu zijn het daders.quote:
Generaliseren hoeft niet. Het is inderdaad triest dat er zoveel mensen blij zijn als een andere lijdt. Het is geen exclusief joods eigenschap.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:16 schreef Clashy het volgende:
[..]
Nope, niks nieuws, maar blijft wel walgelijk.
[..]
Joden zijn zelf niet zo lang geleden ook gekweld toch? Toen waren het slachtoffertjes, nu zijn het daders.
Ter bescherming van haar ofzo :Squote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:17 schreef ShevaJB het volgende:
Waarom mag de naam van dit wezen niet getoond worden?
Ik ook niet?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:17 schreef Syntos het volgende:
Ik wist trouwens niet dat Sarah Jessica Parker in Israel woont.![]()
Wat een paardenkop.
amen. Hoe ziek kun je zijn..quote:
Mee eens, maar omdat Isral =jodenvolkquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:21 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Generaliseren hoeft niet. Het is inderdaad triest dat er zoveel mensen blij zijn als een andere lijdt. Het is geen exclusief joods eigenschap.
Kan me niet voorstellen dat iemand zulk ziek bericht echt de wereld instuurt...quote:
omgekeerd niet wil je zeggenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:56 schreef bleiblei het volgende:
Raar wijf.
En dat soort figuren zitten daar in het leger?
On the other hand, je moet ons eens horen over juniore "finnen".
Zeg maar gerust ziek wijf, vol wrok. Hoe gebrainwashed ben je als je moord op kinderen goedkeurt, erom lacht zelfs. Wel logisch dat dat soort figuren in het Israelisch leger zitten, het lijkt me niet dat er lieverdjes tussenzitten. Ze plegen de meest gruwelijke daden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:56 schreef bleiblei het volgende:
Raar wijf.
En dat soort figuren zitten daar in het leger?
On the other hand, je moet ons eens horen over juniore "finnen".
Zou je denken he.. maar ik vrees dat dit echt is. Heb je niet gehoord van de Isralische ramptoeristen? Bij elke bom die ze zien vallen in Ghaza, gaan ze juichen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:56 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat iemand zulk ziek bericht echt de wereld instuurt...
Hopelijk is dit een fake account van n of ander persoon met een verdraaid gevoel voor 'humor'.
Yup, ze nemen klapstoeltjes mee en installeren zich samen op een heuveltje nabij de Gazastrook?Lekker bier drinken en lachen om bominslagen... Sick. Ik snap die mensen niet en wil ook geen moeite doen om ze te snappen eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:00 schreef Clashy het volgende:
[..]
Zeg maar gerust ziek wijf, vol wrok. Hoe gebrainwashed ben je als je moord op kinderen goedkeurt, erom lacht zelfs. Wel logisch dat dat soort figuren in het Israelisch leger zitten, het lijkt me niet dat er lieverdjes tussenzitten. Ze plegen de meest gruwelijke daden.
Juniore finnen, wablief? Ik snap je niet helemaal.
[..]
Zou je denken he.. maar ik vrees dat dit echt is. Heb je niet gehoord van de Isralische ramptoeristen? Bij elke bom die ze zien vallen in Ghaza, gaan ze juichen.
Ik heb het gezien ja, maar kort naar gekeken. Ik kan er niet tegen, zoveel waanzin in die posts.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:05 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Yup, ze nemen klapstoeltjes mee en installeren zich samen op een heuveltje nabij de Gazastrook?Lekker bier drinken en lachen om bominslagen... Sick. Ik snap die mensen niet en wil ook geen moeite doen om ze te snappen eerlijk gezegd.
Trouwens, je hebt vast de IDF YT channel al bekeken? Wat een propaganda op dat channel. Misselijkmakend hoe ze hun terreur proberen recht te praten.
die mensen zijn bezeten joh, zijn jarenlang uitgekotst door allerlei volken en moeten nu hun wraak dus krijgen op een totaal random onschuldig volk. Niks geleerd van de tweede wereldoorlog , krijg je dit soort taferelen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:05 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Yup, ze nemen klapstoeltjes mee en installeren zich samen op een heuveltje nabij de Gazastrook?Lekker bier drinken en lachen om bominslagen... Sick. Ik snap die mensen niet en wil ook geen moeite doen om ze te snappen eerlijk gezegd.
Trouwens, je hebt vast de IDF YT channel al bekeken? Wat een propaganda op dat channel. Misselijkmakend hoe ze hun terreur proberen recht te praten.
ha.. vrouwen van het uitverkoren volk zijn niet te vergelijken met de gemiddelde vrouw.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:32 schreef Fapsalon het volgende:
dit moet een troll zijn, je kan mij niet wijsmaken dat er een vrouw op de wereld is die hier van kan genieten
.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
die mensen zijn bezeten joh, zijn jarenlang uitgekotst door allerlei volken en moeten nu hun wraak dus krijgen op een totaal random onschuldig volk. Niks geleerd van de tweede wereldoorlog , krijg je dit soort taferelen.
Dan zijn ze wel flink van het padje af daar.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:38 schreef Clashy het volgende:
[..]
ha.. vrouwen van het uitverkoren volk zijn niet te vergelijken met de gemiddelde vrouw.
[..]
.
'gelukkig is het ver van huis'? Vreemde opmerking joh.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:41 schreef Fapsalon het volgende:
[..]
Dan zijn ze wel flink van het padje af daar.
gelukkig is het lekker ver van huis
want mensen die graag kinderen dood maken wil je dicht bij huisquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:23 schreef Clashy het volgende:
[..]
'gelukkig is het ver van huis'? Vreemde opmerking joh.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:32 schreef Fapsalon het volgende:
je kan mij niet wijsmaken dat er een vrouw op de wereld is die hier van kan genieten
De haat onder de israeliers bedoel je? Volksverkleining door wie?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:40 schreef Pap89 het volgende:
De haat groeit, grote kans dat ze weer een keer in de toekomst een volksverkleining krijgen.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 06:26 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]![]()
Ik zit er niet mee hoor als er kinderen ergens bij doodgaan...
Ik ook niet als jij ergens dood zal gaan. Graag zelfsquote:Op zaterdag 19 juli 2014 06:26 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]![]()
Of het nep is of niet, zo denken ze er daar wel over. (Uiteraard niet allemaal.)quote:Op zondag 20 juli 2014 11:47 schreef eQuaL het volgende:
Triest om te zien hoe makkelijk mensen dit soort plaatjes voor waar aannemen.
En dat heb je ook weer van internet natuurlijk.quote:Op zondag 20 juli 2014 11:50 schreef Syntos het volgende:
[..]
Of het nep is of niet, zo denken ze er daar wel over.
Dat is pas triest.
Eerder van documentaires over die contreien die beide kanten laat zien.quote:Op zondag 20 juli 2014 11:50 schreef eQuaL het volgende:
[..]
En dat heb je ook weer van internet natuurlijk.
Precies, niet allemaal idd. Denk dat het aantal relatief gezien te vergelijken is met het aantal mensen in Nederland die juichen bij de dood van Marokkaanse kinderen.quote:
Dat komt door de linkse media die iedereen loopt te brainwashen.quote:Op zondag 20 juli 2014 11:47 schreef eQuaL het volgende:
Nee, natuurlijk doet Isral het niet voor de lol. Het is onderdeel van een groter Plan:quote:Op zondag 20 juli 2014 15:13 schreef Henrys het volgende:
[..]
Dat komt door de linkse media die iedereen loopt te brainwashen.
Palestijnse volk steunt zelf de Hamas anders hadden ze niet zoveel macht, het is de hamas die steeds maar weer raketten afschiet, het is de hamas die deze raketinstallaties in weeshuizen en scholen plaatst en het is de hamas die elke wapenstilstand verbreken.
Die ultra orthodoxe joden zijn net zo erg maar ik word zo ziek van die mensen die doen of Israel voor de lol Palestijnse kinderen afschiet.
http://www.israelnational(...)x/15326#.U8va1LFkzbIquote:Sovereignty – Gaza is part of our Land and we will remain there forever. Liberation of parts of our land forever is the only thing that justifies endangering our soldiers in battle to capture land. Subsequent to the elimination of terror from Gaza, it will become part of sovereign Israel and will be populated by Jews. This will also serve to ease the housing crisis in Israel. The coastal train line will be extended, as soon as possible, to reach the entire length of Gaza.
Journalist David Sheen reported for Mondoweiss last week about the “terrifying tweets of pre-army Israeli teens.” After searching on Twitter using the Hebrew word for “Arabs,” Sheen found dozens upon dozens of Israeli youths “proclaiming their desire for all Arabs to die and in some cases be tortured to death.”quote:Op zondag 20 juli 2014 11:47 schreef eQuaL het volgende:
quote:Some of these calls for genocide were from young men, but a majority of them seemed to be authored by young women. I began to tweet out translations into English of their words, including their Twitter profile pictures and links to their original tweets.
Hamas vecht tegen de mensonterende situatie waar de Palestijnen in leven, niet zo gek dat de Palestijnen een beter leven willen hebben.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:13 schreef Henrys het volgende:
[..]
Dat komt door de linkse media die iedereen loopt te brainwashen.
Palestijnse volk steunt zelf de Hamas anders hadden ze niet zoveel macht, het is de hamas die steeds maar weer raketten afschiet, het is de hamas die deze raketinstallaties in weeshuizen en scholen plaatst en het is de hamas die elke wapenstilstand verbreken.
Die ultra orthodoxe joden zijn net zo erg maar ik word zo ziek van die mensen die doen of Israel voor de lol Palestijnse kinderen afschiet.
Dus ga je maar kinderen gebruiken als kanonnenvoer voor media-aandacht?quote:Op zondag 20 juli 2014 18:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Hamas vecht tegen de mensonterende situatie waar de Palestijnen in leven, niet zo gek dat de Palestijnen een beter leven willen hebben.
Ga je nou serieus de oorlogsmisdaden van israel bij de andere kant leggen?quote:Op zondag 20 juli 2014 19:08 schreef Henrys het volgende:
[..]
Dus ga je maar kinderen gebruiken als kanonnenvoer voor media-aandacht?
ben jij objectief?quote:Op zondag 20 juli 2014 18:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Hamas vecht tegen de mensonterende situatie waar de Palestijnen in leven, niet zo gek dat de Palestijnen een beter leven willen hebben.
gelukkig, ik zou niet graag op je tere zieltje willen staan door te zeggen dat beide zandbakkleuters dood mogen vallenquote:
hoe bedoel je?quote:Op zondag 20 juli 2014 19:10 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
gelukkig, ik zou niet graag op je tere zieltje willen staan door te zeggen dat beide zandbakkleuters dood mogen vallen
ik snap niet wat je bedoeltquote:Op zondag 20 juli 2014 19:12 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
nouja, hoeftniet vallen te zijn, liggend mag ook
18 juni 2084 is het zover.quote:Op zondag 20 juli 2014 11:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ook niet als jij ergens dood zal gaan. Graag zelfs
Nee, jij bent een harteloos kutwijf tenzij het gaat om JOUW gevoelens. Maar dat is al bekend, hoef je iet te onderstrepenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 06:26 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 04:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, jij bent een harteloos kutwijf tenzij het gaat om JOUW gevoelens. Maar dat is al bekend, hoef je iet te onderstrepen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 juli 2014 05:53 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
KLB / Typisch...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:04 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ja daarom is het ook zo typisch.
Mensen lezen niet, maar roepen gelijk dat ik gewoon moet gaan.![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door Syntos op 21-07-2014 08:32:05 ]
Denk je dat mij dat ook maar iets kan schelen?quote:Op maandag 21 juli 2014 08:24 schreef Gewas het volgende:
Brummetje is hard op weg om de meest gehate user op Fok! te worden.
Typische pro-israel ventje, blinddoek op en doelloos dingen roepen om de waarheid niet aan te hoeven kijken.quote:Op zondag 20 juli 2014 11:47 schreef eQuaL het volgende:
Ik zou "eQual" wel even willen horen na het lezen van dit bericht. Maar nee hoor dan verdwijnen zulke mensen als sneeuw voor de zon uit dit topic. Zielig en walgelijk vind ik dit, pro-israelquote:Op zondag 20 juli 2014 17:26 schreef Clashy het volgende:
[..]
Journalist David Sheen reported for Mondoweiss last week about the “terrifying tweets of pre-army Israeli teens.” After searching on Twitter using the Hebrew word for “Arabs,” Sheen found dozens upon dozens of Israeli youths “proclaiming their desire for all Arabs to die and in some cases be tortured to death.”
http://mondoweiss.net/2014/07/terrifying-tweets-israeli.html
Opmerkelijk:
[..]
Flikkerstraal toch even snel op met je pro-israel man. Wat mij betreft ontploft dat hele M-O vandaag, ik zal er niet om janken. Wat me wel ergert zijn mensen die pretenderen alles over de situatie te weten, een kant kiezen en daarna gaan afgeven op 'de andere kant'.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:07 schreef Scarface150993 het volgende:
[..]
Typische pro-israel ventje, blinddoek op en doelloos dingen roepen om de waarheid niet aan te hoeven kijken.
Het zijn net kleuters met vingers in hun oren die lalalalalala roepen
[..]
Ik zou "eQual" wel even willen horen na het lezen van dit bericht. Maar nee hoor dan verdwijnen zulke mensen als sneeuw voor de zon uit dit topic. Zielig en walgelijk vind ik dit, pro-israel.
Ben je bij zo'n stapel geweest? Meer info hierover graag..quote:Op maandag 21 juli 2014 11:11 schreef HeatWave het volgende:
Dit gebeurt vast aan beide kanten, maar de palestijnen mogen toch niets van Hamas, die liggen opelkaar gestapeld op een berg raketten als bescherming.
Precies de reactie die ik zou verwachten van een ventje zoals jou. Je gaat totaal niet op de inhoud van mijn post in. Ik weet helemaal niks over de situatie, noch kies ik een kant. Ik ben tegen het geweld en de bezetting, klaar.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:20 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Flikkerstraal toch even snel op met je pro-israel man. Wat mij betreft ontploft dat hele M-O vandaag, ik zal er niet om janken. Wat me wel ergert zijn mensen die pretenderen alles over de situatie te weten, een kant kiezen en daarna gaan afgeven op 'de andere kant'.
In mijn vorige post heb ik trouwens de verkeerde post gequot die ik aan je wou laten zien, dit hierboven is het. Kijk maar. Nu zal het vast wel zo zijn dat Arabieren precies het zelfde doen, maar ik wou jou even ongelijk geven met het feit dat jij de tweet van TS als nep verklaarde.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:26 schreef Clashy het volgende:
[..]
Journalist David Sheen reported for Mondoweiss last week about the “terrifying tweets of pre-army Israeli teens.” After searching on Twitter using the Hebrew word for “Arabs,” Sheen found dozens upon dozens of Israeli youths “proclaiming their desire for all Arabs to die and in some cases be tortured to death.”
http://mondoweiss.net/2014/07/terrifying-tweets-israeli.html
Opmerkelijk:
[..]
Ik zeg helemaal nergens dat die tweet nep is. Ik gaf aan dat iedereen heel makkelijk meteen moord en brand schreeuwde op basis van 1 enkele tweet die op dat moment niet te verifiren viel. Media staan er om bekend om dingen enorm op te blazen, en dit zal de eerste keer niet zijn dat iemand op internet niet de waarheid vertelt om aandacht te trekken.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:23 schreef Scarface150993 het volgende:
[..]
Precies de reactie die ik zou verwachten van een ventje zoals jou. Je gaat totaal niet op de inhoud van mijn post in. Ik weet helemaal niks over de situatie, noch kies ik een kant. Ik ben tegen het geweld en de bezetting, klaar.
Wat ik wel erg vind is dat mensen te snel conclusies trekken "op basis van kennis die zij denken te hebben" (jij met je die tweets zijn vast nep) en als er dan wordt aangetoond dat ze toch echt zijn, wegvluchten!
[..]
In mijn vorige post heb ik trouwens de verkeerde post gequot die ik aan je wou laten zien, dit hierboven is het. Kijk maar. Nu zal het vast wel zo zijn dat Arabieren precies het zelfde doen, maar ik wou jou even ongelijk geven met het feit dat jij de tweet van TS als nep verklaarde.
Gelukkig hoef ik niet te wachten op een uitkering. Ben het verder wel met je eens, media is in veel gevallen niet te vertrouwen. Ze blazen veel op, kopiren veel van elkaar en hergebruiken nieuws.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:31 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal nergens dat die tweet nep is. Ik gaf aan dat iedereen heel makkelijk meteen moord en brand schreeuwde op basis van 1 enkele tweet die op dat moment niet te verifiren viel. Media staan er om bekend om dingen enorm op te blazen, en dit zal de eerste keer niet zijn dat iemand op internet niet de waarheid vertelt om aandacht te trekken.
Wat is je probleem verder kerel, je zit enorm op mij af te geven. Uitkering nog niet binnen?
Er zaten ook twee honden in het vliegtuig. Uiteraard geef ik ook heel erg om de mensen die daar zijn omgekomen, maar over het algemeen denk ik ook graag aan de beesten inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That dude there. I need his prosthetic leg.
quote:Op maandag 21 juli 2014 11:45 schreef Scarface150993 het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik niet te wachten op een uitkering. Ben het verder wel met je eens, media is in veel gevallen niet te vertrouwen. Ze blazen veel op, kopiren veel van elkaar en hergebruiken nieuws.
Ergens heb je toch wel een punt en was mijn reactie inderdaad niet toepasselijk aangezien ik ook vind dat je de media met een korreltje zout moet nemen.
Komt denk ik doordat ik het walgelijkvind dat mensen zulke dingen over elkaar kunnen zeggen.
Fijn mens is dat, ze klinkt wel erg als Hitler.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:25 schreef zarGon het volgende:
Moet je eens opzoeken wat Ayelet Shaked heeft gezegd.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ayelet_Shakedquote:A day before the kidnapping and death of the Palestinian boy Mohammed Abu Khdeir by Jewish extremists, Shaked posted a message on Facebook, quoting a 2002 article from speechwriter and settler Uri Elitzur, declaring, "The entire Palestinian people are the enemy." She went further, posting that Israel should declare war on the "entire Palestinian people, including its elderly and its women, its cities and its villages, its property and its infrastructure."
Her comments were a wider defense of targeting Palestinians homes during Operation Brother's Keeper. She said that the mothers of the Palestinian dead "should follow their sons, nothing would be more just. They should go, as should the physical homes in which they raised the snakes. Otherwise, more little snakes will be raised there."
De Gojim is toch een dier voor de Ubermenschquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:32 schreef Fapsalon het volgende:
dit moet een troll zijn, je kan mij niet wijsmaken dat er een vrouw op de wereld is die hier van kan genieten
Haar blik op zaken? Je probeert het haast goed te praten. Voor een mod ben jij wel erg subjectief. Feesten en het krijgen van orgasmen bij doden onschuldige kinderen.. is normaal. Hadden die kids en hun ouders maar het land van de Isralirs niet moeten inpikken! Helemaal triest als je nagaat dat de Palestijnen de Joden juist onderdak gaven tijdens de tweedenwereld oorlog. Om van te kotsen.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:33 schreef HeatWave het volgende:
Kunnen we wel allemaal heel hypocriet dingen gaan veroordelen, maar ik durf te wedden dat het hier echt niet anders zou gaan. Mensen flikkeren gewoon alles op social media, en dit is gewoon haar blik op de zaken. So?
Er feesten hier ook mensen tijdens aanslagen etc.
Vreselijk. Hopen op gerechtigheid.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:40 schreef Medi het volgende:
Ziekenhuis in Gaza gebombardeerd. Waar moeten die mensen nog heen? Waarom deporteert Israel ze niet weg uit Gaza? Is nog humaner dan ze af slachten met tanks en F16s. Ruim 500 doden waarvan 100 kinderen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"fatsoenlijke mensen". VS, moraalridder en brengen van democratie en vrede was hier zelfs op tegen.. als enige. Met wat voor een smoes ze nou zijn aangekomen is mij niet duidelijk. Dit zal wel weer niet goed zijn voor vrede.quote:Het Isralische ministerie van Buitenlandse Zaken reageerde gepikeerd. Het departement noemde het besluit om onderzoek te doen 'een aanfluiting die door fatsoenlijke mensen overal zou moeten worden afgewezen'.
quote:Van de 47 landen stemden alleen de Verenigde Staten tegen; 17 landen, waaronder enkele EU-leden, onthielden zich van stemming.
quote:Israeli shell hits UN-run school used to shelter hundreds of Palestinian refugees in Gaza, killing 15 and injuring at least 200
Bedroevend beeld.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:16 schreef Clashy het volgende:
Medi, ik snap je wel.
Kijk eens hoe prachtig dit beeld is..
[ afbeelding ]
En vrede zal pas komen als mensen nou eens inzien dat god niet bestaat en je een ander niet hoeft te haten om een denkbeeldig vriendje.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:55 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Bedroevend beeld.
Gerechtigheid zal er pas komen als God het wil.
Ach man, ontken the divine truth toch niet!quote:Op maandag 28 juli 2014 09:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En vrede zal pas komen als mensen nou eens inzien dat god niet bestaat en je een ander niet hoeft te haten om een denkbeeldig vriendje.
Nee, waarom?quote:Op maandag 28 juli 2014 11:29 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Ach man, ontken the divine truth toch niet!
Ben je niet bang van de hel dan?
Ik begrijp je standpunt wel hoor, ik was eerst ook een athest.. maar enkele dingen zijn me duidelijk geworden.quote:
Valt wel meequote:Op maandag 28 juli 2014 11:34 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Ik begrijp je standpunt wel hoor, ik was eerst ook een athest.. maar enkele dingen zijn me duidelijk geworden.
EDIT: Excuus, dit is zwaar off topic realiseer ik mij.
Het leven voor de kinderen in Gazatwitter:ChrisGunness twitterde op dinsdag 29-07-2014 om 17:29:31Huge surge of displacement in #Gaza: now 200,337 displaced in 85 UNRWA shelters. We opened 3 new shelters in the central area of Gaza RT reageer retweet
quote:A 16-year-old Palestinian, Farah Baker, has gained a lot of attention on twitter for her real-time tweets during one of the heaviest nights of Israeli bombardment in the last three weeks.
NBC News spoke to her on Tuesday: "My two sisters, who are 14 and 6 years old, stood in the room hugging my mom, and whenever they heard the bombs they started shouting to try to drown out the noise — but it was too loud."
Mensonterend, Isral. Weer een zwarte pagina in de geschiedenis van de mensheid. Te bedenken dat Isral al deze dingen slechts kan doen met de hulp van Westers landen en de VS. Zelfs bij onderzoek naar oorlogsmisdaden door Isral weerhoudt Nederland zich van stemmen. Het land der internationaal recht.. zwijgt voor wie? Wat een poppenkast.quote:Medewerker VN in Gaza barst in tranen uit op TV
Chris Gunness is woordvoerder voor de Verenigde Naties (UNWRA), die in Gaza een aantal scholen en schuilplaatsen beheert. Toen hij voor Al Jazeera de toestand ter plaatse beschreef, vlak nadat er 15 doden vielen toen een school was getroffen door Isralisch granaatvuur, krijgt hij het te kwaad.
Uit een eerste onderzoek van UNWRA blijkt dat de school werd beschoten door Isral. Het leger moet geweten hebben dat de hulporganisatie daar vluchtelingen opving, omdat zij hun cordinaten hadden gedeeld, aldus Amnesty. Het was de zesde keer dat een VN-school onder vuur kwam te liggen.
Breekpunt
Gunness zegt in het interview, en later ook op Twitter, dat de situatie in Gaza op een breekpunt staat. Over zichzelf zei hij nog: "Ik ben geen emotioneel wrak, ik red me wel, maar of dat voor alle mensen hier ter plekke geldt is hoogst onzeker". Gunness verloor al vijf collega's sinds de oorlog rond Gaza begon.
De beschietingen van de VN-scholen gingen ook vandaag door. Daarbij vielen opnieuw doden. Het komt Isral op zware internationale kritiek te staan. In totaal vielen er 1300 doden aan Palestijnse zijde, sinds de oorlog in Gaza begon. Aan de kant van Isral zijn 58 levens te betreuren.
Nederland, land dat mij moet vertegenwoordigen..ik schaam me dood.quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:35 schreef Medi het volgende:
[..]
Mensonterend, Isral. Weer een zwarte pagina in de geschiedenis van de mensheid. Te bedenken dat Isral al deze dingen slechts kan doen met de hulp van Westers landen en de VS. Zelfs bij onderzoek naar oorlogsmisdaden door Isral weerhoudt Nederland zich van stemmen. Het land der internationaal recht.. zwijgt voor wie? Wat een poppenkast.
Akkoord. Maar wat met de Arabische wereld die in de zak zitten van het Westen en geen steun bieden aan Palestina? Landen zoals KSA. Dat vind ik persoonlijk nog schaamtelozer.quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:35 schreef Medi het volgende:
[..]
Mensonterend, Isral. Weer een zwarte pagina in de geschiedenis van de mensheid. Te bedenken dat Isral al deze dingen slechts kan doen met de hulp van Westers landen en de VS. Zelfs bij onderzoek naar oorlogsmisdaden door Isral weerhoudt Nederland zich van stemmen. Het land der internationaal recht.. zwijgt voor wie? Wat een poppenkast.
Schaamtelozer, absoluut. Ze staan erbij en kijken ernaar. Vroeg of laat zijn ook zij aan de beurt. Je moet je vooral niet vergissen in het stukje "Arabisch zijn". Zo zien zij zichzelf niet. Hun land is bij wijze van spreken hun cultuur en identiteit. Arabisch zijn is slechts een verwijzing naar de taal die zij delen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:02 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Akkoord. Maar wat met de Arabische wereld die in de zak zitten van het Westen en geen steun bieden aan Palestina? Landen zoals KSA. Dat vind ik persoonlijk nog schaamtelozer.
Wat vind jij daar van?
Vergeet niet dat Palestijnen de laatsten der Semieten zijn. Arabieren zitten liever in hun geldbad met Ferrari afgekocht met olie. Opgezet door de Engelsen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:02 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Akkoord. Maar wat met de Arabische wereld die in de zak zitten van het Westen en geen steun bieden aan Palestina? Landen zoals KSA. Dat vind ik persoonlijk nog schaamtelozer.
Wat vind jij daar van?
Money rules the world.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:41 schreef corehype het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Palestijnen de laatsten der Semieten zijn. Arabieren zitten liever in hun geldbad met Ferrari afgekocht met olie. Opgezet door de Engelsen.
quote:
quote:US resupplying Israel with ammunition even after condemning shelling of Gaza school
http://rt.com/usa/176820-pentagon-idf-unrwa-ammunition/
Zoveel alweer inmiddelsquote:Gisteren weer 100 burgers dood. Dat zet het aantal doden op 1600 en aantal gewonden op 8750.
Ja dit gebeurt altijd in oorlog. Het is nu slechts een land dat word gefinancierd, bewapend en gesteund door het westen. 'Beschaafd' in het uitmoorden van onschuldige burgers wellicht? Dat we daarom maar een oogje dichtslaan?quote:(Gaza) – Israeli forces in the southern Gaza town of Khuza’a fired on and killed civilians in apparent violation of the laws of war in several incidents between July 23 and 25, 2014. Deliberate attacks on civilians who are not participating in the fighting are war crimes.
Totaal random onschuldig volk? Dat bomaanslagen pleegt en raketten afschiet? (dat gebeurde ook terwijl Israel niets deed). Israel wil gewoon zijn woede koelen...en als mensen hun woede koelen zijn ze niet meer zo genuanceerd en krijg je dit soort uitwassen. Helaas vertroebelen emoties het denken, vooral woede, wrok en haat.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
die mensen zijn bezeten joh, zijn jarenlang uitgekotst door allerlei volken en moeten nu hun wraak dus krijgen op een totaal random onschuldig volk. Niks geleerd van de tweede wereldoorlog , krijg je dit soort taferelen.
Okay, omdat er zieke hufters tussen zitten kun je meteen door naar conclusies over 'het jodenvolk'quote:
Weet je, de propaganda van Isral is zo goed. De westerse media framet berichtgeving over het conflict in het voordeel van Isral. Ik kan er niet tegenop.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:44 schreef ZuidKardinaal het volgende:
Het is toch ook wat, dat als je raketten op een land af schiet dat dat land dan wat terug doet! Schande!
oh nee, ik zie het nu. Sorry dat ik fout zatquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:24 schreef Clashy het volgende:
[..]
Weet je, de propaganda van Isral is zo goed. De westerse media framet berichtgeving over het conflict in het voordeel van Isral. Ik kan er niet tegenop.
Ja die bomaanslagen en raketten komen ook echt totaal random hequote:Op zondag 10 augustus 2014 06:11 schreef narcmengel het volgende:
[..]
Totaal random onschuldig volk? Dat bomaanslagen pleegt en raketten afschiet? (dat gebeurde ook terwijl Israel niets deed). Israel wil gewoon zijn woede koelen...en als mensen hun woede koelen zijn ze niet meer zo genuanceerd en krijg je dit soort uitwassen. Helaas vertroebelen emoties het denken, vooral woede, wrok en haat.
Kom nou, de Palestijnen hebben in 1948 al een flink deel van het oorspronkelijke Palestina gehad, nl Jordanie. Daarna zijn flink wat Arabieren in Israel opgehitst door propaganda vanuit de Arabische buurlanden. En daar zijn die landen eigenlijk nooit meer mee gestopt. De buurlanden hebben altijd geweigerd om Arabieren die uit Israel wegwilden, op te nemen. De Arabieren zijn dus een beetje schijnheilig en erg goed in het slachtoffer spelen. Daarbij wassen Israeliers zich een stuk beter. Dus het is je eigen pro-Arab propaganda die stinktquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja die bomaanslagen en raketten komen ook echt totaal random he![]()
Wat een onzinquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:34 schreef narcmengel het volgende:
[..]
Kom nou, de Palestijnen hebben in 1948 al een flink deel van het oorspronkelijke Palestina gehad, nl Jordanie. Daarna zijn flink wat Arabieren in Israel opgehitst door propaganda vanuit de Arabische buurlanden. En daar zijn die landen eigenlijk nooit meer mee gestopt. De buurlanden hebben altijd geweigerd om Arabieren die uit Israel wegwilden, op te nemen. De Arabieren zijn dus een beetje schijnheilig en erg goed in het slachtoffer spelen. Daarbij wassen Israeliers zich een stuk beter.
Van Wikipedia: "The League of Nations formally awarded Britain a mandate over Palestine in 1922.The land west of the Jordan River was under direct British administration until 1948, while the land east of the Jordan was a semi-autonomous region known as Transjordan, under the rule of the Hashemite family from the Hijaz, and gained independence in 1946." Jordanie was dus een stuk van Palestina dat alle Arabieren die zich in het Joodse gedeelte niet thuisvoelden, had kunnen opnemen; dat hebben de Jordaniers echter geweigerd, om het de nieuwe Joodse staat zo moeilijk mogelijk te maken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wat een onzin, de Joden kregen 56% van het gebied in 48, terwijl ze 3x zo klein waren qua populatie, de palestijnen kregen 43% van het gebied. Daar kun je het niet mee eens. Verder was het eerste wat de joden deden meer gebied annexeren, en de jaren voor de verdeling continu terrorisme plegen. Sja. Dan doet je ook wat terug.
Jordanie werd al uitgesloten zo'n 25 jaar ervoor, dus wat je zegt is totaal irrelevant. De buurlanden worden geregeerd door dictators en die zijn idd hypocriet, want geld gaat voor moraliteit helaas.
Het is geen propaganda als je feiten verkondigt, sorry man. Dat jij gehersenspoeld met je eigen onzin betekent niet dat wat je verkondigt waar is.
Ik heb het niet over de onafhankelijkheid, ik heb het over de mogelijkheid tot immigratie van de joden:quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:46 schreef narcmengel het volgende:
[..]
Van Wikipedia: "The League of Nations formally awarded Britain a mandate over Palestine in 1922.The land west of the Jordan River was under direct British administration until 1948, while the land east of the Jordan was a semi-autonomous region known as Transjordan, under the rule of the Hashemite family from the Hijaz, and gained independence in 1946."
quote:De mandaatstekst werd vastgesteld op 24 juli 1922. Op dat moment waren de grenzen van het mandaat nog niet definitief bepaald. In artikel 2 van het mandaat werd vastgelegd dat Groot-Brittanni verantwoordelijk was voor het scheppen van condities voor de ontwikkeling van een Joods nationaal tehuis en ook voor de bescherming van de burgerlijke en religieuze rechten van alle inwoners van Palestina, ongeacht ras of godsdienst. In artikel 25 werd vastgelegd dat de mandataris de bepalingen van het mandaat met betrekking tot deze rechten in het gebied ten oosten van de Jordaan niet hoefde toe te passen als de lokale omstandigheden dit niet toelieten.
In september 1922 presenteerde Groot-Brittanni een memorandum aan de Volkenbond waarin werd voorgesteld het gebied ten oosten van de Jordaan uit te sluiten van Joodse immigratie. Op 23 september stemde de Volkenbond daarmee in.
Op 25 mei 1923 werd het mandaatgebied door Groot-Brittanni bestuurlijk gesplitst en werd Abdoellah benoemd tot emir van Transjordani, het gebied ten oosten van de rivier de Jordaan. Op 25 mei 1946 werd Transjordani onafhankelijk.
Ja of je leest wat ik net heb gepost, maar dat zal wel te confronterend zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:52 schreef narcmengel het volgende:
Kijk eens naar de grootte van het totale Arabische gebied, en de grootte van Israel...het is maar een klein stukje land, en zelfs dat misgunnen de Arabieren de Joden.
Waarom laat Israel Amnesty en Human Rights Watch niet in Gaza? Ze hebben toch niks te verbergen? Is toch te gek voor woorden? Aldus beschaafd en humaan Isral. En dan nog het lef hebben andere terroristen te noemen. Om zelfs Amnesty te weren.. Barbaars als ISIS zooi in Israel. Nu alleen met een maskertje op "beschaafd en humaan". Handje boven het hoofd van VS/EU. Waar is de EU nu om dit te veroordelen? Kotsmisselijk en dat met de belastinggeld van het westenquote:Israel is interfering with Amnesty International and Human Rights Watch (HRW) investigations into alleged war crimes and human rights violations in the Gaza Strip, according to Amnesty International representatives.
“We’re doing everything we can, both Human Rights Watch and us, to do all the documentation we can, both on the ground in Gaza and remotely. But not being able to have researchers there does create difficulties,” Deborah Hyams told Reuters Monday. The activist added that the group had only one local worker on the ground.
Ik hoef je denk ik niet te vertellen dat je redenering hier meer dan idioot is. Omdat Arabische gebied zo groot is mag Isral Palestijns grondgebied stelen? Mensen uit huis zetten en verjagen? Je bent, net zoals personage in je avatar, completely lost.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:52 schreef narcmengel het volgende:
Kijk eens naar de grootte van het totale Arabische gebied, en de grootte van Israel...het is maar een klein stukje land, en zelfs dat misgunnen de Arabieren de Joden.
quote:sraeli air strike destroys residential tower block in Gaza City
An Israeli air strike destroyed a 13-storey residential tower block in the centre of Gaza City on
Saturday and initial reports said 17 people were wounded, the Israeli army and Gaza health officials said.
An Israeli military spokeswoman said the building, which collapsed completely, had been used as a command centre by Hamas.
Local residents said the building housed 44 families.
[Reuters]
Amir Al-Reqeb will travel to receive treatment outside #Gaza. His first Passportquote:
Gisteren heeft Isral weer een heel appartement vernietigd. Ziet hier video van de krachtige explosie. Hier leefden naar schatting 40 families in, alleen nu dakloos. Dat men zulks krachtige raketten gebruikt op een gebied dat dichter is bevolkt dan hartje Amsterdam is oorlogsmisdaad en misdaad tegen de mensheid.quote:At least 16 people killed by Israel air strikes on Gaza
Israeli air strikes pounded Gaza on Sunday, killing at least 16 people, AFP said. One of the strikes killed Hamas financial official Mohammed al-Ghul as he was traveling by car in Gaza City, Israel’s army and Gaza medics said. A later strike on northern Gaza reportedly killed a mother and four children from the same family, and the day’s death toll reached at least 16, including six children.
http://rt.com/news/line/2014-08-25/#69172
quote:De PvdA wil dat het kabinet en de Europese Unie stevig stelling nemen tegen het geweld in Gaza. De regeringspartij heeft premier Mark Rutte (VVD) en PvdA-minister Frans Timmermans daarom schriftelijke vragen gesteld.
Zo wil Tweede Kamerlid Michiel Servaes weten of het kabinet nog altijd geen gefundeerd oordeel kan geven over aanvallen van het Isralisch leger op scholen en ziekenhuizen in Gaza, en of het nog uitgaat van de verwachting dat Isral zich aan het humanitair oorlogsrecht houdt.
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)eld-gaza-veroordeelt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |