Ja daarom is het ook zo typisch.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:03 schreef Syntos het volgende:
Mischien heeft het wel met de algemene reputatie van je te maken.
'Oh kijk, wéér een topic van die gast met zo'n inhoud' zullen users regelmatig denken.
Lekker boeiend. Niet zo zeiken.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:05 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Terwijl ik een goede onderbouwing had waarom ik niet mee ging.
quote:
Ik weet iig dat ik compleet in mijn recht stond en een retesterke onderbouwing had. En dat het heel goed is van mij dat ik naar mezelf heb geluisterd en voor mezelf ben opgekomen.quote:
Dan was ik alleen maar meegegaan om te kunnen zeggen: "Zie je wel! Zie je wel dat het wéér mislukt is?!"quote:Op zondag 13 juli 2014 20:12 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Je had moeten gaan. Jammer dit.
Waarom maakt het jou dan nog wat uit wat FOK!kers zeggen?quote:Op zondag 13 juli 2014 20:13 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ik weet iig dat ik compleet in mijn recht stond en een retesterke onderbouwing had. En dat het heel goed is van mij dat ik naar mezelf heb geluisterd en voor mezelf ben opgekomen.
Hulde aan mij!![]()
Had haar getroost dan?quote:Op zondag 13 juli 2014 20:14 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Dan was ik alleen maar gegaan om te kunnen zeggen: "Zie je wel! Zie je wel dat het wéér mislukt is?!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |