Nope, niks nieuws, maar blijft wel walgelijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:14 schreef Syntos het volgende:
Een Israelier die erop geilt dat er weer een raket richting de grote vijand gaat. Niks nieuws toch?
Joden zijn zelf niet zo lang geleden ook gekweld toch? Toen waren het slachtoffertjes, nu zijn het daders.quote:
Generaliseren hoeft niet. Het is inderdaad triest dat er zoveel mensen blij zijn als een andere lijdt. Het is geen exclusief joods eigenschap.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:16 schreef Clashy het volgende:
[..]
Nope, niks nieuws, maar blijft wel walgelijk.
[..]
Joden zijn zelf niet zo lang geleden ook gekweld toch? Toen waren het slachtoffertjes, nu zijn het daders.
Ter bescherming van haar ofzo :Squote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:17 schreef ShevaJB het volgende:
Waarom mag de naam van dit wezen niet getoond worden?
Ik ook niet?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:17 schreef Syntos het volgende:
Ik wist trouwens niet dat Sarah Jessica Parker in Israel woont.![]()
Wat een paardenkop.
amen. Hoe ziek kun je zijn..quote:
Mee eens, maar omdat Israël =jodenvolkquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:21 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Generaliseren hoeft niet. Het is inderdaad triest dat er zoveel mensen blij zijn als een andere lijdt. Het is geen exclusief joods eigenschap.
Kan me niet voorstellen dat iemand zulk ziek bericht echt de wereld instuurt...quote:
omgekeerd niet wil je zeggenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:56 schreef bleiblei het volgende:
Raar wijf.
En dat soort figuren zitten daar in het leger?
On the other hand, je moet ons eens horen over juniore "finnen".
Zeg maar gerust ziek wijf, vol wrok. Hoe gebrainwashed ben je als je moord op kinderen goedkeurt, erom lacht zelfs. Wel logisch dat dat soort figuren in het Israelisch leger zitten, het lijkt me niet dat er lieverdjes tussenzitten. Ze plegen de meest gruwelijke daden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:56 schreef bleiblei het volgende:
Raar wijf.
En dat soort figuren zitten daar in het leger?
On the other hand, je moet ons eens horen over juniore "finnen".
Zou je denken he.. maar ik vrees dat dit echt is. Heb je niet gehoord van de Israëlische ramptoeristen? Bij elke bom die ze zien vallen in Ghaza, gaan ze juichen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:56 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat iemand zulk ziek bericht echt de wereld instuurt...
Hopelijk is dit een fake account van één of ander persoon met een verdraaid gevoel voor 'humor'.
Yup, ze nemen klapstoeltjes mee en installeren zich samen op een heuveltje nabij de Gazastrook?Lekker bier drinken en lachen om bominslagen... Sick. Ik snap die mensen niet en wil ook geen moeite doen om ze te snappen eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:00 schreef Clashy het volgende:
[..]
Zeg maar gerust ziek wijf, vol wrok. Hoe gebrainwashed ben je als je moord op kinderen goedkeurt, erom lacht zelfs. Wel logisch dat dat soort figuren in het Israelisch leger zitten, het lijkt me niet dat er lieverdjes tussenzitten. Ze plegen de meest gruwelijke daden.
Juniore finnen, wablief? Ik snap je niet helemaal.
[..]
Zou je denken he.. maar ik vrees dat dit echt is. Heb je niet gehoord van de Israëlische ramptoeristen? Bij elke bom die ze zien vallen in Ghaza, gaan ze juichen.
Ik heb het gezien ja, maar kort naar gekeken. Ik kan er niet tegen, zoveel waanzin in die posts.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:05 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Yup, ze nemen klapstoeltjes mee en installeren zich samen op een heuveltje nabij de Gazastrook?Lekker bier drinken en lachen om bominslagen... Sick. Ik snap die mensen niet en wil ook geen moeite doen om ze te snappen eerlijk gezegd.
Trouwens, je hebt vast de IDF YT channel al bekeken? Wat een propaganda op dat channel. Misselijkmakend hoe ze hun terreur proberen recht te praten.
die mensen zijn bezeten joh, zijn jarenlang uitgekotst door allerlei volken en moeten nu hun wraak dus krijgen op een totaal random onschuldig volk. Niks geleerd van de tweede wereldoorlog , krijg je dit soort taferelen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:05 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Yup, ze nemen klapstoeltjes mee en installeren zich samen op een heuveltje nabij de Gazastrook?Lekker bier drinken en lachen om bominslagen... Sick. Ik snap die mensen niet en wil ook geen moeite doen om ze te snappen eerlijk gezegd.
Trouwens, je hebt vast de IDF YT channel al bekeken? Wat een propaganda op dat channel. Misselijkmakend hoe ze hun terreur proberen recht te praten.
ha.. vrouwen van het uitverkoren volk zijn niet te vergelijken met de gemiddelde vrouw.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:32 schreef Fapsalon het volgende:
dit moet een troll zijn, je kan mij niet wijsmaken dat er een vrouw op de wereld is die hier van kan genieten
.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
die mensen zijn bezeten joh, zijn jarenlang uitgekotst door allerlei volken en moeten nu hun wraak dus krijgen op een totaal random onschuldig volk. Niks geleerd van de tweede wereldoorlog , krijg je dit soort taferelen.
Dan zijn ze wel flink van het padje af daar.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:38 schreef Clashy het volgende:
[..]
ha.. vrouwen van het uitverkoren volk zijn niet te vergelijken met de gemiddelde vrouw.
[..]
.
'gelukkig is het ver van huis'? Vreemde opmerking joh.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:41 schreef Fapsalon het volgende:
[..]
Dan zijn ze wel flink van het padje af daar.
gelukkig is het lekker ver van huis
want mensen die graag kinderen dood maken wil je dicht bij huisquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:23 schreef Clashy het volgende:
[..]
'gelukkig is het ver van huis'? Vreemde opmerking joh.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:32 schreef Fapsalon het volgende:
je kan mij niet wijsmaken dat er een vrouw op de wereld is die hier van kan genieten
De haat onder de israeliers bedoel je? Volksverkleining door wie?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:40 schreef Pap89 het volgende:
De haat groeit, grote kans dat ze weer een keer in de toekomst een volksverkleining krijgen.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 06:26 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]![]()
Ik zit er niet mee hoor als er kinderen ergens bij doodgaan...
Ik ook niet als jij ergens dood zal gaan. Graag zelfsquote:Op zaterdag 19 juli 2014 06:26 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]![]()
Ik zit er niet mee hoor als er kinderen ergens bij doodgaan...
Of het nep is of niet, zo denken ze er daar wel over. (Uiteraard niet allemaal.)quote:Op zondag 20 juli 2014 11:47 schreef eQuaL het volgende:
Triest om te zien hoe makkelijk mensen dit soort plaatjes voor waar aannemen.
En dat heb je ook weer van internet natuurlijk.quote:Op zondag 20 juli 2014 11:50 schreef Syntos het volgende:
[..]
Of het nep is of niet, zo denken ze er daar wel over.
Dat is pas triest.
Eerder van documentaires over die contreien die beide kanten laat zien.quote:Op zondag 20 juli 2014 11:50 schreef eQuaL het volgende:
[..]
En dat heb je ook weer van internet natuurlijk.
Precies, niet allemaal idd. Denk dat het aantal relatief gezien te vergelijken is met het aantal mensen in Nederland die juichen bij de dood van Marokkaanse kinderen.quote:
Dat komt door de linkse media die iedereen loopt te brainwashen.quote:Op zondag 20 juli 2014 11:47 schreef eQuaL het volgende:
Nee, natuurlijk doet Israël het niet voor de lol. Het is onderdeel van een groter Plan:quote:Op zondag 20 juli 2014 15:13 schreef Henrys het volgende:
[..]
Dat komt door de linkse media die iedereen loopt te brainwashen.
Palestijnse volk steunt zelf de Hamas anders hadden ze niet zoveel macht, het is de hamas die steeds maar weer raketten afschiet, het is de hamas die deze raketinstallaties in weeshuizen en scholen plaatst en het is de hamas die elke wapenstilstand verbreken.
Die ultra orthodoxe joden zijn net zo erg maar ik word zo ziek van die mensen die doen of Israel voor de lol Palestijnse kinderen afschiet.
http://www.israelnational(...)x/15326#.U8va1LFkzbIquote:Sovereignty – Gaza is part of our Land and we will remain there forever. Liberation of parts of our land forever is the only thing that justifies endangering our soldiers in battle to capture land. Subsequent to the elimination of terror from Gaza, it will become part of sovereign Israel and will be populated by Jews. This will also serve to ease the housing crisis in Israel. The coastal train line will be extended, as soon as possible, to reach the entire length of Gaza.
Journalist David Sheen reported for Mondoweiss last week about the “terrifying tweets of pre-army Israeli teens.” After searching on Twitter using the Hebrew word for “Arabs,” Sheen found dozens upon dozens of Israeli youths “proclaiming their desire for all Arabs to die and in some cases be tortured to death.”quote:Op zondag 20 juli 2014 11:47 schreef eQuaL het volgende:
quote:Some of these calls for genocide were from young men, but a majority of them seemed to be authored by young women. I began to tweet out translations into English of their words, including their Twitter profile pictures and links to their original tweets.
Hamas vecht tegen de mensonterende situatie waar de Palestijnen in leven, niet zo gek dat de Palestijnen een beter leven willen hebben.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:13 schreef Henrys het volgende:
[..]
Dat komt door de linkse media die iedereen loopt te brainwashen.
Palestijnse volk steunt zelf de Hamas anders hadden ze niet zoveel macht, het is de hamas die steeds maar weer raketten afschiet, het is de hamas die deze raketinstallaties in weeshuizen en scholen plaatst en het is de hamas die elke wapenstilstand verbreken.
Die ultra orthodoxe joden zijn net zo erg maar ik word zo ziek van die mensen die doen of Israel voor de lol Palestijnse kinderen afschiet.
Dus ga je maar kinderen gebruiken als kanonnenvoer voor media-aandacht?quote:Op zondag 20 juli 2014 18:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Hamas vecht tegen de mensonterende situatie waar de Palestijnen in leven, niet zo gek dat de Palestijnen een beter leven willen hebben.
Ga je nou serieus de oorlogsmisdaden van israel bij de andere kant leggen?quote:Op zondag 20 juli 2014 19:08 schreef Henrys het volgende:
[..]
Dus ga je maar kinderen gebruiken als kanonnenvoer voor media-aandacht?
ben jij objectief?quote:Op zondag 20 juli 2014 18:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Hamas vecht tegen de mensonterende situatie waar de Palestijnen in leven, niet zo gek dat de Palestijnen een beter leven willen hebben.
gelukkig, ik zou niet graag op je tere zieltje willen staan door te zeggen dat beide zandbakkleuters dood mogen vallenquote:
hoe bedoel je?quote:Op zondag 20 juli 2014 19:10 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
gelukkig, ik zou niet graag op je tere zieltje willen staan door te zeggen dat beide zandbakkleuters dood mogen vallen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |