Fijn mens is dat, ze klinkt wel erg als Hitler.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:25 schreef zarGon het volgende:
Moet je eens opzoeken wat Ayelet Shaked heeft gezegd.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ayelet_Shakedquote:A day before the kidnapping and death of the Palestinian boy Mohammed Abu Khdeir by Jewish extremists, Shaked posted a message on Facebook, quoting a 2002 article from speechwriter and settler Uri Elitzur, declaring, "The entire Palestinian people are the enemy." She went further, posting that Israel should declare war on the "entire Palestinian people, including its elderly and its women, its cities and its villages, its property and its infrastructure."
Her comments were a wider defense of targeting Palestinians homes during Operation Brother's Keeper. She said that the mothers of the Palestinian dead "should follow their sons, nothing would be more just. They should go, as should the physical homes in which they raised the snakes. Otherwise, more little snakes will be raised there."
De Gojim is toch een dier voor de Ubermenschquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:32 schreef Fapsalon het volgende:
dit moet een troll zijn, je kan mij niet wijsmaken dat er een vrouw op de wereld is die hier van kan genieten
Haar blik op zaken? Je probeert het haast goed te praten. Voor een mod ben jij wel erg subjectief. Feesten en het krijgen van orgasmen bij doden onschuldige kinderen.. is normaal. Hadden die kids en hun ouders maar het land van de Israëliërs niet moeten inpikken! Helemaal triest als je nagaat dat de Palestijnen de Joden juist onderdak gaven tijdens de tweedenwereld oorlog. Om van te kotsen.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:33 schreef HeatWave het volgende:
Kunnen we wel allemaal heel hypocriet dingen gaan veroordelen, maar ik durf te wedden dat het hier echt niet anders zou gaan. Mensen flikkeren gewoon alles op social media, en dit is gewoon haar blik op de zaken. So?
Er feesten hier ook mensen tijdens aanslagen etc.
Vreselijk. Hopen op gerechtigheid.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:40 schreef Medi het volgende:
Ziekenhuis in Gaza gebombardeerd. Waar moeten die mensen nog heen? Waarom deporteert Israel ze niet weg uit Gaza? Is nog humaner dan ze af slachten met tanks en F16s. Ruim 500 doden waarvan 100 kinderen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"fatsoenlijke mensen". VS, moraalridder en brengen van democratie en vrede was hier zelfs op tegen.. als enige. Met wat voor een smoes ze nou zijn aangekomen is mij niet duidelijk. Dit zal wel weer niet goed zijn voor vrede.quote:Het Israëlische ministerie van Buitenlandse Zaken reageerde gepikeerd. Het departement noemde het besluit om onderzoek te doen 'een aanfluiting die door fatsoenlijke mensen overal zou moeten worden afgewezen'.
quote:Van de 47 landen stemden alleen de Verenigde Staten tegen; 17 landen, waaronder enkele EU-leden, onthielden zich van stemming.
quote:Israeli shell hits UN-run school used to shelter hundreds of Palestinian refugees in Gaza, killing 15 and injuring at least 200
Bedroevend beeld.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:16 schreef Clashy het volgende:
Medi, ik snap je wel.
Kijk eens hoe prachtig dit beeld is..
[ afbeelding ]
En vrede zal pas komen als mensen nou eens inzien dat god niet bestaat en je een ander niet hoeft te haten om een denkbeeldig vriendje.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:55 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Bedroevend beeld.
Gerechtigheid zal er pas komen als God het wil.
Ach man, ontken the divine truth toch niet!quote:Op maandag 28 juli 2014 09:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En vrede zal pas komen als mensen nou eens inzien dat god niet bestaat en je een ander niet hoeft te haten om een denkbeeldig vriendje.
Nee, waarom?quote:Op maandag 28 juli 2014 11:29 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Ach man, ontken the divine truth toch niet!
Ben je niet bang van de hel dan?
Ik begrijp je standpunt wel hoor, ik was eerst ook een atheïst.. maar enkele dingen zijn me duidelijk geworden.quote:
Valt wel meequote:Op maandag 28 juli 2014 11:34 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Ik begrijp je standpunt wel hoor, ik was eerst ook een atheïst.. maar enkele dingen zijn me duidelijk geworden.
EDIT: Excuus, dit is zwaar off topic realiseer ik mij.
Het leven voor de kinderen in Gazatwitter:ChrisGunness twitterde op dinsdag 29-07-2014 om 17:29:31Huge surge of displacement in #Gaza: now 200,337 displaced in 85 UNRWA shelters. We opened 3 new shelters in the central area of Gaza RT reageer retweet
quote:A 16-year-old Palestinian, Farah Baker, has gained a lot of attention on twitter for her real-time tweets during one of the heaviest nights of Israeli bombardment in the last three weeks.
NBC News spoke to her on Tuesday: "My two sisters, who are 14 and 6 years old, stood in the room hugging my mom, and whenever they heard the bombs they started shouting to try to drown out the noise — but it was too loud."
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |