abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 juli 2014 @ 16:28:31 #101
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_142925089
Mijn moeder zei vroeger altijd bij dit soort nieuwsberichten; Wees blij dat je het niet kan begrijpen, want dat betekent dat je niet op die manier kan denken'
En maar goed ook, ik schaam me soms voor de mensheid :(
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
pi_142927119
quote:
Medewerker VN in Gaza barst in tranen uit op TV

Chris Gunness is woordvoerder voor de Verenigde Naties (UNWRA), die in Gaza een aantal scholen en schuilplaatsen beheert. Toen hij voor Al Jazeera de toestand ter plaatse beschreef, vlak nadat er 15 doden vielen toen een school was getroffen door Israëlisch granaatvuur, krijgt hij het te kwaad.

Uit een eerste onderzoek van UNWRA blijkt dat de school werd beschoten door Israël. Het leger moet geweten hebben dat de hulporganisatie daar vluchtelingen opving, omdat zij hun coördinaten hadden gedeeld, aldus Amnesty. Het was de zesde keer dat een VN-school onder vuur kwam te liggen.

Breekpunt
Gunness zegt in het interview, en later ook op Twitter, dat de situatie in Gaza op een breekpunt staat. Over zichzelf zei hij nog: "Ik ben geen emotioneel wrak, ik red me wel, maar of dat voor alle mensen hier ter plekke geldt is hoogst onzeker". Gunness verloor al vijf collega's sinds de oorlog rond Gaza begon.

De beschietingen van de VN-scholen gingen ook vandaag door. Daarbij vielen opnieuw doden. Het komt Israël op zware internationale kritiek te staan. In totaal vielen er 1300 doden aan Palestijnse zijde, sinds de oorlog in Gaza begon. Aan de kant van Israël zijn 58 levens te betreuren.
Mensonterend, Israël. Weer een zwarte pagina in de geschiedenis van de mensheid. Te bedenken dat Israël al deze dingen slechts kan doen met de hulp van Westers landen en de VS. Zelfs bij onderzoek naar oorlogsmisdaden door Israël weerhoudt Nederland zich van stemmen. Het land der internationaal recht.. zwijgt voor wie? Wat een poppenkast.
pi_142935802
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 17:35 schreef Medi het volgende:

[..]

Mensonterend, Israël. Weer een zwarte pagina in de geschiedenis van de mensheid. Te bedenken dat Israël al deze dingen slechts kan doen met de hulp van Westers landen en de VS. Zelfs bij onderzoek naar oorlogsmisdaden door Israël weerhoudt Nederland zich van stemmen. Het land der internationaal recht.. zwijgt voor wie? Wat een poppenkast.
Nederland, land dat mij moet vertegenwoordigen..ik schaam me dood.
pi_142936356
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 17:35 schreef Medi het volgende:

[..]

Akkoord. Maar wat met de Arabische wereld die in de zak zitten van het Westen en geen steun bieden aan Palestina? Landen zoals KSA. Dat vind ik persoonlijk nog schaamtelozer.

Wat vind jij daar van?
pi_142938142
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 22:02 schreef aspirantspierbundel het volgende:

[..]

Akkoord. Maar wat met de Arabische wereld die in de zak zitten van het Westen en geen steun bieden aan Palestina? Landen zoals KSA. Dat vind ik persoonlijk nog schaamtelozer.

Wat vind jij daar van?
Schaamtelozer, absoluut. Ze staan erbij en kijken ernaar. Vroeg of laat zijn ook zij aan de beurt. Je moet je vooral niet vergissen in het stukje "Arabisch zijn". Zo zien zij zichzelf niet. Hun land is bij wijze van spreken hun cultuur en identiteit. Arabisch zijn is slechts een verwijzing naar de taal die zij delen.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 13:41:33 #106
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_142954636
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 22:02 schreef aspirantspierbundel het volgende:

[..]

Wat vind jij daar van?
Vergeet niet dat Palestijnen de laatsten der Semieten zijn. Arabieren zitten liever in hun geldbad met Ferrari afgekocht met olie. Opgezet door de Engelsen.
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_142955555
quote:
9s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 13:41 schreef corehype het volgende:

[..]

Vergeet niet dat Palestijnen de laatsten der Semieten zijn. Arabieren zitten liever in hun geldbad met Ferrari afgekocht met olie. Opgezet door de Engelsen.
Money rules the world.
Dat KSA een koninkrijk is terwijl het de shari'ah hanteert zegt eigenlijk al genoeg.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 14:09:41 #108
379089 Bami-Powner
Saffraanexpert
pi_142955743
:r
Ik drink geen kraantjeswater.
pi_142961491
Check wat voor bommen ze gebruiken terwijl ze burgerslachtoffers willen voorkomen. Hiermee blaas je een hele wijk op. Wat nou "pinpoint operations"

En dit gebruiken ze dan ook gewoon op wijken:

Nethanyahu: There will always going to be civilian casualties, which we regret

pi_142961547
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 14:09 schreef Bami-Powner het volgende:
:r
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_142963276
Mensen die denken dat er alleen maar Joden in Israël wonen en in het leger dienen. :')
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_142994865
Gisteren weer 100 burgers dood. Dat zet het aantal doden op 1600 en aantal gewonden op 8750.

Palestinian Nidal Abu Rjeilah, 30, leans over the blanket-covered corpse of his disabled sister Ghadeer, 17, in the southern Gaza village of Khuzaa on Friday.

Fayed Hajaj kisses the hand of his dead son in #Gaza Heartbreaking

Van F16 tot tanks, het komt allemaal van het westen.

quote:
US resupplying Israel with ammunition even after condemning shelling of Gaza school
http://rt.com/usa/176820-pentagon-idf-unrwa-ammunition/
pi_142995153
Joden :') :') :')
Masturbatie is goed voor de prostaat.
pi_142995527
quote:
Gisteren weer 100 burgers dood. Dat zet het aantal doden op 1600 en aantal gewonden op 8750.
Zoveel alweer inmiddels :( Ik volg het op het nieuws niet meer. Kijk er bewust niet meer naar.
pi_143018763
Het aantal doden staat, na aanval van gisterenavond op: 1,762, doden en 9212 gewonden.
Hiervan zijn op zn minst:

Doden:
398 kinderen
209 vrouwen
en 74 bejaarden

Gewonden:
2,744 kinderen
1,750 vrouwen
343 bejaarden

Israel heeft weer een UN School gebombardeerd. Op zn minst 10 doden en 35 gewond.
http://rt.com/news/177648-gaza-un-school-missile/

Weer mag Israel ongestraft zelfs de mensen die hun toevlucht hebben gezocht bij UN opvangcentra`s uitmoorden. Nu alle tunnels bijna kapot zijn heeft Israel maar snel weer een smoes verzonnen om langer door te blijven gaan met het moorden, namelijk doorgaan tot alle Israëlische burgers veilig zijn. Een oneindige missie dus want met elke doden die Israel maakt in Gaza heb je weer een vijand erbij. Mooi vicieuze cirkel dus. Om maar te zwijgen over waarom de Joden daar in het begin al niet veilig zijn; namelijk landjepik. Als maar weer nieuwe nederzettingen bouwen en verwachten dat de tegenpartij niks terug doet.
pi_143069515
Human Rights Watch (HRW) Gaza: Israeli Soldiers Shoot and Kill Fleeing Civilians

http://www.hrw.org/news/2(...)ll-fleeing-civilians
quote:
(Gaza) – Israeli forces in the southern Gaza town of Khuza’a fired on and killed civilians in apparent violation of the laws of war in several incidents between July 23 and 25, 2014. Deliberate attacks on civilians who are not participating in the fighting are war crimes.

Ja dit gebeurt altijd in oorlog. Het is nu slechts een land dat word gefinancierd, bewapend en gesteund door het westen. 'Beschaafd' in het uitmoorden van onschuldige burgers wellicht? Dat we daarom maar een oogje dichtslaan?
  zondag 10 augustus 2014 @ 06:11:39 #117
391771 narcmengel
I'm your worst nightmare
pi_143252241
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 00:34 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

die mensen zijn bezeten joh, zijn jarenlang uitgekotst door allerlei volken en moeten nu hun wraak dus krijgen op een totaal random onschuldig volk. Niks geleerd van de tweede wereldoorlog , krijg je dit soort taferelen.
Totaal random onschuldig volk? Dat bomaanslagen pleegt en raketten afschiet? (dat gebeurde ook terwijl Israel niets deed). Israel wil gewoon zijn woede koelen...en als mensen hun woede koelen zijn ze niet meer zo genuanceerd en krijg je dit soort uitwassen. Helaas vertroebelen emoties het denken, vooral woede, wrok en haat.
Kill them before they grow
  zondag 10 augustus 2014 @ 07:32:54 #118
391771 narcmengel
I'm your worst nightmare
pi_143252379
Muse, Stockholm Syndrome :D

Over ironie gesproken...
pi_143256568
Het is toch ook wat, dat als je raketten op een land af schiet dat dat land dan wat terug doet! Schande!
pi_143256598
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 23:23 schreef Clashy het volgende:

[..]

Mee eens, maar omdat Israël =jodenvolk
Okay, omdat er zieke hufters tussen zitten kun je meteen door naar conclusies over 'het jodenvolk' :')
pi_143258000
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 12:44 schreef ZuidKardinaal het volgende:
Het is toch ook wat, dat als je raketten op een land af schiet dat dat land dan wat terug doet! Schande!
Weet je, de propaganda van Israël is zo goed. De westerse media framet berichtgeving over het conflict in het voordeel van Israël. Ik kan er niet tegenop.
pi_143258122
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 13:24 schreef Clashy het volgende:

[..]

Weet je, de propaganda van Israël is zo goed. De westerse media framet berichtgeving over het conflict in het voordeel van Israël. Ik kan er niet tegenop.
oh nee, ik zie het nu. Sorry dat ik fout zat :')
Of is de propaganda van de Palestijnen nóg beter?
  zondag 10 augustus 2014 @ 15:23:03 #123
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143262959
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 06:11 schreef narcmengel het volgende:

[..]

Totaal random onschuldig volk? Dat bomaanslagen pleegt en raketten afschiet? (dat gebeurde ook terwijl Israel niets deed). Israel wil gewoon zijn woede koelen...en als mensen hun woede koelen zijn ze niet meer zo genuanceerd en krijg je dit soort uitwassen. Helaas vertroebelen emoties het denken, vooral woede, wrok en haat.
Ja die bomaanslagen en raketten komen ook echt totaal random he :') :|W
  zondag 10 augustus 2014 @ 15:34:21 #124
391771 narcmengel
I'm your worst nightmare
pi_143263331
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 15:23 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Ja die bomaanslagen en raketten komen ook echt totaal random he :') :|W
Kom nou, de Palestijnen hebben in 1948 al een flink deel van het oorspronkelijke Palestina gehad, nl Jordanie. Daarna zijn flink wat Arabieren in Israel opgehitst door propaganda vanuit de Arabische buurlanden. En daar zijn die landen eigenlijk nooit meer mee gestopt. De buurlanden hebben altijd geweigerd om Arabieren die uit Israel wegwilden, op te nemen. De Arabieren zijn dus een beetje schijnheilig en erg goed in het slachtoffer spelen. Daarbij wassen Israeliers zich een stuk beter. Dus het is je eigen pro-Arab propaganda die stinkt :)
  zondag 10 augustus 2014 @ 15:39:08 #125
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143263594
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 15:34 schreef narcmengel het volgende:

[..]

Kom nou, de Palestijnen hebben in 1948 al een flink deel van het oorspronkelijke Palestina gehad, nl Jordanie. Daarna zijn flink wat Arabieren in Israel opgehitst door propaganda vanuit de Arabische buurlanden. En daar zijn die landen eigenlijk nooit meer mee gestopt. De buurlanden hebben altijd geweigerd om Arabieren die uit Israel wegwilden, op te nemen. De Arabieren zijn dus een beetje schijnheilig en erg goed in het slachtoffer spelen. Daarbij wassen Israeliers zich een stuk beter.
Wat een onzin :') , de Joden kregen 56% van het gebied in 48, terwijl ze 3x zo klein waren qua populatie, de palestijnen kregen 43% van het gebied. Daar kun je het niet mee eens. Verder was het eerste wat de joden deden meer gebied annexeren, en de jaren voor de verdeling continu terrorisme plegen. Sja. Dan doet je ook wat terug.
Jordanie werd al uitgesloten zo'n 25 jaar ervoor, dus wat je zegt is totaal irrelevant. De buurlanden worden geregeerd door dictators en die zijn idd hypocriet, want geld gaat voor moraliteit helaas.
Het is geen propaganda als je feiten verkondigt, sorry man. Dat jij gehersenspoeld met je eigen onzin betekent niet dat wat je verkondigt waar is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')