SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
[ Bericht 0% gewijzigd door Copycat op 18-07-2014 21:42:42 ]Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
De meeste mensen met een laag IQ beseffen dat wel degelijk. Ruud daarentegen weet zeker dat hij HAVO-niveau heeftquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:31 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ik probeer steeds bij mezelf de irritatie te onderdrukken, door het besef tot me door te laten dringen, dat Ruud zijn IQ zo laag is, dus dat hij tot verstandelijke beperkten behoord
Geef mij Billy Tate maar.quote:
er zit toch geen aanzoek aan te komen hèquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:35 schreef Dotteke het volgende:
Gaan ze allemaal in het lang vanavond. O jee Billy weer op weg naar Ruud. Ppff wat een vermoeiend mens zeg.
en dan vreemd opkijken van zijn nachtmerriesquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:35 schreef Dotteke het volgende:
Gaan ze allemaal in het lang vanavond. O jee Billy weer op weg naar Ruud. Ppff wat een vermoeiend mens zeg.
Gaat ze languit op het gras liggen. Wat een stuk dramatiek.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:35 schreef Dotteke het volgende:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:36 schreef Dotteke het volgende:
O o o ze weet dat Ruud daar aan het werk is, gaat ze er expres liggen,
ha ha ha
Zou maar zo kunnen, maar hij wilde eerst een ring hebbenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:36 schreef Ransjih het volgende:
[..]
er zit toch geen aanzoek aan te komen hè
Nee, in de naam van Soap.quote:
Zou ik ook krijgen van zo gestoord mormelquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:36 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
en dan vreemd opkijken van zijn nachtmerries
Ze weet dat hij de koeien nog binnen moet zettenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:36 schreef Dotteke het volgende:
O o o ze weet dat Ruud daar aan het werk is, gaat ze er expres liggen,
ha ha ha
Klopt, verstandelijk beperkte mensen zijn vaak heel goed op de hoogtequote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:34 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
De meeste mensen met een laag IQ beseffen dat wel degelijk. Ruud daarentegen weet zeker dat hij HAVO-niveau heeft
Ze gingen gezellig samen borrelen, maar wist niet dat ze in gala gingenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:36 schreef Luna1956 het volgende:
Wat valt er te beleven vanavond? Missen wij iets? Worden wij verrast door de bewoners? Een speciale streamersavond?
dr mooiste soepjurk voor het nageslacht aangetrokkenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:37 schreef cobain1994 het volgende:
Ruuuuud...Kom je bij me zitten?
[ afbeelding ]
aandachtshoer wacht op aandachtquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:37 schreef cobain1994 het volgende:
Ruuuuud...Kom je bij me zitten?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:38 schreef Urb het volgende:
Gofferdegoffer, ben je van de rustieke natuurbeelden aan het genieten komt ineens dat lijk er doorheen wankelen!![]()
Net zo'n screamer/schrikfilmpje! "IEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE"![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ooooo, die bedoel je. Dat is die gozer met die krulletjes toch? Ik vond pa altijd wel lachen. Hoe heette die ook alweer? Burt of zoiets? Beetje een onhandige Ruud, maar dan WEL leuk.quote:
Het Aanzoek !!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:39 schreef Zelus het volgende:
Bierfles en de Juf hebben zich opgemaakt en zijn netjes gekleed, voor hun doen dan. Is er een happening vanavond?
Zo zeg, dat is best eng.quote:
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Soap_(TV_series)quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:39 schreef Luna1956 het volgende:
Ooooo, die bedoel je. Dat is die gozer met die krulletjes toch? Ik vond pa altijd wel lachen. Hoe heette die ook alweer? Burt of zoiets? Beetje een onhandige Ruud, maar dan WEL leuk.
quote:
Tropische hitte en drank ----> Rellenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:41 schreef RobbieRonald het volgende:
Staan ze zich helemaal op te maken voor een borreltje
Aub niet zeg.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:39 schreef AnneLo het volgende:
Wat denken jullie, voor half elf het huwelijksaanzoek?
Daar was laatst een meisje loosquote:
Die wou gaan paren......quote:
quote:
Ja, ze gaan douchen, vlak voor het slapen even opkalken om dan ongewassen hun nest weer in te duiken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:41 schreef RobbieRonald het volgende:
Staan ze zich helemaal op te maken voor een borreltje
ppff vermoeiend of niet.quote:
Nee, dat is iets, dat wij wel kunnen vergeten. Van alle bewoners zal hij de laatste zijn, die over het hek zou willen springen. Hij zet zich liever tig keer voor gek, dan weg te lopen. Nee, die loopt niet weg.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:41 schreef AnneLo het volgende:
Ruud spoorloos, zal ie over het hek gesprongen zijn?![]()
![]()
![]()
![]()
En dat al bijne de hele middagquote:
neeeeeeeeeeeeeeeeee dat zie je verkeerd, het is de emotie van die toeter die haar kwetst, echt waar serieusquote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Billy lijkt me ook wel zo iemand die gekleed in zo'n jurk na een ruzie in het donker over de vluchtstrook van een snelweg te gaan lopen.
Sssttt, mag toch wel hopen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:44 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Nee, dat is iets, dat wij wel kunnen vergeten. Van alle bewoners zal hij de laatste zijn, die over het hek zou willen springen. Hij zet zich liever tig keer voor gek, dan weg te lopen. Nee, die loopt niet weg.
Dat denk ik ook ja.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Billy lijkt me ook wel zo iemand die gekleed in zo'n jurk na een ruzie in het donker over de vluchtstrook van een snelweg te gaan lopen.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:45 schreef schizolientje het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeee dat zie je verkeerd, het is de emotie van die toeter die haar kwetst, echt waar serieus
Bingo.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:45 schreef schizolientje het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeee dat zie je verkeerd, het is de emotie van die toeter die haar kwetst, echt waar serieus
Hij bedoeld: Omdat ik toch ergens m'n kwakkie kwijt moetquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy: Vind je echt dat je elke dag gezeik hebt met mij?
Ruud: Beetje
Billy: Waarom ben je dan nog met mij?
Ruud: Omdat het niet zo zwaar weegt.
![]()
Ze doet alsof ze staart volgens mij maar knippert daar wel bij.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:47 schreef lorrie03 het volgende:
ze probeert de tranen er uit te persen, maar is haar ui vergeten
Dat snap jij, dat snap ik, dat snapt fucking de hele mensheid... Op gedrocht Bakker na.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:46 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Hij bedoeld: Omdat ik toch ergens m'n kwakkie kwijt moet
Dat is 'Stuk', maar de boodschap is hetzelfde hahaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:46 schreef bamby het volgende:
[..]
En bief laat hier nu presies zien hoe zij er over denkt, zeik niet zo aan mijn kop
Stuk moet er van poepenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:49 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Dat is 'Stuk', maar de bedoeling is hetzelfde haha
Met recht een spookloper dan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Romanticus, jij!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Als ik hun was zou ik een kindje maken, dat komt hun relatie vast ten goede.
Nog steeds aan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:51 schreef Punkman het volgende:
Maar is het nu weer aan of is het nu weer uit
Zelfs ik raak mijn kluts kwijt geloof ikquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:49 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Dat is 'Stuk', maar de boodschap is hetzelfde haha
Ooooooquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:51 schreef Zelus het volgende:
Elke keer als ik Collie zie moet ik denken aan het gezegde over die aap een een gouden ring.
gebeurde vanmiddagquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:50 schreef patboem het volgende:
Kan die koe even Ruud een kopstoot geven, dat zal pas lachen zijn
sorry het is joeyquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:52 schreef schizolientje het volgende:
oh sjonnie opent zijn armen al voor haar
Zijn er volgens mij uit, want het haar is aanmerkelijk korter.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:54 schreef Disana het volgende:
Zitten die extensions nog wel in dat haar? Het ziet eruit als een aangevreten rattennest.
Zonder was het ook erg.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:54 schreef Disana het volgende:
Zitten die extensions nog wel in dat haar? Het ziet eruit als een aangevreten rattennest.
me tooquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:53 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Zijn daar beelden van? Wil ik graag zien.
geen idee, 15:15 net voor ze het oranje zeil over het kippenhok hingenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:53 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Zijn daar beelden van? Wil ik graag zien.
Ja zo deden ze het heel lang geleden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:54 schreef Flow3r het volgende:
Ja Bil het BOEIT hem niet, ZO IS Ruud!
Misschien had je hem eerst moeten leren kennen voordat je hem in een relatie ving?
En ze zit zonder geld.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:55 schreef Kijkertje het volgende:
Zie je wel: Billy wil het direkt opgelost hebben anders voelt ze zich kut -> controlefreak
Volgens mij is de helft van die extensions verdwenen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:55 schreef Disana het volgende:
Ja, maar nu is het net of er hele plukken uit zijn gevallen.
Tja, als ze slim is, gaat zij dat juist doen en hem compleet negeren. Ruud heeft totaal geen gespreksstof en kan helemaal niet socializen, dus voor hem is zo'n avond een crime.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:55 schreef Flow3r het volgende:
Ze gaat niet borrelen, ze gaat naar bed.
Hoeveel zullen we wedden van NIET?![]()
Ik hoop dat Ruud flink gaat feesten met de rest
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:50 schreef patboem het volgende:
Kan die koe even Ruud een kopstoot geven, dat zal pas lachen zijn
Ja hè? Dat komt vast van al dat gepluk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij is de helft van die extensions verdwenen.
Geef hem in dit geval eens ongelijkquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ruud heeft echt meer oog voor die koeien dan voor z'n neukertje....![]()
Twee keer de helft!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze ligt weer opgebaard.quote:
7 jaar geleden was Billy 25 en pakte ze ook haar verantwoordelijkheid...daarom zit ze nu in de schuldsanering en in Utopia...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:59 schreef Injetta het volgende:
Billy is echt geen 16 meer! en Ruud is 25, dan mag hij ook wel eens zijn verantwoordelijkheid pakken, vindt de 32 jarige Billy.
Madam koopt niksquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:00 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ik geef Billy met 1 ding gelijk, hij moet niet zonder overleg hun geld uitgeven, heeft niks met gevoel te maken, maar vanwege het feit, dat ze anders weer de hele week om eten moet schooien. Hij kon van mij aan het gas, mijn geld en daar blijft hij af, punt
Nou en dat bedoelde ik net dus. Maar niet alleen met geld doet hij k.. dingen. Hij beledigt haar ook heel vaak. Daar zegt hij ook nooit sorry voor.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:00 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ik geef Billy met 1 ding gelijk, hij moet niet zonder overleg hun geld uitgeven, heeft niks met gevoel te maken, maar vanwege het feit, dat ze anders weer de hele week om eten moet schooien. Hij kon van mij aan het gas, mijn geld en daar blijft hij af, punt
Zo mooi ook dat Rob Geus over dat kookboek zei "En Billy op bed want daar ligt ze altijd!"quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:59 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
En ze ligt weer opgebaard.
Op een keer, moet je toch uitgeslapen zijn? Ongelofelijk. Dat slaapt en slaapt maar.
Ja, daarom houdt zij haar kleren aan op bed.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Geef d'r 5 minuten gaat ze weer Ruud zoeken....
Ja maar daar is Billy zelf bij. Ik begrijp mensen nooit, die zich laten beledigen en dan gewoon een relatie voortzettenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:01 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Nou en dat bedoelde ik net dus. Maar niet alleen met geld doet hij k.. dingen. Hij beledigt haar ook heel vaak. Daar zegt hij ook nooit sorry voor.
Ze is toch de gortdroge doperwtentaart aan het bakken? Of is die al op?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:02 schreef Disana het volgende:
Moet Ivan niet eten? Oh daar is ie. Er wordt dus niet meer voor hem gekookt, Nico is weer eens ergens flauw van.
Of hij wil het zelf zo.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:02 schreef Disana het volgende:
Moet Ivan niet eten? Oh daar is ie. Er wordt dus niet meer voor hem gekookt, Nico is weer eens ergens flauw van.
D'r liggen ook nog een stuk of 500 autobanden op Nico te wachten, zag ik.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:02 schreef Disana het volgende:
Is volgens mij maar 1 antwoord op? Borderline?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:02 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ja maar daar is Billy zelf bij. Ik begrijp mensen nooit, die zich laten beledigen en dan gewoon een relatie voortzetten
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:03 schreef Copycat het volgende:
Ik moet opeens denken aan een oude Hollywoodster die afscheid van het leven wilde nemen, maar een beautiful corps wilde achterlaten. Bloemen rondom haar hemelbed, zijzelf in haar mooiste jurk op bed gedrapeerd, prachtig opgemaakt, pillen geslikt, wachten op de dood.
En toen werd ze kotsmisselijk, is ze naar de badkamer gegaan, moest ze overgegeven en werd ze de volgende ochtend gevonden, dood, met haar hoofd in de toiletpot.
Sorryquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Laat me nou, ik wou even op Nico afgeven.
Ja, zag ik ook. Maar nu is het kennelijk ineens weer tijd voor de akkurrrr.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
D'r liggen ook nog een stuk of 500 autobanden op Nico te wachten, zag ik.
O ja, dat verhaal ken ik. Wie was dat? Of was dat in een film of zo?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:03 schreef Copycat het volgende:
Ik moet opeens denken aan een oude Hollywoodster die afscheid van het leven wilde nemen, maar een beautiful corps wilde achterlaten. Bloemen rondom haar hemelbed, zijzelf in haar mooiste jurk op bed gedrapeerd, prachtig opgemaakt, pillen geslikt, wachten op de dood.
En toen werd ze kotsmisselijk, is ze naar de badkamer gegaan, moest ze overgegeven en werd ze de volgende ochtend gevonden, dood, met haar hoofd in de toiletpot.
Lachen en welke ster was dat? Weet je dat nog?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:03 schreef Copycat het volgende:
Remiquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:04 schreef Kaleddi het volgende:
Zit je dan met al je vrienden ...
[ afbeelding ]
Mee eens. Ze moet dat alleen 1 keer zeggen en als ze vindt dat Ruud zijn excuses moet aanbieden moet ze wachten tot hij dat doet en niet iedere keer weer achter hem aanhobbelen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:00 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Dan zou Nico dat ook hebben en die is het sprekend tegendeel. Nee heeft te maken met wanhoop, verliefdheid of zelfs angst + een zwak karakterquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:03 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Is volgens mij maar 1 antwoord op? Borderline?
Hij heeft sinds Emil er niet meer (nouja niet voor de schermenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:04 schreef Kaleddi het volgende:
[ afbeelding ]
Weet het even niet zeker, volgens mij Carmen huppelepup, met dat fruit op haar hoofd. Die ook haar coke in haar plateauschoenen verborg. Stond in het geweldige boek Hollywood Babylon.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:04 schreef Scrutinizer het volgende:
O ja, dat verhaal ken ik. Wie was dat? Of was dat in een film of zo?
Juist. Ze gaat er zelf veel te snel achter aan. Ze moet hem negeren, dan ziet die lul vanzelf, dat hij daar verder helemaal niemand heeft.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:05 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Mee eens. Ze moet dat alleen 1 keer zeggen en als ze vindt dat Ruud zijn excuses moet aanbieden moet ze wachten tot hij dat doet en niet iedere keer weer achter hem aanhobbelen.
Maar zijn angst en onzekerheden geen kenmerken van borderline?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:05 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Dan zou Nico dat ook hebben en die is het sprekend tegendeel. Nee heeft te maken met wanhoop, verliefdheid of zelfs angst + een zwak karakter
en hij wil samen douchenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:07 schreef schizolientje het volgende:
maar ze gooit zich weer in zijn armen
Carmen Miranda bedoel ik, maar daar vind ik deze anekdote niet zo een, twee, drie.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:06 schreef Copycat het volgende:
Weet het even niet zeker, volgens mij Carmen huppelepup, met dat fruit op haar hoofd. Die ook haar coke in haar plateauschoenen verborg. Stond in het geweldige boek Hollywood Babylon.
Snik er achter aanquote:
Het mooie is, dat hij nu helemaal zijn zin heeft, want hij houdt volgens mij niet van het soort feestjes zoals vanavond. Nu kan hij 'lekker' samen met Billy naar bed.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:08 schreef RobbieRonald het volgende:
Ruud denkt ff samen douchen en samen naar bed, dan is het wel weer goed
Enig googlen leert me dat het Lupe Velez was.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Carmen Miranda bedoel ik, maar daar vind ik deze anekdote niet zo een, twee, drie.
Lupe Velezquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:04 schreef Scrutinizer het volgende:
O ja, dat verhaal ken ik. Wie was dat? Of was dat in een film of zo?
quote:Beautiful, feisty Lupe Velez, star of nearly 50 movies from 1927 through 1944, former wife of Johnny “Tarzan” Weissmuller, and passionate lover of Gary Cooper, drowned in the toilet. Lupe, known by her fans as The Mexican Spitfire, decided to quit this life at the age of 36.
According to her suicide note, pregnant Lupe had taken a huge dose of Seconal when the father of her baby gave her the big kiss off. Unfortunately for Lupe, the pills only made her nauseous. As she made her way to the orchid-color bathroom, stomach churning, she staggered to the toilet where she slipped on the tile and plunged head first into the chartreuse-colored deluxe commode. The maid discovered her the next day, still in the same embarrassing position, dead from drowning.
Voor de verandering gaat hij nu ook niet douchen en met de koeienschijt aan zijn lijf naast haar liggen. Hoop voor haar, dat het daar bij blijft.quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Enig googlen leert me dat het Lupe Velez was.
Coolquote:
quote:
De 500e ruzie tussen Bil en Ruud?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:13 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Gaan ze nu wel glaasje draaien?Ow taart??? Hoezo dat dan?
De doperwtentaart van Nicolien?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:13 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Yep.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:14 schreef spapaars het volgende:
Wat zal hij spijt hebben dat hij iets is begonnen met Billie, omdat het hem wel cool leek voor zijn imago naar de buitenwereld.
Nu moet hij nog ruim 5 maanden de schijn ophouden dat hij nog altijd in love is.
Maar ik kan zo ook nog een Sapje nemenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:15 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ik een lekker Duveltje en een paar joints.[ afbeelding ]
Kunnen ze beter de taart tot morgen bewaren, Dag 200 van Utopiaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:13 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Onecht ook en fake en o ja namaakquote:
Ik blijf wachten totdat iemand "Je zuster" roeptquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:16 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Instant stream switch. Beetje jammer dat ze allemaal bij elkaar zijn vanavond.
Ik vind hem ook echt drie keer niks (Sonny). Wat een nep, wat een flauwigheid. En die stomme wijven maar om hem heen glijden, haren naar achter en naar hem kijken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De sfeer is meteen zo schijtlollig als hij erbij is. Afschuwelijk, zulke mensen.
So she can make her entrance as a queen. Dramaqueen that is.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:17 schreef Disana het volgende:
Waarom maakt Billy zich op. Dat heeft toch helemaal geen zin.
Oh. Nou het zal me benieuwen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
So she can make her entrance as a queen. Dramaqueen that is.
Ze kan zichzelf inderdaad beter af maken... dat heeft naar mijn mening meer zin.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:17 schreef Disana het volgende:
Waarom maakt Billy zich op. Dat heeft toch helemaal geen zin.
Ja, dat is een gezellige plek geworden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:18 schreef Urb het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft toch een gaaf ding gemaakt door Dennis he.
Hij houdt zijn grote vriend vast, zijn 23 centimeter!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:04 schreef Kaleddi het volgende:
[ afbeelding ]
Het maakt een wereld van verschilquote:
Een schop voor d'r hol moet ze hebben. Weg met dat nepgedoe.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:19 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ze kan zichzelf inderdaad beter af maken... dat heeft naar mijn mening meer zin.
And fashionably tardy.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:19 schreef Scrutinizer het volgende:
So she can make her entrance as a queen. Dramaqueen that is.
De enige bouwer die echt wat kon...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:18 schreef Urb het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft toch een gaaf ding gemaakt door Dennis he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |