Nee, in de naam van Soap.quote:
Zou ik ook krijgen van zo gestoord mormelquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:36 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
en dan vreemd opkijken van zijn nachtmerries
Ze weet dat hij de koeien nog binnen moet zettenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:36 schreef Dotteke het volgende:
O o o ze weet dat Ruud daar aan het werk is, gaat ze er expres liggen,
ha ha ha
Klopt, verstandelijk beperkte mensen zijn vaak heel goed op de hoogtequote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:34 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
De meeste mensen met een laag IQ beseffen dat wel degelijk. Ruud daarentegen weet zeker dat hij HAVO-niveau heeft
Ze gingen gezellig samen borrelen, maar wist niet dat ze in gala gingenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:36 schreef Luna1956 het volgende:
Wat valt er te beleven vanavond? Missen wij iets? Worden wij verrast door de bewoners? Een speciale streamersavond?
dr mooiste soepjurk voor het nageslacht aangetrokkenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:37 schreef cobain1994 het volgende:
Ruuuuud...Kom je bij me zitten?
[ afbeelding ]
aandachtshoer wacht op aandachtquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:37 schreef cobain1994 het volgende:
Ruuuuud...Kom je bij me zitten?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:38 schreef Urb het volgende:
Gofferdegoffer, ben je van de rustieke natuurbeelden aan het genieten komt ineens dat lijk er doorheen wankelen!![]()
Net zo'n screamer/schrikfilmpje! "IEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE"![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ooooo, die bedoel je. Dat is die gozer met die krulletjes toch? Ik vond pa altijd wel lachen. Hoe heette die ook alweer? Burt of zoiets? Beetje een onhandige Ruud, maar dan WEL leuk.quote:
Het Aanzoek !!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:39 schreef Zelus het volgende:
Bierfles en de Juf hebben zich opgemaakt en zijn netjes gekleed, voor hun doen dan. Is er een happening vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |