neeeeeeeeeeeeeeeeee dat zie je verkeerd, het is de emotie van die toeter die haar kwetst, echt waar serieusquote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Billy lijkt me ook wel zo iemand die gekleed in zo'n jurk na een ruzie in het donker over de vluchtstrook van een snelweg te gaan lopen.
Sssttt, mag toch wel hopen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:44 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Nee, dat is iets, dat wij wel kunnen vergeten. Van alle bewoners zal hij de laatste zijn, die over het hek zou willen springen. Hij zet zich liever tig keer voor gek, dan weg te lopen. Nee, die loopt niet weg.
Dat denk ik ook ja.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Billy lijkt me ook wel zo iemand die gekleed in zo'n jurk na een ruzie in het donker over de vluchtstrook van een snelweg te gaan lopen.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:45 schreef schizolientje het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeee dat zie je verkeerd, het is de emotie van die toeter die haar kwetst, echt waar serieus
Bingo.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:45 schreef schizolientje het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeee dat zie je verkeerd, het is de emotie van die toeter die haar kwetst, echt waar serieus
Hij bedoeld: Omdat ik toch ergens m'n kwakkie kwijt moetquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy: Vind je echt dat je elke dag gezeik hebt met mij?
Ruud: Beetje
Billy: Waarom ben je dan nog met mij?
Ruud: Omdat het niet zo zwaar weegt.
![]()
Ze doet alsof ze staart volgens mij maar knippert daar wel bij.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:47 schreef lorrie03 het volgende:
ze probeert de tranen er uit te persen, maar is haar ui vergeten
Dat snap jij, dat snap ik, dat snapt fucking de hele mensheid... Op gedrocht Bakker na.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:46 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Hij bedoeld: Omdat ik toch ergens m'n kwakkie kwijt moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |