neeeeeeeeeeeeeeeeee dat zie je verkeerd, het is de emotie van die toeter die haar kwetst, echt waar serieusquote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Billy lijkt me ook wel zo iemand die gekleed in zo'n jurk na een ruzie in het donker over de vluchtstrook van een snelweg te gaan lopen.
Sssttt, mag toch wel hopen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:44 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Nee, dat is iets, dat wij wel kunnen vergeten. Van alle bewoners zal hij de laatste zijn, die over het hek zou willen springen. Hij zet zich liever tig keer voor gek, dan weg te lopen. Nee, die loopt niet weg.
Dat denk ik ook ja.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Billy lijkt me ook wel zo iemand die gekleed in zo'n jurk na een ruzie in het donker over de vluchtstrook van een snelweg te gaan lopen.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:45 schreef schizolientje het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeee dat zie je verkeerd, het is de emotie van die toeter die haar kwetst, echt waar serieus
Bingo.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:45 schreef schizolientje het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeee dat zie je verkeerd, het is de emotie van die toeter die haar kwetst, echt waar serieus
Hij bedoeld: Omdat ik toch ergens m'n kwakkie kwijt moetquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy: Vind je echt dat je elke dag gezeik hebt met mij?
Ruud: Beetje
Billy: Waarom ben je dan nog met mij?
Ruud: Omdat het niet zo zwaar weegt.
![]()
Ze doet alsof ze staart volgens mij maar knippert daar wel bij.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:47 schreef lorrie03 het volgende:
ze probeert de tranen er uit te persen, maar is haar ui vergeten
Dat snap jij, dat snap ik, dat snapt fucking de hele mensheid... Op gedrocht Bakker na.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:46 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Hij bedoeld: Omdat ik toch ergens m'n kwakkie kwijt moet
Dat is 'Stuk', maar de boodschap is hetzelfde hahaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:46 schreef bamby het volgende:
[..]
En bief laat hier nu presies zien hoe zij er over denkt, zeik niet zo aan mijn kop
Stuk moet er van poepenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:49 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Dat is 'Stuk', maar de bedoeling is hetzelfde haha
Met recht een spookloper dan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Romanticus, jij!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Als ik hun was zou ik een kindje maken, dat komt hun relatie vast ten goede.
Nog steeds aan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:51 schreef Punkman het volgende:
Maar is het nu weer aan of is het nu weer uit
Zelfs ik raak mijn kluts kwijt geloof ikquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:49 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Dat is 'Stuk', maar de boodschap is hetzelfde haha
Ooooooquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:51 schreef Zelus het volgende:
Elke keer als ik Collie zie moet ik denken aan het gezegde over die aap een een gouden ring.
gebeurde vanmiddagquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:50 schreef patboem het volgende:
Kan die koe even Ruud een kopstoot geven, dat zal pas lachen zijn
sorry het is joeyquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:52 schreef schizolientje het volgende:
oh sjonnie opent zijn armen al voor haar
Zijn er volgens mij uit, want het haar is aanmerkelijk korter.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:54 schreef Disana het volgende:
Zitten die extensions nog wel in dat haar? Het ziet eruit als een aangevreten rattennest.
Zonder was het ook erg.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:54 schreef Disana het volgende:
Zitten die extensions nog wel in dat haar? Het ziet eruit als een aangevreten rattennest.
me tooquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:53 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Zijn daar beelden van? Wil ik graag zien.
geen idee, 15:15 net voor ze het oranje zeil over het kippenhok hingenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:53 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Zijn daar beelden van? Wil ik graag zien.
Ja zo deden ze het heel lang geleden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:54 schreef Flow3r het volgende:
Ja Bil het BOEIT hem niet, ZO IS Ruud!
Misschien had je hem eerst moeten leren kennen voordat je hem in een relatie ving?
En ze zit zonder geld.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:55 schreef Kijkertje het volgende:
Zie je wel: Billy wil het direkt opgelost hebben anders voelt ze zich kut -> controlefreak
Volgens mij is de helft van die extensions verdwenen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:55 schreef Disana het volgende:
Ja, maar nu is het net of er hele plukken uit zijn gevallen.
Tja, als ze slim is, gaat zij dat juist doen en hem compleet negeren. Ruud heeft totaal geen gespreksstof en kan helemaal niet socializen, dus voor hem is zo'n avond een crime.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:55 schreef Flow3r het volgende:
Ze gaat niet borrelen, ze gaat naar bed.
Hoeveel zullen we wedden van NIET?![]()
Ik hoop dat Ruud flink gaat feesten met de rest
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:50 schreef patboem het volgende:
Kan die koe even Ruud een kopstoot geven, dat zal pas lachen zijn
Ja hè? Dat komt vast van al dat gepluk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij is de helft van die extensions verdwenen.
Geef hem in dit geval eens ongelijkquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ruud heeft echt meer oog voor die koeien dan voor z'n neukertje....![]()
Twee keer de helft!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze ligt weer opgebaard.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |