abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142453475
Actueel:
Spoedbijeenkomst VN Veiligheidsraad: http://webtv.un.org/
Livestream NPO 1 (NOS): http://www.npo.nl/live
Speech Obama: http://www.c-span.org/vid(...)ks-situation-ukraine

Situatie vlucht MH17:
Passagiersvlucht MH17 van Malaysia Airlines vertrok donderdag 17 juli om 12:15 Nederlandse tijd van Schiphol Airport Amsterdam richting Kuala Lumpur. Het toestel (een Boeing 777) verdween van de radar boven de Krim om 16:15 Nederlandse tijd volgens de Oekraïense luchtverkeersleiding. Niet veel later werd bekend dat het toestel was neergestort, waarbij alle 298 inzittende zijn omgekomen. Naar verluid is het toestel uit de lucht geschoten door een raket.

Slachtoffers:
Nationaliteiten slachtoffers vlucht MH17
· 189 Netherlands
· 44 Malaysia
· 27 Australia
· 12 Indonensia
· 9 UK
· 4 Belgium
· 4 Germany
· 3 Philippines
· 1 Canada
· 1 New Zealand
. 4 Unknown
Total 298

Uitgelekte passagierslijst

Belangrijk LET OP!!!
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 18:42 schreef yvonne het volgende:
Geen persoonsgegeven, je blurt maar - Geen foto's van lijken
Commentaar in feedback.
Lijken kun je fijn achter een spoiler of via een linkje doen, doei.
Verder: Grappen kunnen in ONZ (incl. 'toch wel dichtbij' onzin), samenzweringstheorieën kunnen naar TRU/BNW, klachten naar Feedback.

Samenvatting:

• Vlucht MH17 is even na 5 uur op 17 juli (lokale tijd) neergestort. Wraktstukken en lichamen liggen over een gebied van 10-15 km verspreid.
• Hoewel nog niet officieel bevestigd, wijst alles op dat het vliegtuig is neergehaald met een raket vanaf de grond
• Veel landen leggen de schuld bij pro-Russische separatisten in Oekraïne
• Rusland legt de schuld bij de Oekraïense overheid
• Nederland wacht verdere berichtgeving af voordat een schuldige wordt aangewezen, maar Rutte beloofde dat de daders vervolgd en berecht zullen worden.
• Obama wijst geen schuldige aan, maar maakt duidelijk dat alles lijkt te wijzen op de schuld van de rebellen, en dat dergelijke wapens en training daarvoor alleen mogelijk zouden zijn met Russische inbreng
• OVSE experts zijn gearriveerd en hebben toegang tot de crashsite

Uitspraak Rutte in de middag van 18 juli
quote:
http://nos.nl/artikel/676517-rutte-onderste-steen-moet-boven.html
Rutte: onderste steen moet boven

Nederland zal niet rusten voor de daders van de mogelijke aanslag op het vliegtuig MH17 zijn opgespoord. Dit zei premier Rutte op een persconferentie over het neergestorte vliegtuig van Malaysia Airlines.

In de persconferentie gaven Rutte en minister Timmermans van Buitenlandse Zaken de laatste stand van zaken. Timmermans reist vanavond met een onderzoekersteam mee naar de regio.

Niet rusten

Het kabinet weet nog niet helemaal zeker of er sprake is van een aanslag. "Maar een ding moet glashelder zijn. De onderste steen moet boven. Als het een aanslag is moeten de daders worden opgespoord en hun gerechte straf krijgen. Eerder zullen we niet rusten. Daar hebben de slachtoffers en hun nabestaanden recht op," aldus Rutte.

Onafhankelijk onderzoek

Het kabinet eist een volledig onafhankelijk onderzoek. De premier heeft met de Russische president Poetin gesproken en die heeft Nederland beloofd dat er er zo'n onderzoek komt.

Rutte wil niet nu al zeggen dat hij er vertrouwen in heeft dat zo'n volledig onafhankelijk onderzoek er ook komt. "Dat vertrouwen moet groeien. Het moet blijken of de betrokken partijen in de regio mee gaan werken."

Niet speculeren

Hij weerspreekt dat Nederland te voorzichtig is. Andere landen, zoals Australië en de Verenigde Staten spreken nu al over de verantwoordelijkheid van Rusland. "Ik wil niet speculeren en vinger wijzen. Ik wil dat de feiten boven komen en zo is de kans groter dat zo'n onderzoek er komt.

Rutte zei verder dat het drama een "steeds tragischer verschijning" krijgt. "We horen steeds meer verhalen van individuele reizigers die niets vermoedend aan boord gingen, hun kansloze lot tegemoet". Hij zei dat heel Nederland intens meeleeft. "Nu blijkt weer hoe nauw een klein land verbonden is."
Nieuwsberichten omtrent slachtoffers:

quote:
Dodental Nederlanders op 189

Het aantal Nederlandse slachtoffers bij de vliegramp met vlucht MH17 van Malaysia Airlines is weer naar boven bijgesteld. Er zijn ten minste 189 Nederlanders onder de passagiers van de vliegramp in Oekraïne, meldt Malaysia Airlines op de website.

Van vier van de 298 mensen die aan boord waren, is de identiteit nog niet vastgesteld.

Behalve Nederland heeft ook Maleisië veel slachtoffers te betreuren. Volgens de laatste gegevens van Malaysia Airlines zijn er ten minste 44 Maleisische passagiers onder de doden. Dat is inclusief de bemanning van 15 personen. Verder kwamen de slachtoffers voornamelijk uit Australië (27) en Indonesië (12).

Berging
Op de plek waar gisteren vlucht MH17 neerstortte zijn tot nu toe 181 lichamen geborgen. Dat hebben de Oekraïense autoriteiten bekendgemaakt tijdens een persconferentie. De berging verloopt moeizaam.

Lichamen en brokstukken liggen verspreid in een straal van 5 kilometer rond de plek van de crash. Lichamen liggen onder meer in tuinen van mensen. Mijnwerkers, hulpdiensten en burgers zoeken naar slachtoffers. De rampplek wordt bewaakt door bewapende separatisten.
quote:
Slachtoffers krijgen een gezicht

Heel langzaam wordt er iets meer duidelijk over de identiteit van de Nederlandse inzittenden van de verongelukte vlucht MH17 van Malaysia Airlines.

In diverse gemeenten doen namen de ronde van mensen die hoogstwaarschijnlijk aan boord waren.

De Amsterdamse aidsonderzoeker Joep Lange zat vrijwel zeker aan boord, samen met een aantal collega's. Ze waren op weg naar een conferentie in Australië.

"Een nachtmerrie"
De Naardense burgemeester heeft bevestigd dat een moeder met haar drie jonge kinderen in het verongelukte vliegtuig zat. "Het is een nachtmerrie", zegt burgemeester Joyce Sylvester.

De gemeente Cuijk maakt bekend dat waarschijnlijk een gezin van vier personen uit de gemeente aan boord zat. Burgemeester Wim Hillenaar schrijft: "Een gezin van vier, waarvan twee gewaardeerde medewerkers van de gemeente, zat ook aan boord van het toestel. Het nieuws is nauwelijks te bevatten en vervult ons, gemeentebestuur en alle collega's, met groot verdriet. Wij wensen alle familieleden, vrienden en andere naasten van dit gezin veel sterkte bij het verwerken van het verlies."

Vlaggen halfstok
In Neerkant hangen vlaggen halfstok. Het kleine dorp rouwt om het verlies van het gezin Wals. Vader, moeder en hun vier kinderen zaten donderdag in het neergestorte vliegtuig. Een beestje, een bloemetje, een kaart en een kaars bij de voordeur van hun woning bevestigen in stilte het trieste nieuws. De jongste van het gezin zat op de basisschool. De klasgenoten van het meisje worden op school opgevangen om samen te zijn.

Volendam rouwt om het overlijden van twee inwoners. Burgemeester Willem van Beek bevestigt het verlies op Twitter. Hij schrijft: "Ik heb even radiostilte (aandacht voor familie en collega's). Veel kracht gewenst."

Leerlingen
Ook in Woerden wordt getreurd. Drie leerlingen van het Minkema College zaten aan boord van MH17. Twee van hen zouden mogelijk in het gezelschap zijn van hun grootouders. Het Minkema College schrijft op Facebook: "Ouders hebben ons bevestigd dat drie van onze leerlingen aan boord zaten van vlucht MH17. Het betreft Robert-Jan en Frederique van Zijtveld (5 en 6 vwo) en Robin Hemelrijk (4 havo). Met grote verslagenheid hebben wij dit bericht ontvangen."

Op de website condoleance.nl zijn al ruim 5000 berichten binnengekomen waarin mensen hun medeleven betuigen aan nabestaanden van de slachtoffers van de vliegramp met vlucht MH17.
quote:
[upd] PvdA onthutst door omkomen senator

Onder de 173 Nederlandse slachtoffers van de vliegramp in Oekraïne, is ook een politicus.

Prof. dr. W.J. Witteveen, senator voor de PvdA in de Eerste Kamer, bleek één van de passagiers van vlucht MH17 te zijn, zo staat op de site van de Eerste Kamer te lezen.
Gegevens van FlightRadar24
Signal from #MH17 was lost over Ukraine just before Russian border , Signal was lost around 13:21 UTC at 33,000 feet.

Video Persconferentie 17 juli 22.30 uur
NOS Video Persco: Zeker 154 Nederlanders aan boord neergestort vliegtuig

Live Video / blogs
Liveblog NOS: http://nos.nl/liveblog/67(...)dam-neergestort.html
Liveblog NRC: http://www.nrc.nl/nieuws/(...)gestort-in-oekraine/
Liveblog Volkskrant: http://www.volkskrant.nl/(...)-neergeschoten.dhtml
Liveblog Huffington post: http://www.huffingtonpost(...)595516.html#liveblog
Livestream RU: http://lifenews.ru/watch-live
Ukrainewatwar Blog: http://ukraineatwar.blogs(...)-malaysian-mh17.html

Verklaringen Malaysia Airlines:
Friday, July 18, 08:20 PM GMT +0800 Media Statement 4 : MH17 Incident

Video's
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
  vrijdag 18 juli 2014 @ 19:16:15 #2
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_142453485
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:15 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Die onderzoekers zouden toch onbelemmerde toegang krijgen, hadden die separatisten beloofd?
Ook de separatisten zijn het niet helemaal met elkaar eens
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_142453488
j
pi_142453508
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:15 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Die onderzoekers zouden toch onbelemmerde toegang krijgen, hadden die separatisten beloofd?
Ja, maar ik begrijp wel vanuit hun oogpunt dat ze er ook Russen bij willen. Zij zijn juist bang de OVSE club, bewijzen wegmaakt.
.
pi_142453531
Jammer dat Ranking the Stars niet doorgaat. :{
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 18 juli 2014 @ 19:17:54 #6
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_142453550
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:17 schreef superniger het volgende:
Jammer dat Ranking the Stars niet doorgaat. :{
gelukkig maar.
How can I make this topic about me?
  vrijdag 18 juli 2014 @ 19:17:55 #7
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_142453553
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:14 schreef Igen het volgende:
Volkomen achterlijke imbecielen zijn die rebellen gewoon. :r
Zoals gezegd, ze weten hoe ze een geweer moeten vasthouden, maar van politiek hebben ze totaal geen kaas gegeten... laat staan van internationale relaties.
pi_142453577
Bij dat stukje van die pvda dude staat nog een verkeerd aantal in je OP.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_142453586
Cor's tweet op de website van een Iraakse tv-zender, ze noemen hem 'de Duitse man'

https://translate.google.(...)8%B7%2Far&edit-text=
-
  vrijdag 18 juli 2014 @ 19:19:14 #10
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_142453601
Is al bekend van wie die rebellen dat wapentuig hebben gekregen? Dat zijn eigenlijk de echte daders.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 19:19:29 #11
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_142453613
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:16 schreef Starm het volgende:

[..]

Ook de separatisten zijn het niet helemaal met elkaar eens
Die gasten/rebellen en Rusland sporen sowieso niet, onderzoekers geen toegang verschaffen :') x1000
pi_142453617
Die separatisten hebben al eerder OVSE beschuldigd dat ze spionnen zijn. De lui wantrouwen iedereen, behalve de Russen. Deels door de Russische propaganda. In Rusland krijgt men een heel andere soort 'waarheid' voorgeschoteld.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 19:19:35 #13
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_142453618
quote:
18:12: Daniel Sandford BBC News, Grabovo The most noticeable thing at the scene of the crash is how far the wreckage has been spread across the wheat fields and sunflower fields near the town of Grabova. Small pieces of insulation, slivers of fuselage, large chunks of the tail. And a terrible burnt tangle of bodies, aircraft seats and luggage. Twenty four hours after the crash, parts of the wreckage are still smouldering.

18:14: Daniel Sandford BBC News, Grabovo Each body that has been found so far is marked with a rudimentary stick with a white piece of cloth tied onto it. The marker sticks are not just in the wreckage dotted across the fields. Bodies have rained down from the sky after plane exploded.

18:15: Daniel Sandford BBC News, Grabovo Nobody has secured the site. A few rebels in ad hoc uniforms are walking around with guns and there are a few firemen. Otherwise it is just contorted bodies and wreckage. As we drove away from the crash site we kept passing more pieces of fuselage several miles from the scene.
http://www.bbc.com/news/world-us-canada-28360784
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_142453634
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Is al bekend van wie die rebellen dat wapentuig hebben gekregen? Dat zijn eigenlijk de echte daders.
Van Putin uiteraard.
Rusland steunt de separatisten met trainingen en wapens en dergelijke.
pi_142453650
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:05 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Respect voor die kerel, wat een held is dat. Gelijk ridderen in de orde van oranje Nassau.
Wie? En wat heeft 'ie gedaan?
pi_142453655
De foto's van de gevonden bagage maken me zo verdrietig.

http://edition.cnn.com/20(...)index.html?hpt=hp_t1
  vrijdag 18 juli 2014 @ 19:20:51 #17
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
  vrijdag 18 juli 2014 @ 19:21:37 #18
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_142453685
How can I make this topic about me?
  vrijdag 18 juli 2014 @ 19:21:40 #19
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_142453689
quote:
13s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:17 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Zoals gezegd, ze weten hoe ze een geweer moeten vasthouden, maar van politiek hebben ze totaal geen kaas gegeten... laat staan van internationale relaties.
Die gasten graven momenteel hun eigen graf. Rusland kan ze niet meer steunen, want als dat gebeurd breekt de hel los. Het enige wat ze kunnen doen is volledige openheid geven en hopen dat de schade beperkt blijft tot de paar daders. Al vermoed ik dat dit het einde is van die opstand.
pi_142453697
quote:
9s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:20 schreef brojo het volgende:

Wow ;(
  vrijdag 18 juli 2014 @ 19:22:11 #21
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_142453701
quote:

Godverdomme :'(
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 19:24:02 #22
361691 DeJori
pi_142453745
Vroeg me al af waar die ene Amerikaan vandaan kwam die Obama noemde, maar blijkt een dubbele nationaliteit te hebben:
quote:
Jen Psaki, US State Department tweets: Thoughts and prayers go out to all families of Malaysia flight victims including family of Quinn Lucas Schansman, a dual Dutch-U.S. citizen.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  vrijdag 18 juli 2014 @ 19:24:13 #23
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_142453747
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:21 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Die gasten graven momenteel hun eigen graf. Rusland kan ze niet meer steunen, want als dat gebeurd breekt de hel los. Het enige wat ze kunnen doen is volledige openheid geven en hopen dat de schade beperkt blijft tot de paar daders. Al vermoed ik dat dit het einde is van die opstand.
Je merkt nu dus al dat er gemor is binnen hun eigen gelederen. Gecombineerd met Rusland die heel tactisch zegt dat 'het een probleem van Oekraine is' worden de rebellen nu eigenlijk in het diepe gegooid... en die zelf-uitgeroepen 'volksrepubliek' is bij lange na niet stabiel genoeg om dit soort druk te kunnen handelen.
pi_142453751
Update: Joop Braakhekke en Marlies Dekker vinden het verschrikkelijk.
Bron: SBS6
pi_142453753
Kan die passagierslijst weg. Ik zie geen enkele naam die inmiddels bekend is geworden.
pi_142453756
quote:

Veel geld op afbeelding 5
#superniger2020
  vrijdag 18 juli 2014 @ 19:24:34 #27
378177 Kotsdrol
Feel the Misery...
pi_142453760
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:24 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Boeiend.
*Team Anti-Waaif*
  vrijdag 18 juli 2014 @ 19:24:44 #28
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142453765
quote:
Wat denk je zelf :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 18 juli 2014 @ 19:24:47 #29
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_142453766
quote:
Dat zou dus betekenen dat als jij een mes koopt bij de Xenos en je steekt je vrouw ermee kapot, dat Xenos verantwoordelijk is¿ :|W

Lul niet zo dom.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_142453769
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:24 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Kan die passagierslijst weg. Ik zie geen enkele naam die inmiddels bekend is geworden.
Er staan zo tien tussen.
Beneath the gold, the bitter steel
  vrijdag 18 juli 2014 @ 19:25:02 #31
101809 BObNL
Je bent top!
pi_142453774
Lekker hoor van die separatisten voor de nabestaanden, die weten dat hun moeder of vader daar in de zon liggen weg te rotten.
Leuter mee!!
  vrijdag 18 juli 2014 @ 19:25:37 #32
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_142453790
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:24 schreef superniger het volgende:

[..]

Idd ja, dat dat niet gejat is
Dit is gewoon raar :l
pi_142453797
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:24 schreef superniger het volgende:

[..]

dat geld zal inmiddels al wel weg zijn :')
  vrijdag 18 juli 2014 @ 19:26:07 #34
419174 BartNH
30 jaar na 1984?
pi_142453800
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:24 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Voor mij was het wel een bevestiging. Geen familie of zo maar toch 'fijn' om zeker te weten.
crowdfundingpolicy: Mijn spaargeld mag kansen bieden aan anderen, niet ze in de afgrond duwen.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 19:26:08 #35
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_142453801
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:24 schreef wise het volgende:

[..]

Dat zou dus betekenen dat als jij een mes koopt bij de Xenos en je steekt je vrouw ermee kapot, dat Xenos verantwoordelijk is¿ :|W

Lul niet zo dom.
Dit zou er eerder op neer komen dat jij geen geld hebt voor een mes, maar een mes krijgt van de Xenos, en de Xenos vervolgens ontkent in alle toonaarden.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 19:26:13 #36
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_142453805
quote:

Ik vind vooral die knuffel en geplette bus deodorant indrukwekkend, die laatste omdat die een soort bewijs is van de harde impact.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  vrijdag 18 juli 2014 @ 19:26:24 #37
361691 DeJori
pi_142453816
quote:

[..]

Lul niet zo dom.
Met het verschil dat je het gemiddelde Xenosmes geen vliegtuigen uit de lucht schiet, en dat de Xenos geen internationale verdragen heeft getekend rondom het verhandelen van wapens.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 19:26:28 #38
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_142453818
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:25 schreef BObNL het volgende:
Lekker hoor van die separatisten voor de nabestaanden, die weten dat hun moeder of vader daar lekker in de zon ligt weg te rotten.
Wees blij dat sommige een lichaam kunnen begraven.
Rotten gaan die lichamen sowieso.
En hoe ze het lichaam ook te zien krijgen, het blijft even erg. Kapot of helemaal uitgerot.
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_142453820
quote:
Is die lijst al bekend gemaakt dan?
  vrijdag 18 juli 2014 @ 19:26:49 #40
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142453826
quote:

[..]

Lul niet zo dom.
Echt een goede vergelijking man.

Dwaas :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 18 juli 2014 @ 19:26:57 #41
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_142453829
quote:

[..]

Lul niet zo dom.
Nee, het transportbedrijf die de messen heeft aangeleverd natuurlijk. O nee, de fabrikant van het mes! O nee, het bedrijf dat het metaal voor het mes levert. Oh nee, de mijnwerkers! Vermoord de mijnwerkers!
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_142453831
quote:

[..]

Lul niet zo dom.
Mooie vergelijking, treffend
Dus als tip, gooi altijd de verkoopbon weg
  vrijdag 18 juli 2014 @ 19:27:11 #43
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_142453835
quote:
:r
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_142453836
Niemand weet hoe en/of wat, maar de zwarte dozen zouden in handen zijn van de Oekrainers nu.
pi_142453839
Godver die rtl appie troep is weer lekker bezig... waarom vind ik dit nep?
I´m back.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 19:27:23 #46
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142453841
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:26 schreef wise het volgende:

[..]

Wees blij dat sommige een lichaam kunnen begraven.
Rotten gaan die lichamen sowieso.
En hoe ze het lichaam ook te zien krijgen, het blijft even erg. Kapot of helemaal uitgerot.
Die lichamen of hoe je het ook wilt noemen krijgen de nabestaanden echt niet te zien.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 18 juli 2014 @ 19:27:26 #47
230320 schoolstudent
Gezegend met kortpittig kapsel
pi_142453843
quote:
:') !
  vrijdag 18 juli 2014 @ 19:27:28 #48
311468 Van_Poppel
pi_142453844
quote:

[..]

Lul niet zo dom.
Als je aan een stelletje dronken cowboys geavanceerd wapentuig geeft, dan ben je op zijn minst medeverantwoordelijk.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 19:28:01 #49
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_142453862
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:27 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Als je een stelletje dronken cowboys geavanceerd wapentuig geeft, dan ben je op zijn minst medeverantwoordelijk.
in dit conflict zal het wel politiek uitgesproken worden, me dunkt ;)
VIVA LA ASSANGE¡
pi_142453871
Vraag me opeens af of de Ukrainers gek genoeg zijn om op deze manier meer aandacht voor hun zaak te krijgen. Het conflict is natuurlijk langzaam achtergrondnieuws geworden en de EU leiders waren niet van plan soldaten te sturen naar Ukraine.
.
pi_142453872
quote:
Bedankt Joop en Marlies.

Groetjes van mij.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 19:28:19 #52
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_142453873
quote:

De knuffelaap. Dat is de slaapaap van mij jongste. Treffend.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 19:28:23 #53
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_142453876
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:26 schreef BartNH het volgende:

[..]

Voor mij was het wel een bevestiging. Geen familie of zo maar toch 'fijn' om zeker te weten.
Ik vind hem confronterend. Complete gezinnen in 1 keer weg.
pi_142453882
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:26 schreef twiFight het volgende:

[..]

Nee, het transportbedrijf die de messen heeft aangeleverd natuurlijk. O nee, de fabrikant van het mes! O nee, het bedrijf dat het metaal voor het mes levert. Oh nee, de mijnwerkers! Vermoord de mijnwerkers!
Goed plan, die zijn ook verantwoordelijk voor het verongelukken van dit vliegtuig
  vrijdag 18 juli 2014 @ 19:28:40 #55
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_142453883
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:27 schreef Caland het volgende:

[..]

Die lichamen of hoe je het ook wilt noemen krijgen de nabestaanden echt niet te zien.
Toch voor identificatie¿
VIVA LA ASSANGE¡
pi_142453888
quote:

Dat knuffeltje ;(
pi_142453891
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:26 schreef BartNH het volgende:

[..]

Ik vind het nogal respectloos. We hebben daar officiele instanties voor en die publiceren de lijst wel als de tijd daar rijp voor is. Ook tijdens het internet tijdperk is het geen recht om alles te moeten weten. Iets dat veel mensen schijnen te vergeten.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 19:28:51 #58
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_142453893
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:27 schreef Nintex het volgende:
Niemand weet hoe en/of wat, maar de zwarte dozen zouden in handen zijn van de Oekrainers nu.
Volgens mij zijn die dingen inmiddels als in handen van iedereen geweest behalve als onderzoekers ze nodig hebben, dan heeft niemand ze opeens :')
pi_142453901
Daphne Deckers bij rtl boulevard met dat overdreven gedoe :')
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  vrijdag 18 juli 2014 @ 19:29:32 #60
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142453915
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:28 schreef wise het volgende:

[..]

Toch voor identificatie¿
Alsof je iets af kan zien van wat verbrijzelde lichaamsdelen. DNA wordt vergeleken, stuk preciezer.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142453916
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:28 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik vind hem confronterend. Complete gezinnen in 1 keer weg.
Daar zit ik ook al de hele dag mee in mijn hoofd... die nabestaanden die in een keer 4 of 6 verliezen tegelijk krijgen te slikken... een lijkt me al verschrikkelijk, meerdere moet bijna onmogelijk zijn om te behappen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_142453927
quote:
Ik ken een meisje dat in het vliegtuig zat. Naam staat ook op de passagierslijst.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 19:30:18 #63
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_142453936
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:27 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Als je aan een stelletje dronken cowboys geavanceerd wapentuig geeft, dan ben je op zijn minst medeverantwoordelijk.
Nederland heeft ook tanks, straaljagers, fregatten, onderzeeers verkocht aan andere landen. Als die landen daar mensen mee doden, vind jij jezelf dan ook nog steeds verantwoordelijk?
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_142453947
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Bedankt Joop en Marlies.

Groetjes van mij.
Huub Stevens heeft ook gereageerd.
pi_142453950
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:29 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Zit die debiele Jamai erweer?
quote:
Jamai onder vuur na opmerking over vliegramp

Een opmerking van Jamai Loman in RTL Boulevard over de vliegramp van Malaysia Airlines, heeft hem veel kritiek opgeleverd. Dat blijkt uit reacties op het sociale medium Twitter. Loman, die aan de desk zat als inval-Albert, gaf aan te hopen ‘dat er niet te veel Nederlanders’ zouden zijn omgekomen. “Net of wij Nederlanders belangrijker zijn dan iemand van andere afkomst“, zei René. En Tim merkte cynisch op: “Buitenlandse slachtoffers zijn inderdaad zo veel minder erg.”

Veel mensen sloten zich aan bij die kritiek. “Wtf mensen zijn mensen… Ongeacht de nationaliteit”, aldus Kjell. En Zetteke: “Juist.. Duitsers en Australiërs boeien niet..”

Volgens het AD bood Loman terstond zijn excuses aan.

http://www.mediacourant.nl/?p=175635
  vrijdag 18 juli 2014 @ 19:31:26 #66
230320 schoolstudent
Gezegend met kortpittig kapsel
pi_142453963
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:29 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Toch wel begrijpelijk. Het komt zo dichtbij opeens.
pi_142453976
Merel ziet er goed uit op rtl4 :9~
#superniger2020
  vrijdag 18 juli 2014 @ 19:31:54 #68
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_142453977
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:30 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Huub Stevens heeft ook gereageerd.
Cor is een vuule klootzak
RED ONS HENNIEGOD
  vrijdag 18 juli 2014 @ 19:32:13 #69
311468 Van_Poppel
pi_142453981
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:30 schreef twiFight het volgende:

[..]

Nederland heeft ook tanks, straaljagers, fregatten, onderzeeers verkocht aan andere landen. Als die landen daar mensen mee doden, vind jij jezelf dan ook nog steeds verantwoordelijk?
Ik ben wel benieuwd naar voorbeelden. Geloof niet dat Nederlandse wapenfabrikanten direct aan rebellen cq terroristen leveren.
pi_142453993
quote:

[..]

Lul niet zo dom.
Rusland moedigt de separatisten aan, en steunt ze met wapens en training.
Ik denk niet dat Xenos jouw aanmoedigt om je vrouw te steken.

Tenzij ze een kutwijf is, dan sowieso wel.
pi_142454008
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:32 schreef BerryBoterham het volgende:

[..]

:') :D
pi_142454009
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar voorbeelden. Geloof niet dat Nederlandse wapenfabrikanten direct aan rebellen cq terroristen leveren.
Geen bedrijf maar Frans van Anraat.
-
pi_142454013
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:32 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Om nog maar te zwijgen over het feit dat wij die landen niet zeggen hoe ze de wapens moeten gebruiken en waarvoor. Dat doen de Russen doelbewust wel. Die spuien propaganda op de TV, roepen op tot een oorlog tegen de fascisten van Bandera en zorgen dat overal opstootjes georganiseerd worden.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 19:33:26 #74
361691 DeJori
pi_142454017
Naar aanleiding van het toelaten van OVSE waarnemers uit een betrouwbare bron:
quote:
18:31: Anna Holligan BBC News, Schiphol The Swiss Ambassador to the Organization for Security and Co-operation in Europe [OSCE], Thomas Greminger, says that OSCE monitors were only given limited access to the plane crash site in Ukraine. He says they were stopped by local illegal armed groups.

Switzerland currently holds the chairmanship of the OSCE and is spearheading diplomatic efforts.

http://www.bbc.com/news/world-us-canada-28360784
pi_142454022
Dit lijkt me ook bizar om mee te maken, dat je het lijken ziet regenen :'(
pi_142454029
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:32 schreef BerryBoterham het volgende:

[..]

Ik kan dit beamen, Xenos doet aan advies in je persoonlijk leven gerelateerd aan je laatst gekochte object.
pi_142454066
Da's voor die nabestaanden natuurlijk dubbel zo erg... dat er ook nog niet fatsoenlijk met de resten van hun dierbaren wordt omgegaan
pi_142454072
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:30 schreef twiFight het volgende:

[..]

Je hebt in mijn ogen die verantwoordelijkheid bij geavanceerd wapentuig.

Dat wij asbest in Nederland verbieden maar dit spul wel verkopen en met liefde doneren aan landen die getroffen zijn door een ramp, is ook niet netjes maar van een andere orde. We verkopen ook bepaalde chemicaliën niet aan bepaalde dictatoriale landen
pi_142454084
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:33 schreef Rivalo het volgende:

[..]

Ik kan dit beamen, Xenos doet aan advies in je persoonlijk leven gerelateerd aan je laatst gekochte object.
Kun je me hier meer over vertellen?
pi_142454089
die zogenaamde reddingwerkers die spullen moeten zoeken, dat zijn gewoon bijeengeraapte mijnwerkers en boer en buitenlui, Die hebben dit nooit gedaan. en volgens mij verdwijnt er gewoon meteriaal op deze manier
pi_142454097
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

[..]

RTL kan wat mij betreft helemaal de pot op. Ze onderbraken de programmering niet eens gisteren en zonden gewoon hun pulpprogramma's uit.
pi_142454104
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:33 schreef Rivalo het volgende:

[..]

Ja je moet ergens klanten mee trekken he :')
pi_142454107
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:35 schreef quirina het volgende:

[..]

RTL kan wat mij betreft helemaal de pot op. Ze onderbraken de programmering niet eens gisteren en zonden gewoon hun pulpprogramma's uit.
't is allemaal wat.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 19:36:54 #84
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142454132
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:35 schreef PowerPants het volgende:
die zogenaamde reddingwerkers die spullen moeten zoeken, dat zijn gewoon bijeengeraapte mijnwerkers en boer en buitenlui, Die hebben dit nooit gedaan. en volgens mij verdwijnt er gewoon meteriaal op deze manier
Ook wel logisch ergens. Genoeg armoede daar.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142454143
Documentaire over die Volendamse Cor bij RTL nieuws.
pi_142454186
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:26 schreef PG18 het volgende:

[..]

Is die lijst al bekend gemaakt dan?
Ja, staat ook ergens in dit topic.. welk draadje weet ik niet
  vrijdag 18 juli 2014 @ 19:38:49 #87
383931 Partypoeper
0979856467553765708
pi_142454193
Jezus VN, stuur een kleine vredesmacht daarheen om het gebied in een straal van 50km rond het rampgebied af te zetten zolang het onderzoek duurt.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 19:39:00 #88
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142454199
Die foto's van de bagage zullen wel gemaakt zijn door die Amerikaanse journalist die als eerste op de plek was een half uur na de crash. Daarna hebben locals nog even de boel geplunderd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 18 juli 2014 @ 19:39:06 #89
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_142454204
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:38 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ja, staat ook ergens in dit topic.. welk draadje weet ik niet
OP
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 18 juli 2014 @ 19:39:25 #90
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_142454215
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:35 schreef PowerPants het volgende:
Die streek heeft door die opstand totaal geen infrastructuur, weinig verrassend dus.
pi_142454254
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:26 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik vind vooral die knuffel en geplette bus deodorant indrukwekkend, die laatste omdat die een soort bewijs is van de harde impact.
Ik vind de foto's van geplette lichamen eerlijk gezegd indrukwekkender, vooral omdat die een soort bewijs zijn van een harde impact.

Godsklere man, dat busje deo heeft misschien gewoon iemand met zn voet op gestaan.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_142454291
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:40 schreef Geralt het volgende:

Godsklere man, dat busje deo heeft misschien gewoon iemand met zn voet op gestaan.
Hoe zwaar denk jij dat de gemiddelde mens is? :')
Je raekt an de dinge geweun.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 19:41:18 #93
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_142454292
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:40 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik vind de foto's van geplette lichamen eerlijk gezegd indrukwekkender, vooral omdat die een soort bewijs zijn van een harde impact.

Die stonden dan ook niet bij deze serie :)
  † In Memoriam † vrijdag 18 juli 2014 @ 19:41:32 #94
231686 budvar
budvar
pi_142454301
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

[..]

Gaan we weer. :|W

Het is ook erger voor ons Nederlanders dat er zoveel Nederlanders om zijn gekomen.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_142454316
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:26 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Wat dacht je van dat romannetje getiteld: 'Redder in nood' ?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_142454340
Bizar dat RTL Joep Lange gisterochtend nog interviewde :o
pi_142454341
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:41 schreef Messina het volgende:

[..]

Hoe zwaar denk jij dat de gemiddelde mens is? :')
Als een soldaat a 80 kg met zijn kisten op een blikje deo staat kan dat gewoon kapot hoor.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 19:42:53 #98
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_142454354
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:37 schreef PG18 het volgende:
Documentaire over die Volendamse Cor bij RTL nieuws.
Vast over hoe geweldig hij wel niet was en dat soort op verheerlijking¿
VIVA LA ASSANGE¡
  vrijdag 18 juli 2014 @ 19:42:54 #99
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_142454356
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:38 schreef Partypoeper het volgende:
Jezus VN, stuur een kleine vredesmacht daarheen om het gebied in een straal van 50km rond het rampgebied af te zetten zolang het onderzoek duurt.
Vakantieperiode, geen tijd. :{w
pi_142454375
Normaal gesproken reageer ik altijd wel nuchter op rampen.. shit happens en als je pech hebt dan ben je de sigaar. Maar ik heb nu toch wel een beetje een gevoel van kwaadheid over dat smerige Russische paupervolk dat niet zijn verantwoordelijkheid neemt en toegeeft dat ze een blunder hebben begaan. De dag dat Poetin zelf bij een crash om het leven komt zal ik zeker met een glimlach begroeten. Stelletje debielen dat met het vingertje naar elkaar gaat lopen wijzen.. lomp kutvolk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')