Veel geld op afbeelding 5quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:20 schreef brojo het volgende:
De foto's van de gevonden bagage maken me zo verdrietig.
http://edition.cnn.com/20(...)index.html?hpt=hp_t1
Boeiend.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:24 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Update: Joop Braakhekke en Marlies Dekker vinden het verschrikkelijk.
Bron: SBS6
Wat denk je zelfquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Is al bekend van wie die rebellen dat wapentuig hebben gekregen? Dat zijn eigenlijk de echte daders.
Dat zou dus betekenen dat als jij een mes koopt bij de Xenos en je steekt je vrouw ermee kapot, dat Xenos verantwoordelijk is¿quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Is al bekend van wie die rebellen dat wapentuig hebben gekregen? Dat zijn eigenlijk de echte daders.
Er staan zo tien tussen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:24 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Kan die passagierslijst weg. Ik zie geen enkele naam die inmiddels bekend is geworden.
Voor mij was het wel een bevestiging. Geen familie of zo maar toch 'fijn' om zeker te weten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:24 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Kan die passagierslijst weg. Ik zie geen enkele naam die inmiddels bekend is geworden.
Dit zou er eerder op neer komen dat jij geen geld hebt voor een mes, maar een mes krijgt van de Xenos, en de Xenos vervolgens ontkent in alle toonaarden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:24 schreef wise het volgende:
[..]
Dat zou dus betekenen dat als jij een mes koopt bij de Xenos en je steekt je vrouw ermee kapot, dat Xenos verantwoordelijk is¿![]()
Lul niet zo dom.
Ik vind vooral die knuffel en geplette bus deodorant indrukwekkend, die laatste omdat die een soort bewijs is van de harde impact.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:20 schreef brojo het volgende:
De foto's van de gevonden bagage maken me zo verdrietig.
http://edition.cnn.com/20(...)index.html?hpt=hp_t1
Met het verschil dat je het gemiddelde Xenosmes geen vliegtuigen uit de lucht schiet, en dat de Xenos geen internationale verdragen heeft getekend rondom het verhandelen van wapens.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:24 schreef wise het volgende:
[..]
Dat zou dus betekenen dat als jij een mes koopt bij de Xenos en je steekt je vrouw ermee kapot, dat Xenos verantwoordelijk is¿![]()
Lul niet zo dom.
Wees blij dat sommige een lichaam kunnen begraven.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:25 schreef BObNL het volgende:
Lekker hoor van die separatisten voor de nabestaanden, die weten dat hun moeder of vader daar lekker in de zon ligt weg te rotten.
Is die lijst al bekend gemaakt dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:24 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Echt een goede vergelijking man.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:24 schreef wise het volgende:
[..]
Lul niet zo dom.
Nee, het transportbedrijf die de messen heeft aangeleverd natuurlijk. O nee, de fabrikant van het mes! O nee, het bedrijf dat het metaal voor het mes levert. Oh nee, de mijnwerkers! Vermoord de mijnwerkers!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:24 schreef wise het volgende:
[..]
Lul niet zo dom.
Mooie vergelijking, treffendquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:24 schreef wise het volgende:
[..]
Lul niet zo dom.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:24 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Die lichamen of hoe je het ook wilt noemen krijgen de nabestaanden echt niet te zien.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:26 schreef wise het volgende:
[..]
Wees blij dat sommige een lichaam kunnen begraven.
Rotten gaan die lichamen sowieso.
En hoe ze het lichaam ook te zien krijgen, het blijft even erg. Kapot of helemaal uitgerot.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:24 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Als je aan een stelletje dronken cowboys geavanceerd wapentuig geeft, dan ben je op zijn minst medeverantwoordelijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:24 schreef wise het volgende:
[..]
Lul niet zo dom.
in dit conflict zal het wel politiek uitgesproken worden, me dunktquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je een stelletje dronken cowboys geavanceerd wapentuig geeft, dan ben je op zijn minst medeverantwoordelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |