Verbaas me altijd over het tempo waarmee dat gaattwitter:shaunwalker7 twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 18:58:58.@HarrietSalem at crash site: OSCE denied access by armed separatists; say bodies are starting to bloat and decay, expert team needed fast reageer retweet
Vanwege die tweet van hem: "Mocht hij verdwijnen, zo ziet hij d'r uit'quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:07 schreef SEMTEX het volgende:
Ik snap die focus op Volendam ook niet zo, in andere dorpen zijn complete gezinnen weggevaagd. Komt op mij over als ramptoerisme.
zijn zoveel BUK in die regio. En de opname kan van eerder zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:02 schreef Houtenbeen het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)hot-Flight-MH17.html
Twee rakketten zouden ontbreken bij die video van die BUK op transport
Als je in de zon ligtquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:09 schreef DeJori het volgende:
Verbaas me altijd over het tempo waarmee dat gaattwitter:shaunwalker7 twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 18:58:58.@HarrietSalem at crash site: OSCE denied access by armed separatists; say bodies are starting to bloat and decay, expert team needed fast reageer retweet
Zullen daar ook wel lekker in de zon liggen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:09 schreef DeJori het volgende:
Haten op Cor en Neel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:07 schreef SEMTEX het volgende:
Ik snap die focus op Volendam ook niet zo, in andere dorpen zijn complete gezinnen weggevaagd. Komt op mij over als ramptoerisme.
Als bewapende warmongers de boel tegenhouden duurt het inderdaad allemaal lang. Waarschijnlijk willen ze een onafhankelijk Russisch onderzoek?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:09 schreef DeJori het volgende:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:06 schreef Rivalo het volgende:
Ik moest lachen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fug
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Dat snap ik nog wel, maar om daar nou en masse heen te rijden met je cameraploeg...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vanwege die tweet van hem: "Mocht hij verdwijnen, zo ziet hij d'r uit'
Mijn programma's worden geschrapt hierdoorquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:06 schreef Messina het volgende:
[..]
Stop met RTL en SBS kijken, dan ben je al een heel eind.
Als ze direct al worden tegen gehouden is dat genoeg reden om militair in te grijpen en de crash site veilig te stellen. Achterlijke mongolen daar.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:10 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als bewapende warmongers de boel tegenhouden duurt het inderdaad allemaal lang. Waarschijnlijk willen ze een onafhankelijk Russisch onderzoek?
Achja, ze moeten wat.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:11 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat snap ik nog wel, maar om daar nou en masse heen te rijden met je cameraploeg...
De GTST-quiz zekerquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:11 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Mijn programma's worden geschrapt hierdoor
Wacht maar tot Obama dit hoort!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:10 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als bewapende warmongers de boel tegenhouden duurt het inderdaad allemaal lang. Waarschijnlijk willen ze een onafhankelijk Russisch onderzoek?
Avond vierdaagse NL1 bijvoorbeeldquote:
Cor is wereldwijd nieuws, van Latijns-Amerika tot aan de Arabische media etc.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:11 schreef SEMTEX het volgende:
Dat snap ik nog wel, maar om daar nou en masse heen te rijden met je cameraploeg...
Paul de Leeuw zijn programma gaat gelukkig - op eigen verzoek - niet door. Ook niet gepast.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:11 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Mijn programma's worden geschrapt hierdoor
Heeft hij weer een programma dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Paul de Leeuw zijn programma gaat gelukkig - op eigen verzoek - niet door. Ook niet gepast.
Het schijnt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:13 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Heeft hij weer een programma dan?
Rusland is ook OVSE-lid.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:10 schreef Dekatria het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:06 schreef Rivalo het volgende:
Ik moest lachen:Wat is dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Owja ranking the start zekerquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het schijnt.
BNN stelt de start van het humoristische programma Ranking The Stars uit. "Heel Nederland is aangeslagen, BNN en Paul de Leeuw ook, dus hebben we besloten Ranking The Stars zondagavond niet uit te zenden", aldus de zegsvrouw van de jongerenomroep. De NPO is volgens haar bezig met een aangepaste programmering voor de zondagavond.
Presentator Paul de Leeuw sprak vrijdagochtend de hoop uit dat de NPO de uitzending uitstelt. "Ik wil mijn vrolijke kop niet zien het komend weekend op tv", twitterde De Leeuw. Daarop besloot BNN de show terug te trekken.
Die onderzoekers zouden toch onbelemmerde toegang krijgen, hadden die separatisten beloofd?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:14 schreef Fer het volgende:
Kan Putin dan niet als de wiederweerga zijn onderzoekers sturen, dan kunnen die OVSE mensen tenminste er ook bij. Of is hij nog niet klaar met de bewijsstukken fabriceren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |