Geenstijl.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:47 schreef Twieki het volgende:
Is er ergens een online passagierslijst? In mijn familie zijn drie doden te betreuren die Nederlands zijn, maar in Singapore woonden.
Ah ok mooiquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:48 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ophitsen van een bevolking, op zijn minst even erg als Poetin.
Complotgekkiesquote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:49 schreef corkydiggles het volgende:
nu moet hij wel zichtbaar zijn
Idee popte op kon niet laten om niet te maken ook al is het iets te vroeg voor grappen.
vandaar spoiler (ps geen lichamen etc in dit filmpje. redelijk onschuldig)loserSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lol, nu zullen ze wel wegblijvenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:52 schreef Disorder het volgende:
Kunnen die pillenslikkende idioten van BNW en TRU wegblijven? Dank je wel.
298 bedoel jequote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:53 schreef TheVulture het volgende:
En zo zijn er nog 189 intens verdrietige verhalen te vertellen
quote:Breaking News An OSCE source has said the team did not get full access to the plane crash site. The source said shots were fired in the vicinity but not at the monitors themselves.
Idee popte op kon niet laten om niet te maken ook al is het iets te vroeg voor grappen.
vandaar spoiler (ps geen lichamen etc in dit filmpje. redelijk onschuldig)Het komt niet doordat het te vroeg is, maar dit zal nooit grappig worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja sorry... you're rightquote:
Dit soort opmerkingen vind ik zelf een stuk meer aandachtsgeil dan de mensen in Volendam nu.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:52 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Mediageil kutdorp. Half Volendam staat met een stijve pik voor de SBS camera's.
vandaar spoiler (ps geen lichamen etc in dit filmpje. redelijk onschuldig)Vond het nog lang duren voordat ik ergens iets van een grap las of zag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
189?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:53 schreef TheVulture het volgende:
En zo zijn er nog 189 intens verdrietige verhalen te vertellen
dacht ik alquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:54 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Het komt niet doordat het te vroeg is, maar dit zal nooit grappig worden.
grapjes hierover zullen toch wel komen en ook grappig zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:54 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Het komt niet doordat het te vroeg is, maar dit zal nooit grappig worden.
vandaar spoiler (ps geen lichamen etc in dit filmpje. redelijk onschuldig)Is dit humor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfs twelftal is nog grappiger.![]()
vandaar spoiler (ps geen lichamen etc in dit filmpje. redelijk onschuldig)Ik heb keihard gelachen... niet dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Klinkt beterquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom zeggen ze dat gewoon niet?
Gebruik voortaan woordenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:54 schreef H4ppy het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik er drie vraagtekens bij heb gezet?
vandaar spoiler (ps geen lichamen etc in dit filmpje. redelijk onschuldig)StumperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
vandaar spoiler (ps geen lichamen etc in dit filmpje. redelijk onschuldig)Gewoon genant, als het nou grappig zou zijn kon ik het wel waarderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op wat? Het filmpje rammelt aan alle kanten. Alleen het geluid loopt lekker door, verder gewoon amateuristisch prutswerk van een kind van 11.quote:
Ned 1quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:59 schreef Rivalo het volgende:
Is er nog een alternatieve stream als ik niet naar het Jeugd Journaal wil kijken, en die ook iets boeiends uitzend?
Veel gemist dus, kijk OP.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:59 schreef CookieSlikker het volgende:
Iets gemist zie ik.
Waar zijn die extra nederlanders vandaan gekomen? Meer dan 4 niet bekenden.
100% uitsluiten dat het om een technisch mankement oid zou kunnen gaan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat voor informatie zou er in die zwarte doos zitten?
Denk eigenlijk dat je daar niet zoveel aan hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |