quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:49 schreef corkydiggles het volgende:
nu moet hij wel zichtbaar zijn
Idee popte op kon niet laten om niet te maken ook al is het iets te vroeg voor grappen.
vandaar spoiler (ps geen lichamen etc in dit filmpje. redelijk onschuldig)Is dit humor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfs twelftal is nog grappiger.![]()
Idee popte op kon niet laten om niet te maken ook al is het iets te vroeg voor grappen.
vandaar spoiler (ps geen lichamen etc in dit filmpje. redelijk onschuldig)Ik heb keihard gelachen... niet dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Klinkt beterquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom zeggen ze dat gewoon niet?
Gebruik voortaan woordenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:54 schreef H4ppy het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik er drie vraagtekens bij heb gezet?
vandaar spoiler (ps geen lichamen etc in dit filmpje. redelijk onschuldig)StumperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
vandaar spoiler (ps geen lichamen etc in dit filmpje. redelijk onschuldig)Gewoon genant, als het nou grappig zou zijn kon ik het wel waarderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op wat? Het filmpje rammelt aan alle kanten. Alleen het geluid loopt lekker door, verder gewoon amateuristisch prutswerk van een kind van 11.quote:
Ned 1quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:59 schreef Rivalo het volgende:
Is er nog een alternatieve stream als ik niet naar het Jeugd Journaal wil kijken, en die ook iets boeiends uitzend?
Veel gemist dus, kijk OP.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:59 schreef CookieSlikker het volgende:
Iets gemist zie ik.
Waar zijn die extra nederlanders vandaan gekomen? Meer dan 4 niet bekenden.
100% uitsluiten dat het om een technisch mankement oid zou kunnen gaan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat voor informatie zou er in die zwarte doos zitten?
Denk eigenlijk dat je daar niet zoveel aan hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |