Ned 1quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:59 schreef Rivalo het volgende:
Is er nog een alternatieve stream als ik niet naar het Jeugd Journaal wil kijken, en die ook iets boeiends uitzend?
Veel gemist dus, kijk OP.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:59 schreef CookieSlikker het volgende:
Iets gemist zie ik.
Waar zijn die extra nederlanders vandaan gekomen? Meer dan 4 niet bekenden.
100% uitsluiten dat het om een technisch mankement oid zou kunnen gaan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat voor informatie zou er in die zwarte doos zitten?
Denk eigenlijk dat je daar niet zoveel aan hebt.
En dan hebben we het nog niet over zijn zeer bedenkelijke verleden...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:01 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Hans van Baalen, bloed kleeft ook aan zijn handen.
Uitsluiten mankement, tijdstip van neerhalen, hoogte van neerhalen, het evt beluisteren van wat cabinepersoneel zegt, etc.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:02 schreef Van_Poppel het volgende:
quote:18:00: Donetsk rebel leader Alexander Borodai has tweeted to say that another senior rebel figure in Donetsk, Denis Pushilin, has resigned. No explanation given.
Klinkt alsof daar onenigheid bestaat over de gang van zaken.twitter:Dnr_Novorussia twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 18:55:21Спикер парламента «ДНР» Пушилин ушел в отставку reageer retweet
''Im not taking the blame, you did it, Fck you''quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:04 schreef DeJori het volgende:
[..]Klinkt alsof daar onenigheid bestaat over de gang van zaken.twitter:Dnr_Novorussia twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 18:55:21Спикер парламента «ДНР» Пушилин ушел в отставку reageer retweet
Er zijn wrs gewoonweg geen faciliteiten aanwezig om zoveel slachtoffers te herbergen....quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:03 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze bij elkaar geraapt. Voor zover dat kan.
Het verbaast mij eerder dat rebellenleiders blijkbaar twitter gebruikenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:04 schreef DeJori het volgende:
[..]Klinkt alsof daar onenigheid bestaat over de gang van zaken.twitter:Dnr_Novorussia twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 18:55:21Спикер парламента «ДНР» Пушилин ушел в отставку reageer retweet
Respect voor die kerel, wat een held is dat. Gelijk ridderen in de orde van oranje Nassau.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Er zijn wrs gewoonweg geen faciliteiten aanwezig om zoveel slachtoffers te herbergen....
Ik bedoel ik zag die ene brandweerman en zijn brandweerauto.
Cockpit gesprekken, vluchtgegevens zoals hoogte en snelheid. Het belangrijkste bij elk onderzoek en zeker niet nutteloos bij dit onderzoek.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu staat hun eigen zelf-uitgeroepen volksrepubliek ook meteen onder druk. Als dan verschillende haantjes iets anders willen krijg je dat. Zoals gezegd, militairen zijn geen politici... het was allemaal leuk soldaatje spelen, maar nu zit de hele wereld achter ze aan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:04 schreef DeJori het volgende:
Of ze werken toe naar een 'wij waren het, maar het was niet expres. Kijk, we hebben hem al ontslagen.'quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:04 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
''Im not taking the blame, you did it, Fck you''
Zo iets ?:P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stop met RTL en SBS kijken, dan ben je al een heel eind.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:05 schreef CookieSlikker het volgende:
Kunnen de zender niet eens kappen met lullen. Kom alleen als er echt nieuws is.
Rtl boulevardgister niks en nu de held uithangen.
![]()
Sbs/volendam geil![]()
Beetje binnen de maat blijven.
quote:She says the OSCE delegation has been turned away without being able to inspect the site. A unit of heavily armed rebels blocked the 30-strong team, cordoning off a large part of the crash site. The inspectors retreated after an hour-long stand-off.
“We will keep coming back tomorrow and the next day and the next day,” said spokesman Michael Bociurkiw. “Tomorrow will be a crunch day. There are a lot of experts from the Netherlands and Malaysia gathering in Kiev as well as relatives.
“The bodies are starting to bloat and decay. An expert team is clearly needed. There is a lot to be done in a short amount of time.”
A small group of aviation inspectors from Kiev were allowed free access to the site.
Die zaten er al in.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:59 schreef CookieSlikker het volgende:
Iets gemist zie ik.
Waar zijn die extra nederlanders vandaan gekomen? Meer dan 4 niet bekenden.
Klopt idd. Petje af.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:05 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Respect voor die kerel, wat een held is dat. Gelijk ridderen in de orde van oranje Nassau.
Vind het wel een sneu beeld. Het is natuurlijk een hele andere omgeving daar. Ik betwijfel hoeveel mensen het hadden overleefd als er nog overlevenden waren.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Er zijn wrs gewoonweg geen faciliteiten aanwezig om zoveel slachtoffers te herbergen....
Ik bedoel ik zag die ene brandweerman en zijn brandweerauto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |