fotograaf die daar als een van de eerste ter plekke was. fransman die in Nederland woontquote:
Toch totaal niet interessant. Vliegtuig functioneert prima, wordt beschoten en klaar.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:45 schreef sneakydesert het volgende:
Om maar een beetje positief te blijven:
Nieuwe aflevering van Air Crash Investigation![]()
Misschien iets te vroeg, sorry daarvoor
Dankquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:46 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
fotograaf die daar als een van de eerste ter plekke was. fransman die in Nederland woont
aha, dus niet Putin maar Van Baalen moeten we hebben¿quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:46 schreef MrBadGuy het volgende:
Je hebt het vuur daar zelf aangestookt, Van Baalen
Ooit toegevoegd aan ''woordenboek''.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Rutten? Fred Rutten? Wat heeft die er mee te maken?
Ja, sprak hij toen deze separatisten toe joh?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:46 schreef MrBadGuy het volgende:
Je hebt het vuur daar zelf aangestookt, Van Baalen
twitter:BreaknieuwsNL twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 18:43:02Vliegbasis Volkel meldt dat het om een burgervliegtuig ging waarmee geen contact te krijgen was. Inmiddels is er contact, F16's retour. reageer retweet
http://www.interaksyon.com/assets/documents/Passenger%20list.pdfquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:47 schreef Twieki het volgende:
Is er ergens een online passagierslijst? In mijn familie zijn drie doden te betreuren die Nederlands zijn, maar in Singapore woonden.
Geen stijl heeft eenn link. Zie google.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:47 schreef Twieki het volgende:
Is er ergens een online passagierslijst? In mijn familie zijn drie doden te betreuren die Nederlands zijn, maar in Singapore woonden.
Ophitsen van een bevolking, op zijn minst even erg als Poetin.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja, sprak hij toen deze separatisten toe joh?
Sterkte!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:47 schreef Twieki het volgende:
Als Putin gewoon Oekraïne had mogen annexeren was dit niet gebeurd ja.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:47 schreef wise het volgende:
[..]
aha, dus niet Putin maar Van Baalen moeten we hebben¿
"Bombshell proof right in your face" gestopt met kijkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat in de OPquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:47 schreef Twieki het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |