Ik kan dit beamen, Xenos doet aan advies in je persoonlijk leven gerelateerd aan je laatst gekochte object.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:32 schreef BerryBoterham het volgende:
[..]
Rusland moedigt de separatisten aan, en steunt ze met wapens en training.
Ik denk niet dat Xenos jouw aanmoedigt om je vrouw te steken.
Tenzij ze een kutwijf is, dan sowieso wel.
Je hebt in mijn ogen die verantwoordelijkheid bij geavanceerd wapentuig.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:30 schreef twiFight het volgende:
[..]
Nederland heeft ook tanks, straaljagers, fregatten, onderzeeers verkocht aan andere landen. Als die landen daar mensen mee doden, vind jij jezelf dan ook nog steeds verantwoordelijk?
Kun je me hier meer over vertellen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:33 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ik kan dit beamen, Xenos doet aan advies in je persoonlijk leven gerelateerd aan je laatst gekochte object.
RTL kan wat mij betreft helemaal de pot op. Ze onderbraken de programmering niet eens gisteren en zonden gewoon hun pulpprogramma's uit.quote:
Ja je moet ergens klanten mee trekken hequote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:33 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ik kan dit beamen, Xenos doet aan advies in je persoonlijk leven gerelateerd aan je laatst gekochte object.
't is allemaal wat.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:35 schreef quirina het volgende:
[..]
RTL kan wat mij betreft helemaal de pot op. Ze onderbraken de programmering niet eens gisteren en zonden gewoon hun pulpprogramma's uit.
Ook wel logisch ergens. Genoeg armoede daar.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:35 schreef PowerPants het volgende:
die zogenaamde reddingwerkers die spullen moeten zoeken, dat zijn gewoon bijeengeraapte mijnwerkers en boer en buitenlui, Die hebben dit nooit gedaan. en volgens mij verdwijnt er gewoon meteriaal op deze manier
OPquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja, staat ook ergens in dit topic.. welk draadje weet ik niet
Die streek heeft door die opstand totaal geen infrastructuur, weinig verrassend dus.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:35 schreef PowerPants het volgende:
die zogenaamde reddingwerkers die spullen moeten zoeken, dat zijn gewoon bijeengeraapte mijnwerkers en boer en buitenlui, Die hebben dit nooit gedaan. en volgens mij verdwijnt er gewoon meteriaal op deze manier
Ik vind de foto's van geplette lichamen eerlijk gezegd indrukwekkender, vooral omdat die een soort bewijs zijn van een harde impact.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:26 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vind vooral die knuffel en geplette bus deodorant indrukwekkend, die laatste omdat die een soort bewijs is van de harde impact.
Hoe zwaar denk jij dat de gemiddelde mens is?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:40 schreef Geralt het volgende:
Godsklere man, dat busje deo heeft misschien gewoon iemand met zn voet op gestaan.
Die stonden dan ook niet bij deze seriequote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:40 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik vind de foto's van geplette lichamen eerlijk gezegd indrukwekkender, vooral omdat die een soort bewijs zijn van een harde impact.
Godsklere man, dat busje deo heeft misschien gewoon iemand met zn voet op gestaan.
Gaan we weer.quote:
Wat dacht je van dat romannetje getiteld: 'Redder in nood' ?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:26 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vind vooral die knuffel en geplette bus deodorant indrukwekkend, die laatste omdat die een soort bewijs is van de harde impact.
Als een soldaat a 80 kg met zijn kisten op een blikje deo staat kan dat gewoon kapot hoor.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:41 schreef Messina het volgende:
[..]
Hoe zwaar denk jij dat de gemiddelde mens is?
Vast over hoe geweldig hij wel niet was en dat soort op verheerlijking¿quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:37 schreef PG18 het volgende:
Documentaire over die Volendamse Cor bij RTL nieuws.
Vakantieperiode, geen tijd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:38 schreef Partypoeper het volgende:
Jezus VN, stuur een kleine vredesmacht daarheen om het gebied in een straal van 50km rond het rampgebied af te zetten zolang het onderzoek duurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |