Dat zijn ook wel de Air Traffic Controllers van de vertalingsindustrie. Wat een stress lijkt me dat.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Je zal maar een vertaler zijn bij de UN. Leuke baan hoor.
En nu doe je dat dus alsnog door ze hier maar gewoon spleetogen te noemen, chapeau.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:57 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Maar ik wilde die spleetogen hier op FOK! niet tegen het zere been schoppen
Gibraltar is onderdeel van VKquote:
Dat is ook heel moeilijk als je over de Via Gladiola loopt en naast je zijn er allerlei mensen aan het joelen en juichen. Onbegrijpelijk dat ze dat niet ook hebben verboden, toch?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja Janneke, maar het probleem is dat het wat moeilijk rouwen is als degene naast je fijn harde muziek draait danwel speelt. En in dit geval weegt de rouw (of eigenlijk gewoon respect, want daar draait het meer om dan om rouw) zwaarder dan of men wel of niet maar muziek kan luisteren.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Luxemburg: 'Heinous crime'
Verenigde Staten: 'Sanctions'
Australie: 'Immediate action'
Nederland: 'Feiten bekijken' 'Niet rusten'
En die kerel uit Rwanda mag permanent worden. Wat een baas.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Luxemburg is ook geen permanent lid.
Argentinië, Australië, Luxemburg, Rwanda en Zuid-Korea zitten er nu samen met Frankrijk, China, Rusland, VS en UK.
Dat is de tolk die jij hoortquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
holy shit zelfs luxemburgs kan engels!
het kan niet gekker worden toch
Een verkeerde vertaling en je staat op straat. Nu je er over nadenkt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zijn ook wel de Air Traffic Controllers van de vertalingsindustrie. Wat een stress lijkt me dat.
Ik neem aan dat er gewoon een protocol voor is. Het is bekend dat alle festiviteiten zijn aangepast in Nederland, dus de Vierdaagse ook.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat is ook heel moeilijk als je over de Via Gladiola loopt en naast je zijn er allerlei mensen aan het joelen en juichen. Onbegrijpelijk dat ze dat niet ook hebben verboden, toch?
Vanavond als het goed isquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:58 schreef DeTolk het volgende:
Is er trouwens al een passagierslijst naar buiten gebracht?
Neequote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:58 schreef DeTolk het volgende:
Is er trouwens al een passagierslijst naar buiten gebracht?
ik haat niks, behalve dan die kutgod-hype die lijkt te zijn gemaakt door een zwakzinnige 14-jarige.quote:
Precies, en je ontketent zo een nieuwe wereldoorlogquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:58 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Een verkeerde vertaling en je staat op straat. Nu je er over nadenkt.
Had je liever dat de UN-vertegenwoordigers in plaats van een debat aan de strand in Malloca hadden gezeten? Misschien nutteloos, maar hoort wel bij hun functie.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
Maar kan iemand mij uitleggen wat de toegevoegde waarde is van deze UN-meeting?
zal het consequenties hebben, of is het weer voor de show
Voor de show.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
Er zal weinig van komen maar het gaat erom dat de dialoog is begonnen, er te lang mee wachten is in deze niet handig.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
"Available languages"quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:00 schreef DeJori het volgende:
Versta er geen hol van. Je m'appelle entrecot trottoir de catastrophe
Was al gepland toch?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
Je kan de stream op engels instellen, live vertaling.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:00 schreef DeJori het volgende:
Versta er geen hol van. Je m'appelle entrecot trottoir de catastrophe
Nog niet..bij harde feiten komen er wel acties.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
Showquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
Dank, was me niet opgevallenquote:
Internationaal namen en shamen. Verder niks natuurlijk, want Rusland heeft veto. Maar vorige keer was de Russische rep. Zich zo de rondte in aan het lullen dat voor iedereen duidelijk werd wat er aan de hand was.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ook iemand hier uit de buurt, Almeloquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:00 schreef Burner2000 het volgende:
Het nieuws komt steeds dichter bij.![]()
http://nos.nl/artikel/676(...)gen-een-gezicht.html
http://www.opsterland.nl/(...)tot_terughoudendheid
Ban-ki Moon, Obama en Merkel mogen wel even op de koffie bij Poetin om hem te melden dat zijn veto-recht in de veiligheidsraad wordt ontnomen. Ik ben niet politiek onderlegd, maar als dat mogelijk is, is dat de eerste sanctie waar ik naar zou kijken. De economie overleeft wel zonder Rusland, zo belangrijk zijn ze niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:02 schreef speknek het volgende:
[..]
Internationaal namen en shamen. Verder niks natuurlijk, want Rusland heeft veto. Maar vorige keer was de Russische rep. Zich zo de rondte in aan het lullen dat voor iedereen duidelijk werd wat er aan de hand was.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Luxemburg: 'Heinous crime'
Verenigde Staten: 'Sanctions'
Australie: 'Immediate action'
Nederland: 'Feiten bekijken'
RTV Noord meld iemand uit Haren, wrs. iemand uit Delfzijl. Vinidicat heeft het over 1 van haar leden. RTV Drenthe spreekt over een gezin uit Roden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:03 schreef RVer het volgende:
[..]
Ook iemand hier uit de buurt, Almelo
ALMELO - In het neergestorte vliegtuig van Malayslia Airlines zat tenminste één Twentenaar. Het gaat om de jonge vrouw Pris Rangin uit Almelo.
Kunnen we geen MAPS maken met alle slachtoffersquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
RTV Noord meld iemand uit Haren, wrs. iemand uit Delfzijl. Vinidicat heeft het over 1 van haar leden. RTV Drenthe spreekt over een gezin uit Roden.
Ze komen uit het hele land.
Iedereen maakt ze inderdaad groter en belangrijker dan ze daadwerkelijk zijn. Helemaal als de VS dadelijk zelf gas kan leveren aan Europa..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:05 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ban-ki Moon, Obama en Merkel mogen wel even op de koffie bij Poetin om hem te melden dat zijn veto-recht in de veiligheidsraad wordt ontnomen. Ik ben niet politiek onderlegd, maar als dat mogelijk is, is dat de eerste sanctie waar ik naar zou kijken. De economie overleeft wel zonder Rusland, zo belangrijk zijn ze niet.
Van Jordanie wordt dan ook geen actie verwacht, dus die kunnen zon uitspraak doen zonder gevolgen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Jordanie (zelfs Jordanie) noemt het een misdaad. Rutte is echt een slappe zak.
Jordanië heeft een verstandige koning. Die mensen zijn zo dom nog niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Rutte hoopt nog op een lucratief europees baantje, dan moet je je wel stil houdenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:07 schreef Asskicker14 het volgende:
De braafste jongetje van de klas. Ja-knikker. Hebben we dat als leider nodig? Pim Fortuyn zou hier niet voor staan. Zelfs Samson of Wouter Bos zouden het beter hebben aangepakt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:08 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Rutte hoopt nog op een lucratief europees baantje, dan moet je je wel stil houden
Je kan wel stoer dingen roepen, maar zolang het geen feiten zijn slaat het nergens op.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Voor deze situatie of voor het feit dat Fred Rutten de trainer is?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:08 schreef Caland het volgende:
Er komt ook een minuut stilte op de open dag van Feyenoord zondag. Dat jullie het weten
Kunnen die niet vliegen dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:08 schreef IR1907 het volgende:
Ook dode vogels/papegaaien aangetroffen
http://lifenews.ru/news/136882
Ik weet nu al dat ik foto's van de honden niet hoef te zienquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:08 schreef IR1907 het volgende:
Ja dit geloof ik niet he. die soort vliegt daar niet eens. of ze moeten zijn meegesmokkeld ( wat mij onlogisch lijkt )quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:08 schreef IR1907 het volgende:
Dat veto, daar moet men maar eens vanaf. Zo kun je als UN nooit een vuist maken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:02 schreef speknek het volgende:
[..]
Internationaal namen en shamen. Verder niks natuurlijk, want Rusland heeft veto. Maar vorige keer was de Russische rep. Zich zo de rondte in aan het lullen dat voor iedereen duidelijk werd wat er aan de hand was.
Triest. De partij voor de Dieren zal dit niet pikken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:08 schreef IR1907 het volgende:
Allebei.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:09 schreef DeJori het volgende:
[..]
Voor deze situatie of voor het feit dat Fred Rutten de trainer is?
Die zaten in het vliegtuig heh.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:09 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ja dit geloof ik niet he. die soort vliegt daar niet eens. of ze moeten zijn meegesmokkeld ( wat mij onlogisch lijkt )
Of zaten er ook dieren in het toestel?
Rutte deed het prima maar wil wel dat NL bij het onderzoek betrokken kan zijn dus moet hij niet te hard van de daken schreeuwen..je zag hem wel koken. Komt goed..Over 1 week staan wij aan de grens met Rusland.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:09 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
De braafste jongetje van de klas. Ja-knikker. Hebben we dat als leider nodig? Pim Fortuyn zou hier niet voor staan. Zelfs Samson of Wouter Bos zouden het beter hebben aangepakt.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:10 schreef DeJori het volgende:
Wat heeft die Argentijnse een lage stem zeg.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:09 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ja dit geloof ik niet he. die soort vliegt daar niet eens. of ze moeten zijn meegesmokkeld ( wat mij onlogisch lijkt )
Of zaten er ook dieren in het toestel?
bron is nu.nl, voordat ik weer slaag krijgquote:Naast de 298 inzittenden waren er onder meer ook twee honden, vier duiven en vijf andere vogels aan boord van het vliegtuig, zo blijkt uit de vrachtbrief.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:10 schreef Asskicker14 het volgende:
George Clooney vertaalt voor Argentinie van Spaans naar Engels.
Mogen die mee in een normale vlucht?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:08 schreef IR1907 het volgende:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:10 schreef Asskicker14 het volgende:
George Clooney vertaalt voor Argentinie van Spaans naar Engels.
Godverdomme! Die arme honden...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:11 schreef Melleyn het volgende:
[..]
[..]
bron is nu.nl, voordat ik weer slaag krijg
Ja maar alleen als het in de handbagage past.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:11 schreef davedavy het volgende:
[..]
Mogen die mee in een normale vlucht?
Hij zei iig eindelijk wat gezegd moest worden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Rutte deed het prima maar wil wel dat NL bij het onderzoek betrokken kan zijn dus moet hij niet te hard van de daken schreeuwen..je zag hem wel koken. Komt goed..Over 1 week staan wij aan de grens met Rusland.
Toen hij met zijn brave kop meermaals met 'zijn vuist' sloeg. Het zag er zo onnatuurlijk uit, alsof hij het de nacht ervoor nog even geoefend had.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hij zei iig eindelijk wat gezegd moest worden.
Die komt live op CNNquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:10 schreef RvLaak het volgende:
Weet iemand of de PersCo van Obama zodadelijk gestreamed wordt?
Tijd?quote:
Dat komt niet bepaald uit de lucht vallen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:08 schreef Caland het volgende:
Er komt ook een minuut stilte op de open dag van Feyenoord zondag. Dat jullie het weten
Dankquote:
Zaterdag bij Ajax ook voor de wedstrijd..maar daar lopen wij toch ook niet mee te roeptoeteren van oh kijk ons eens meelevend zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:08 schreef Caland het volgende:
Hun schoothondjes zijn wel betrokken dus het wordt toch een Amerikaanse zaak.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Na lang onderzoek is gebleken dat er Geen Amerikanen aan boord waren...einde persco
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |