Dat zijn ook wel de Air Traffic Controllers van de vertalingsindustrie. Wat een stress lijkt me dat.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Je zal maar een vertaler zijn bij de UN. Leuke baan hoor.
En nu doe je dat dus alsnog door ze hier maar gewoon spleetogen te noemen, chapeau.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:57 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Maar ik wilde die spleetogen hier op FOK! niet tegen het zere been schoppen
Gibraltar is onderdeel van VKquote:
Dat is ook heel moeilijk als je over de Via Gladiola loopt en naast je zijn er allerlei mensen aan het joelen en juichen. Onbegrijpelijk dat ze dat niet ook hebben verboden, toch?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja Janneke, maar het probleem is dat het wat moeilijk rouwen is als degene naast je fijn harde muziek draait danwel speelt. En in dit geval weegt de rouw (of eigenlijk gewoon respect, want daar draait het meer om dan om rouw) zwaarder dan of men wel of niet maar muziek kan luisteren.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Luxemburg: 'Heinous crime'
Verenigde Staten: 'Sanctions'
Australie: 'Immediate action'
Nederland: 'Feiten bekijken' 'Niet rusten'
En die kerel uit Rwanda mag permanent worden. Wat een baas.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Luxemburg is ook geen permanent lid.
Argentinië, Australië, Luxemburg, Rwanda en Zuid-Korea zitten er nu samen met Frankrijk, China, Rusland, VS en UK.
Dat is de tolk die jij hoortquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
holy shit zelfs luxemburgs kan engels!
het kan niet gekker worden toch
Een verkeerde vertaling en je staat op straat. Nu je er over nadenkt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zijn ook wel de Air Traffic Controllers van de vertalingsindustrie. Wat een stress lijkt me dat.
Ik neem aan dat er gewoon een protocol voor is. Het is bekend dat alle festiviteiten zijn aangepast in Nederland, dus de Vierdaagse ook.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat is ook heel moeilijk als je over de Via Gladiola loopt en naast je zijn er allerlei mensen aan het joelen en juichen. Onbegrijpelijk dat ze dat niet ook hebben verboden, toch?
Vanavond als het goed isquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:58 schreef DeTolk het volgende:
Is er trouwens al een passagierslijst naar buiten gebracht?
Neequote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:58 schreef DeTolk het volgende:
Is er trouwens al een passagierslijst naar buiten gebracht?
ik haat niks, behalve dan die kutgod-hype die lijkt te zijn gemaakt door een zwakzinnige 14-jarige.quote:
Precies, en je ontketent zo een nieuwe wereldoorlogquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:58 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Een verkeerde vertaling en je staat op straat. Nu je er over nadenkt.
Had je liever dat de UN-vertegenwoordigers in plaats van een debat aan de strand in Malloca hadden gezeten? Misschien nutteloos, maar hoort wel bij hun functie.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
Maar kan iemand mij uitleggen wat de toegevoegde waarde is van deze UN-meeting?
zal het consequenties hebben, of is het weer voor de show
Voor de show.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
Maar kan iemand mij uitleggen wat de toegevoegde waarde is van deze UN-meeting?
zal het consequenties hebben, of is het weer voor de show
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |