Jij hebt echt te veel drugs gebruikt in je levenquote:
Ditquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:55 schreef Geralt het volgende:
Waarom weigeren die kutfransen overigens gewoon engels te spreken?![]()
Altijd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:55 schreef Geralt het volgende:
Tot zover de nuttige inbreng van deskundigenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gewoon botte pech. Volgens deskundigen zitten er normaal hooguit enkele tientallen Nederlanders in.
pourqoi?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:55 schreef Geralt het volgende:
Iedereen heeft dat recht.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:55 schreef Geralt het volgende:
Het is een luxemburgerquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:55 schreef Geralt het volgende:
Frans hé.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:55 schreef Geralt het volgende:
NL zit er toch altijd in?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ah ok, heb ik dan gemist. Is uitzonderlijk dan.
PARDONquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:55 schreef Geralt het volgende:
Kom op, Luxemburg wel en Nederland niet?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nederland is geen permanent lid van de veiligheidsraad. Zitten nu dus ook niet aan tafel.
Ah duidelijkquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Jawel, zitten ze wel, vanwege hun belang hierin. Werd aan het begin gezegd
Het is een frigide franse goedkope kuthoer. Met haar frans.quote:
Omdat hun Engels helemaal niet te verstaan is.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:55 schreef Geralt het volgende:
Chinezen spraken ook gewoon Chinees, leer even de vertaalfunctie in te schakelen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:55 schreef Geralt het volgende:
Haten op Benno Baksteengodquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:55 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Tot zover de nuttige inbreng van deskundigen
Ik vertrouw op dit moment meer op de CIA dan weer een zelfbenoemde 'deskundige'
Ja Janneke, maar het probleem is dat het wat moeilijk rouwen is als degene naast je fijn harde muziek draait danwel speelt. En in dit geval weegt de rouw (of eigenlijk gewoon respect, want daar draait het meer om dan om rouw) zwaarder dan of men wel of niet maar muziek kan luisteren.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:54 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
OK, jij je zin. We moeten het allemaal boehoe-erg vinden en wat ons beweegt is niet meer interessant. Sorry hoor. Ik maar denken dat mensen zelf wel kunnen bepalen of ze ergens om moeten rouwen of niet. En op welk moment.
Sowieso die haat naar de VS altijd..ik vertrouw ze wel met hun satellietbeelden. Logisch dta NL eerst harde feiten wil hebben maar als die op tafel liggen is het er naar handelenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:55 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Tot zover de nuttige inbreng van deskundigen
Ik vertrouw op dit moment meer op de CIA dan weer een zelfbenoemde 'deskundige'
Luxemburg is tijdelijk lid. Een deel is permanent, landen zoals de VS en China, de rest rouleert.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:56 schreef Reki het volgende:
[..]
Kom op, Luxemburg wel en Nederland niet?
[..]
Ah duidelijk
Ja dat weet ik. Maar ik wilde die spleetogen hier op FOK! niet tegen het zere been schoppenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:56 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Chinezen spraken ook gewoon Chinees, leer even de vertaalfunctie in te schakelen.
Luxemburg is ook geen permanent lid.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:56 schreef Reki het volgende:
[..]
Kom op, Luxemburg wel en Nederland niet?
[..]
Ah duidelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |