Gewoon botte pech. Volgens deskundigen zitten er normaal hooguit enkele tientallen Nederlanders in.quote:
Amerikaanse AWAC toestellen en satelliet gegevensquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:43 schreef Geralt het volgende:
Ik blijf het toch raar vinden dat ze al bijna direct wisten dat het met een raket uit de lucht geschoten is.
Ik zou dat bewijs willen zien eigenlijk. Alles en iedereen heeft het over een raket. Voor hetzelfde geld had dat vliegtuig gewoon problemen. Weten wij veel.
Waar is het bewijs precies?
Hannah Lindley @HannahLLindleyquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:50 schreef Jane het volgende:
Achterlijke Amerikanen ook.twitter:HannahLLindley twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 16:31:54Anyone know why so many passengers on #FlightMH17 were Dutch? Such a tragedy in any case. reageer retweet
Wordt steeds stelliger.quote:16u44
VS verdenken pro-Russische separatisten
Het lijkt erop dat het Maleisische vliegtuig gisteren is neergeschoten met een bodemluchtraket vanaf een locatie in Oost-Oekraïne die in handen is van separatisten. Dit heeft de Amerikaanse ambassadeur bij de VN Samantha Power zojuist verklaard in de Veiligheidsraad.
Washington 'kan niet uitsluiten' dat de opstandelingen bij de bediening van de apparatuur Russische technische hulp hebben gehad.
Daarnaast hebben de VS hulp aangeboden voor het onderzoek naar de vliegtuigcrash. De federale recherche FBI en de Amerikaanse nationale veiligheidsraad hebben elk minstens één medewerker klaarstaan die kan vertrekken naar de plek van de ramp, zo lieten de organisaties weten.
Ook de organisatie voor de burgerluchtvaart van de Verenigde Naties (ICAO) wil meehelpen. Deze heeft dat aangeboden aan Oekraïne.
De FBI en de veiligheidsraad willen een 'adviserende rol' voor de uiteindelijke onderzoekers spelen.
volkskrant.nl
Nederland is geen permanent lid van de veiligheidsraad. Zitten nu dus ook niet aan tafel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:53 schreef Reki het volgende:
Heeft Nederland ooit wat gezegd bij een VN bijeenkomst?
Ja, je kan alsnog haar vraag op 2 manieren lezen. Misschien kijkt ze vanuit het oogpunt dat Schiphol ook veel 'transit' is of wil ze gewoon weten waarom veel mensen die kant opgaan, ik zie het probleem niet echt in haar vraag.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
mja, vliegtuig vertrok uit schiphol. belletje zou moeten rinkelen
Volgens Baksteen jaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gewoon botte pech. Volgens deskundigen zitten er normaal hooguit enkele tientallen Nederlanders in.
Wat onzin is als je iedereen hoort die in deze periode die vlucht wel eens gepakt heeft. Iedereen zegt dat in deze periode dat gewoon minimaal 50% is..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gewoon botte pech. Volgens deskundigen zitten er normaal hooguit enkele tientallen Nederlanders in.
Jawel, zitten ze wel, vanwege hun belang hierin. Werd aan het begin gezegdquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nederland is geen permanent lid van de veiligheidsraad. Zitten nu dus ook niet aan tafel.
OK, jij je zin. We moeten het allemaal boehoe-erg vinden en wat ons beweegt is niet meer interessant. Sorry hoor. Ik maar denken dat mensen zelf wel kunnen bepalen of ze ergens om moeten rouwen of niet. En op welk moment.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Gezien het feit dat ik het gewoon eens ben met de organisatie, denk ik dat juist jij degene bent die het niet snapt.
Maar goed, ga jij dan maar met een trommeltje aan de kant staan voor de slachtoffers van de Vierdaagsestilte.
De landen van de Veiligheidsraad en de betrokken landenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
gaan ze nu alle landen langs voor een speech?
Ah ok, heb ik dan gemist. Is uitzonderlijk dan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Jawel, zitten ze wel, vanwege hun belang hierin. Werd aan het begin gezegd
Jij hebt echt te veel drugs gebruikt in je levenquote:
Ditquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:55 schreef Geralt het volgende:
Waarom weigeren die kutfransen overigens gewoon engels te spreken?![]()
Altijd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:55 schreef Geralt het volgende:
Tot zover de nuttige inbreng van deskundigenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
pourqoi?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:55 schreef Geralt het volgende:
Iedereen heeft dat recht.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:55 schreef Geralt het volgende:
Het is een luxemburgerquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:55 schreef Geralt het volgende:
Frans hé.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:55 schreef Geralt het volgende:
NL zit er toch altijd in?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ah ok, heb ik dan gemist. Is uitzonderlijk dan.
PARDONquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:55 schreef Geralt het volgende:
Kom op, Luxemburg wel en Nederland niet?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nederland is geen permanent lid van de veiligheidsraad. Zitten nu dus ook niet aan tafel.
Ah duidelijkquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Jawel, zitten ze wel, vanwege hun belang hierin. Werd aan het begin gezegd
Het is een frigide franse goedkope kuthoer. Met haar frans.quote:
Omdat hun Engels helemaal niet te verstaan is.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:55 schreef Geralt het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |