Precies, en je ontketent zo een nieuwe wereldoorlogquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:58 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Een verkeerde vertaling en je staat op straat. Nu je er over nadenkt.
Had je liever dat de UN-vertegenwoordigers in plaats van een debat aan de strand in Malloca hadden gezeten? Misschien nutteloos, maar hoort wel bij hun functie.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
Maar kan iemand mij uitleggen wat de toegevoegde waarde is van deze UN-meeting?
zal het consequenties hebben, of is het weer voor de show
Voor de show.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
Er zal weinig van komen maar het gaat erom dat de dialoog is begonnen, er te lang mee wachten is in deze niet handig.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
"Available languages"quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:00 schreef DeJori het volgende:
Versta er geen hol van. Je m'appelle entrecot trottoir de catastrophe
Was al gepland toch?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
Je kan de stream op engels instellen, live vertaling.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:00 schreef DeJori het volgende:
Versta er geen hol van. Je m'appelle entrecot trottoir de catastrophe
Nog niet..bij harde feiten komen er wel acties.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
Showquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
Dank, was me niet opgevallenquote:
Internationaal namen en shamen. Verder niks natuurlijk, want Rusland heeft veto. Maar vorige keer was de Russische rep. Zich zo de rondte in aan het lullen dat voor iedereen duidelijk werd wat er aan de hand was.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ook iemand hier uit de buurt, Almeloquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:00 schreef Burner2000 het volgende:
Het nieuws komt steeds dichter bij.![]()
http://nos.nl/artikel/676(...)gen-een-gezicht.html
http://www.opsterland.nl/(...)tot_terughoudendheid
Ban-ki Moon, Obama en Merkel mogen wel even op de koffie bij Poetin om hem te melden dat zijn veto-recht in de veiligheidsraad wordt ontnomen. Ik ben niet politiek onderlegd, maar als dat mogelijk is, is dat de eerste sanctie waar ik naar zou kijken. De economie overleeft wel zonder Rusland, zo belangrijk zijn ze niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:02 schreef speknek het volgende:
[..]
Internationaal namen en shamen. Verder niks natuurlijk, want Rusland heeft veto. Maar vorige keer was de Russische rep. Zich zo de rondte in aan het lullen dat voor iedereen duidelijk werd wat er aan de hand was.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Luxemburg: 'Heinous crime'
Verenigde Staten: 'Sanctions'
Australie: 'Immediate action'
Nederland: 'Feiten bekijken'
RTV Noord meld iemand uit Haren, wrs. iemand uit Delfzijl. Vinidicat heeft het over 1 van haar leden. RTV Drenthe spreekt over een gezin uit Roden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:03 schreef RVer het volgende:
[..]
Ook iemand hier uit de buurt, Almelo
ALMELO - In het neergestorte vliegtuig van Malayslia Airlines zat tenminste één Twentenaar. Het gaat om de jonge vrouw Pris Rangin uit Almelo.
Kunnen we geen MAPS maken met alle slachtoffersquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
RTV Noord meld iemand uit Haren, wrs. iemand uit Delfzijl. Vinidicat heeft het over 1 van haar leden. RTV Drenthe spreekt over een gezin uit Roden.
Ze komen uit het hele land.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |