Hehehequote:Op maandag 21 juli 2014 03:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Je weet gewoon echt niks, lees je wat in ofzo. Ik vond deze reactie wel passend op hoe je reageert.
[..]
Dat was ook zo iemand die totaal niks tegen mij in te brengen had ja, logisch dat je daar een band mee voelt.quote:Op maandag 21 juli 2014 03:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Je weet gewoon echt niks, lees je wat in ofzo. Ik vond deze reactie wel passend op hoe je reageert.
[..]
Precies je hebt een vriendje. Dezelfde bewonderaar van leegte. Maar had je nou al gereageerd op mijn vraag? Je vertelde immers dat je mijn vragen wilde beantwoorden.quote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 20:01 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Dat was ook zo iemand die totaal niks tegen mij in te brengen had ja, logisch dat je daar een band mee voelt.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:03 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Deze man komt hier anderen beschuldigen van een gebrekkige kennis en beweert vervolgens doodleuk dat Palestina "een land zonder volk was voor een volk zonder land". Zo iemand kun je niet serieus nemen.
quote:Op maandag 21 juli 2014 20:05 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Ach je bent gewoon uitgeluld (zoals je zelf steeds zegt tegen anderen)
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:03 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Deze man komt hier anderen beschuldigen van een gebrekkige kennis en beweert vervolgens doodleuk dat Palestina "een land zonder volk was voor een volk zonder land". Zo iemand kun je niet serieus nemen.
Stop met reageren danquote:Op maandag 21 juli 2014 20:06 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
ja je bent uitgeluld, we weten het nu.
Goh, je kan niet nog meer aantonen dat je uitgeluld bent, dit is wel erg hilarisch.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Stop met reageren dan, als ik 3x hetzelfde moet zeggen en het nog steeds niet binnendringt moet je ff naar de psychiater gaan.
Trolletje.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:08 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Goh, je kan niet nog meer aantonen dat je uitgeluld bent, dit is wel erg hilarisch.
Je bedoelt raketten?quote:Op maandag 21 juli 2014 20:01 schreef Medi het volgende:
@rosa: Kun je toelichten? 500 doden en 3000+ gewonden. Omdat Hamas vuurpijlen richting Israel doet?
De tunnels die gebruikt worden om aanvallen te plegen en wapens te smokkelen?quote:Of tunnels die nergens toeleiden?
Land wat ze veroverd hebben na een oorlog die gestart werd door islamitische landen?quote:Of omdat Israel aan landjepik doet?
Dat komt ervan als je niet het lef hebt om man tegen man te vechten en je verschuilt tussen burgers.quote:Wat de reden ook moge zijn, het blijven burgers en onschuldige kinderen en vrouwen die de dood vinden.
Nog steeds 1 dode te veel, het steeds maar vuurpijlen blijven noemen betekent niet dat het geen raketten meer zijn. Het dodental zou veel hoger geweest zijn als Hamas een beetje behoorlijk kon richten en Israel geen raketschild had.quote:Tot dusverre is er maar 1 dode vanwege die vuurpijlen.
Die mensen moeten nergens heen, Hamas moet niet vechten vanuit woonwijken/ziekenhuizen en scholen.quote:Hoe verhoudt dit zich met de cijfers hierboven. Ziet het filmpje hieronder en de kleine kinderen. Men roept steeds dat Hamas de burgers als een schild gebruikt. Waar moeten de mensen echter heen?
quote:En welke open veld ken je waaruit Hamas kan vuren? En zelfs al gebruikt Hamas ze als schild het resultaat is tot dusverre 1500 raketten wat 1 dode teweeg heeft gebracht. Men schiet met tanks en noemt die precisie bombardementen. Zelfs John Kerry sprak hier kleinerend over.
Ziet die arme kinderen. Wat is hun fout in dit alles?
En dan Israël de schuld geven dat het dodenaantal onder Palestijnen zo sterk oploopt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:13 schreef fathank het volgende:
Beetje verstoppen tussen burgers en moskeeën gebruiken als wapendepots en vervolgens huilen dat er burgerslachtoffers vallen.
Zo zou ik het niet willen zeggen maar de kern wordt hiermee wel verwoord.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:10 schreef Lt.Surge het volgende:
Geen. Pleur er mooi een dikke nuke op.
Moet ze allebei niet. Gezeur en gehuil altijd aan beide kanten.
Nee romeinse kaarsenquote:
Omdat Gaza al wat, 30 Jaar wordt belegerd en de mensen niet naar binnen of buiten kunnen? Of mag Israel kernwapens bezitten en de rest een aardappelmesje omdat iedereen kwaadwillend is behalve Israel..quote:De tunnels die gebruikt worden om aanvallen te plegen en wapens te smokkelen?
Waarom was die oorlog gestart? Omdat de Palestijnen het land van Israel had ingenomen en de bevolking uit huis en grond verjoegen? Of nee wacht..quote:Land wat ze veroverd hebben na een oorlog die gestart werd door islamitische landen?
Haha zegt F16, Schieten van oorlogschepen en tank artillery. Bespaar jezelf de moeite. Gaza met haar 1.8 miljoen bewoners heeft de grote van west Friesland. Minder voetbal kijken José. Dat jij de dood van 100 kinderen en x aantal duizend gevangen goed probeert te praten.. Wat Hamas doet is fout alhoewel je kunt voorstellen dat zij nimmer landjepik kunnen accepteren. Hoe zouden wij dat vinden in NL? Duitsland neemt 80% land in en wij moeten het maar accepteren want voorheen was dit Germaine en....quote:Dat komt ervan als je niet het lef hebt om man tegen man te vechten en je verschuilt tussen burgers.
Die raketten worden om een reden afgevuurd. Wanneer je alles is ontnomen en je als een gevangen in je eigen land moet leven en gaan. Hoe het ook zij het praat nooit het geweld van Israel goed. Wanneer je kunt zien en weten dat je kinderen en vrouwen doodt met je F16 dan weerhoud je. Immers dat raketje haalt weinig uit.quote:Nog steeds 1 dode te veel, het steeds maar vuurpijlen blijven noemen betekent niet dat het geen raketten meer zijn. Het dodental zou veel hoger geweest zijn als Hamas een beetje behoorlijk kon richten en Israel geen raketschild had.
Ziet nogmaals mijn opmerking wat grondgebied betreft. Gaza is een van de meest dichtbevolkte stukje aarde. Jij wilt dat Hamas waarheen gaat? Ik ben niet pro Hamas, alles behalve. Maar dat jij hier het doen van Nethanyahu goed praat.. walgelijk.quote:Die mensen moeten nergens heen, Hamas moet niet vechten vanuit woonwijken/ziekenhuizen en scholen.
Pro-Nazi en dan geld van het IDF? Volgens mij maak je een foutje.quote:Op woensdag 23 juli 2014 08:39 schreef corehype het volgende:
Gelukkig is het hier minder slecht gesteld dan op Geenstijl
Nog steeds mensen die pro-nazi zijnKrijgen jullie sponsors van het IDF ofzo, of zit je nu voor eeuwig in je zolder omdat je een keer een rodnje hebt gelopen om een groep 11-jarige Marokkanen
Snij je polsen door ofzo
Erg eigenlijk dat ik het hier mee eens ben.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:10 schreef Lt.Surge het volgende:
Geen. Pleur er mooi een dikke nuke op.
Moet ze allebei niet. Gezeur en gehuil altijd aan beide kanten.
Ik ben totaal niet ingelezen in deze kwestie, kan iemand mij vertellen of het bovenstaande filmpje klopt en een goede samenvatting van het conflict is of dat het propaganda is en dat er niets van klopt?quote:Op maandag 21 juli 2014 11:52 schreef Elfletterig het volgende:
Dit filmpje vat het wat mij betreft wel goed samen:
Overduidelijk Propaganda.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:44 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet ingelezen in deze kwestie, kan iemand mij vertellen of het bovenstaande filmpje klopt en een goede samenvatting van het conflict is of dat het propaganda is en dat er niets van klopt?
Weet je, de pro-gaza mensen zijn allemaal zoals jij, haatdragende types die anderen dood willen omdat ze het oneens zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2014 08:39 schreef corehype het volgende:
Gelukkig is het hier minder slecht gesteld dan op Geenstijl
Nog steeds mensen die pro-nazi zijnKrijgen jullie sponsors van het IDF ofzo, of zit je nu voor eeuwig in je zolder omdat je een keer een rodnje hebt gelopen om een groep 11-jarige Marokkanen
Snij je polsen door ofzo
quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weet je, de pro-gaza mensen zijn allemaal zoals jij, haatdragende types die anderen dood willen omdat ze het oneens zijn.
Pro-israel mensen heb ik eigenlijk nog nergens zo debiel zien posten, dus ik ben dus zelf ook echt 100% Pro-Israel, Gaza mensen zijn nogal geweldadig.
Net als daar dus, dus ja, GO ISRAEL!
Feiten zeggen anders. Hoe kun je zeggen dat Israel niet gewelddadig is als ze al bijna 600 mensen hebben vermoord in een paar dagen, waarvan overgrote meerderheid onschuldige burgers? En kom niet met je excuus dat hamas zich verstopt onder burgers. Feit blijft hoe dan ook dat er 600 onschuldige mensen zijn vermoord door Israel. Het excuus dat Hamas zich onder burgers verstopt zodat veel burger slachtoffers vallen en mensen daardoor anti israel worden slaat ook nergens op. Als Israel weet dat dat het doel is van Hamas, waarom trappen ze dan keer op keer erin? In feite wordt er dan gezegd dat Hamas het voor het zeggen heeft en Israel naar Hamas luistert. Slaat nergens hoop. Het is simpelweg dat Israel geen reet geeft om Palestijns burgers, en dat maakt hun Gewelddadig. En voordat je erover begint, ja Hamas is ook gewelddadig, dat hoeven we niet telkens te herhalen, dat is overduidelijk het geval, maar dat keurt wat Israel doet niet goed. "Ja maar Hamas is ook gewelddadig". Volg lekker het slechte voorbeeld...quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weet je, de pro-gaza mensen zijn allemaal zoals jij, haatdragende types die anderen dood willen omdat ze het oneens zijn.
Pro-israel mensen heb ik eigenlijk nog nergens zo debiel zien posten, dus ik ben dus zelf ook echt 100% Pro-Israel, Gaza mensen zijn nogal geweldadig.
Net als daar dus, dus ja, GO ISRAEL!
Ik kan niet begrijpen dat iemand 100% PRO ISRAEL is slechts en enkel wegens een rare opmerking. Met andere woorden: Rare opmerkingen is erger bij Heat dan het moorden van 160 kinderen en honderden vrouwen en weerloze burgers. Let ook hoe kortzichtig en bevooroordeeld Heat is. Ik citeer:quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:33 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Feiten zeggen anders. Hoe kun je zeggen dat Israel niet gewelddadig is als ze al bijna 600 mensen hebben vermoord in een paar dagen, waarvan overgrote meerderheid onschuldige burgers? En kom niet met je excuus dat hamas zich verstopt onder burgers. Feit blijft hoe dan ook dat er 600 onschuldige mensen zijn vermoord door Israel. Het excuus dat Hamas zich onder burgers verstopt zodat veel burger slachtoffers vallen en mensen daardoor anti israel worden slaat ook nergens op. Als Israel weet dat dat het doel is van Hamas, waarom trappen ze dan keer op keer erin? In feite wordt er dan gezegd dat Hamas het voor het zeggen heeft en Israel naar Hamas luistert. Slaat nergens hoop. Het is simpelweg dat Israel geen reet geeft om Palestijns burgers, en dat maakt hun Gewelddadig. En voordat je erover begint, ja Hamas is ook gewelddadig, dat hoeven we niet telkens te herhalen, dat is overduidelijk het geval, maar dat keurt wat Israel doet niet goed. "Ja maar Hamas is ook gewelddadig". Volg lekker het slechte voorbeeld...
.quote:Weet je, de pro-gaza mensen zijn allemaal zoals jij
HeatWave is enorm kortzichtig en heeft oogkleppen op; moet je niet al te serieus nemen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:28 schreef Medi het volgende:
[..]
Ik kan niet begrijpen dat iemand 100% PRO ISRAEL is slechts en enkel wegens een rare opmerking. Met andere woorden: Rare opmerkingen is erger bij Heat dan het moorden van 160 kinderen en honderden vrouwen en weerloze burgers. Let ook hoe kortzichtig en bevooroordeeld Heat is. Ik citeer:
[..]
.
Ik ben PRO MENS Heat, zou je eens moeten proberen. Ik gun de Joden net zo de Palestijnen vrede en al het geluk van de wereld toe. Geen mens zou zijn ouders, kinderen of broers en zusjes vermoord moeten zien worden voor hun ogen. Geen onrecht, geen onderdrukking. Gewoon gebrek aan empathie. Dat jij nimmer het lot ondergaat wat deze arme mensen zijn ondergaan. Verschrikkelijk.
Dit dus. Israel die aan landjepik doet en Hamas die het wel prima vind om burgers als schild te gebruiken, want meer slachtoffers zodat Palestina zieliger overkomt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:09 schreef vigen98 het volgende:
Geen beide. Allebei zijn knettergestoord
Maar waarom ben je dan pro-Israël? Ik lees alleen argumenten om anti-Palestina te zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:13 schreef fathank het volgende:
Pro Israël.
Dat ze Hamas en consorten maar naar de verdoemenis mogen knallen. Beetje verstoppen tussen burgers en moskeeën gebruiken als wapendepots en vervolgens huilen dat er burgerslachtoffers vallen.
Nee daar heb ik geen sympathie voor.
Hopelijk is het bezetten, onderdrukken, koloniseren, afzonderen van de buitenwereld van 'die arabieren' snel afgelopen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:31 schreef Zef het volgende:
pro-Israël. Ben er 2x geweest. Leuke mensen, prima stranden. Zou er zo gaan wonen als die Arabieren niet de hele tijd raketten zouden afschieten. Maar hopelijk is dat gauw afgelopen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |