Hehehequote:Op maandag 21 juli 2014 03:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Je weet gewoon echt niks, lees je wat in ofzo. Ik vond deze reactie wel passend op hoe je reageert.
[..]
Dat was ook zo iemand die totaal niks tegen mij in te brengen had ja, logisch dat je daar een band mee voelt.quote:Op maandag 21 juli 2014 03:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Je weet gewoon echt niks, lees je wat in ofzo. Ik vond deze reactie wel passend op hoe je reageert.
[..]
Precies je hebt een vriendje. Dezelfde bewonderaar van leegte. Maar had je nou al gereageerd op mijn vraag? Je vertelde immers dat je mijn vragen wilde beantwoorden.quote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 20:01 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Dat was ook zo iemand die totaal niks tegen mij in te brengen had ja, logisch dat je daar een band mee voelt.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:03 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Deze man komt hier anderen beschuldigen van een gebrekkige kennis en beweert vervolgens doodleuk dat Palestina "een land zonder volk was voor een volk zonder land". Zo iemand kun je niet serieus nemen.
quote:Op maandag 21 juli 2014 20:05 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Ach je bent gewoon uitgeluld (zoals je zelf steeds zegt tegen anderen)
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:03 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Deze man komt hier anderen beschuldigen van een gebrekkige kennis en beweert vervolgens doodleuk dat Palestina "een land zonder volk was voor een volk zonder land". Zo iemand kun je niet serieus nemen.
Stop met reageren danquote:Op maandag 21 juli 2014 20:06 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
ja je bent uitgeluld, we weten het nu.
Goh, je kan niet nog meer aantonen dat je uitgeluld bent, dit is wel erg hilarisch.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Stop met reageren dan, als ik 3x hetzelfde moet zeggen en het nog steeds niet binnendringt moet je ff naar de psychiater gaan.
Trolletje.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:08 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Goh, je kan niet nog meer aantonen dat je uitgeluld bent, dit is wel erg hilarisch.
Je bedoelt raketten?quote:Op maandag 21 juli 2014 20:01 schreef Medi het volgende:
@rosa: Kun je toelichten? 500 doden en 3000+ gewonden. Omdat Hamas vuurpijlen richting Israel doet?
De tunnels die gebruikt worden om aanvallen te plegen en wapens te smokkelen?quote:Of tunnels die nergens toeleiden?
Land wat ze veroverd hebben na een oorlog die gestart werd door islamitische landen?quote:Of omdat Israel aan landjepik doet?
Dat komt ervan als je niet het lef hebt om man tegen man te vechten en je verschuilt tussen burgers.quote:Wat de reden ook moge zijn, het blijven burgers en onschuldige kinderen en vrouwen die de dood vinden.
Nog steeds 1 dode te veel, het steeds maar vuurpijlen blijven noemen betekent niet dat het geen raketten meer zijn. Het dodental zou veel hoger geweest zijn als Hamas een beetje behoorlijk kon richten en Israel geen raketschild had.quote:Tot dusverre is er maar 1 dode vanwege die vuurpijlen.
Die mensen moeten nergens heen, Hamas moet niet vechten vanuit woonwijken/ziekenhuizen en scholen.quote:Hoe verhoudt dit zich met de cijfers hierboven. Ziet het filmpje hieronder en de kleine kinderen. Men roept steeds dat Hamas de burgers als een schild gebruikt. Waar moeten de mensen echter heen?
quote:En welke open veld ken je waaruit Hamas kan vuren? En zelfs al gebruikt Hamas ze als schild het resultaat is tot dusverre 1500 raketten wat 1 dode teweeg heeft gebracht. Men schiet met tanks en noemt die precisie bombardementen. Zelfs John Kerry sprak hier kleinerend over.
Ziet die arme kinderen. Wat is hun fout in dit alles?
En dan Israël de schuld geven dat het dodenaantal onder Palestijnen zo sterk oploopt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:13 schreef fathank het volgende:
Beetje verstoppen tussen burgers en moskeeën gebruiken als wapendepots en vervolgens huilen dat er burgerslachtoffers vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |