Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
wat voor mening heb ik over jou dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mij? Zo maar een voorbeeldje hoorNiet dat ik iets heb aangedragen..
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:09 schreef Santello het volgende:
[..]
Jij was toch die ''ex-moslim''. Volgens mij had je een heel boek daarover geschreven op FOK.
boek nog wel?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:09 schreef Santello het volgende:
[..]
Jij was toch die ''ex-moslim''. Volgens mij had je een heel boek daarover geschreven op FOK.
Een bizarre kennelijk gezien je posts in het vorige topic?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
wat voor mening heb ik over jou dan?
the fuck heb je het overquote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een bizarre kennelijk gezien je posts in het vorige topic?
google.nlquote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:11 schreef Santello het volgende:
[..]
Redelijk veel tekst. Heb het niet gelezen. Heb je een linkje.
evenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
evenwicht
wicht
gewicht
wat wil je zeggen
zeer gefrustreerd voel ik mij nu momenteel ja.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:13 schreef Santello het volgende:
[..]
Wat loop je nou gefrustreerd te doen?
Reageer gewoon normaal :s
Kennelijk uren geleden ook al met je gelieg over mij... En dat ik dat bizar of belachelijk vond boeide je ook niksquote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
zeer gefrustreerd voel ik mij nu momenteel ja.
nogmaals, the fuck heb je het over?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kennelijk uren geleden ook al met je gelieg over mij... En dat ik dat bizar of belachelijk vond boeide je ook niks
Gewoon normaal doen...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
zeer gefrustreerd voel ik mij nu momenteel ja.
Ho, ho... Waar ik het over heb weet je bestquote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
nogmaals, the fuck heb je het over?
jij spoort niet helemaal he, hoe lang gaat het duren voor je beseft dat ik en mutant niet zelfde users zijn?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ho, ho... Waar ik het over heb weet je bestHeb je op gereageerd ook
Ik heb helemaal geen vragen gesteld om je prive. Boeit me totaal niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Prima, ik beantwoord geen vragen over mijn prive meer in topics.
Wat ik - niet - meer ben is geen prive nee.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:19 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen vragen gesteld om je prive. Boeit me totaal niet.
Ik spoor niet omdat jij zijn ongefundeerde gebral volgt? Nogmaals: Vraag het Aloulou, vraag het Slayage, vraag het Peunage...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
jij spoort niet helemaal he, hoe lang gaat het duren voor je beseft dat ik en mutant niet zelfde users zijn?
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:09 schreef Santello het volgende:
[..]
I beg to differ.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:19 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen vragen gesteld om je prive. Boeit me totaal niet.
Waar in het vorige topic sluit ik mij aan bij mutant en uit ik uberhaupt een mening over jou?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik spoor niet omdat jij zijn ongefundeerde gebral volgt? Nogmaals: Vraag het Aloulou, vraag het Slayage, vraag het Peunage...
Overigens heeft Aloulou zich al uitgesproken hier. Ten faveure van mij, en ten nadele van Mutant.
Ja, daardoor moest ik mn bed ook nog eens verlaten... volle blaas.quote:
Awhh. Bij mij komt het door een iets te stoffige kamer geloof ik.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Irritant, ja, I know.
#hooikoortspatiënt
Serieus? Of ben ik nu te suf inmiddels en was het Mag?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waar in het vorige topic sluit ik mij aan bij mutant en uit ik uberhaupt een mening over jou?
Linkjes, rugnummers, citaten graag.
Technisch gezien misschien wel. Alleen wilde ik een bevestiging. Misschien was dat een Triggershikl of iets met trigger.quote:
Geen idee wat jij bent.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Serieus? Of ben ik nu te suf inmiddels en was het Mag?
En meteen op de "chat"quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, daardoor moest ik mn bed ook nog eens verlaten... volle blaas.
[..]
Awhh. Bij mij komt het door een iets te stoffige kamer geloof ik.![]()
( Ging hem schoonmaken vandaag.
Wat is dat nu weer voor achterlijk gelul? Vragen beantwoorden snap je niet?quote:
Oh mijn God, stoppppp. Je bent niet eens inhoudelijk bezig, vanaf het eerste moment dat je hem aanspreekt. Je twijfelt over je eigen woorden en zoekt niet eens terug. Kap dan gewoon ?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor achterlijk gelul? Vragen beantwoorden snap je niet?
Voortaan als je mensen beticht van zaken, zorg dan in ieder geval dat je de feiten hebt om ze te onderbouwen, ik waardeer het niet dat een of ander vaag figuur mij in een hoek probeert te zetten en herhaaldelijks niet eens in staat is om met voorbeelden te komen, maar wel tracht vol te houden dat ik XYZ heb gedaan. Over achterlijk gelul gesproken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor achterlijk gelul? Vragen beantwoorden snap je niet?
Je vriendje/lover of desire?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Oh mijn God, stoppppp. Je bent niet eens inhoudelijk bezig, vanaf het eerste moment dat je hem aanspreekt. Je twijfelt over je eigen woorden en zoekt niet eens terug. Kap dan gewoon ?
Nee, je vader.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je vriendje/lover of desire?
Anyway: ik ga slapen en wens ieder het beste.
Idem.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Voortaan als je mensen beticht van zaken, zorg dan in ieder geval dat je de feiten hebt om ze te onderbouwen, ik waardeer het niet dat een of ander vaag figuur mij in een hoek probeert te zetten en herhaaldelijks niet eens in staat is om met voorbeelden te komen, maar wel tracht vol te houden dat ik XYZ heb gedaan. Over achterlijk gelul gesproken.
minnaar/lover/straatrat, who cares?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je vriendje/lover of desire?
Anyway: ik ga slapen en wens ieder het beste.
kksssttt en trustequote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]Stop. Ik ga ook zo slapen.
Welterusten.
quote:
quote:
Ik werd er in gelokt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:36 schreef zarGon het volgende:
waz met jullie
elk deel een beetje stroef
waarom
is zonde
en vermoeiend om te lezen
Overigens: ga zeiken tegen de lui die mijn integriteit in twijfel trekken (kon het niet laten)quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:36 schreef Bortecinem het volgende:
Omg klinker hoe kun je dat zeggen? Ik zat er serieus aan te denken om jou te hosselen.Begin de hoop in mannen op te geven,
*ik niks gedaan heeft*quote:
OMG het doet neerbuigend en het denkt dat het werkt ook nogquote:
jij gaat zo een spijt krijgen met 30 graden morgen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Totaal geen trek. Met moeite een broodje en een bakje fruityoghurt naar binnen kunnen werken.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:41 schreef Triggershot het volgende:
Aloulou, agie, wat heb jij allemaal gesnoven dan?
Ach, ik ben in ieder geval thuis.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
jij gaat zo een spijt krijgen met 30 graden morgen.
Nice.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ach, ik ben in ieder geval thuis.
Waarom weet jij hoe het er daar aan toe gaat?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:47 schreef mrstylo het volgende:
Zit ik perongeluk op de viva forum ofzo?
Eerst over make up en nu dit.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:47 schreef mrstylo het volgende:
Zit ik perongeluk op de het viva forum ofzo?
Eerst over make up en nu dit.
Undercover shit.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waarom weet jij hoe het er daar aan toe gaat?
Hier of daar?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Undercover shit.
Ik heb al te veel gezegd.
Kan nooit 't Engels van Fatih Terim overtreffen...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:47 schreef Aloulou het volgende:
Net Van Gaal's eerste persconferentie bekeken bij United... wat een Engels spreekt ie![]()
![]()
Afentoe die journalisten weer met de bek vol tanden gezet met zijn onnavolgbare steenkolenengels en logica![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:52 schreef TheMagnificent het volgende:
Kan nooit 't Engels van Fatih Terim overtreffen...
Hoooooiquote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:55 schreef Fylax het volgende:
hoi ik verveel me en jullie zijn nog wakker dus hoi
quote:
True, true.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 04:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
true, maar voldoende water tot je nemen met dit weer is natuurlijk wel weer aangeraden.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:47 schreef Aloulou het volgende:
Net Van Gaal's eerste persconferentie bekeken bij United... wat een Engels spreekt ie![]()
![]()
Afentoe die journalisten weer met de bek vol tanden gezet met zijn onnavolgbare steenkolenengels en logica![]()
Hoezo deja vu.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 04:04 schreef TheMagnificent het volgende:
http://link.brightcove.co(...)&bctid=3678239443001
Haha, heerlijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 04:01 schreef Aloulou het volgende:
[..]![]()
![]()
Deze is vanaf minuut 2 ook wereldberoemd![]()
TrapatoniBeetje emotioneel
Idd, never ending story...quote:
Kijk nu al uit naar zijn clashes met de Britse journalisten en in de Premier Leaguequote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kan nooit 't Engels van Fatih Terim overtreffen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is dat met Turken en Engels. Op school ook altijd veel gelachen
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 04:31 schreef Santello het volgende:
Nog 2.5 uur werken![]()
Kan Louis' zijn persco niet vinden
Super gozer jij!quote:
Waarom werk jij als Bulgaar?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 04:31 schreef Santello het volgende:
Nog 2.5 uur werken![]()
Kan Louis' zijn persco niet vinden
Roots of welke stad in Nederland?quote:
Wat heb jij zitten doen dan...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
As usual. Val nu bijna in slaap
Nee, paar uur slaap gepakt.quote:
Jij.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:12 schreef Peunage het volgende:
[..]
KOERDISTAD
AHAHAHAHHAHAHA
Ik laat mezelf wel uit
Ik werk in Bataviastad nu. Niet bij Hugo Boss gelukkig.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Heb je ook nog iets gekocht? Waarom ga je daar überhaupt heen eigenlijk?
Ik ben op werk laquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:50 schreef Stimorol- het volgende:
Waren 2 lange dagen.
Ik moet minder fokkenWas ineens bijzonder productief en sliep op tijd.
Kom niet aan mijn privé.quote:
"Zuster, je hebt je vasten al verbroken. Gr gr doei en bedankt."quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:01 schreef Stimorol- het volgende:
Ik doe nu tips opvolgen van GRS. Ik doe nu ook 16u vasten. Come at me suckers.
Ik drink wel. Zojuist genoten van koffie. Met zoetje en wel melk. Omnomnom.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:02 schreef Peunage het volgende:
[..]
"Zuster, je hebt je vasten al verbroken. Gr gr doei en bedankt."
Huh wat? Waar heb ik dat gezegd?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:02 schreef Stimorol- het volgende:
Weiss, wil je voortaan niet zeggen dat we samen waren. Bepaalde levenslozen geloven dat
Las dat ergensquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
Huh wat? Waar heb ik dat gezegd?
En sommige mensen hier verzinnen zelf dingen en gaan er nog in geloven ook
Daar kan je niet tegen op, bosver.
Oh ja dat schipquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:06 schreef Peunage het volgende:
SUPERFUN!
Ik vind het veel te duur. Mooiste attractie is het schip.
Astagferoellah Stimorolquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mooi. Hou niet van drukte.
Nog lekkere wijven gespot?
Nee. Korte rode kapsels, 30+ (quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mooi. Hou niet van drukte.
Nog lekkere wijven gespot?
Ik ben ook 30+. Wat?!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee. Korte rode kapsels, 30+ ([ afbeelding ] ).
*adnan oktar, get out of my head!*quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:19 schreef Stimorol- het volgende:
Spotten mag wel.. De creaties van onze Schepper bewonderen lijkt mij niet zo Haram. Even Masallah zeggen en doorlopen.
Ik lijk jonger.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:22 schreef Peunage het volgende:
[..]ik wilde eerst 40+ doen, maar toen dacht ik "zo oud is ze nog niet".
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:39 schreef Che_ het volgende:
Fok is laks met die bans. Ze moeten harder worden. Jij niet meedoen ramadan? Bam ban kom na suikerfeest terug
Jij vast tot nu toe elke dag of schiet het er weleens bij in?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:39 schreef Che_ het volgende:
Fok is laks met die bans. Ze moeten harder worden. Jij niet meedoen ramadan? Bam ban kom na suikerfeest terug
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:39 schreef Che_ het volgende:
Welkom terug stimo. Waarom had je ban?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij vast tot nu toe elke dag of schiet het er weleens bij in?
Ze konden mijn shine niet meer aan..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Welkom terug stimo. Waarom had je ban?
Ik doe 2x per dag mee. Maar het is niks hoor, ik blijf bescheiden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij vast tot nu toe elke dag of schiet het er weleens bij in?
Op last van haar werkgeverquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Welkom terug stimo. Waarom had je ban?
Nee dus, niet zo stoer tegen mij doen bby.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik doe 2x per dag mee. Maar het is niks hoor, ik blijf bescheiden.
ik zal een met extra kriebel makenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:49 schreef Santello het volgende:
[..]
Voor in de winter en de forever alone dagen
Dan mag je je eten stelen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:38 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb honger en ben vergeten om mijn pasje en geld mee te nemen.
Ik heb id aanbieding kidneybonen salade en 1 ei... Als boetedoening voor broodje falafel en patat van gisteren. Oh en die BJ...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:38 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb honger en ben vergeten om mijn pasje en geld mee te nemen.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb id aanbieding kidneybonen salade en 1 ei... Als boetedoening voor broodje falafel en patat van gisteren. Oh en die BJ...
Waarom vertellen vrouwen ditquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:16 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben menstruerende mensen. Lets keep it calm. Heb pijn en snak naar chocolade. Ik ga vandaag schransen. Leven op choco en pillen. Aiiii
Omdat het een natuurlijk iets is en het feit dat mijn lichaam naar functioneren behoort een zege is. Praise Allah.quote:
Jah preciesquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omdat het een natuurlijk iets is en het feit dat mijn lichaam naar functioneren behoort een zege is. Praise Allah.
Geloof ik niks van. Jij bent vaker ongesteld dan nietquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:16 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben menstruerende mensen. Lets keep it calm. Heb pijn en snak naar chocolade. Ik ga vandaag schransen. Leven op choco en pillen. Aiiii
Wallah.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
Geloof ik niks van. Jij bent vaker ongesteld dan niet
Wat voor koekjes?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:33 schreef Peunage het volgende:
Weet je wat lekkere chocola is? Ritters. De rest smaakt allemaal chemisch.
Ik heb er eergisteren koekjes van gemaakt, was volgens mij wel aardig gelukt.
Ritter dark met hazel.quote:
Oh die zijn zo easy.. vind ze zelfgemaakt alleen niet zo lekkerquote:
Die met de rooie verpakking en met gezoute mais erin?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:32 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ga om 16.15 u kappen met werken. Daarna ga ik naar de action. Daar heb je Poolse chocola. Dan naar huis. Even sociaal doen en daarna naar boven em films kijken. Zie er zo naar uit....
Tis de Poolse Nestle melkchocoquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Die met de rooie verpakking en met gezoute mais erin?
Niks, ik ben een faalbeer wat koken betreft. De nacht daarvoor had ik zo'n mix gekocht waar je alleen water bij moet doen. Teveel water in gedaanquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh die zijn zo easy.. vind ze zelfgemaakt alleen niet zo lekker![]()
Wat maak je allemaal nog meer?
Vanillesmaak erin is erg lekker.. evenals basterdsuikerquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:40 schreef Peunage het volgende:
[..]
Niks, ik ben een faalbeer wat koken betreft. De nacht daarvoor had ik zo'n mix gekocht waar je alleen water bij moet doen. Teveel water in gedaan
Daarna had ik roomboter en Ritter gehaald en zelf gemixt met meel en suiker.
Nee ik heb maar wat gedaan eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vanillesmaak erin is erg lekker.. evenals basterdsuiker
Als je net begint moet je afmeten. Heb je geen meetbeker? Vertrouwen op gevoel komt pas later.
Dat werkt nietquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:44 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee ik heb maar wat gedaan eigenlijk.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:50 schreef Peunage het volgende:
Ik doe het eigenlijk alleen als ze weg is of slaapt.Elke keer als ik die geliefde Tefal koekenpan gebruik om een eitje te bakken; "WAT HEB JE VERBRAND? IK RUIK BRAND!" "VUUR STAAT TE HOOG. TE VEEL OLIE" "NIET MET EEN VORK! JE SCHAAFT HRT BOVENSTE LAAGJE VAN DE PAN ER AF"
Probeer de New York Times chocolate chip cookiess. Moet je wel 24 uur laten wachten in de koelkast maar dan heb je ook wat.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh die zijn zo easy.. vind ze zelfgemaakt alleen niet zo lekker![]()
Wat maak je allemaal nog meer?
Recept var miiii of google?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Probeer de New York Times chocolate chip cookiess. Moet je wel 24 uur laten wachten in de koelkast maar dan heb je ook wat.
Fatih senmisin kiz?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Opmaken voor djuma, jongens. Ik zie jullie zo in de moskee...
Doe eens OOTD voor ons.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Opmaken voor djuma, jongens. Ik zie jullie zo in de moskee...
Deze:quote:
Heb je het wel eens gemaakt?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Deze:
http://www.nytimes.com/2008/07/09/dining/091crex.html?_r=0
Na 12-18 uur zijn ze ook prima. Niet minder laten wachten. Verder raad ik je aan een mengsel te pakken van pure en melk chocolade chocolate chips (gewoon choco reep in stukjes hakken). Alleen puur vind ik iets te, en alleen melk is weer te zoek. 60/50 puur/melk is de beste combo imo.
Oh en het besprinkelen met een beetje zout niet overslaan!
Vh weekend maar proberen...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Deze:
http://www.nytimes.com/2008/07/09/dining/091crex.html?_r=0
Na 12-18 uur zijn ze ook prima. Niet minder laten wachten. Verder raad ik je aan een mengsel te pakken van pure en melk chocolade chocolate chips (gewoon choco reep in stukjes hakken). Alleen puur vind ik iets te, en alleen melk is weer te zoek. 60/50 puur/melk is de beste combo imo.
Oh en het besprinkelen met een beetje zout niet overslaan!
Heb je een keukenmachine (nodig)?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:19 schreef Bortecinem het volgende:
Nee, daarom raad ik het haar ook aan.
Meerdere keren.
Daarom zijn jij en ik psycho. Heb ik ookquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:32 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben sowieso chronisch moe, dus ik weet het niet.Wel is het zo dat ik alle period problemen altijd voor mijn period heb. PMS.
Sorry, zie je post nu pas. Wat is OOTD? De imam heeft dua gedaan voor de welgesteldheid van de hele oemma, dus je bent inbegrepen.quote:
Zelfs ik?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sorry, zie je post nu pas.Wat is OOTD? De imam heeft dua gedaan voor de welgesteldheid van de hele oemma, dus je bent inbegrepen.
Sexyquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:14 schreef Stimorol- het volgende:
Mn collega trekt zijn broek gewoon uit waar ik bij benkk ey.
Staan alle seizoenen van Breaking Bad al op Netflix? Dan wil ik namelijk ook wel aan die proefabo beginnen...quote:
Jaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Staan alle seizoenen van Breaking Bad al op Netflix? Dan wil ik namelijk ook wel aan die proefabo beginnen...
Big money spender hier.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:43 schreef Che_ het volgende:
Nieuwe gehaktmolen, nieuwe grillplaat. Wazaaaaa
Yes it is. Hoop dat je alles wel binnen 1 maand kan kijken. Denk het wel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Staan alle seizoenen van Breaking Bad al op Netflix? Dan wil ik namelijk ook wel aan die proefabo beginnen...
#keukenprinsesquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:43 schreef Che_ het volgende:
Zie een paar posts hierboven van mijn awesome skills voor tonightquote:
Is niks. Artislik dingenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Zie een paar posts hierboven van mijn awesome skills voor tonight
#sugardaddy gespot.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:43 schreef Che_ het volgende:
Ik ben trots op mezelf, that 's all that countsquote:
Hitler ook.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ben trots op mezelf, that 's all that counts
Besa7a! Die ene gehaktmolen gehaald van eerst? Of een anderequote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:43 schreef Che_ het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hehe, heb je dit van Turkse vrienden?
Yep, die eerste. Had goeie reviewsquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Besa7a! Die ene gehaktmolen gehaald van eerst? Of een andere
Susurluk ayranı. Extra schuimige ayran (uit het plaatsje Susurluk) is dat.quote:
Ayran. *cringes*quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Susurluk ayranı. Extra schuimige ayran (uit het plaatsje Susurluk) is dat.
http://www.hurriyetdailyn(...)=21075&NewsCatID=377
Elke dag ander werk? Nice, doe mij ook zo een baan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik werk in Bataviastad nu. Niet bij Hugo Boss gelukkig.
Jij weet niet hoe lekker het hier ruikt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jij weet niet, Crip, jij weet niet.
Al eens die Iraanse ayran gedronken? Met koolzuurhoudend water en het yochert smaakt alsof t gegist heeft of zoquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Doogh ofzo? Nooit gedronken, nee.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:34 schreef darkmond het volgende:
[..]
Al eens die Iraanse ayran gedronken? Met koolzuurhoudend water en het yochert smaakt alsof t gegist heeft of zo![]()
Schuim bij ayran vind ik trouwens nutteloos. Ayran moet eigenlijk gewoon simpel yoghurt met water zijn, daarin nog wat gedroogde mint en knoflook. Niet eens zout, of alleen een beetje.
Ayran in de winkel die echt te vol zit met zout
Wij zijn hier erg gewend aan vrijwel zoutloos etendoe een beetje zout in t eten en ik vind t al teveel.
Verveling door warmte hier pff moe
Ik heb geprobeerd het lekker te vinden maar gewoon nee... noooope.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jij weet niet, Crip, jij weet niet.
boksquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd het lekker te vinden maar gewoon nee... noooope.
Zwoelie alles jwz.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd het lekker te vinden maar gewoon nee... noooope.
Doge heet het inderdaad. Niet mijn ding.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Doogh ofzo? Nooit gedronken, nee.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAAHAHHAHAHAquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
Doge heet het inderdaad. Niet mijn ding.
لبن دوغquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:51 schreef Crip het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAAHAHHAHAHA
PLS zeg dat je een grapje maakt.
so funnyquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:51 schreef Crip het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAAHAHHAHAHA
PLS zeg dat je een grapje maakt.
Just made doghquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:34 schreef darkmond het volgende:
[..]
Al eens die Iraanse ayran gedronken? Met koolzuurhoudend water en het yochert smaakt alsof t gegist heeft of zo![]()
Schuim bij ayran vind ik trouwens nutteloos. Ayran moet eigenlijk gewoon simpel yoghurt met water zijn, daarin nog wat gedroogde mint en knoflook. Niet eens zout, of alleen een beetje.
Ayran in de winkel die echt te vol zit met zout
Wij zijn hier erg gewend aan vrijwel zoutloos etendoe een beetje zout in t eten en ik vind t al teveel.
Verveling door warmte hier pff moe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |