Waarom werk jij als Bulgaar?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 04:31 schreef Santello het volgende:
Nog 2.5 uur werken![]()
Kan Louis' zijn persco niet vinden
Roots of welke stad in Nederland?quote:
Wat heb jij zitten doen dan...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
As usual. Val nu bijna in slaap
Nee, paar uur slaap gepakt.quote:
Jij.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:12 schreef Peunage het volgende:
[..]
KOERDISTAD
AHAHAHAHHAHAHA
Ik laat mezelf wel uit
Ik werk in Bataviastad nu. Niet bij Hugo Boss gelukkig.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Heb je ook nog iets gekocht? Waarom ga je daar überhaupt heen eigenlijk?
Ik ben op werk laquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:50 schreef Stimorol- het volgende:
Waren 2 lange dagen.
Ik moet minder fokkenWas ineens bijzonder productief en sliep op tijd.
Kom niet aan mijn privé.quote:
"Zuster, je hebt je vasten al verbroken. Gr gr doei en bedankt."quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:01 schreef Stimorol- het volgende:
Ik doe nu tips opvolgen van GRS. Ik doe nu ook 16u vasten. Come at me suckers.
Ik drink wel. Zojuist genoten van koffie. Met zoetje en wel melk. Omnomnom.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:02 schreef Peunage het volgende:
[..]
"Zuster, je hebt je vasten al verbroken. Gr gr doei en bedankt."
Huh wat? Waar heb ik dat gezegd?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:02 schreef Stimorol- het volgende:
Weiss, wil je voortaan niet zeggen dat we samen waren. Bepaalde levenslozen geloven dat
Las dat ergensquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
Huh wat? Waar heb ik dat gezegd?
En sommige mensen hier verzinnen zelf dingen en gaan er nog in geloven ook
Daar kan je niet tegen op, bosver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |