Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
wat voor mening heb ik over jou dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mij? Zo maar een voorbeeldje hoorNiet dat ik iets heb aangedragen..
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:09 schreef Santello het volgende:
[..]
Jij was toch die ''ex-moslim''. Volgens mij had je een heel boek daarover geschreven op FOK.
boek nog wel?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:09 schreef Santello het volgende:
[..]
Jij was toch die ''ex-moslim''. Volgens mij had je een heel boek daarover geschreven op FOK.
Een bizarre kennelijk gezien je posts in het vorige topic?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
wat voor mening heb ik over jou dan?
the fuck heb je het overquote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een bizarre kennelijk gezien je posts in het vorige topic?
google.nlquote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:11 schreef Santello het volgende:
[..]
Redelijk veel tekst. Heb het niet gelezen. Heb je een linkje.
evenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
evenwicht
wicht
gewicht
wat wil je zeggen
zeer gefrustreerd voel ik mij nu momenteel ja.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:13 schreef Santello het volgende:
[..]
Wat loop je nou gefrustreerd te doen?
Reageer gewoon normaal :s
Kennelijk uren geleden ook al met je gelieg over mij... En dat ik dat bizar of belachelijk vond boeide je ook niksquote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
zeer gefrustreerd voel ik mij nu momenteel ja.
nogmaals, the fuck heb je het over?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kennelijk uren geleden ook al met je gelieg over mij... En dat ik dat bizar of belachelijk vond boeide je ook niks
Gewoon normaal doen...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
zeer gefrustreerd voel ik mij nu momenteel ja.
Ho, ho... Waar ik het over heb weet je bestquote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
nogmaals, the fuck heb je het over?
jij spoort niet helemaal he, hoe lang gaat het duren voor je beseft dat ik en mutant niet zelfde users zijn?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ho, ho... Waar ik het over heb weet je bestHeb je op gereageerd ook
Ik heb helemaal geen vragen gesteld om je prive. Boeit me totaal niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Prima, ik beantwoord geen vragen over mijn prive meer in topics.
Wat ik - niet - meer ben is geen prive nee.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:19 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen vragen gesteld om je prive. Boeit me totaal niet.
Ik spoor niet omdat jij zijn ongefundeerde gebral volgt? Nogmaals: Vraag het Aloulou, vraag het Slayage, vraag het Peunage...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
jij spoort niet helemaal he, hoe lang gaat het duren voor je beseft dat ik en mutant niet zelfde users zijn?
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:09 schreef Santello het volgende:
[..]
I beg to differ.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:19 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen vragen gesteld om je prive. Boeit me totaal niet.
Waar in het vorige topic sluit ik mij aan bij mutant en uit ik uberhaupt een mening over jou?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik spoor niet omdat jij zijn ongefundeerde gebral volgt? Nogmaals: Vraag het Aloulou, vraag het Slayage, vraag het Peunage...
Overigens heeft Aloulou zich al uitgesproken hier. Ten faveure van mij, en ten nadele van Mutant.
Ja, daardoor moest ik mn bed ook nog eens verlaten... volle blaas.quote:
Awhh. Bij mij komt het door een iets te stoffige kamer geloof ik.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Irritant, ja, I know.
#hooikoortspatiënt
Serieus? Of ben ik nu te suf inmiddels en was het Mag?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waar in het vorige topic sluit ik mij aan bij mutant en uit ik uberhaupt een mening over jou?
Linkjes, rugnummers, citaten graag.
Technisch gezien misschien wel. Alleen wilde ik een bevestiging. Misschien was dat een Triggershikl of iets met trigger.quote:
Geen idee wat jij bent.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Serieus? Of ben ik nu te suf inmiddels en was het Mag?
En meteen op de "chat"quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, daardoor moest ik mn bed ook nog eens verlaten... volle blaas.
[..]
Awhh. Bij mij komt het door een iets te stoffige kamer geloof ik.![]()
( Ging hem schoonmaken vandaag.
Wat is dat nu weer voor achterlijk gelul? Vragen beantwoorden snap je niet?quote:
Oh mijn God, stoppppp. Je bent niet eens inhoudelijk bezig, vanaf het eerste moment dat je hem aanspreekt. Je twijfelt over je eigen woorden en zoekt niet eens terug. Kap dan gewoon ?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor achterlijk gelul? Vragen beantwoorden snap je niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |