Waarom vertellen vrouwen ditquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:16 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben menstruerende mensen. Lets keep it calm. Heb pijn en snak naar chocolade. Ik ga vandaag schransen. Leven op choco en pillen. Aiiii
Omdat het een natuurlijk iets is en het feit dat mijn lichaam naar functioneren behoort een zege is. Praise Allah.quote:
Jah preciesquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omdat het een natuurlijk iets is en het feit dat mijn lichaam naar functioneren behoort een zege is. Praise Allah.
Geloof ik niks van. Jij bent vaker ongesteld dan nietquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:16 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben menstruerende mensen. Lets keep it calm. Heb pijn en snak naar chocolade. Ik ga vandaag schransen. Leven op choco en pillen. Aiiii
Wallah.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
Geloof ik niks van. Jij bent vaker ongesteld dan niet
Wat voor koekjes?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:33 schreef Peunage het volgende:
Weet je wat lekkere chocola is? Ritters. De rest smaakt allemaal chemisch.
Ik heb er eergisteren koekjes van gemaakt, was volgens mij wel aardig gelukt.
Ritter dark met hazel.quote:
Oh die zijn zo easy.. vind ze zelfgemaakt alleen niet zo lekkerquote:
Die met de rooie verpakking en met gezoute mais erin?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:32 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ga om 16.15 u kappen met werken. Daarna ga ik naar de action. Daar heb je Poolse chocola. Dan naar huis. Even sociaal doen en daarna naar boven em films kijken. Zie er zo naar uit....
Tis de Poolse Nestle melkchocoquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Die met de rooie verpakking en met gezoute mais erin?
Niks, ik ben een faalbeer wat koken betreft. De nacht daarvoor had ik zo'n mix gekocht waar je alleen water bij moet doen. Teveel water in gedaanquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh die zijn zo easy.. vind ze zelfgemaakt alleen niet zo lekker![]()
Wat maak je allemaal nog meer?
Vanillesmaak erin is erg lekker.. evenals basterdsuikerquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:40 schreef Peunage het volgende:
[..]
Niks, ik ben een faalbeer wat koken betreft. De nacht daarvoor had ik zo'n mix gekocht waar je alleen water bij moet doen. Teveel water in gedaan
Daarna had ik roomboter en Ritter gehaald en zelf gemixt met meel en suiker.
Nee ik heb maar wat gedaan eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vanillesmaak erin is erg lekker.. evenals basterdsuiker
Als je net begint moet je afmeten. Heb je geen meetbeker? Vertrouwen op gevoel komt pas later.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |