quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:52 schreef TheMagnificent het volgende:
Kan nooit 't Engels van Fatih Terim overtreffen...
Hoooooiquote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:55 schreef Fylax het volgende:
hoi ik verveel me en jullie zijn nog wakker dus hoi
quote:
True, true.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 04:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
true, maar voldoende water tot je nemen met dit weer is natuurlijk wel weer aangeraden.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:47 schreef Aloulou het volgende:
Net Van Gaal's eerste persconferentie bekeken bij United... wat een Engels spreekt ie![]()
![]()
Afentoe die journalisten weer met de bek vol tanden gezet met zijn onnavolgbare steenkolenengels en logica![]()
Hoezo deja vu.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 04:04 schreef TheMagnificent het volgende:
http://link.brightcove.co(...)&bctid=3678239443001
Haha, heerlijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 04:01 schreef Aloulou het volgende:
[..]![]()
![]()
Deze is vanaf minuut 2 ook wereldberoemd![]()
TrapatoniBeetje emotioneel
Idd, never ending story...quote:
Kijk nu al uit naar zijn clashes met de Britse journalisten en in de Premier Leaguequote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kan nooit 't Engels van Fatih Terim overtreffen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is dat met Turken en Engels. Op school ook altijd veel gelachen
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 04:31 schreef Santello het volgende:
Nog 2.5 uur werken![]()
Kan Louis' zijn persco niet vinden
Super gozer jij!quote:
Waarom werk jij als Bulgaar?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 04:31 schreef Santello het volgende:
Nog 2.5 uur werken![]()
Kan Louis' zijn persco niet vinden
Roots of welke stad in Nederland?quote:
Wat heb jij zitten doen dan...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
As usual. Val nu bijna in slaap
Nee, paar uur slaap gepakt.quote:
Jij.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:12 schreef Peunage het volgende:
[..]
KOERDISTAD
AHAHAHAHHAHAHA
Ik laat mezelf wel uit
Ik werk in Bataviastad nu. Niet bij Hugo Boss gelukkig.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Heb je ook nog iets gekocht? Waarom ga je daar überhaupt heen eigenlijk?
Ik ben op werk laquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:50 schreef Stimorol- het volgende:
Waren 2 lange dagen.
Ik moet minder fokkenWas ineens bijzonder productief en sliep op tijd.
Kom niet aan mijn privé.quote:
"Zuster, je hebt je vasten al verbroken. Gr gr doei en bedankt."quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:01 schreef Stimorol- het volgende:
Ik doe nu tips opvolgen van GRS. Ik doe nu ook 16u vasten. Come at me suckers.
Ik drink wel. Zojuist genoten van koffie. Met zoetje en wel melk. Omnomnom.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:02 schreef Peunage het volgende:
[..]
"Zuster, je hebt je vasten al verbroken. Gr gr doei en bedankt."
Huh wat? Waar heb ik dat gezegd?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:02 schreef Stimorol- het volgende:
Weiss, wil je voortaan niet zeggen dat we samen waren. Bepaalde levenslozen geloven dat
Las dat ergensquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
Huh wat? Waar heb ik dat gezegd?
En sommige mensen hier verzinnen zelf dingen en gaan er nog in geloven ook
Daar kan je niet tegen op, bosver.
Oh ja dat schipquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:06 schreef Peunage het volgende:
SUPERFUN!
Ik vind het veel te duur. Mooiste attractie is het schip.
Astagferoellah Stimorolquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mooi. Hou niet van drukte.
Nog lekkere wijven gespot?
Nee. Korte rode kapsels, 30+ (quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mooi. Hou niet van drukte.
Nog lekkere wijven gespot?
).
Ik ben ook 30+. Wat?!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee. Korte rode kapsels, 30+ ([ afbeelding ] ).
*adnan oktar, get out of my head!*quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:19 schreef Stimorol- het volgende:
Spotten mag wel.. De creaties van onze Schepper bewonderen lijkt mij niet zo Haram. Even Masallah zeggen en doorlopen.
Ik lijk jonger.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:22 schreef Peunage het volgende:
[..]ik wilde eerst 40+ doen, maar toen dacht ik "zo oud is ze nog niet".
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:39 schreef Che_ het volgende:
Fok is laks met die bans. Ze moeten harder worden. Jij niet meedoen ramadan? Bam ban kom na suikerfeest terug
Jij vast tot nu toe elke dag of schiet het er weleens bij in?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:39 schreef Che_ het volgende:
Fok is laks met die bans. Ze moeten harder worden. Jij niet meedoen ramadan? Bam ban kom na suikerfeest terug
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:39 schreef Che_ het volgende:
Welkom terug stimo. Waarom had je ban?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij vast tot nu toe elke dag of schiet het er weleens bij in?
Ze konden mijn shine niet meer aan..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Welkom terug stimo. Waarom had je ban?
Ik doe 2x per dag mee. Maar het is niks hoor, ik blijf bescheiden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij vast tot nu toe elke dag of schiet het er weleens bij in?
Op last van haar werkgeverquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Welkom terug stimo. Waarom had je ban?
Nee dus, niet zo stoer tegen mij doen bby.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik doe 2x per dag mee. Maar het is niks hoor, ik blijf bescheiden.
ik zal een met extra kriebel makenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:49 schreef Santello het volgende:
[..]
Voor in de winter en de forever alone dagen
Dan mag je je eten stelen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:38 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb honger en ben vergeten om mijn pasje en geld mee te nemen.
Ik heb id aanbieding kidneybonen salade en 1 ei... Als boetedoening voor broodje falafel en patat van gisteren. Oh en die BJ...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:38 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb honger en ben vergeten om mijn pasje en geld mee te nemen.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb id aanbieding kidneybonen salade en 1 ei... Als boetedoening voor broodje falafel en patat van gisteren. Oh en die BJ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |