Waarschijnlijk wat vingertjes wijzen en 'sancties' op z'n hoogst, verder niksquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:17 schreef CapnIzzy het volgende:
Wat betekent dit op internationaal niveau?
Prioriteit ligt bij een calamiteit eerst op het onder controle brengen van het vliegtuig, daarna pas de luchtverkeersleiding informeren.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:12 schreef Studiotje het volgende:
Maar, als je een brandende vleugel hebt, kun je nog wel contact hebben met de luchtverkeersleiding.
Misschien dat Hennis haar gezicht nu wel laat zien, toen de pleuris uitbraak in Oekraine vond ze carnaval vieren belangrijker...quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd hoe dit de komende dagen verder gaat politiek gezien... los van het enorme leed voor de nabestaanden
Tuurlijk niet, jij zoekt gewoon een excuus en dat kan je in het oneindige doen voor alles wat er gebeurd tot aan 'de Big Bang'. Want je kan zeggen dat Oekraine geen offensief hoefde te beginnen als die separisten niet de wapens hadden opgepakt en dan kan je weer redeneren dat de separisten hun wapens niet hadden op hoeven pakken als de pro-EU demonstranten de regering niet omver hadden geworpen, enz, enz.quote:
Geloof me, ze zullen heel wat moeite doen om het uit te lezen, als er een kans bestaat dat er wat nuttigs op staat.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:17 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Alleen een interne chip is lastiger uit te lezen dan een SD-kaart die je zo eruit kan halen
Ik neem aan dat geen enkel land zo dom is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:17 schreef tailfox het volgende:
Ik wil het niet zeggen. Maar de 3 e wereld oorlog voelt dichtbij.
Een mooi gebaar van de bevolkingquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:16 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
People bringing flowers and candles to the Embassy of the #Netherlands in #Kyiv - pic by Marichka Padalko
CIA doe er wat aan!quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:17 schreef wipes66 het volgende:
[..]
idd wat een walgelijk kwaadaardig ventje
Crisis.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:17 schreef CapnIzzy het volgende:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Misschien dat Hennis haar gezicht nu wel laat zien, toen de pleuris uitbraak in Oekraine vond ze carnaval vieren belangrijker...
[ afbeelding ]
En op FOK zweven z'n uitzaaiingen.quote:
Alleen als zo'n dag in het weekend valt!quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:17 schreef Steinerized het volgende:
Geen dag van nationale rouw morgen?
Tsja Nederland....
Dat zeiden ze in 39' ook na de eerste wereldoorlog.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik neem aan dat geen enkel land zo dom is.
Lijkt me dat dit niet zonder gevolgen zal blijven..quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:17 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Niet veel, er zitten geen Amerikanen bij
Nederland 2, AVRO Close Up: Marionettenspeler Michael Meschkequote:Op donderdag 17 juli 2014 23:17 schreef SecretStoryWous het volgende:
Waar naar kijken? Nederland 1 of 2?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
Dat zeiden ze in 39' ook na de eerste wereldoorlog.
Nee johquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:17 schreef tailfox het volgende:
Ik wil het niet zeggen. Maar de 3 e wereld oorlog voelt dichtbij.
Niet 100%, volgens de amerikaanse inlichtingen wel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:18 schreef Fokker101 het volgende:
Is het nu al zeker dat hij is neergeknalt door raketten of andere dingen
Volgens de USA welquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:18 schreef Fokker101 het volgende:
Is het nu al zeker dat hij is neergeknalt door raketten of andere dingen
Waarom staat dat vrouwtje daar met die pizzadoos?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:16 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
People bringing flowers and candles to the Embassy of the #Netherlands in #Kyiv - pic by Marichka Padalko
Vrijdag is weekendquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:18 schreef Ringo het volgende:
[..]
Alleen als zo'n dag in het weekend valt!
Cnn nu alleen maar over Israelquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:18 schreef Mint_Clansell het volgende:
CNN weet al zeker dat het vliegtuig uit de lucht is geschoten en dat Hamas erachter zit.
Dit soort loze kretenquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:19 schreef koekii het volgende:
Hoogtijd dat Nederland actie gaat ondernemen tegen Poetin
Ik denk dat die er wel tussen zaten. Wordt nog wel bekend gemaakt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:17 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Niet veel, er zitten geen Amerikanen bij
quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:16 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Weinig. Dit is niet de eerste keer dat er een passagiersvliegtuig neergeschoten wordt. Hoogstens wat schadevergoedingen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:17 schreef CapnIzzy het volgende:
Als het gerecyclede beelden zijn van een oude crash zou het iemand al opgevallen moeten zijn. Internet is razendsnel met dat soort dingen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:17 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Laten we maar even afwachten of die beelden echt zijn.
Maar hoe kunnen er dan lichamen uit de lucht regenenquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:17 schreef Frutsel het volgende:
Als die beelden authentiek zijn van dat brandende vliegtuig dan klopt dit ook wel
[..]
aldus de NYT
Dan zou mogelijk nog geprobeerd zijn om het enigszins te laten landen
Een vrouw als minister van defensie.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Misschien dat Hennis haar gezicht nu wel laat zien, toen de pleuris uitbraak in Oekraine vond ze carnaval vieren belangrijker...
[ afbeelding ]
Vlaginstructie is keurigquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:17 schreef Steinerized het volgende:
Tsja Nederland....
Door wat te doen, een boze brief schrijven?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:19 schreef koekii het volgende:
Hoogtijd dat Nederland actie gaat ondernemen tegen Poetin
Amerika is gebaat bij een oorlog. Absoluut mijden die luiquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:18 schreef Mint_Clansell het volgende:
CNN weet al zeker dat het vliegtuig uit de lucht is geschoten en dat Hamas erachter zit.
Nu waren er al veel spanningenquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:19 schreef Hattusa het volgende:
[..]
Weinig. Dit is niet de eerste keer dat er een passagiersvliegtuig neergeschoten wordt. Hoogstens wat schadevergoedingen.
Waarom niet, maar ook voor de andere slachtoffers. Maar omdat er veel NLers in dat vliegtuig zaten maakt het realistischer denk ik. Ik vind het best heftig.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:17 schreef Steinerized het volgende:
Tsja Nederland....
ze kunnen het niet goed blijven praten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik neem aan dat geen enkel land zo dom is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |