Alleen een interne chip is lastiger uit te lezen dan een SD-kaart die je zo eruit kan halenquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:15 schreef nodig het volgende:
[..]
Als het interne geheugen het overleeft heb je toch alles wat je van de telefoon wilt hebben? Al zal dat wel breken tijdens de klap..
quote:
Wie weet werd er al gefilmt voordat er iets aan de hand was.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat zou niet bepaald het eerste zijn waar ik aan zou denken als ik weet dat ik heel snel dood ben.
Het totaal aantal omgekomen mensen.quote:
Die mag zijn mattie wel ff bellen en wat vraagjes stellen over die speeltjes die hij aan zijn bevriende opstandelingen uitdeelt om onze vliegtuigen neer te halen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:16 schreef clavier het volgende:
Koning Willem-Alexander dronk in Sochi een biertje met Poetin. Dat gebeurt niet zo snel meer nu Poetin staatsvijand nummer 1 is.
aldus de NYTquote:Many of the bodies were largely intact, indicating that the plane had made at least a somewhat controlled landing.
quote:
Ik zou het in ieder geval laf vinden van onze regering als men geen volledige steun gaat geven aan het bestrijden en bestraffen van Russische separatisten. Ik zeg een goede reden om onze luchtmacht en commando troepen aan het werk te zetten.quote:
Laten we maar even afwachten of die beelden echt zijn.quote:
Niet veel, er zitten geen Amerikanen bijquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:17 schreef CapnIzzy het volgende:
Wat betekent dit op internationaal niveau?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |