abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 juli 2014 @ 10:36:41 #101
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_142433656
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 02:21 schreef Kandijfijn het volgende:
Misschien is het andersom nog wel veel erger,.. Je ziet uiteindelijk vrijwel alle vrouwen een vriendje krijgen wat voor een type of figuur dan ook. Terwijl er duidelijk een grote groep jongens is die buiten de boot valt.

Merk het trouwens aan vrijgezelle vriendinnen van mijn vriendin en vrijgezelle vrouwen bij mij op werk ook. Shitload aan eisen, jongens moet goede baan/toekomstperspectief hebben, goed lichaam goede gewoonte. Daarnaast een echte man zijn die zichzelf gedraagt als een afgerichte homo.
Je moet wel behoorlijk retarded zijn wil je echt geen vriendin kunnen krijgen. Dan kun je niet de vrouwen de schuld gaan geven.
pi_142433716
He TS, ik kan me wel vinden in wat je zegt en ook ik denk dat dit een fenomeen van deze tijd is hoor. Zoals je zelf aangeeft wordt die vooral gedreven door nieuwe media en oppervlakkige manieren van communiceren. Ik denk wel dat dit niet iets is wat vanuit jongens komt, maar een wisselwerking tussen man en vrouw. Vrouwen zijn hier immers net zo schuldig aan, want die creeren/houden zelf deze manier in stand door hun gedrag.
Maar goed, het gaat hier nu niet om bij wie de schuld ligt, maar wat jij als moeder hier aan kan doen. Ik ben bang dat ik moet zeggen: weinig! Het laatste wat je moet doen is hier tegen hun over beginnen want dan kunnen ze alleen maar de andere kant uitschieten (juist aandacht bij jongens gaan zoeken omdat ze een bemoeizuchtige moeder hebben).
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
  vrijdag 18 juli 2014 @ 11:13:54 #103
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_142434819
Het is niet anders dan het altijd is geweest, alleen nu doet Henriette uit de polder het net zo goed als Chantal uit de stad omdat ze allemaal dezelfde dingen leren op internet en niet pas als ze groot zijn en in de echte wereld komen.

Volgens mij hebben mannen vrouwen altijd als cijfers gezien en doet instagram daar niks aan af, behalve dat we nu makkelijke kunnen bladeren en beoordelen. :9

Een meisje is toch pas geen object meer wanneer je ze kent? Nou ik hoef gelukkig lang niet iedereen te kennen en kan ik lekker klakkeloos oordelen op uiterlijk.
Thinking about thinking of you.
pi_142435419
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 02:03 schreef Teydelyk het volgende:
Je kunt niet zowel overgewicht hebben en er verzorgd uitzien.
8)7

Je hoeft het niet mooi te vinden, maar dit kan je toch echt onmogelijk onverzorgd noemen. En toen had ze toch echt behoorlijk overgewicht.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 11:36:25 #105
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_142435632
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 11:30 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

8)7
[ afbeelding ]
Je hoeft het niet mooi te vinden, maar dit kan je toch echt onmogelijk onverzorgd noemen. En toen had ze toch echt behoorlijk overgewicht.
Die FOK zolderkamer IT'ers hebben nou eenmaal niet zo'n groot voorstellingsvermogen
pi_142435726
Ik ben het met TS eens. In de posts die ik hier lees wordt het vooral betrokken op een relatie of seks. En tja.. als je je lichamelijk echt niet tot iemand aangetrokken voelt dan kan je dat moeilijk dwingen door alleen naar het karakter te kijken.

Maar het gaat zoveel verder dan dat. Mooie mensen worden subjectief altijd beter beoordeeld; zouden leukere mensen zijn om mee om te gaan, beter zijn in hun vak, gezonder zijn.. krijgen meer kansen op een baan en schijnen zelfs betere gezondheidszorg te krijgen dan mensen met een minder aantrekkelijk uiterlijk.

Als ik in een documentaire over uiterlijk (beperkt houdbaar) zie dat mensen niet naast dikke mensen willen zitten/werken dan zakt mij de broek af. Hoe oppervlakkig ben je dan wel niet? Is een mens werkelijk als mens minder waard omdat het uiterlijk minder is?

Aan de andere kant zie ik ook dat onder vrouwen juist heel hatelijk wordt gedaan naar erg aantrekkelijke vrouwen; bang voor concurrentie.

En die 'schoonheidsidealen' gaan ondertussen echt nergens meer over (zie zelfde documentaire).
  vrijdag 18 juli 2014 @ 11:39:47 #107
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_142435742
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 11:13 schreef shifto het volgende:
Het is niet anders dan het altijd is geweest, alleen nu doet Henriette uit de polder het net zo goed als Chantal uit de stad omdat ze allemaal dezelfde dingen leren op internet en niet pas als ze groot zijn en in de echte wereld komen.

Volgens mij hebben mannen vrouwen altijd als cijfers gezien en doet instagram daar niks aan af, behalve dat we nu makkelijke kunnen bladeren en beoordelen. :9

Een meisje is toch pas geen object meer wanneer je ze kent? Nou ik hoef gelukkig lang niet iedereen te kennen en kan ik lekker klakkeloos oordelen op uiterlijk.
Vroegah, 15 jaar geleden, hadden we hotornot.com

Hele middagen vrouwen cijfers lopen geven. Nu is dat domein van een dating app. ;(
pi_142435883
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 11:39 schreef Ouder1 het volgende:
Als ik in een documentaire over uiterlijk (beperkt houdbaar) zie dat mensen niet naast dikke mensen willen zitten/werken dan zakt mij de broek af. Hoe oppervlakkig ben je dan wel niet? Is een mens werkelijk als mens minder waard omdat het uiterlijk minder is?
Dat kan. Voor jou zijn sommige mensen ook minder waar om reden [x]
Die selectieve verontwaardiging is nogal :')
pi_142435940
Wat wel een vreemde ontwikkeling is gezien dit verhaal, is dat steeds meer jonge mannen daten en serieuze relaties hebben met aanzienlijk oudere vrouwen. Hoe pas je dat dan in in het verhaal dat alles alleen maar draait om het uiterlijk? Voor mijn leeftijd zie ik er niet verkeerd uit. maar ik heb echt het lijf niet meer van een 18 jarige. Toch hoef ik geen moeite te doen om te daten met een knul van in de twintig.
pi_142436018
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 11:43 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Dat kan. Voor jou zijn sommige mensen ook minder waar om reden [x]
Die selectieve verontwaardiging is nogal :')
Dat neem jij aan. Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten?
Ik heb moeite om om te gaan met echt domme mensen, Tokkies zeg maar. Maar ik wijt dat aan mijzelf en niet aan een waanidee dat zij als mens minder waard zijn.
pi_142436121
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 02:21 schreef Kandijfijn het volgende:
Misschien is het andersom nog wel veel erger,.. Je ziet uiteindelijk vrijwel alle vrouwen een vriendje krijgen wat voor een type of figuur dan ook. Terwijl er duidelijk een grote groep jongens is die buiten de boot valt.

Merk het trouwens aan vrijgezelle vriendinnen van mijn vriendin en vrijgezelle vrouwen bij mij op werk ook. Shitload aan eisen, jongens moet goede baan/toekomstperspectief hebben, goed lichaam goede gewoonte. Daarnaast een echte man zijn die zichzelf gedraagt als een afgerichte homo.
Nah, die eisenlijst is voor de buitenwereld. Je moet maar eens opletten met wat voor vriend ze uiteindelijk aan komen kakken, voldoet vaak totaal niet aan hun eerdere eisenlijstje. Daarom zegt men weleens: de juiste partner is iemand voor wie je je eisenlijst laat vallen. Zie de laatste tijd heel veel leuke vrouwen met ontzettende retards als vriend. Er is hoop voor iedereen. O+
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 11:56:31 #112
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_142436434
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 11:45 schreef Ouder1 het volgende:
Wat wel een vreemde ontwikkeling is gezien dit verhaal, is dat steeds meer jonge mannen daten en serieuze relaties hebben met aanzienlijk oudere vrouwen. Hoe pas je dat dan in in het verhaal dat alles alleen maar draait om het uiterlijk? Voor mijn leeftijd zie ik er niet verkeerd uit. maar ik heb echt het lijf niet meer van een 18 jarige. Toch hoef ik geen moeite te doen om te daten met een knul van in de twintig.
Er is ook een groot verschil tussen mannen van ergens in de twintig of jongens van 18.

Wat mannen aantrekkelijk vinden groeit vaak ook een beetje mee met de leeftijd. Ik on me als 18 jarige ook nooit voorstellen dat ik een vrouw van 40 ooit aantrekkelijk zou kunnen vinden. Maar nu als 30 jarige kijk ik daar anders tegenaan.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 11:57:11 #113
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_142436466
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 11:56 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Er is ook een groot verschil tussen mannen van ergens in de twintig of jongens van 18.

Wat mannen aantrekkelijk vinden groeit vaak ook een beetje mee met de leeftijd. Ik on me als 18 jarige ook nooit voorstellen dat ik een vrouw van 40 ooit aantrekkelijk zou kunnen vinden. Maar nu als 30 jarige kijk ik daar anders tegenaan.
Nu weet je gewoon dat je ze niet aantrekkelijk vindt?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_142436513
knip
  vrijdag 18 juli 2014 @ 11:58:17 #115
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_142436517
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 11:57 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Nu weet je gewoon dat je ze niet aantrekkelijk vindt?
Nee, nu zijn er bij waar ik best wel eens een avondje mee uit had gewild. :P
  vrijdag 18 juli 2014 @ 12:03:08 #116
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_142436725
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 11:49 schreef Fascination het volgende:

[..]

Nah, die eisenlijst is voor de buitenwereld. Je moet maar eens opletten met wat voor vriend ze uiteindelijk aan komen kakken, voldoet vaak totaal niet aan hun eerdere eisenlijstje. Daarom zegt men weleens: de juiste partner is iemand voor wie je je eisenlijst laat vallen. Zie de laatste tijd heel veel leuke vrouwen met ontzettende retards als vriend. Er is hoop voor iedereen. O+
Behalve voor een oud huisgenoot van me. Een kerel met een eisenlijstje waar hij ook echt rigide aan vast bleef houden.

Ze moest blond lang haar hebben, mocht geen bril hebben, geen tattoos of piercings, moest universitair opgeleid zijn, niet uit een ander land komen, niet roken, geen uitgaanstype zijn, onderdanig zijn, niet meer dan maat 36 hebben, .

Hij is 35 en nog steeds vrijgezel :')
pi_142436803
Vaak zijn die eisenlijstjes er natuurlijk ook om gefaal in de liefde te maskeren.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 18 juli 2014 @ 12:05:48 #118
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_142436818
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 23:04 schreef snakelady het volgende:
Ik ben geen feministe,
Opgehouden met lezen. Dat ben je wel.
pi_142436978
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 12:05 schreef Kreator het volgende:

[..]

Opgehouden met lezen. Dat ben je wel.
Vooroordeel. Je weet waarschijnlijk niet eens wat het feminisme inhoudt.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 18 juli 2014 @ 12:10:52 #120
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_142437018
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 12:09 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Vooroordeel. Je weet waarschijnlijk niet eens wat het feminisme inhoudt.
Over vooroordelen gesproken. Je gaat er maar zo even vanuit dat ik iets niet weet. Faalhaas.
pi_142437072
quote:
13s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 12:10 schreef Kreator het volgende:

[..]

Over vooroordelen gesproken. Je gaat er maar zo even vanuit dat ik iets niet weet. Faalhaas.
Dat bleek wel aan je opmerking Faalhaas.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 18 juli 2014 @ 12:13:12 #122
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_142437121
quote:
13s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 12:12 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Dat bleek wel aan je opmerking Faalhaas.
Jij bent de vriend van de feministe? Kan bijna niet anders.
pi_142437140
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 23:33 schreef Ixnay het volgende:
TS. Het is gewoon de natuur.

Niks aan te doen. Je kunt niet een jongen dwingen om een vrouw met maat 40 leuk/aantrekkelijk te gaan vinden als hij dat niet vindt.
Dat is het punt toch ook niet.
pi_142437166
Oh en TS, feminist is geen vies woord of zo hoor. Ik vind dat je een goed punt hebt.

De wat meer ontwikkelde mannen kijken, is mijn ervaring, wel naar andere dingen.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 12:14:47 #125
33189 RM-rf
1/998001
pi_142437187
Ik heb ook twe dochters, de oudste is ook al actief op internet, heeft facebook en Instagram.

Uiteindelijk is het haar keuze hoe daarmee om te gaan, soms praat ik wel met haar erover en geef ook bepaalde ideen aan die ik vind over hoe sommige kinderen zich daar gedragen (het maken van zeer onthullende of geposeerde foto's.. of bv die kids die op facebook meedoen aan 'like mn post en ik zeg dat ik je aardig vind')..

Ik ben blij dat mijn dochter daaraan niet meedoet, maar dat is gewoon haar eigen keuze... daarom gaat het namelijk: Zij moet dat beslissen, al is zo nog 13, bijna 14, ze is nu oud genoeg om zelf verantwoordelijkheid voor haar eigen gedrag te nemen, al houd ik wel erg een beetje een oogje op, de beslissingen neemt ze zelf en ook de gevolgen van foto's die ze zou plaatsen, zou ze zelf merken.

Het gaat niet om een jammer-jank-verhaal: "dat je als vrouw wel daaraan mee _moet_ doen, om aardig gevonden te worden", maar gewoon hoe zelfbewust je zelf bent.

Ik probeer mn dochters gewoon op te voedden tot zelfbewuste mensen (toevallig ook vrouwen, maar in zelfvertrouwen bestaat volgens mij geen al te groot verschil tussen jongens en meisjes, hooguit uitten ze het soms ietwat anders).

meer kan je niet doen.
Het zou wel erg dom zij als ik dan zou gaan roepen dat "ze eigenlijk wel halfnaakte foto´s van zichzelf op de Intrawebs moeten plaatsen, omdat dat de enige manier zou zijn om succesvol te zijn"... tja, als je zo denkt is het ook niet zo raar als je dochters op hun 15e al slachtoffer worden van een Loverboy... dan voeren ze uit wat hun ouders hen wijsgemaakt hebben, nl. dat vrouwen maar zwak zijn.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_142437213
Leer je dochters vanaf jongs af aan dat het hun karakter is en hun intelligentie dat waardering oproept niet alleen bij jou, maar ook bij hun vader, ooms, tantes iedereen. Complimentjes geven en ze uitdagen het op die gebieden nog beter te doen.

Leer zo ook vanaf jongs af aan dat bepaald gedrag in anderen, in het bijzonder jongens, te waarderen is en ander gedrag niet. Zie je op straat/op tv wat dan ook dat een jongen of man die het gedrag toont waarvan je denkt, dit ik wil later ook terug zien in de man van mijn dochters, benoem dat dan, vertel ze dat.

In de puberteit zijn er idd veel hormoongekke jongens die echt.. tja, zoals je al beschrijft, niet bepaald een goede invloed hebben op je dochters, maar tegelijkertijd zijn er ook veel jongens die door hun ouders op dezelfde bovenstaande manier zijn opgevoed en wel netjes met meisjes omgaan, ondanks hormonen. Dit zijn vaak niet de populairste jongens, wat je zo gedragen is niet 'cool' maar goed, het getuigt wel van moed en zelfvertrouwen dat zulke jongens dat blijkbaar niet nastreven en niet nodig hebben. En die drang naar populair zijn zou ook iets zijn wat jij jouw dochters zou moeten leren dat het niet nodig is. Nu al, niet pas als ze 14 zijn want dan ben je te laat.
pi_142437406
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 12:14 schreef RM-rf het volgende:
Ik heb ook twe dochters, de oudste is ook al actief op internet, heeft facebook en Instagram.

Uiteindelijk is het haar keuze hoe daarmee om te gaan, soms praat ik wel met haar erover en geef ook bepaalde ideen aan die ik vind over hoe sommige kinderen zich daar gedragen (het maken van zeer onthullende of geposeerde foto's.. of bv die kids die op facebook meedoen aan 'like mn post en ik zeg dat ik je aardig vind')..

Ik ben blij dat mijn dochter daaraan niet meedoet, maar dat is gewoon haar eigen keuze... daarom gaat het namelijk: Zij moet dat beslissen, al is zo nog 13, bijna 14, ze is nu oud genoeg om zelf verantwoordelijkheid voor haar eigen gedrag te nemen, al houd ik wel erg een beetje een oogje op, de beslissingen neemt ze zelf en ook de gevolgen van foto's die ze zou plaatsen, zou ze zelf merken.

Het gaat niet om een jammer-jank-verhaal: "dat je als vrouw wel daaraan mee _moet_ doen, om aardig gevonden te worden", maar gewoon hoe zelfbewust je zelf bent.

Ik probeer mn dochters gewoon op te voedden tot zelfbewuste mensen (toevallig ook vrouwen, maar in zelfvertrouwen bestaat volgens mij geen al te groot verschil tussen jongens en meisjes, hooguit uitten ze het soms ietwat anders).

meer kan je niet doen.
Het zou wel erg dom zij als ik dan zou gaan roepen dat "ze eigenlijk wel halfnaakte foto´s van zichzelf op de Intrawebs moeten plaatsen, omdat dat de enige manier zou zijn om succesvol te zijn"... tja, als je zo denkt is het ook niet zo raar als je dochters op hun 15e al slachtoffer worden van een Loverboy... dan voeren ze uit wat hun ouders hen wijsgemaakt hebben, nl. dat vrouwen maar zwak zijn.
Dit bedoel ik dus met wat ik hierboven schreef. Als je het goed doet als ouder dan hoef je je helemaal geen zorgen te maken over de puberteit want ze zijn lang daarvoor al opgegroeid tot verstandige, zelfverzekerde kleine mensjes.

En natuurlijk gaan ze dan alsnog domme dingen doen, tuurlijk, maar ze hebben wel eigenwaarde wat betreft hun lichaam en relaties tot anderen.
pi_142438246
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 12:19 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Dit bedoel ik dus met wat ik hierboven schreef. Als je het goed doet als ouder dan hoef je je helemaal geen zorgen te maken over de puberteit want ze zijn lang daarvoor al opgegroeid tot verstandige, zelfverzekerde kleine mensjes.

En natuurlijk gaan ze dan alsnog domme dingen doen, tuurlijk, maar ze hebben wel eigenwaarde wat betreft hun lichaam en relaties tot anderen.
Ik denk dat iedereen wel een onzekere periode heeft mbt zijn/haar lichaam en dat je daar als ouder wel invloed op hebt, maar het nooit helemaal zal kunnen voorkomen. Hoort een beetje bij de puberteit. Als dan het ergste is wat een kind doet is wat aandacht vragen met foto's op instagram, is dat toch niet het einde van de wereld.

Als je onzeker bent kan je 2 dingen doen; je lichaam uit schaamte verbergen, of bevestiging zoeken. Dat laatste impliceert niet dat die meisjes per definitie denken dat hun lichaam het enige van waarde is wat ze hebben voor het andere geslacht, maar wel dat het een belangrijk onderdeel is van hun aantrekkingskracht. Lijkt mij niks mis mee, zo lang het geen foto's zijn waar ze spijt van zullen krijgen.
pi_142438537
quote:
Voornamelijk omdat ik twee dochters heb, en ik niet wil dat ze op hun 14de dadelijk sexy foto's van zichzelf op instagram dumpen omdat ze dan denken positieve aandacht van jongens/mannen te kunnen krijgen.
Dit is overigens wel bijzonder hypocriet van TS. :')
  vrijdag 18 juli 2014 @ 13:23:29 #130
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_142439859
Even over de lieve moeders : het is heel tof als je je kind vertelt wat er allemaal goed en positief is, maar er komen momenten dat je kinderen dat gewoon niet meer geloven. Mijn moeder, wat, mijn familie vertelt mij ook dat ik mooi ben, slim en dat ik alles kan bereiken.

Maar dat zijn mensen die geen keuze hebben maar te houden van. Ik zal mijn dochter nooit zeggen dat ze dom is, of lelijk. Dat doen anderen. En het is juist die strijd tussen ouders en vreemden die ervoor zorgt dat iemand aandacht nodig heeft.

Om te bevestigen wat de positieve mensen zeggen. Of om er keihard achter te komen dat de negatieve mensen gelijk hadden.
pi_142439965
Sites als Instagram geven een nogal vertekend beeld van de samenleving, TS.

Overigens vind ik het wel achterlijk dat minder mooie vrouwen verzocht wordt om gewaagde foto's te verwijderen terwijl mooie vrouwen veel gewaagdere foto's plaatsen waar men geen bezwaar tegen blijkt te hebben.
pi_142440030
Heb de TT gelezen verder niks. Maar lijkt me dat je gewoon te duidelijk de mongoolkinderen hoort en dat in je opslaat en de mensen die normaal denken en doen minder hoort en opslaat gewoon omdat hun mening neutraler is en normaler... Althans dat hoop ik en ervaar ik zelf zo. Gewoon je dochters goed opvoeden en dan vergroot je de kans dat ze goed terecht komen. Veel meer kan je niet doen lijkt me en dat is ook voldoende. Er zijn gewoon zoveel mensen en zoveel leipe mensen... daar is weinig aan te veranderen.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 13:37:54 #133
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_142440427
En toch vind ik dat dikke vrouwen te veel verheerlijkt worden. Natuurlijk, op latere leeftijd ontkom je er vaak niet aan. Maar je ziet tegenwoordig ook heel veel jonge meiden (14 - 18) met overgewicht, en laten we eerlijk zijn, de ruime meerderheid heeft geen schildklierproblemen.

Er wordt gewoon te veel slecht gevreten. Ik zie het elke dag om mij heen.

Het klagen over dat "Big is beautiful" is alleen maar rationaliseren. Ze willen accepteert worden, terwijl ze weten dat ze niet mooi zijn. Maar omdat ze zelf te beroerd zijn om aan hun lichaam te werken proberen ze maar de publieke opinie te veranderen.
pi_142440523
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 13:37 schreef Trankilo het volgende:
En toch vind ik dat dikke vrouwen te veel verheerlijkt worden. Natuurlijk, op latere leeftijd ontkom je er vaak niet aan. Maar je ziet tegenwoordig ook heel veel jonge meiden (14 - 18) met overgewicht, en laten we eerlijk zijn, de ruime meerderheid heeft geen schildklierproblemen.

Het klagen over dat "Big is beautiful" is alleen maar rationaliseren. Ze willen accepteert worden, terwijl ze weten dat ze niet mooi zijn. Maar omdat ze zelf te beroerd zijn om aan hun lichaam te werken proberen ze maar de publieke opinie te veranderen.
Ik ben het grotendeels met je post eens. Vrijwel helemaal. Maar heb niet het idee dat ze verheerlijkt worden. Overal is gewoon wel een groep mensen actief voor het één of het ander. Ook voor dikke vrouwen. Maar in mijn directe omgeving, reclame's e.d. zie ik dat (gelukkig :@ ) niet terug. Wat je zegt over het veranderen van de publieke opinie in plaats van zichzelf slaat de spijker op de kop. En dan allerlei redenaties aanhalen waarom wat hen doen goed is, terwijl uiteindelijk je voor de raarste dingen wel altijd een paar redenaties kan verzinnen. Maakt het nog niet goed of normaal of realistisch :P
pi_142440654
quote:

Als veel mensen zichzelf verwaarlozen is het toch alleen maar makkelijker voor mensen die wel op hun gewicht letten om er goed uit te zien. Ik zie het probleem niet.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 13:47:45 #136
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_142440793
Sowieso dik zijn is een vrouwenprobleem. Ik ben niet dun maar heb nooit moeite gehad om lekkere vriendinnen te hebben. :9

Maar wie wil nou een dik wijf? :o
pi_142440823
quote:

Verheerlijkt... ik denk dat dat wel meevalt. De walging jegens dikke mensen is vele malen groter. Kijk voor de grap maar eens hoe vaak er fat hate topics in KLB langskomen. Dat creert dan juist tegengeluiden van 'bones are for the dog' en 'echte vrouwen hebben rondingen' wat nergens op slaat. Maar dat zijn minderheden.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 13:50:16 #138
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_142440881
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 13:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Verheerlijkt... ik denk dat dat wel meevalt. De walging jegens dikke mensen is vele malen groter. Kijk voor de grap maar eens hoe vaak er fat hate topics in KLB langskomen. Dat creert dan juist tegengeluiden van 'bones are for the dog' en 'echte vrouwen hebben rondingen' wat nergens op slaat. Maar dat zijn minderheden.

Het verschil zit hem in wat je curvy noemt. Helaas snapt niet iedereen dat.
pi_142441005
Nou ja goed zijn we weer een punt verder. Nu nog naar de kern en dan is dit topic klaar.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 13:57:34 #140
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_142441137
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 13:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En terecht als je het mij vraagt. Mooi slank of volslank met rondingen is gezond. Dik zijn is ongezond. Je kunt het ook als een aanmoediging zien om er wat aan te doen.

Helaas zie ik nog veel te weinig dat er actie ondernomen wordt. Het is natuurlijk veel makkelijker om zielige berichten op Facebook te plaatsen en jezelf 'op te peppen' met reactie van wanhopige jongetjes.

Nu verwacht ik een tegenreactie gericht op het innerlijk van de betreffende vrouw. Ook daar denk ik dat er bij dikke vrouwen een probleem is. Zoals ik al zei is het dik zijn vaak oorzaak van een motivatie probleem of misschien een emotionele beschadiging? Er zijn tal van bruggetjes te bedenken van deze oorzaken naar relatieproblemen.
pi_142441197
Nee het is hun stofwisseling die veel trager werkt dan de onze.
pi_142441395
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 13:47 schreef shifto het volgende:
Maar wie wil nou een dik wijf?
Ik denk dat dit nu precies is wat TS bedoelt. Hoezo is een dikke vrouw gelijk een 'wijf'?
Omdat jij domme posts post ben jij toch ook niet gelijk een randdebiel?
pi_142441496
pi_142441524
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 13:57 schreef Trankilo het volgende:

[..]

En terecht als je het mij vraagt. Mooi slank of volslank met rondingen is gezond. Dik zijn is ongezond. Je kunt het ook als een aanmoediging zien om er wat aan te doen.

Helaas zie ik nog veel te weinig dat er actie ondernomen wordt. Het is natuurlijk veel makkelijker om zielige berichten op Facebook te plaatsen en jezelf 'op te peppen' met reactie van wanhopige jongetjes.

Nu verwacht ik een tegenreactie gericht op het innerlijk van de betreffende vrouw. Ook daar denk ik dat er bij dikke vrouwen een probleem is. Zoals ik al zei is het dik zijn vaak oorzaak van een motivatie probleem of misschien een emotionele beschadiging? Er zijn tal van bruggetjes te bedenken van deze oorzaken naar relatieproblemen.
Hoezo terecht? Er zijn zo veel dingen die ongezond zijn, dat betekent toch niet dat andere mensen zich daarmee hoeven te bemoeien. Als mensen liever dik zijn dan dat ze op hun eten letten mogen ze dat zelf weten.
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 13:59 schreef spelletjesman het volgende:
Nee het is hun stofwisseling die veel trager werkt dan de onze.
Zelden. De meeste mensen eten gewoon te veel. Iedereen kan overgewicht krijgen, ongeacht hoe snel hun stofwisseling is.
pi_142441540
Ik verplaatste me gewoon in de reactie die een dikke zeug zou geven
  vrijdag 18 juli 2014 @ 14:08:54 #146
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_142441562
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:04 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik denk dat dit nu precies is wat TS bedoelt. Hoezo is een dikke vrouw gelijk een 'wijf'?
Omdat jij domme posts post ben jij toch ook niet gelijk een randdebiel?
Mijn vriendin is ook een wijf hoor, zo noem ik haar niet, maar zo noem ik vrouwen over het algemeen wel. Dat staat los van of ik ze wel of niet respecteer, het klinkt gewoon lekker. Net als mokkel. :P

Maar wie wil nou een dikke dame dan? :')
pi_142441613
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:06 schreef Ouder1 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet zeker dat de meeste mannen de onderste rij vrouwen qua lichaam aantrekkelijker vindt dan de bovenste rij. Beetje een nutteloos plaatje. Als men het over overgewicht heeft gaat het eerder over vrouwen die zo zwaar zijn als twee vrouwen uit de bovenste rij bij elkaar.
pi_142441696
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:08 schreef shifto het volgende:
Maar wie wil nou een dikke dame dan? :')
Ik weet zeker dat sommige vrouwen die ik mooi vind door andere mensen dik worden gevonden, terwijl ik zelf dik niet mooi vind. Het is nogal subjectief.
pi_142441857
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:08 schreef spelletjesman het volgende:
Ik verplaatste me gewoon in de reactie die een dikke zeug zou geven
Dan lijkt mij dat knor-knor.

Een dikke vrouw is geen zeug, geen wijf, geen varken, geen aangespoelde walvis. Het is nog steeds een vrouw net als een topmodel.
Als ik kijk hier op Fok hoe hatelijk er gesproken wordt over het gewicht van Charlotte uit Utopia dan schaam ik me voor mijn Nederlandse paspoort. Oké, ze heeft ook een akelig karakter maar die hatelijkheden gaan vrijwel zonder uitzondering over haar overgewicht terwijl ze nog niet eens echt obese dik is maar gewoon een hele stevige meid is.
pi_142441908
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:14 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Een dikke vrouw is geen zeug, geen wijf, geen varken, geen aangespoelde walvis. Het is nog steeds een vrouw net als een topmodel.
Als ik kijk hier op Fok hoe hatelijk er gesproken wordt over het gewicht van Charlotte uit Utopia dan schaam ik me voor mijn Nederlandse paspoort. Oké, ze heeft ook een akelig karakter maar die hatelijkheden gaan vrijwel zonder uitzondering over haar overgewicht terwijl ze nog niet eens echt obese dik is maar gewoon een hele stevige meid is.
Je zegt dat varkens e.d. gelijk staan aan vrouwen?
pi_142441979
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:09 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat de meeste mannen de onderste rij vrouwen qua lichaam aantrekkelijker vindt dan de bovenste rij. Beetje een nutteloos plaatje. Als men het over overgewicht heeft gaat het eerder over vrouwen die zo zwaar zijn als twee vrouwen uit de bovenste rij bij elkaar.
Gewicht zegt niets. Het gaat om de verhouding tussen lengte en gewicht en vet en spierweefsel. In mijn topdagen was ik met 85 kg echt mooi slank, op het magere af, nu met 73 kg beduidend dikker.
pi_142442023
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:16 schreef spelletjesman het volgende:

[..]

Je zegt dat varkens e.d. gelijk staan aan vrouwen?
:?

Heb je een cursus begrijpend lezen nodig?
pi_142442103
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:18 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Blijkbaar. Het is toch duidelijk dat het varkens zijn in essentie. En jij maakt de link naar vrouwen extra duidelijk :N Ik weet niet of het zo netjes is om zo duidelijk te maken dat het vrouwen zijn maar goed. Ik denk wat gematigder denk ik en dat hoeft ook niet altijd goed te zijn
pi_142442238
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:17 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Gewicht zegt niets. Het gaat om de verhouding tussen lengte en gewicht en vet en spierweefsel. In mijn topdagen was ik met 85 kg echt mooi slank, op het magere af, nu met 73 kg beduidend dikker.
Niet gaan zeiken over de minst belangrijke zin in mijn bericht hè. :')

Het kan trouw genoeg zeggen hoor. Als een vrouw van 1,60m 80 kilo weegt zal ze waarschijnlijk echt niet super afgetraind zijn.

De essentie van mijn bericht was dat het plaatje een verkeerd beeld geeft. Niemand zal zeggen dat de vrouwen uit de onderste rij overgewicht hebben.
pi_142442254
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:18 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Hij is gewoon aan het trollen.
pi_142442261
Dat instagram verhaal ben ik het helemaal mee eens. Maar het cijfer. Ja begrijp me niet verkeerd. Iedereen doet dat. Je maakt een vergelijking van de goede en slechten punten van iemand. Niemand is perfect en het uiterlijk word gecompenseerd door innerlijk.
pi_142442305
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:22 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Hij is gewoon aan het trollen.
Ik was wel serieus totdat ik door had dat iedereen eigenlijk maar gewoon wat standaard zaken blaat.
pi_142442315
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:22 schreef tailfox het volgende:
Dat instagram verhaal ben ik het helemaal mee eens. Maar het cijfer. Ja begrijp me niet verkeerd. Iedereen doet dat. Je maakt een vergelijking van de goede en slechten punten van iemand. Niemand is perfect en het uiterlijk word gecompenseerd door innerlijk.
Is dat zo? Je vindt iemand niet gewoon leuk of niet? Zo werkt het bij mij. Ik maakt geen lijstje in m'n hoofd of iets dergelijks. Het is gewoon 'ja' of 'nee.'
pi_142442351
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:23 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Is d
?
pi_142442389
quote:

[..]

Is dat zo? Je vindt iemand niet gewoon leuk of niet? Zo werkt het bij mij. Ik maakt geen lijstje in m'n hoofd of iets dergelijks. Het is gewoon 'ja' of 'nee.'
denk je nooit over waarom ja of waarom nee.? Jij hebt bij iedereen meteen een oordeel
pi_142442404
quote:

[..]

Onderbewust, onbewust. En dat schijnt te kloppen. Althans bij vrouwen wel richting mannen.

En ja omgekeerd dus ook wel lijkt me ja. Sowieso omgekeerd ook
  vrijdag 18 juli 2014 @ 14:26:36 #162
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_142442441
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:07 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Hoezo terecht? Er zijn zo veel dingen die ongezond zijn, dat betekent toch niet dat andere mensen zich daarmee hoeven te bemoeien. Als mensen liever dik zijn dan dat ze op hun eten letten mogen ze dat zelf weten.
Natuurlijk moeten ze dat zelf weten, maar houd dan alsjeblieft wel op met ons de acceptatie van dikke vrouwen als mooie wezens door de strot te rammen.

Alles heeft z'n consequenties. Als je dik bent, ben je voor mij - en de meerderheid van de mannen - niet mooi genoeg om überhaupt een boner te krijgen. Laat staan dat je relatiemateriaal kunt worden...
pi_142442543
Uiteindelijk is alles eerlijk en volgens marktwerking. Vrouwen mogen zelf bepalen of ze dik worden en ook of ze willen proberen om het geaccepteerder te worden.

En vanuit dat systeem komt men op dit moment nog tot de conclusie dat over het algemeen slanke vrouwen beter zijn om te hebben en fijner.
pi_142442558
quote:
Ik ben geen feministe, ik ben ook geen fat lover of hoe je het wil noemen, maar ik raak soms wel moe van de huidige maatschappij en hoe er naar vrouwen wordt gekeken.
Voornamelijk omdat ik twee dochters heb, en ik niet wil dat ze op hun 14de dadelijk sexy foto's van zichzelf op instagram dumpen omdat ze dan denken positieve aandacht van jongens/mannen te kunnen krijgen.
:D ik wil niet lullig zijn, maar dat doe je zelf toch ook?
pi_142442596
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:26 schreef Trankilo het volgende:

[..]

Natuurlijk moeten ze dat zelf weten, maar houd dan alsjeblieft wel op met ons de acceptatie van dikke vrouwen als mooie wezens door de strot te rammen.

Alles heeft z'n consequenties. Als je dik bent, ben je voor mij - en de meerderheid van de mannen - niet mooi genoeg om überhaupt een boner te krijgen. Laat staan dat je relatiemateriaal kunt worden...
Niet alle dikke mensen lopen overal te zeiken over 'fat acceptance' hoor. Maar die 'fat hate' topics raken wel alle dikke mensen die het lezen.
pi_142442604
lullig hoor om dat te zeggen.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 14:30:34 #167
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_142442647
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:06 schreef Ouder1 het volgende:
[ afbeelding ]
Owh Ouder1 kom op zeg... Wat een nutteloze post, een open deur.

Natuurlijk zijn de onderste vrouwen mooier dan de bovenste! Maar deze zijn ook helemaal niet dik, die zijn prachtig.
pi_142442650
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:25 schreef tailfox het volgende:

[..]

denk je nooit over waarom ja of waarom nee.? Jij hebt bij iedereen meteen een oordeel
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:25 schreef spelletjesman het volgende:

[..]

Onderbewust, onbewust. En dat schijnt te kloppen. Althans bij vrouwen wel richting mannen.

En ja omgekeerd dus ook wel lijkt me ja. Sowieso omgekeerd ook
Onbewust waarschijnlijk ja. Maar dan gaat het dus niet over een cijfertje, en daar gaat het in dit topic juist wel over.

Ik ga niet willekeurig 'ja' of 'nee' zeggen. Er zit heus wel wat achter dat mijn uiteindelijke oordeel bepaalt.
pi_142442750
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:29 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Niet alle dikke mensen lopen overal te zeiken over 'fat acceptance' hoor. Maar die 'fat hate' topics raken wel alle dikke mensen die het lezen.
zit nogal verschil tussen. Als je echt een walvis bent (dus ongezond) helaas vinden de normale meiden zich te dik en de dikke vinden dat we niks mogen zeggen
pi_142442788
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:26 schreef Trankilo het volgende:

[..]

Maar volgens mij gaat dit topic daar niet eens over. Het gaat meer over minder mooie mensen/vrouwen ook van andere dingen dan seks/relatie onmiddellijk af te wijzen en als minderwaardig weg te zetten. Geen vrouw met overgewicht in je vriendengroep accepteren bijvoorbeeld. Er niet naast willen zitten in een wachtkamer. Of afwijzen voor een baan waarbij uiterlijk geen enkele rol zou moeten spelen.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 14:34:29 #171
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_142442834
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:29 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Daar ben ik het mee eens. Ik reageer nu op een topic wat ik zie als 'fat acceptance'. Ik vind dik zijn niet mooi, daarmee vind ik alle dikke mensen niet mooi. Maar ik zou nooit fel reageren op een dikkertje die mij niet het 'fat acceptance' door de strot wil rammen.

Ik zou ook trots zijn op een dikkertje die graag een man wil hebben conform haar standaarden en daarom aan haar eigen lichaam gaat werken d.m.v. aangepaste voeding en sporten. Erg knap!
pi_142442842
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:28 schreef spelletjesman het volgende:
En vanuit dat systeem komt men op dit moment nog tot de conclusie dat over het algemeen slanke vrouwen beter zijn om te hebben en fijner.
Een man die het heeft over het 'hebben' van een vrouw moet ik sowieso al niet. :r
pi_142442860
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:30 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

[..]

Onbewust waarschijnlijk ja. Maar dan gaat het dus niet over een cijfertje, en daar gaat het in dit topic juist wel over.

Ik ga niet willekeurig 'ja' of 'nee' zeggen. Er zit heus wel wat achter dat mijn uiteindelijke oordeel bepaalt.
Nou ja wat denk je dan :P Dat mensen letterlijk in hun hoofd zitten te berekenen of het een 7,8 is of een 7,6 ofzo? Ja ze praten er misschien over zo in het algemeen, sommigen, omdat het gemakkelijk is en ook vrij realistisch aan kan geven wat je denkt. En wat jouw uiteindelijke oordeel bepaalt is precies wat er juist gezegd wordt ja...
  vrijdag 18 juli 2014 @ 14:36:05 #174
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_142442904
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:33 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Maar volgens mij gaat dit topic daar niet eens over. Het gaat meer over minder mooie mensen/vrouwen ook van andere dingen dan seks/relatie onmiddellijk af te wijzen en als minderwaardig weg te zetten. Geen vrouw met overgewicht in je vriendengroep accepteren bijvoorbeeld. Er niet naast willen zitten in een wachtkamer. Of afwijzen voor een baan waarbij uiterlijk geen enkele rol zou moeten spelen.
En hoe zie jij dat in combinatie met het cijferen van vrouwen naar uiterlijk?
pi_142442956
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:32 schreef tailfox het volgende:
Als je echt een walvis bent (dus ongezond)
Sinds wanneer zijn walvissen ongezond? Vroeger gebruikten we zelfs levertraan omdat dat zo gezond was.

Houd toch eens op met het uitschelden van mensen (en vooral vrouwen) met overgewicht en hen te vergelijken met dieren. Dat gaat echt nergens over.
pi_142442961
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:34 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Een man die het heeft over het 'hebben' van een vrouw moet ik sowieso al niet. :r
Een vrouw die doet alsof mensen die normaal denken, en gemakkelijk zeggen 'hebben' terwijl die juist wel begrijpen dat het geen eigendom is, zijn vanuit mijn oogpunt veel verachterlijker dan het letterlijk opvatten van iets wat niet letterlijk genomen hoort te worden. Iemand aanvallen op iets wat je zelf invult op een manier die helemaal niet realistisch is is echt te dom.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 14:37:45 #177
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_142442981
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:37 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Sinds wanneer zijn walvissen ongezond? Vroeger gebruikten we zelfs levertraan omdat dat zo gezond was.

Houd toch eens op met het uitschelden van mensen (en vooral vrouwen) met overgewicht en hen te vergelijken met dieren. Dat gaat echt nergens over.
Maakte jij net zelf niet een vergelijking met varkens?
pi_142443005
Lol wat een fucktopic weer door ouder1, is ook wel een gave :D
pi_142443024
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:37 schreef Trankilo het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:14 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Juist niet dus.
pi_142443045
quote:
Gelukkig ben ik van een oudere generatie, en mijn generatie mannen is gelukkig niet zo
Ga je nou serieus jongens van de huidige generatie vergelijken met de mannen uit jouw generatie? :').

Er is helemaal niets veranderd, de jongens van deze generatie zijn precies hetzelfde als de jongens van jouw generatie. Het enige verschil is dat het makkelijker is om te laten zien en horen wat je denkt.

quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 23:09 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat denk ik wel, als ik uitga en zie hoe jonge mannen mij benaderen vergeleken met oudere mannen dan is dat een wereld van verschil.
:').

Vergelijk de huidige jongeren eens met de jongens uit jouw tijd toen je 18 was. Is het verschil zo enorm groot?

quote:
En natuurlijk stigmatiseer ik nu, weet ik echt wel dat niet iedere jonge gozer zo denkt
Je maakt een fout; je baseert je mening op wat je vooral ziet en hoort. De minder brutale jongens hoor en zie je minder snel, omdat de brutale eerder opvallen.

Het ligt niet aan de jongens alleen, maar aan de meisjes ook. Eigenlijk aan de ouders. Waarom?
Brutale jongens hebben meer kans om te scoren, met al die gierende hormonen neem je dat (sneller?) gedrag over.
Meisjes die meer aandacht besteden aan uiterlijke verzorging krijgen meer aandacht, dus besteed je meer aandacht aan je uiterlijk.

Wat dat betreft lijken jongens en meisjes gewoon op elkaar; we willen allebei wel leuk gevonden worden.
pi_142443052
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:38 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

[..]

Juist niet dus.
Je hebt gelijk, ze deed het met knor-knor. Dat zijn alles behalve varkens :')
pi_142443071
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:36 schreef Trankilo het volgende:

[..]

En hoe zie jij dat in combinatie met het cijferen van vrouwen naar uiterlijk?
Oppervlakkig en belachelijk. Beauty is in the eye of the beholder en een cijfer geven voor het uiterlijk (eventueel in combinatie met de uitstraling) is dus ook dusdanig subjectief dat het nergens meer over gaat.
pi_142443118
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:37 schreef spelletjesman het volgende:

[..]

Een vrouw die doet alsof mensen die normaal denken, en gemakkelijk zeggen 'hebben' terwijl die juist wel begrijpen dat het geen eigendom is, zijn vanuit mijn oogpunt veel verachterlijker dan het letterlijk opvatten van iets wat niet letterlijk genomen hoort te worden. Iemand aanvallen op iets wat je zelf invult op een manier die helemaal niet realistisch is is echt te dom.
Nooit nadenken over wat je zegt en alles er maar gemakkelijk uitflappen is pas echt dom.
pi_142443131
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:39 schreef spelletjesman het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, ze deed het met knor-knor. Dat zijn alles behalve varkens :')
Dat was een verwijzing van hem naar jouw bericht.
pi_142443149
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:39 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Oppervlakkig en belachelijk. Beauty is in the eye of the beholder en een cijfer geven voor het uiterlijk (eventueel in combinatie met de uitstraling) is dus ook dusdanig subjectief dat het nergens meer over gaat.
Ja topic kan wel dicht. Gaat nergens over. Cijfers geven is subjectief als het gebeurt en dus niet belangrijk. En als het niet gebeurt dan is de OP belachelijk. Hoe dan ook niks maakt uit of is waar.
pi_142443153
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:39 schreef zarGon het volgende:
Er is helemaal niets veranderd, de jongens van deze generatie zijn precies hetzelfde als de jongens van jouw generatie. Het enige verschil is dat het makkelijker is om te laten zien en horen wat je denkt.
Precies, de oudere mannen zijn nu iets gematigder en wijzer, maar vroeger waren het ook hitsige
twintigers :')
pi_142443156
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:37 schreef Trankilo het volgende:

[..]

Nee. Ik reageerde op iemand die dat deed. Was jij dat niet?
pi_142443161
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:41 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Dat was een verwijzing van hem naar jouw bericht.
Het is een zij mag ik toch hopen...
  vrijdag 18 juli 2014 @ 14:42:38 #189
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_142443185
Maargoed. Je kan je als vrouw enorm opwinden over gedrag van puberale jongens. Maar het heeft niet zoveel zin en houdt vaak vanzelf wel op.
pi_142443189
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:41 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Nooit nadenken over wat je zegt en alles er maar gemakkelijk uitflappen is pas echt dom.
Dat ben ik met je eens.
pi_142443243
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:42 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed. Je kan je als vrouw enorm opwinden over gedrag van puberale jongens. Maar het heeft niet zoveel zin en houdt vaak vanzelf wel op.
Het erge vind ik dat TS het over de generatie na haar heeft, en zelf niet doorheeft dat haar generatie net zo was op die leeftijd. :')
  vrijdag 18 juli 2014 @ 14:44:46 #192
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_142443278
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:43 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Het erge vind ik dat TS het over de generatie na haar heeft, en zelf niet doorheeft dat haar generatie net zo was op die leeftijd. :')
Klagen over "de jeugd van tegenwoordig" is inderdaad wel een ernstig symptoom van dat iemand een ouwe zak aan het worden is.
pi_142443310
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:44 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Klagen over "de jeugd van tegenwoordig" is inderdaad wel een ernstig symptoom van dat iemand een ouwe zak doos aan het worden is.
pi_142443314
Als TS het goede voorbeeld wil geven aan haar dochters moet ze stoppen met zulke foto's
te posten.

US / Userfoto's #324
pi_142443368
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:45 schreef FANN het volgende:
Als TS het goede voorbeeld wil geven aan haar dochters moet ze stoppen met zulke foto's
te posten.

US / Userfoto's #324
Poeh, ja zeg, wat verleidelijk. Ik kan haar schouder zelfs zien! :@

Je ziet met dit weer toch nog wel meer dan dat op straat. :')
pi_142443372
Ik heb net nagedacht en had een ingeving.

We praten allemaal over het publiek, andere mensen, e.d. zonder dat we bewijs ervoor hebben.
Wat nou als we gewoon allemaal onze mening geven, ons idee, subjectief of niet maakt niet uit, en dan die gaan optellen en dat als uitslag zien van dit mooie topic. Dat is in ieder geval gestaafd op iets dan.

Ik begin wel omdat ik de druk van anderen om als eerste te typen af wil halen en zelf erover begonnen ben.

Je valt zaken op aan meiden en op basis daarvan bepaal je of je ze knap vindt of niet. Daar binnen zijn ook gradaties te vinden. Je hersenen denken niet in een uiteindelijk cijfer (ook al kan je daar wel naar gokken) maar weegt wel positieve en negatieve punten af. En dikke mensen vallen nou eenmaal vaak af (als in: mannen kiezen liever anderen) omdat die onaantrekkelijker gevonden worden. En of we ze nou zeugen noemen, of varkens, of walvissen... het maakt niet uit... het zijn vrouwen die gewoon te dik zijn ongeacht hoe je ze noemt.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 14:46:42 #197
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_142443384
Wees liever bezorgd dat je dochters straks niet met een gast gaan die een >8 scoort op uiterlijk maar die z'n school niet afmaakt en het liefst op hangplekken staat te blowen.
pi_142443388
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:32 schreef tailfox het volgende:

[..]

zit nogal verschil tussen. Als je echt een walvis bent (dus ongezond) helaas vinden de normale meiden zich te dik en de dikke vinden dat we niks mogen zeggen
Alsof zulke mensen echt bekommerd zijn om hun gezondheid. :D Dat is onzin. Het werkt als een soort vrijbrief om maar gal te spuwen op dikke mensen. "Ja ik mag dit zeggen want het is ongezond." Nou en. Dan kan je nog wel respectvol zijn; je hebt niks met het gewicht van een ander te maken. Bovendien zijn er ook ongezonde dunne mensen, maar als die de zoveelste hamburger van mc donalds naar binnen stauwen hoor je er niemand over, terwijl ze er van binnen kapot aan gaan.

Het feit dat je het woord walvis gebruikt zegt ook al genoeg.

Laat mensen gewoon met rust. Iedereen met obesitas heeft wel eens opmerkingen naar zijn/haar hoofd gehad vanwege hun omvang. Denk je dat het helpt? Nee, integendeel. Die mensen weten echt wel dat ze een ongezond gewicht hebben, ze weten echt wel dat er een hoop anderen zijn die van ze walgen.
pi_142443459
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:39 schreef zarGon het volgende:
Brutale jongens hebben meer kans om te scoren, met al die gierende hormonen neem je dat (sneller?) gedrag over.
Opmerkelijk dat er blijkbaar een groep is die denkt te scoren met het toebedelen van cijfers voor het uiterlijk, met brutaal gedrag en als ik dan wat verder rondkijk op Fok met hatelijke seksistische opmerkingen over vrouwen in het algemeen zoals het hebben over "uit elkaar trekken"...

Ik denk dat dat toch echt de zielige zolderkamertjes autisten zijn die nog nooit seks hebben gehad zonder te betalen.
pi_142443484
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:48 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Opmerkelijk dat er blijkbaar een groep is die denkt te scoren met het toebedelen van cijfers voor het uiterlijk, met brutaal gedrag en als ik dan wat verder rondkijk op Fok met hatelijke seksistische opmerkingen over vrouwen in het algemeen zoals het hebben over "uit elkaar trekken"...

Ik denk dat dat toch echt de zielige zolderkamertjes autisten zijn die nog nooit seks hebben gehad zonder te betalen.
Hoezo zouden mensen scoren als ze cijfers gaan geven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')