abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142441979
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:09 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat de meeste mannen de onderste rij vrouwen qua lichaam aantrekkelijker vindt dan de bovenste rij. Beetje een nutteloos plaatje. Als men het over overgewicht heeft gaat het eerder over vrouwen die zo zwaar zijn als twee vrouwen uit de bovenste rij bij elkaar.
Gewicht zegt niets. Het gaat om de verhouding tussen lengte en gewicht en vet en spierweefsel. In mijn topdagen was ik met 85 kg echt mooi slank, op het magere af, nu met 73 kg beduidend dikker.
pi_142442023
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:16 schreef spelletjesman het volgende:

[..]

Je zegt dat varkens e.d. gelijk staan aan vrouwen?
:?

Heb je een cursus begrijpend lezen nodig?
pi_142442103
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:18 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Blijkbaar. Het is toch duidelijk dat het varkens zijn in essentie. En jij maakt de link naar vrouwen extra duidelijk :N Ik weet niet of het zo netjes is om zo duidelijk te maken dat het vrouwen zijn maar goed. Ik denk wat gematigder denk ik en dat hoeft ook niet altijd goed te zijn
pi_142442238
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:17 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Gewicht zegt niets. Het gaat om de verhouding tussen lengte en gewicht en vet en spierweefsel. In mijn topdagen was ik met 85 kg echt mooi slank, op het magere af, nu met 73 kg beduidend dikker.
Niet gaan zeiken over de minst belangrijke zin in mijn bericht hè. :')

Het kan trouw genoeg zeggen hoor. Als een vrouw van 1,60m 80 kilo weegt zal ze waarschijnlijk echt niet super afgetraind zijn.

De essentie van mijn bericht was dat het plaatje een verkeerd beeld geeft. Niemand zal zeggen dat de vrouwen uit de onderste rij overgewicht hebben.
pi_142442254
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:18 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Hij is gewoon aan het trollen.
pi_142442261
Dat instagram verhaal ben ik het helemaal mee eens. Maar het cijfer. Ja begrijp me niet verkeerd. Iedereen doet dat. Je maakt een vergelijking van de goede en slechten punten van iemand. Niemand is perfect en het uiterlijk word gecompenseerd door innerlijk.
pi_142442305
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:22 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Hij is gewoon aan het trollen.
Ik was wel serieus totdat ik door had dat iedereen eigenlijk maar gewoon wat standaard zaken blaat.
pi_142442315
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:22 schreef tailfox het volgende:
Dat instagram verhaal ben ik het helemaal mee eens. Maar het cijfer. Ja begrijp me niet verkeerd. Iedereen doet dat. Je maakt een vergelijking van de goede en slechten punten van iemand. Niemand is perfect en het uiterlijk word gecompenseerd door innerlijk.
Is dat zo? Je vindt iemand niet gewoon leuk of niet? Zo werkt het bij mij. Ik maakt geen lijstje in m'n hoofd of iets dergelijks. Het is gewoon 'ja' of 'nee.'
pi_142442351
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:23 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Is d
?
pi_142442389
quote:

[..]

Is dat zo? Je vindt iemand niet gewoon leuk of niet? Zo werkt het bij mij. Ik maakt geen lijstje in m'n hoofd of iets dergelijks. Het is gewoon 'ja' of 'nee.'
denk je nooit over waarom ja of waarom nee.? Jij hebt bij iedereen meteen een oordeel
pi_142442404
quote:

[..]

Onderbewust, onbewust. En dat schijnt te kloppen. Althans bij vrouwen wel richting mannen.

En ja omgekeerd dus ook wel lijkt me ja. Sowieso omgekeerd ook
  vrijdag 18 juli 2014 @ 14:26:36 #162
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_142442441
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:07 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Hoezo terecht? Er zijn zo veel dingen die ongezond zijn, dat betekent toch niet dat andere mensen zich daarmee hoeven te bemoeien. Als mensen liever dik zijn dan dat ze op hun eten letten mogen ze dat zelf weten.
Natuurlijk moeten ze dat zelf weten, maar houd dan alsjeblieft wel op met ons de acceptatie van dikke vrouwen als mooie wezens door de strot te rammen.

Alles heeft z'n consequenties. Als je dik bent, ben je voor mij - en de meerderheid van de mannen - niet mooi genoeg om überhaupt een boner te krijgen. Laat staan dat je relatiemateriaal kunt worden...
pi_142442543
Uiteindelijk is alles eerlijk en volgens marktwerking. Vrouwen mogen zelf bepalen of ze dik worden en ook of ze willen proberen om het geaccepteerder te worden.

En vanuit dat systeem komt men op dit moment nog tot de conclusie dat over het algemeen slanke vrouwen beter zijn om te hebben en fijner.
pi_142442558
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 23:04 schreef snakelady het volgende:
Ik ben geen feministe, ik ben ook geen fat lover of hoe je het wil noemen, maar ik raak soms wel moe van de huidige maatschappij en hoe er naar vrouwen wordt gekeken.
Voornamelijk omdat ik twee dochters heb, en ik niet wil dat ze op hun 14de dadelijk sexy foto's van zichzelf op instagram dumpen omdat ze dan denken positieve aandacht van jongens/mannen te kunnen krijgen.
:D ik wil niet lullig zijn, maar dat doe je zelf toch ook?
pi_142442596
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:26 schreef Trankilo het volgende:

[..]

Natuurlijk moeten ze dat zelf weten, maar houd dan alsjeblieft wel op met ons de acceptatie van dikke vrouwen als mooie wezens door de strot te rammen.

Alles heeft z'n consequenties. Als je dik bent, ben je voor mij - en de meerderheid van de mannen - niet mooi genoeg om überhaupt een boner te krijgen. Laat staan dat je relatiemateriaal kunt worden...
Niet alle dikke mensen lopen overal te zeiken over 'fat acceptance' hoor. Maar die 'fat hate' topics raken wel alle dikke mensen die het lezen.
pi_142442604
lullig hoor om dat te zeggen.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 14:30:34 #167
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_142442647
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:06 schreef Ouder1 het volgende:
[ afbeelding ]
Owh Ouder1 kom op zeg... Wat een nutteloze post, een open deur.

Natuurlijk zijn de onderste vrouwen mooier dan de bovenste! Maar deze zijn ook helemaal niet dik, die zijn prachtig.
pi_142442650
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:25 schreef tailfox het volgende:

[..]

denk je nooit over waarom ja of waarom nee.? Jij hebt bij iedereen meteen een oordeel
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:25 schreef spelletjesman het volgende:

[..]

Onderbewust, onbewust. En dat schijnt te kloppen. Althans bij vrouwen wel richting mannen.

En ja omgekeerd dus ook wel lijkt me ja. Sowieso omgekeerd ook
Onbewust waarschijnlijk ja. Maar dan gaat het dus niet over een cijfertje, en daar gaat het in dit topic juist wel over.

Ik ga niet willekeurig 'ja' of 'nee' zeggen. Er zit heus wel wat achter dat mijn uiteindelijke oordeel bepaalt.
pi_142442750
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:29 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Niet alle dikke mensen lopen overal te zeiken over 'fat acceptance' hoor. Maar die 'fat hate' topics raken wel alle dikke mensen die het lezen.
zit nogal verschil tussen. Als je echt een walvis bent (dus ongezond) helaas vinden de normale meiden zich te dik en de dikke vinden dat we niks mogen zeggen
pi_142442788
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:26 schreef Trankilo het volgende:

[..]

Maar volgens mij gaat dit topic daar niet eens over. Het gaat meer over minder mooie mensen/vrouwen ook van andere dingen dan seks/relatie onmiddellijk af te wijzen en als minderwaardig weg te zetten. Geen vrouw met overgewicht in je vriendengroep accepteren bijvoorbeeld. Er niet naast willen zitten in een wachtkamer. Of afwijzen voor een baan waarbij uiterlijk geen enkele rol zou moeten spelen.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 14:34:29 #171
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_142442834
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:29 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Daar ben ik het mee eens. Ik reageer nu op een topic wat ik zie als 'fat acceptance'. Ik vind dik zijn niet mooi, daarmee vind ik alle dikke mensen niet mooi. Maar ik zou nooit fel reageren op een dikkertje die mij niet het 'fat acceptance' door de strot wil rammen.

Ik zou ook trots zijn op een dikkertje die graag een man wil hebben conform haar standaarden en daarom aan haar eigen lichaam gaat werken d.m.v. aangepaste voeding en sporten. Erg knap!
pi_142442842
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:28 schreef spelletjesman het volgende:
En vanuit dat systeem komt men op dit moment nog tot de conclusie dat over het algemeen slanke vrouwen beter zijn om te hebben en fijner.
Een man die het heeft over het 'hebben' van een vrouw moet ik sowieso al niet. :r
pi_142442860
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:30 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

[..]

Onbewust waarschijnlijk ja. Maar dan gaat het dus niet over een cijfertje, en daar gaat het in dit topic juist wel over.

Ik ga niet willekeurig 'ja' of 'nee' zeggen. Er zit heus wel wat achter dat mijn uiteindelijke oordeel bepaalt.
Nou ja wat denk je dan :P Dat mensen letterlijk in hun hoofd zitten te berekenen of het een 7,8 is of een 7,6 ofzo? Ja ze praten er misschien over zo in het algemeen, sommigen, omdat het gemakkelijk is en ook vrij realistisch aan kan geven wat je denkt. En wat jouw uiteindelijke oordeel bepaalt is precies wat er juist gezegd wordt ja...
  vrijdag 18 juli 2014 @ 14:36:05 #174
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_142442904
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:33 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Maar volgens mij gaat dit topic daar niet eens over. Het gaat meer over minder mooie mensen/vrouwen ook van andere dingen dan seks/relatie onmiddellijk af te wijzen en als minderwaardig weg te zetten. Geen vrouw met overgewicht in je vriendengroep accepteren bijvoorbeeld. Er niet naast willen zitten in een wachtkamer. Of afwijzen voor een baan waarbij uiterlijk geen enkele rol zou moeten spelen.
En hoe zie jij dat in combinatie met het cijferen van vrouwen naar uiterlijk?
pi_142442956
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:32 schreef tailfox het volgende:
Als je echt een walvis bent (dus ongezond)
Sinds wanneer zijn walvissen ongezond? Vroeger gebruikten we zelfs levertraan omdat dat zo gezond was.

Houd toch eens op met het uitschelden van mensen (en vooral vrouwen) met overgewicht en hen te vergelijken met dieren. Dat gaat echt nergens over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')