Een vrouw die doet alsof mensen die normaal denken, en gemakkelijk zeggen 'hebben' terwijl die juist wel begrijpen dat het geen eigendom is, zijn vanuit mijn oogpunt veel verachterlijker dan het letterlijk opvatten van iets wat niet letterlijk genomen hoort te worden. Iemand aanvallen op iets wat je zelf invult op een manier die helemaal niet realistisch is is echt te dom.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:34 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Een man die het heeft over het 'hebben' van een vrouw moet ik sowieso al niet.
Maakte jij net zelf niet een vergelijking met varkens?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:37 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn walvissen ongezond? Vroeger gebruikten we zelfs levertraan omdat dat zo gezond was.
Houd toch eens op met het uitschelden van mensen (en vooral vrouwen) met overgewicht en hen te vergelijken met dieren. Dat gaat echt nergens over.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:37 schreef Trankilo het volgende:
[..]
Maakte jij net zelf niet een vergelijking met varkens?
Juist niet dus.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:14 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dan lijkt mij dat knor-knor.
Een dikke vrouw is geen zeug, geen wijf, geen varken, geen aangespoelde walvis. Het is nog steeds een vrouw net als een topmodel.
Als ik kijk hier op Fok hoe hatelijk er gesproken wordt over het gewicht van Charlotte uit Utopia dan schaam ik me voor mijn Nederlandse paspoort. Oké, ze heeft ook een akelig karakter maar die hatelijkheden gaan vrijwel zonder uitzondering over haar overgewicht terwijl ze nog niet eens echt obese dik is maar gewoon een hele stevige meid is.
Ga je nou serieus jongens van de huidige generatie vergelijken met de mannen uit jouw generatie?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:04 schreef snakelady het volgende:
Gelukkig ben ik van een oudere generatie, en mijn generatie mannen is gelukkig niet zo
quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, als ik uitga en zie hoe jonge mannen mij benaderen vergeleken met oudere mannen dan is dat een wereld van verschil.
Je maakt een fout; je baseert je mening op wat je vooral ziet en hoort. De minder brutale jongens hoor en zie je minder snel, omdat de brutale eerder opvallen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:04 schreef snakelady het volgende:
En natuurlijk stigmatiseer ik nu, weet ik echt wel dat niet iedere jonge gozer zo denkt
Oppervlakkig en belachelijk. Beauty is in the eye of the beholder en een cijfer geven voor het uiterlijk (eventueel in combinatie met de uitstraling) is dus ook dusdanig subjectief dat het nergens meer over gaat.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:36 schreef Trankilo het volgende:
[..]
En hoe zie jij dat in combinatie met het cijferen van vrouwen naar uiterlijk?
Nooit nadenken over wat je zegt en alles er maar gemakkelijk uitflappen is pas echt dom.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:37 schreef spelletjesman het volgende:
[..]
Een vrouw die doet alsof mensen die normaal denken, en gemakkelijk zeggen 'hebben' terwijl die juist wel begrijpen dat het geen eigendom is, zijn vanuit mijn oogpunt veel verachterlijker dan het letterlijk opvatten van iets wat niet letterlijk genomen hoort te worden. Iemand aanvallen op iets wat je zelf invult op een manier die helemaal niet realistisch is is echt te dom.
Dat was een verwijzing van hem naar jouw bericht.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:39 schreef spelletjesman het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ze deed het met knor-knor. Dat zijn alles behalve varkens
Ja topic kan wel dicht. Gaat nergens over. Cijfers geven is subjectief als het gebeurt en dus niet belangrijk. En als het niet gebeurt dan is de OP belachelijk. Hoe dan ook niks maakt uit of is waar.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:39 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Oppervlakkig en belachelijk. Beauty is in the eye of the beholder en een cijfer geven voor het uiterlijk (eventueel in combinatie met de uitstraling) is dus ook dusdanig subjectief dat het nergens meer over gaat.
Precies, de oudere mannen zijn nu iets gematigder en wijzer, maar vroeger waren het ook hitsigequote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:39 schreef zarGon het volgende:
Er is helemaal niets veranderd, de jongens van deze generatie zijn precies hetzelfde als de jongens van jouw generatie. Het enige verschil is dat het makkelijker is om te laten zien en horen wat je denkt.
Nee. Ik reageerde op iemand die dat deed. Was jij dat niet?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:37 schreef Trankilo het volgende:
[..]
Maakte jij net zelf niet een vergelijking met varkens?
Het is een zij mag ik toch hopen...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:41 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat was een verwijzing van hem naar jouw bericht.
Dat ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:41 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Nooit nadenken over wat je zegt en alles er maar gemakkelijk uitflappen is pas echt dom.
Het erge vind ik dat TS het over de generatie na haar heeft, en zelf niet doorheeft dat haar generatie net zo was op die leeftijd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:42 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed. Je kan je als vrouw enorm opwinden over gedrag van puberale jongens. Maar het heeft niet zoveel zin en houdt vaak vanzelf wel op.
Klagen over "de jeugd van tegenwoordig" is inderdaad wel een ernstig symptoom van dat iemand een ouwe zak aan het worden is.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Het erge vind ik dat TS het over de generatie na haar heeft, en zelf niet doorheeft dat haar generatie net zo was op die leeftijd.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:44 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Klagen over "de jeugd van tegenwoordig" is inderdaad wel een ernstig symptoom van dat iemand een ouwe zak doos aan het worden is.
Poeh, ja zeg, wat verleidelijk. Ik kan haar schouder zelfs zien!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:45 schreef FANN het volgende:
Als TS het goede voorbeeld wil geven aan haar dochters moet ze stoppen met zulke foto's
te posten.
US / Userfoto's #324
Alsof zulke mensen echt bekommerd zijn om hun gezondheid.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:32 schreef tailfox het volgende:
[..]
zit nogal verschil tussen. Als je echt een walvis bent (dus ongezond) helaas vinden de normale meiden zich te dik en de dikke vinden dat we niks mogen zeggen
Opmerkelijk dat er blijkbaar een groep is die denkt te scoren met het toebedelen van cijfers voor het uiterlijk, met brutaal gedrag en als ik dan wat verder rondkijk op Fok met hatelijke seksistische opmerkingen over vrouwen in het algemeen zoals het hebben over "uit elkaar trekken"...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:39 schreef zarGon het volgende:
Brutale jongens hebben meer kans om te scoren, met al die gierende hormonen neem je dat (sneller?) gedrag over.
Hoezo zouden mensen scoren als ze cijfers gaan geven.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:48 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat er blijkbaar een groep is die denkt te scoren met het toebedelen van cijfers voor het uiterlijk, met brutaal gedrag en als ik dan wat verder rondkijk op Fok met hatelijke seksistische opmerkingen over vrouwen in het algemeen zoals het hebben over "uit elkaar trekken"...
Ik denk dat dat toch echt de zielige zolderkamertjes autisten zijn die nog nooit seks hebben gehad zonder te betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |