abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142442961
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:34 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Een man die het heeft over het 'hebben' van een vrouw moet ik sowieso al niet. :r
Een vrouw die doet alsof mensen die normaal denken, en gemakkelijk zeggen 'hebben' terwijl die juist wel begrijpen dat het geen eigendom is, zijn vanuit mijn oogpunt veel verachterlijker dan het letterlijk opvatten van iets wat niet letterlijk genomen hoort te worden. Iemand aanvallen op iets wat je zelf invult op een manier die helemaal niet realistisch is is echt te dom.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 14:37:45 #177
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_142442981
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:37 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Sinds wanneer zijn walvissen ongezond? Vroeger gebruikten we zelfs levertraan omdat dat zo gezond was.

Houd toch eens op met het uitschelden van mensen (en vooral vrouwen) met overgewicht en hen te vergelijken met dieren. Dat gaat echt nergens over.
Maakte jij net zelf niet een vergelijking met varkens?
pi_142443005
Lol wat een fucktopic weer door ouder1, is ook wel een gave :D
pi_142443024
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:37 schreef Trankilo het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:14 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Dan lijkt mij dat knor-knor.

Een dikke vrouw is geen zeug, geen wijf, geen varken, geen aangespoelde walvis. Het is nog steeds een vrouw net als een topmodel.
Als ik kijk hier op Fok hoe hatelijk er gesproken wordt over het gewicht van Charlotte uit Utopia dan schaam ik me voor mijn Nederlandse paspoort. Oké, ze heeft ook een akelig karakter maar die hatelijkheden gaan vrijwel zonder uitzondering over haar overgewicht terwijl ze nog niet eens echt obese dik is maar gewoon een hele stevige meid is.
Juist niet dus.
pi_142443045
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 23:04 schreef snakelady het volgende:
Gelukkig ben ik van een oudere generatie, en mijn generatie mannen is gelukkig niet zo
Ga je nou serieus jongens van de huidige generatie vergelijken met de mannen uit jouw generatie? :').

Er is helemaal niets veranderd, de jongens van deze generatie zijn precies hetzelfde als de jongens van jouw generatie. Het enige verschil is dat het makkelijker is om te laten zien en horen wat je denkt.

quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 23:09 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat denk ik wel, als ik uitga en zie hoe jonge mannen mij benaderen vergeleken met oudere mannen dan is dat een wereld van verschil.
:').

Vergelijk de huidige jongeren eens met de jongens uit jouw tijd toen je 18 was. Is het verschil zo enorm groot?

quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 23:04 schreef snakelady het volgende:
En natuurlijk stigmatiseer ik nu, weet ik echt wel dat niet iedere jonge gozer zo denkt
Je maakt een fout; je baseert je mening op wat je vooral ziet en hoort. De minder brutale jongens hoor en zie je minder snel, omdat de brutale eerder opvallen.

Het ligt niet aan de jongens alleen, maar aan de meisjes ook. Eigenlijk aan de ouders. Waarom?
Brutale jongens hebben meer kans om te scoren, met al die gierende hormonen neem je dat (sneller?) gedrag over.
Meisjes die meer aandacht besteden aan uiterlijke verzorging krijgen meer aandacht, dus besteed je meer aandacht aan je uiterlijk.

Wat dat betreft lijken jongens en meisjes gewoon op elkaar; we willen allebei wel leuk gevonden worden.
pi_142443052
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:38 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

[..]

Juist niet dus.
Je hebt gelijk, ze deed het met knor-knor. Dat zijn alles behalve varkens :')
pi_142443071
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:36 schreef Trankilo het volgende:

[..]

En hoe zie jij dat in combinatie met het cijferen van vrouwen naar uiterlijk?
Oppervlakkig en belachelijk. Beauty is in the eye of the beholder en een cijfer geven voor het uiterlijk (eventueel in combinatie met de uitstraling) is dus ook dusdanig subjectief dat het nergens meer over gaat.
pi_142443118
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:37 schreef spelletjesman het volgende:

[..]

Een vrouw die doet alsof mensen die normaal denken, en gemakkelijk zeggen 'hebben' terwijl die juist wel begrijpen dat het geen eigendom is, zijn vanuit mijn oogpunt veel verachterlijker dan het letterlijk opvatten van iets wat niet letterlijk genomen hoort te worden. Iemand aanvallen op iets wat je zelf invult op een manier die helemaal niet realistisch is is echt te dom.
Nooit nadenken over wat je zegt en alles er maar gemakkelijk uitflappen is pas echt dom.
pi_142443131
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:39 schreef spelletjesman het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, ze deed het met knor-knor. Dat zijn alles behalve varkens :')
Dat was een verwijzing van hem naar jouw bericht.
pi_142443149
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:39 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Oppervlakkig en belachelijk. Beauty is in the eye of the beholder en een cijfer geven voor het uiterlijk (eventueel in combinatie met de uitstraling) is dus ook dusdanig subjectief dat het nergens meer over gaat.
Ja topic kan wel dicht. Gaat nergens over. Cijfers geven is subjectief als het gebeurt en dus niet belangrijk. En als het niet gebeurt dan is de OP belachelijk. Hoe dan ook niks maakt uit of is waar.
pi_142443153
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:39 schreef zarGon het volgende:
Er is helemaal niets veranderd, de jongens van deze generatie zijn precies hetzelfde als de jongens van jouw generatie. Het enige verschil is dat het makkelijker is om te laten zien en horen wat je denkt.
Precies, de oudere mannen zijn nu iets gematigder en wijzer, maar vroeger waren het ook hitsige
twintigers :')
pi_142443156
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:37 schreef Trankilo het volgende:

[..]

Nee. Ik reageerde op iemand die dat deed. Was jij dat niet?
pi_142443161
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:41 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Dat was een verwijzing van hem naar jouw bericht.
Het is een zij mag ik toch hopen...
  vrijdag 18 juli 2014 @ 14:42:38 #189
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_142443185
Maargoed. Je kan je als vrouw enorm opwinden over gedrag van puberale jongens. Maar het heeft niet zoveel zin en houdt vaak vanzelf wel op.
pi_142443189
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:41 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Nooit nadenken over wat je zegt en alles er maar gemakkelijk uitflappen is pas echt dom.
Dat ben ik met je eens.
pi_142443243
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:42 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed. Je kan je als vrouw enorm opwinden over gedrag van puberale jongens. Maar het heeft niet zoveel zin en houdt vaak vanzelf wel op.
Het erge vind ik dat TS het over de generatie na haar heeft, en zelf niet doorheeft dat haar generatie net zo was op die leeftijd. :')
  vrijdag 18 juli 2014 @ 14:44:46 #192
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_142443278
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:43 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Het erge vind ik dat TS het over de generatie na haar heeft, en zelf niet doorheeft dat haar generatie net zo was op die leeftijd. :')
Klagen over "de jeugd van tegenwoordig" is inderdaad wel een ernstig symptoom van dat iemand een ouwe zak aan het worden is.
pi_142443310
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:44 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Klagen over "de jeugd van tegenwoordig" is inderdaad wel een ernstig symptoom van dat iemand een ouwe zak doos aan het worden is.
pi_142443314
Als TS het goede voorbeeld wil geven aan haar dochters moet ze stoppen met zulke foto's
te posten.

US / Userfoto's #324
pi_142443368
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:45 schreef FANN het volgende:
Als TS het goede voorbeeld wil geven aan haar dochters moet ze stoppen met zulke foto's
te posten.

US / Userfoto's #324
Poeh, ja zeg, wat verleidelijk. Ik kan haar schouder zelfs zien! :@

Je ziet met dit weer toch nog wel meer dan dat op straat. :')
pi_142443372
Ik heb net nagedacht en had een ingeving.

We praten allemaal over het publiek, andere mensen, e.d. zonder dat we bewijs ervoor hebben.
Wat nou als we gewoon allemaal onze mening geven, ons idee, subjectief of niet maakt niet uit, en dan die gaan optellen en dat als uitslag zien van dit mooie topic. Dat is in ieder geval gestaafd op iets dan.

Ik begin wel omdat ik de druk van anderen om als eerste te typen af wil halen en zelf erover begonnen ben.

Je valt zaken op aan meiden en op basis daarvan bepaal je of je ze knap vindt of niet. Daar binnen zijn ook gradaties te vinden. Je hersenen denken niet in een uiteindelijk cijfer (ook al kan je daar wel naar gokken) maar weegt wel positieve en negatieve punten af. En dikke mensen vallen nou eenmaal vaak af (als in: mannen kiezen liever anderen) omdat die onaantrekkelijker gevonden worden. En of we ze nou zeugen noemen, of varkens, of walvissen... het maakt niet uit... het zijn vrouwen die gewoon te dik zijn ongeacht hoe je ze noemt.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 14:46:42 #197
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_142443384
Wees liever bezorgd dat je dochters straks niet met een gast gaan die een >8 scoort op uiterlijk maar die z'n school niet afmaakt en het liefst op hangplekken staat te blowen.
pi_142443388
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:32 schreef tailfox het volgende:

[..]

zit nogal verschil tussen. Als je echt een walvis bent (dus ongezond) helaas vinden de normale meiden zich te dik en de dikke vinden dat we niks mogen zeggen
Alsof zulke mensen echt bekommerd zijn om hun gezondheid. :D Dat is onzin. Het werkt als een soort vrijbrief om maar gal te spuwen op dikke mensen. "Ja ik mag dit zeggen want het is ongezond." Nou en. Dan kan je nog wel respectvol zijn; je hebt niks met het gewicht van een ander te maken. Bovendien zijn er ook ongezonde dunne mensen, maar als die de zoveelste hamburger van mc donalds naar binnen stauwen hoor je er niemand over, terwijl ze er van binnen kapot aan gaan.

Het feit dat je het woord walvis gebruikt zegt ook al genoeg.

Laat mensen gewoon met rust. Iedereen met obesitas heeft wel eens opmerkingen naar zijn/haar hoofd gehad vanwege hun omvang. Denk je dat het helpt? Nee, integendeel. Die mensen weten echt wel dat ze een ongezond gewicht hebben, ze weten echt wel dat er een hoop anderen zijn die van ze walgen.
pi_142443459
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:39 schreef zarGon het volgende:
Brutale jongens hebben meer kans om te scoren, met al die gierende hormonen neem je dat (sneller?) gedrag over.
Opmerkelijk dat er blijkbaar een groep is die denkt te scoren met het toebedelen van cijfers voor het uiterlijk, met brutaal gedrag en als ik dan wat verder rondkijk op Fok met hatelijke seksistische opmerkingen over vrouwen in het algemeen zoals het hebben over "uit elkaar trekken"...

Ik denk dat dat toch echt de zielige zolderkamertjes autisten zijn die nog nooit seks hebben gehad zonder te betalen.
pi_142443484
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:48 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Opmerkelijk dat er blijkbaar een groep is die denkt te scoren met het toebedelen van cijfers voor het uiterlijk, met brutaal gedrag en als ik dan wat verder rondkijk op Fok met hatelijke seksistische opmerkingen over vrouwen in het algemeen zoals het hebben over "uit elkaar trekken"...

Ik denk dat dat toch echt de zielige zolderkamertjes autisten zijn die nog nooit seks hebben gehad zonder te betalen.
Hoezo zouden mensen scoren als ze cijfers gaan geven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')