Er zijn nog 47 ongeidentificeerden + allerlei dubbele nationaliteitsdragers. Aantal Nederlandse doden kan richting 200 gaan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:56 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik schrik er toch van, 154 nederlanders.
hoe ga je dat na dan?quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Verandert toch niet aan het feit welke nationaliteit je hebt?
quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:55 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Putin blafhond moet zijn mond houden.
Zou je ook zo op de quote hebben geantwoord als 1 van je familieleden in het vlieigtuig zat?quote:
ah thnx, kon al niks vindenquote:
putin moet saddam en binladen volgenquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Putin moet ingrijpen en heel Oekraïne annexeren.
Hij probeert te ontkennen dat het een kaping is geweest, denk ik.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:58 schreef Confetti het volgende:
Mongool gaat uit van een ongeluk.
Achterlijke debiel
quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
We gaan uit van een ongeluk.
Teringdebiel.
quote:
De modjes moeten ook slapenquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:58 schreef quirina het volgende:
Slapen de modjes ofzo?
Doe ff normaal mensen.
We hebben net onze laatste tank verkocht: Hadden we niet meer nodig werd ons verteld door de VVDquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:58 schreef clavier het volgende:
Nederland moet een grondoffensief starten in Oost-Oekraïne en als vergelding ook in Moskou. Dit mag niet ongestraft blijven.
quote:
We leven in een EU, je hebt het recht om in een ander land te werken en te vestigen, daardoor ben je niet meteen een Nederlander hoor.quote:
idioot die gastquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:58 schreef no_comment het volgende:
https://twitter.com/Matthew_Kupfer/status/489874366016933888
Oké, bedankt voor de verduidelijking.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:58 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Nee berging van lichamen is nog nauwelijks aan de orde. Er wordt nu naar passagierslijst gekeken.
Nee. Dat vliegtuig is verongelukt. Als in zeker weten neergestort. Niet gekaapt, verdwenen, etc. Al die onduidelijkheid bij MH370.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
We gaan uit van een ongeluk.
Teringdebiel.
Dan had ik hier niet gezeten. Maar ja. Meneer Putin moet zijn smoel houden met lompe opmerkingen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:58 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
[..]
Zou je ook zo op de quote hebben geantwoord als 1 van je familieleden in het vlieigtuig zat?
Met wat? Dat is allemaal wegbezuinigd...quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:58 schreef clavier het volgende:
Nederland moet een grondoffensief starten in Oost-Oekraïne en als vergelding ook in Moskou. Dit mag niet ongestraft blijven.
Het slaat nergens op.quote:
Dat is tenminste klare taal. Daar durven die laffe honden in de Nederlandse politiek niet eens aan te beginnen...quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:58 schreef no_comment het volgende:
https://twitter.com/Matthew_Kupfer/status/489874366016933888
door reacties die verwijderd wordenquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:59 schreef superniger het volgende:
Waarom verspringt dit topic heel de tijd?
mods die posts verwijderenquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:59 schreef superniger het volgende:
Posts worden verwijderd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:59 schreef superniger het volgende:
Verongelukt is niet hetzelfde als een ongeluk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:59 schreef Cootz het volgende:
[..]
Nee. Dat vliegtuig is verongelukt. Als in zeker weten neergestort. Niet gekaapt, verdwenen, etc. Al die onduidelijkheid bij MH370.
Mods deleten postsquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:59 schreef superniger het volgende:
Omdat Raptor1985 een beetje boos is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:59 schreef superniger het volgende:
Oke, internetheldje.quote:
Nog maar 115 keer gepost hoor...quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:58 schreef Bozepiemel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
^ zo ziet een 9K37 Buk SAM eruit
Russische separatisten schijnen deze sinds 29 juni in bezit te hebben. Niet bevestigd / geen bewijs / van internet gepukt.
Omdat er posts verwijderd wordenquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:59 schreef superniger het volgende:
Onnozele posts aan de lopende band de digitale prullenbak in.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:59 schreef superniger het volgende:
Tuurlijkquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:58 schreef KingRadler het volgende:
Kan Nederland de oorlog verklaren aan Rusland als de russen het hebben gedaan...
Directeur Air Malaysia Europequote:Op donderdag 17 juli 2014 22:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
Wie is trouwens dit figuur? Ik schakel net pas in
illuminatiquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:59 schreef superniger het volgende:
dus dan weet je niet welke nationaliteit ik heb. ik heb een dubbele paspoort en soms gebruik ik die ook omdat het soms qua visum beter uitkomt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
We leven in een EU, je hebt het recht om in een ander land te werken en te vestigen, daardoor ben je niet meteen een Nederlander hoor.
Baas van schiphol.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
Wie is trouwens dit figuur? Ik schakel net pas in
Post worden verwijderdquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:59 schreef superniger het volgende:
Wat is daar raar aan? Moeten we er vanuit gaan dat die rebellen een speciale reden hadden om dit vliegtuig neer te halen?quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat Raptor1985 een beetje boos is.
Zit toch wel een radar op zo'n ding zodat je goed kan inspecteren wat je uit de lucht gaat schieten?quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:58 schreef Bozepiemel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
^ zo ziet een 9K37 Buk SAM eruit
Russische separatisten schijnen deze sinds 29 juni in bezit te hebben. Niet bevestigd / geen bewijs / van internet gepukt.
Dit zou ik ook voor jullie neus zeggen.quote:
Daar komen de tokkies weer hoorquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:59 schreef KingRadler het volgende:
Alle bommen op Rusland (hebben we die wel)
Posts die gedelete worden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:59 schreef superniger het volgende:
B61 kernwapens op Volkel hequote:Op donderdag 17 juli 2014 22:59 schreef KingRadler het volgende:
Alle bommen op Rusland (hebben we die wel)
en waarom niet¿quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:59 schreef Edensnator het volgende:
Dit is absoluut geen ongeluk. Wat een malloten
Ik was bezig, maar iwmand sloot de post.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:54 schreef paddy het volgende:
Wil de Ts deze even aan de OP toevoegen?
[..]
De slachtoffers uit de verschillende landen
En een CO die alsmaar bevelen van de fleet commander aan z'n laars lapte, de confrontatie opzocht, de Iraanse territoriale wateren invoer tegen het uitdrukkelijk verbod van de FC (moet je lezen wat die later gezegd heeft...) ...quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:50 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Er is een interessante Air Crash Investigation over. Zoals bij alle rampen is het een opeenstapeling van gebeurtenissen. De Iran Air steeg op vanaf een vliegveld waar ook F14's hun basis hebben. Daar begon de verwarring. De Vincennes waarschuwde de vermeende F-14 meerdere malen...op een militaire noodfrequentie. Waarnaar het toestel uiteraard niet luisterde.
Waar een wil is, is een weg. D.w.z. als je wilt dat het een raket is, dan is het een korte weg.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:59 schreef Psy-freak het volgende:
Mensen, denk NA, hoe kunnen ze NU binnen ZES UUR weten dat het een raket was?
quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Directeur Air Malaysia Europe
Welke is het nou?quote:
Wel correct. Zeg nou geen onjuiste dingen. Zoek het even op.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is Oekraine, de Oekraine is niet correct.
Dan heb je dus op de passagierslijst de nationaliteit die je hebt opgegeven. En niet de nationaliteit die je daarnaast OOK nog hebt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:00 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dus dan weet je niet welke nationaliteit ik heb. ik heb een dubbele paspoort en soms gebruik ik die ook omdat het soms qua visum beter uitkomt.
andere definitie van ongelukquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:58 schreef Juicyhil het volgende:
wtf wel heel toevallig boven oekraine een ongeluk
Dan zou Nederland ook meteen met Miltaire sancties moeten komen en dat kunnen we nietquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is tenminste klare taal. Daar durven die laffe honden in de Nederlandse politiek niet eens aan te beginnen...
leg uit.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:00 schreef TheVulture het volgende:
Putin heeft wel een enorm probleem...
VS gelovenquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:01 schreef SecretStoryWous het volgende:
Hij zegt ongeluk, en de VS bevestigd dat het een raket is
Volgens mij bedoelt hij met ongeluk, dat de raket per ongeluk het vliegtuig heeft aangeraakt..quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:00 schreef wise het volgende:
[..]
en waarom niet¿
Kan storing in motor zijn waardoor deze explodeerde.
Dat het niet boven een ongelukkig grondgebied gebeurd, betekend niet gelijk aanslag of neergeschoten.
Er is nog niks bekend.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:01 schreef zatoichi het volgende:
Kom allemaal afmelden bij het leger! Gaan weer putin even een lesje leren! Dat wk in Rusland gaat niet door!
Het is echt een definitie kwestie. Zelfs met een raket kan het een ongeluk zijn. Deze vent bedoelde gewoon te zeggen dat dat toestel zeker weten is verongelukt en niet gekaapt of verdwenen ofzo....quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:01 schreef SecretStoryWous het volgende:
Hij zegt ongeluk, en de VS bevestigd dat het een raket is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |