Er zijn ook geen 300 paspoorten op tv laten zien. Ik kan me voorstellen dat je er wel al snel tientallen zou kunnen vinden. Er zijn er ook veel onvindbaar of verband maar er waren er maar een paar op beeld.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
want een tas kan echt niet kapot/in fik steken/..
Daar zitten waarschijnlijk de Fransen en Amerikanen bij.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zijn nog 47 onbekend, zullen daar wel bijzitten
Ze hebben daar toch hun raketschild?quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:53 schreef Tha_Duck het volgende:
Ok, de usa heeft dus deze fukking raket wel gezien.. Maar mh370 is te moeilijk? Bizar!
Goede kans ja. De Amerikanen zullen wel weer een andere procedure forceren.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit gebied is dan wel iets toegankelijker, en staat waarschijnlijk bol van intelligence, in tegenstelling tot het rampgebied van MH370quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:53 schreef Tha_Duck het volgende:
Ok, de usa heeft dus deze fukking raket wel gezien.. Maar mh370 is te moeilijk? Bizar!
twitter:Reuters twitterde op donderdag 17-07-2014 om 22:53:11#BREAKING: Putin says airplane disaster would not have happened if Kiev had not renewed military operation against rebels in east Ukraine reageer retweet
Precies. Ik snap het ook niet. Ze houden iets achter.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:53 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
47 ongeïdentificeerd is lulkoek trouwens. Die passagierslijst is al lang en breed bekend.
Feit is wel dat het een gebied betreft welke al onder verscherpt Amerikaans toezicht staat.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:53 schreef Tha_Duck het volgende:
Dat snap ik ook echt niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:53 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
47 ongeïdentificeerd is lulkoek trouwens. Die passagierslijst is al lang en breed bekend.
Zuiden wel, midden nog niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:54 schreef Fer het volgende:
In het Zuiden is het nog geen zomervakantie, vraag me af of de ouders van de kinderen uit deze regio;s nog een boete krijgen van de leerplichtambtenaar.
De slachtoffers uit de verschillende landenquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:48 schreef nodig het volgende:
47 ongeidentificeerd
154 Nederlanders
27 Australiers
23 Malaysie
11 indonesie
6 UK
4 Duitsland
4 Belgie
3 Filipijnen
1 Canadees
De oceaan is nou niet bepaald een oorlogsgebied en wordt dan ook niet op dezelfde manier gemonitord.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:53 schreef Tha_Duck het volgende:
Schandalig dit inderdaadquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:54 schreef Blistering het volgende:
Godverdomme weer die lijkenpikkerij @ NOS. Donder op met die beelden..
Amerikaanse overstappers?quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
als ik met mijn spaanse paspoort incheck op schiphol, dan weet niemand waar ik vandaan kom hoorquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:53 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |