Ja dat kan hier aub:quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:56 schreef RVer het volgende:
Ondertussen in Gaza
JUST IN: The Israeli military said Thursday it has launched a large ground operation in the Gaza Strip. - Israel Defense Forces
Als 'gezin uit omgeving' ook onder de noemer nabestaanden valt, gezien de verbolgen reacties op een posten van mij, moet je niet uitsluiten dat ook jij een nabestaande bentquote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn broer smste me, hij heeft dezelfde gemeenschappelijke vrienden. Op zijn Facebook staan al allemaal RIPS. Heel sneu, een foto van vanochtend dat ie wil gaan backpacken, daaronder de bevestiging van zijn broer dat hij is omgekomen
Ik krijg echt de koude rillingen als ik het lees, laat staan als je hem echt kendequote:
Het was gewoon een gebied waar gevlogen werd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Want om het oorlogsgebied heenvliegen was geen optie?
Het is duidelijk dat het niet mag en het is al tientallen malen verwijderd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:57 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
Ga lekker het jeugdjournaal kijken, met je zwakke gestel...
linkje?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:57 schreef sonnyspek het volgende:
Witte Huis in lockdown, gaat lekker vandaag man
twitter:FMCnl twitterde op donderdag 17-07-2014 om 21:48:49Spanish employee at ATC Borispol Kiev reporting 2 Ukraine military jets were following #MH17 for several minutes http://t.co/ZxAsreBtZl reageer retweet
Dat meerdere maatschappijen dezelfde inschattingsfout maken, maakt het nog niet minder fout.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:58 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Het was gewoon een gebied waar gevlogen werd.
wat houdt dat in?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:57 schreef sonnyspek het volgende:
Witte Huis in lockdown, gaat lekker vandaag man
Shit is aan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:58 schreef Cubewood. het volgende:
ABC reports that the white house in on lockdown because of a security threat.
als het je familie is.. waarom zit je dan op een fok forum?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:57 schreef zakpatat90 het volgende:
[..]
heet respect. that's all. Het zou je familielid maar zijn...
Wat gewoon ongelooflijk dom is. Er waren al meerdere risicoberichten uitgegeven. Was gewoon een risico (op x aantal doden) vs kosten afweging.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:58 schreef MrBadGuy het volgende:
Het was gewoon een gebied waar gevlogen werd.
volgens mij gebeurd dat wel vaker...quote:
Je bedoelt, dat de strijdende partijen een inschattingsfout maken, maakt het nog niet minder fout?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:58 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat meerdere maatschappijen dezelfde inschattingsfout maken, maakt het nog niet minder fout.
Is nog steeds niet honderd procent zeker hè.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:59 schreef BlauweTijger het volgende:
De TT moet trouwens zijn NEERGESCHOTEN. Vind ik toch wel een cruciaal verschil.
Omdat ze al tig kwartalen op rij rode cijfers draaien en dit daar niet aan ten goede gaat komen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:56 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Omdat er toevallig twee 'ongelukken' in redelijke korte tijd zijn, waarvan 1 waar ze zeker niks aan kunnen doen?
De brokstukken liggen overal, natuurwetten etc.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is nog steeds niet honderd procent zeker hè.
"Miek Rofoon, Duckstadkrant. Krijgen piloten vanaf nu training om raketten te leren afschudden?"quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:58 schreef Aestivate het volgende:
als het geluid het wel doet worden er de meest kansloze vragen gesteld
Puur omdat ze allebei ontkennenquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is nog steeds niet honderd procent zeker hè.
over 15km verspreid.. dan is die al wel in de lucht uitelkaar gevallenquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:00 schreef Rivalo het volgende:
[..]
De brokstukken liggen overal, natuurwetten etc.
House of cardsquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:00 schreef corkydiggles het volgende:
[..]
https://twitter.com/ABCPolitics/status/489861346784452608
Een explosie in een brandstoftank zou een net zo goede verklaring zijn voor de spreiding van het wrakquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:00 schreef Rivalo het volgende:
[..]
De brokstukken liggen overal, natuurwetten etc.
Dat lijkt mij ook de enige juiste oplossing.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:01 schreef YuckFou het volgende:
Duidelijk, Half NL vlucht keihard neergeschoten, tijd om de inhoud van Volkel op oost Oekraïne te droppen, assholes....
Allemaal geblurred nu, toch?quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:01 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ongelooflijk die Oekraïnse/Russische televisie die gewoon die paspoorten even de ether inslingerde
heb ik ook.. is meestal voor je Visa.. je oude paspoort heeft dan nog een Visa erin zitten.. en je nieuwe paspoort (nog) niet..quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:01 schreef Fylax het volgende:
Gat in paspoorten
[ afbeelding ]
foto'tje gekopieerd van etsu
Het is sowieso al treurnis dat er op Fok tegenwoordig al minder toegestaan wordt dan dat het NOS op nationale televisie laat zien.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat het niet mag en het is al tientallen malen verwijderd.
En dan kom jij met zo'n domme opmerking?
Ga maar naar LiveLeak als je dat wil zien.
Snap ik ook niet. En hoe vinden ze die?quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:01 schreef eenjongen... het volgende:
Hoe kunnen die paspoorten in zulke goede staat zijn?
uit deel vliegtuig dat niet uitgebrand is. . Stevig materiaal. Zeg t maarquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:01 schreef eenjongen... het volgende:
Hoe kunnen die paspoorten in zulke goede staat zijn?
Ik zie één gat in een hoesje van een paspoort.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:01 schreef Fylax het volgende:
Gat in paspoorten
[ afbeelding ]
foto'tje gekopieerd van etsu
Nederland moet gewoon de gene die hiervoor verantwoordelijk zijn keihard afmakenquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:01 schreef Confetti het volgende:
Nederland moet heel, heel hard pressen om een onafhankelijk onderzoek.
Want die grotendeels onschuldige mensen zullen boeten!!1!!!quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:01 schreef YuckFou het volgende:
Duidelijk, Half NL vlucht keihard neergeschoten, tijd om de inhoud van Volkel op oost Oekraïne te droppen, assholes....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |