Zat meer te denken aan mensen die zeggen dat het door 'Rusland' of 'Oekraïne' is gedaan als het ook een 'foutje bedankt' van een der strijdende partijen kan zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Niemand die hier roept dat het een groot plan of complot is. Maar een groot plan of complot uitsluiten is wel heel erg naïef. Geheel ondenkbaar is het hier absoluut niet.
Maar goed, de meeste mensen zien de US of de EU als een of andere blije sterke belofte voor veiligheid, duurzaamheid en duizend andere blije dingen. Dat dit niet altijd het geval is hebben we vaker gezien. Blijf scherp en blijf nadenken.
En degene die dit op TV heeft laten brengenquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:22 schreef Raptor1985 het volgende:
Mag toch hopen dat die verslaggever direct ontslagen word. Respectloze hond.
Sterkte! Ik meen het.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:21 schreef Sodapoppin het volgende:
2 erg goede vrienden die ik al 12 jaar ken zaten op deze vlucht
quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:21 schreef Sodapoppin het volgende:
Ahhh, zo eentjequote:Op donderdag 17 juli 2014 21:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Een neger die een hekel heeft aan bepaalde zwarte mensen, die Piet heten.
Stekte!!quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:21 schreef Sodapoppin het volgende:
Bahquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:21 schreef Sodapoppin het volgende:
quote:De neergeschoten Boeing van Malaysia Airlines is mogelijk verward met het vliegtuig van de Russische president Poetin. Volgens een anonieme bron vlogen de twee toestellen kort na elkaar via dezelfde route.
De bron zegt tegen persbureau Interfax dat het vliegtuig van Poetin niet ver van het ramptoestel vloog. "De twee toestellen lijken veel op elkaar. Hun contouren zijn hetzelfde en ze zijn ongeveer even groot. Ook de kleuren lijken van afstand veel op ekaar."
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:21 schreef Sodapoppin het volgende:
Ik had dat ding in zn hol gedruktquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:22 schreef HighVolume het volgende:
Ook gewoon nabestaanden meteen een microfoon onder de neus drukken
Normaal gesproken hebben reguliere legers wel de expertise om vliegtuigen van elkaar te onderscheiden.. zou me niet verbazen als dat vliegtuig is neergehaald door een stel schietgrage cowboys die geen idee hebben waar ze mee bezig zijn. Eigenlijk wel apart dat dat luchtruim niet werd gemedenquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Misverstand, neem ik aan. Of verkeerd afgesteld systeem.
Racist!quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar 71 mensen op deze vlucht maar al 6, 7 mensen hier die mensen kennen. Opvalled.
wereld is kleiner dan je denktquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar 71 mensen op deze vlucht maar al 6, 7 mensen hier die mensen kennen. Opvalled.
Interessant. Doet me denken aan een eerder voorval, met een Italiaanse lijnvlucht en het vliegtuig van Khadafi:quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:14 schreef MartijnA3 het volgende:
Vergezocht?
http://rt.com/news/173672-malaysia-plane-crash-putin/
Ook zeker een optie.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:22 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Zat meer te denken aan mensen die zeggen dat het door 'Rusland' of 'Oekraïne' is gedaan als het ook een 'foutje bedankt' van een der strijdende partijen kan zijn.
Nee, ik bedoel meer dat ik denk dat er meer Nederlanders op zaten dan nu gemeld.quote:
Echt typisch Turks om daar weer over te zeiken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Echt typisch Nederlands om na een tijdje over te schakelen naar de normale programmering
Stel je voor de je KRO De reünie mist of help mijn man is een klusser
govverquote:
Waarom? Er zijn veel fokkers en zo groot is Nederland niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vreselijk. Veel sterkte gewenst.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:21 schreef Sodapoppin het volgende:
Ook nog herhalingenquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Echt typisch Nederlands om na een tijdje over te schakelen naar de normale programmering
twitter:myroslavapetsa twitterde op donderdag 17-07-2014 om 20:41:55People bringing flowers and candles to the Embassy of the #Netherlands in #Kyiv - pic by Marichka Padalko http://t.co/Xx59SfZWhg reageer retweet
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:22 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
En degene die dit op TV heeft laten brengen
Gecondoleerd. Godverdomde schijtoorlog.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:21 schreef Sodapoppin het volgende:
Ik ken die Cor van die foto op FB via via, een goede vriend van de dochter van mijn vaders vriendin.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja want stel je voor dat je help mijn man is een klusser mist terwijl een vliegtuig mogelijk is neergeschotenquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Echt typisch Turks om daar weer over te zeiken.
Sterkte.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:21 schreef Sodapoppin het volgende:
Ik zou juist graag nog een keer willen horen dat Willem-Alexander met de nabestaanden meeleest.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:24 schreef Shogo het volgende:
Al dat eeuwige gespeculeer bij die journalisten. Meld gewoon wanneer er echt nieuws is.
Op NL1 zou nu Hello Goodbye bijna beginnen... dan is het toch wel verstandig om dan maar De Reünie uit te zendenquote:
Jup had dit ook niet in de gaten. dacht plemp die paspoort foto op facebook niemand van mijn vrienden/familie zal die persoon kennen.quote:
In zo'n geval zouden bij de Russen alle remmen los gaan en zou Kiev van de kaart worden geveegd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:23 schreef meth1745 het volgende:
Denkt iemand dat niemand van de Ukrainse strijdkrachten een raket zou durven afschieten op het vliegtuig van Putin, als dat recht over hen vliegt?
quote:Premier Mark Rutte landt rond 21.30 uur op Schiphol en staat daar kort de pers te woord.
Ze hebben geen les gehad van Mart Smeets.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:24 schreef Shogo het volgende:
Al dat eeuwige gespeculeer bij die journalisten. Meld gewoon wanneer er echt nieuws is.
Dat zou ik dus nooit doen inderdaad, je weet dat je het risico lóópt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:25 schreef corkydiggles het volgende:
[..]
Jup had dit ook niet in de gaten. dacht plemp die paspoort foto op facebook niemand van mijn vrienden/familie zal die persoon kennen.
ff kut als je dan een bericht krijgt van je nicht dat ze op deze manier weet dat haar directe collega dood is.
Leven gaat door. Wat moet je dan het nieuws de komende nacht blijven volgen? Als familielid van een slachtoffer kan ik het me voorstellen maar ik ga straks ook gewoon een filmpje kijkenquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Je bedoelt 'meeleeft'?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zou juist graag nog een keer willen horen dat Willem-Alexander met de nabestaanden meeleest.
Daarom nooit dit soort zenders uitzendprioriteit bij rampen geven, zoals nu gelukkig... Hoe droeftoeterig die NOS ook is, nooit dit.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:25 schreef Strani het volgende:
In Spanje doen veel media dat: Direct vragen stellen aan nabestaanden, camera's in de neus enz.. Ik dacht dat zoiets in Nederland nog niet gebeurde maar RTL stelt teleur.
heb niet zoveel vrienden en familie op facebook, normaal doe ik zoiets ook nooit maar was beetje lui en dacht Amsterdam te ver wegquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zou ik dus nooit doen inderdaad, je weet dat je het risico lóópt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |