Gecondoleerd. Godverdomde schijtoorlog.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:21 schreef Sodapoppin het volgende:
2 erg goede vrienden die ik al 12 jaar ken zaten op deze vlucht
Ik ken die Cor van die foto op FB via via, een goede vriend van de dochter van mijn vaders vriendin.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar 71 mensen op deze vlucht maar al 6, 7 mensen hier die mensen kennen. Opvalled.
Ja want stel je voor dat je help mijn man is een klusser mist terwijl een vliegtuig mogelijk is neergeschotenquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Echt typisch Turks om daar weer over te zeiken.
Sterkte.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:21 schreef Sodapoppin het volgende:
2 erg goede vrienden die ik al 12 jaar ken zaten op deze vlucht
Ik zou juist graag nog een keer willen horen dat Willem-Alexander met de nabestaanden meeleest.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:24 schreef Shogo het volgende:
Al dat eeuwige gespeculeer bij die journalisten. Meld gewoon wanneer er echt nieuws is.
Op NL1 zou nu Hello Goodbye bijna beginnen... dan is het toch wel verstandig om dan maar De Reünie uit te zendenquote:
Jup had dit ook niet in de gaten. dacht plemp die paspoort foto op facebook niemand van mijn vrienden/familie zal die persoon kennen.quote:
In zo'n geval zouden bij de Russen alle remmen los gaan en zou Kiev van de kaart worden geveegd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:23 schreef meth1745 het volgende:
Denkt iemand dat niemand van de Ukrainse strijdkrachten een raket zou durven afschieten op het vliegtuig van Putin, als dat recht over hen vliegt?
quote:Premier Mark Rutte landt rond 21.30 uur op Schiphol en staat daar kort de pers te woord.
Ze hebben geen les gehad van Mart Smeets.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:24 schreef Shogo het volgende:
Al dat eeuwige gespeculeer bij die journalisten. Meld gewoon wanneer er echt nieuws is.
Dat zou ik dus nooit doen inderdaad, je weet dat je het risico lóópt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:25 schreef corkydiggles het volgende:
[..]
Jup had dit ook niet in de gaten. dacht plemp die paspoort foto op facebook niemand van mijn vrienden/familie zal die persoon kennen.
ff kut als je dan een bericht krijgt van je nicht dat ze op deze manier weet dat haar directe collega dood is.
Leven gaat door. Wat moet je dan het nieuws de komende nacht blijven volgen? Als familielid van een slachtoffer kan ik het me voorstellen maar ik ga straks ook gewoon een filmpje kijkenquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Echt typisch Nederlands om na een tijdje over te schakelen naar de normale programmering
Stel je voor de je KRO De reünie mist of help mijn man is een klusser
Je bedoelt 'meeleeft'?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zou juist graag nog een keer willen horen dat Willem-Alexander met de nabestaanden meeleest.
Daarom nooit dit soort zenders uitzendprioriteit bij rampen geven, zoals nu gelukkig... Hoe droeftoeterig die NOS ook is, nooit dit.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:25 schreef Strani het volgende:
In Spanje doen veel media dat: Direct vragen stellen aan nabestaanden, camera's in de neus enz.. Ik dacht dat zoiets in Nederland nog niet gebeurde maar RTL stelt teleur.
heb niet zoveel vrienden en familie op facebook, normaal doe ik zoiets ook nooit maar was beetje lui en dacht Amsterdam te ver wegquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zou ik dus nooit doen inderdaad, je weet dat je het risico lóópt.
Meeleest? Is dat ook een speculatie?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zou juist graag nog een keer willen horen dat Willem-Alexander met de nabestaanden meeleest.
AlJazeer English heeft het er ook over mocht je geen CNN willen kijken/niet hebbenquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:26 schreef Elusive het volgende:
je wilt zoiets toch ook niet via RTL volgen....
gewoon CNN aan (die hebben daar iemand terplekke) en http://www.reddit.com/live/3rgnbke2rai6hen7ciytwcxadi
Whatever, als hij maar een reactie geeft. Heb altijd bewondering voor de dingen die hij dan te zeggen heeft.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |