Toch welquote:
kom met een voorstel danquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:23 schreef Awesomeheid het volgende:
Och jeetje.![]()
Nee, dit is een onoplosbaar probleem. Heftig.
Ik ben toch niet gek. Moet je een foto zien?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:25 schreef katrien_duck het volgende:
Als we aan onze haren zitten betekent dat dat we verveeld zijn en je moet oprotten.
I Know. fotos zijn altijf kk lelijk van me. Totaal geen graadmeter. Bovendien zijn het oudjes. Maarja, weetje als jullie er nou maar gewoon van uitgaan. Wat is het advies?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:33 schreef RockNijntje het volgende:
Ik weet dat het een mening is, maar je bent echt niet (te) knap. Vooral die foto met puisten/wonden op je gezicht is nou niet echt appetijtelijk.
Hmm, ik was een iets andere mening toegedaan, maar ben een man. Ben ik nu homo? lolquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:33 schreef RockNijntje het volgende:
Ik weet dat het een mening is, maar je bent echt niet (te) knap. Vooral die foto met puisten/wonden op je gezicht is nou niet echt appetijtelijk.
Ja, weet je al hoevaak ik bij mezelf te rade ben gegaan. Van wat doe ik fout. Maar als alle vrouwen angstig weglopen als ik wat zeg... Ik ben bloedserieus nu he. Ik ben er zeker van dat dit het is. Maar omdat het lachwekkend en arrogant klinkt denkt iedereen dat ik krankzinnig ben ofzo. Het is echt zwaar kut.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:38 schreef RockNijntje het volgende:
Het probleem is dat jij er van uitgaat dat het je uiterlijk is, misschien eerst eens kijken of het aan iets anders ligt? Dit is serieus advies. Niet te snel denken "oh het is dit en dit veroorzaakt dus alle problemen, de rest heeft geen invloed".
Ze ontwijken je omdat je het sulletje bent.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:48 schreef bechirti het volgende:
Ja..Maar je gelooft me niet. Of ik nou grof, aardig,relaxed,druk noem maar op,ze lopen gewoon weg en worden ongemakkelijk. Me opleiding he barst van de chicks.. Loop altijd alleen elke dag, ookal heb ik al 100x proberen contact te leggen. Je wordt het sulletje overal.
jup, maar als je dat probeert om te zetten gaat het niet. Zo zit je in een cirkel waar je niet meer uitkomt. Mensen willen je bewust klein houden ofzo..quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze ontwijken je omdat je het sulletje bent.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:14 schreef bechirti het volgende:
De keren waar ik zonder te zeggen een meid bij haar middel pakte pakten beter uit.
Je kan de klappen ook gebruiken om minder aantrekkelijk te worden, even doorzetten nog, hehehe.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:14 schreef bechirti het volgende:
De keren waar ik zonder te zeggen een meid bij haar middel pakte pakten beter uit. Echter, ik heb deze methode nog een paar keer toegepast en kreeg er 1x enorme problemen,zelfs klappen, mee. Dus ik durf dit niet meer,iemand aanranden is belachelijk, alleen het lijkt de beste oplossing te zijn aangezien een praatje ALTIJD uitmondt in niets Is het voor vrouwen zo moelijk toe te geven aan het niet geil willen worden maar wel worden?
Please help deze kansloze jongen!!
PS Ben geen troll
Dankje. Hier heb ik wat aan. Alleen krijg k de kans er vaak niet voor. Die awkward situatie willen ze maar al te snel mijden. Vergetend dat mijn hele leven awkward is.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:50 schreef Panzermaus het volgende:
Meer lachen en minder awkward zijn. Vooral dat eerste. Verreweg de meeste jonge vrouwen zijn clueless en onzeker als de neten. Die voelen zich al snel 'niet goed genoeg', dat gevoel neemt over en ze gaan er dan snel vandoor als zelfverdedigingsreactie. Want pijnlijk, ongemakkelijk en awkward. Ook al vonden ze je wel hot.
Meer (toe)lachen zonder een leipe clown te zijn maakt de drempel tot verder contact een stuk lager. 'Echte' complimenten idem dito, alles wat iets zegt à la "ik vind je leuk, jij bent leuk". Good vibes all over. Dan vul je haar niet met zo'n nasty minderwaardigheidsgevoel en durft ze sneller. Probeer vrouwen van 25+ en je ziet het verschil.
Protip: alvast een (gedeeltelijke) lach op je gezicht toveren voordat je oogcontact maakt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:29 schreef bechirti het volgende:
[..]
Dankje. Hier heb ik wat aan. Alleen krijg k de kans er vaak niet voor. Die awkward situatie willen ze maar al te snel mijden. Vergetend dat mijn hele leven awkward is.
dan nodig k je uit om een keer met me op stap te gaan. Overdrijven doe k zeer zeker niet. En ja,als je altijd gedist wordt door alles en iedereen krijg je vanzelf wel een chaggie kop.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:01 schreef ichangedmymind het volgende:
Je hebt een prima kop, maar je overdrijft in mijn ogen in je posts nogal.![]()
Lach! Want je kijkt nors, dat nodigt niet uit voor een chick om je aan te spreken/oogcontact te zoeken.
Toch werkt het om juist aan die chaggie blik iets te doen. Ondanks dat het niet leuk voelt bereik je alleen al met een glimlach tien keer zo veel. Ik heb in de horeca gewerkt en met slechte zin en boos kijken krijg je gewoon veel minder fooi/gun factor/ etc, werkt precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:14 schreef bechirti het volgende:
[..]
dan nodig k je uit om een keer met me op stap te gaan. Overdrijven doe k zeer zeker niet. En ja,als je altijd gedist wordt door alles en iedereen krijg je vanzelf wel een chaggie kop.
heb je gelijk in. Maar je wil niet weten hoevaak ik de knop heb omgezet en dat proberen te doen. Maar idd doorzetten. Toch heb k t gevoel dat t vechten tegen de bierkaai is aangezien vrouwen iets verwachten wat k niet kan brengen. Wat t is ben k nog steeds nie uit. Ik denk soms echt dat k ze gelijk moet betasten ofzo maar als t verkeerd afloopt, dan heb k weer een groot probleem. Sws t feit dat knog nooit ben uitgevraagd,of niemand spontaan naar me is toegekomen terwijl k me toch normaal aardig gedroeg.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:23 schreef ChillTuup het volgende:
[..]
Toch werkt het om juist aan die chaggie blik iets te doen. Ondanks dat het niet leuk voelt bereik je alleen al met een glimlach tien keer zo veel. Ik heb in de horeca gewerkt en met slechte zin en boos kijken krijg je gewoon veel minder fooi/gun factor/ etc, werkt precies hetzelfde.
Je hebt kapsones, iets wat absoluut niet aantrekkelijk is. Je neemt een slachtofferrol aan, trekt een chagrijnige kop want 'boehoe geen hossels', denk niet dat ik zin heb om met jou op stap te gaan met deze houding.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:14 schreef bechirti het volgende:
[..]
dan nodig k je uit om een keer met me op stap te gaan. Overdrijven doe k zeer zeker niet. En ja,als je altijd gedist wordt door alles en iedereen krijg je vanzelf wel een chaggie kop.
jup,maar heb te weinig vet om om te zetten en shakes.. idunnoquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:59 schreef Dimachaerus het volgende:
TS, een noorse kop kan best hoor, moet je wel shredded zijn, dan kan je er nog een beetje mee wegkomen.
[ afbeelding ]
SS + Gomad raad ik jou sowieso aan, gezien je foto's.
wat bedoel je precies?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:59 schreef Florentius het volgende:
Na je foto te hebben gezien vind ik het clipje nog toepasbaarder.
Het zijn echt niet je looks waar de vrouwtjes ongemakkelijk van worden, het is denk ik eerder een overweldigende drang naar een exit strategie waardoor ze hun gedrag veranderen.
Kbegreep t maar kvroeg me af waarom je t filmpje dan nog toepasselijk vondquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:26 schreef Florentius het volgende:
Onderdeel van narcisme is je eigen makken niet kunnen erkennen of herkennen zelfs.
Vraag andere Fok!'ers maar wat ik bedoel.
Mijn reactie leek me duidelijk genoeg maar hebt oogkleppen voor dus zie je het niet.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:17 schreef bechirti het volgende:
[..]
jup,maar heb te weinig vet om om te zetten en shakes.. idunno
Wordt homoquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:34 schreef bechirti het volgende:
[..]
I Know. fotos zijn altijf kk lelijk van me. Totaal geen graadmeter. Bovendien zijn het oudjes. Maarja, weetje als jullie er nou maar gewoon van uitgaan. Wat is het advies?
Ik zie wel een date tussen jouw en topicstarterquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:01 schreef ichangedmymind het volgende:
Je hebt een prima kop, maar je overdrijft in mijn ogen in je posts nogal.![]()
Lach! Want je kijkt nors, dat nodigt niet uit voor een chick om je aan te spreken/oogcontact te zoeken.
Eh thanks, but no thanks. Had je mijn reactie erna ook gelezen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:43 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Ik zie wel een date tussen jouw en topicstarter
Nee.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:06 schreef ichangedmymind het volgende:
[..]
Eh thanks, but no thanks. Had je mijn reactie erna ook gelezen?
ja goede tip. Alleen k laat te veel onzekerheid zien denk k.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:42 schreef S2Madness het volgende:
Maak jezelf benaderbaar. Zet je zelf een beetje voor lul of laat enige onzekerheid zien... Level the playing field
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:14 schreef Doedelzak77 het volgende:
Precies luister naar RockNijntje....het gaat niet om het uiterlijk,maar hoe lekker jij in je vel zit,hoe zelfverzekerd je bent,je eigen waardes vinden en daar naar leven en het leven niet té serieus nemen,en geloof in je eigen kracht als man en weet dat alles om energie draait,mensen zijn sponsen kom met goeie positieve intenties.....
Ik denk het niet. Maar even teruglezen dusquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:06 schreef ichangedmymind het volgende:
[..]
Eh thanks, but no thanks. Had je mijn reactie erna ook gelezen?
My thoughts exactly... Hij had ook precies zo'n zelfde topic op een Amerikaans forum geopend. Ik kan alleen even niet meer op zijn naam komen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:00 schreef nietzman het volgende:
Mjah je hebt wel wat van die gast die laatst in de States een shitload aan mensen kapot schoot ja.
Heeft meer een klb of onz gehalte.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:00 schreef Tally het volgende:
Geen topic voor SEX misschien kan R&P er wat mee.
Nou ja, het kan zijn dat er mensen (meisjes) zijn die dat tegen TS zeggen. Ik vind het altijd jammer als vrouwen menen mannen te moeten afwijzen door hen giftige complimentjes te geven als "Je bent gewoon te lief" of "Je bent de perfecte man/jongen, alleen niet voor mij" en daar valt "Je bent gewoon te knap om mee te daten" ook onder. Dat kan natuurlijk zo z'n eigen impact hebben.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:10 schreef spelletjesman het volgende:
Je zal best wel knap zijn maar als meiden je niet willen dan is er vaak geestelijk wel iets aan de hand en ben je niet té knap. Dat bestaat namelijk niet. Is gewoon dat je dan met andere eigenschappen niet leuk genoeg bent. Je zal vast wel vrij apart zijn in omgang
Voor alle vrouwen sprekenquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:25 schreef katrien_duck het volgende:
Als we aan onze haren zitten betekent dat dat we verveeld zijn en je moet oprotten.
Vrouwen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Voor alle vrouwen spreken
Ja hoor, je leert het ook nooit.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:51 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik liep laatst op station Haarlem met een nors chagrijnige onzekere blik gericht op de grond. Ik liep daar langs een bankje waar een stuk of 4-6 meisjes zaten - van die 16-jarige huppelkutjes die direct voor hun raap zijn met hun blikjes energydrank en patatje mayonaise - ze zeiden: "mooie jongen moooooooie jongen."
Of als je een kroeg binnenloopt en de meiden die vlakbij de deur staan beginnen te joelen: "mooie mannen in the house!!"quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:51 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik liep laatst op station Haarlem met een nors chagrijnige onzekere blik gericht op de grond. Ik liep daar langs een bankje waar een stuk of 4-6 meisjes zaten - van die 16-jarige huppelkutjes die direct voor hun raap zijn met hun blikjes energydrank en patatje mayonaise - ze zeiden: "mooie jongen moooooooie jongen."
Zijn dit soort situaties herkenbaar voor jou Bechirit?
Je kunt geen omzetten in spieren en je moet geen shakes doen dat schiet niet op maa gelijk een week of 12 die spuit erin rammen wel uitkijken dat je geen Elliot Rodgers pullt tijdens je roid ragequote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:17 schreef bechirti het volgende:
[..]
jup,maar heb te weinig vet om om te zetten en shakes.. idunno
Dit. Erg kansloos vaak, te lief jawoorquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:33 schreef jaha het volgende:
[..]
Nou ja, het kan zijn dat er mensen (meisjes) zijn die dat tegen TS zeggen. Ik vind het altijd jammer als vrouwen menen mannen te moeten afwijzen door hen giftige complimentjes te geven als "Je bent gewoon te lief" of "Je bent de perfecte man/jongen, alleen niet voor mij" en daar valt "Je bent gewoon te knap om mee te daten" ook onder. Dat kan natuurlijk zo z'n eigen impact hebben.
Nee. Bij mij zeggen ze vaak niks. Zoals ik al zei, kan een dweiltje neerleggen. Ik word ook altijd uitgelachen door kerels omdat ik alleen loop. Vet kutquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:51 schreef Dimachaerus het volgende:
Zijn dit soort situaties herkenbaar voor jou Bechirit?
Heb je ook de rest van de foto's bekeken? Dit is er net eentje waar hij redelijk op staat. Dat het een toevalstreffer is bewijzen alle andere foto's waar hij er echt niet op uit ziet. Beetje een sukkeltje. Met puisten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:54 schreef Godshand het volgende:
[..]
Lijkt wel de foto van een seriemoordenaar
Je kijkt een beetje streng uit je ogen, TS. Doe eens wat relaxter, er klinkt ook een opgefokt toontje door je post heen.
Nergens voor nodig, misschien moet je meer gaan mediteren of desnoods bidden
Ik denk dat jij vooral last hebt van een verwrongen zelfbeeld.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:51 schreef bechirti het volgende:
Kzei nog de fotos zijn geen enkele graadmeter. Maja. Dat is t probleem ook vaak. Dat je ogeloofwaardig overkomt terwijl je zelf beter weet.
Hahaha jezus. Als we op die niet kwaliteitfotos gaan oordelen dan is t einde zoek. Ik zei al 3x de fotos zijn geen enkele graadmeter omdat het niets met real life aangezicht te maken heb. Dat iedereen me fb stalkt en conclusies trekt.... Ik zal zeggen kom eens een keer uit... Dan ervaar je wat ik ervaar.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:17 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Heb je ook de rest van de foto's bekeken? Dit is er net eentje waar hij redelijk op staat. Dat het een toevalstreffer is bewijzen alle andere foto's waar hij er echt niet op uit ziet. Beetje een sukkeltje. Met puisten.
Nuf said.
Tja. Als jij je volledige naam hier openbaar neerplempt, je fb op openbaar hebt staan en dan zo'n topic opent.. dan vraag je er om. En eenmaal kijken of jouw claim dat je Gods gift to women bent een beetje klopt is geen stalken maar fact checking.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:30 schreef bechirti het volgende:
Dat iedereen me fb stalkt en conclusies trekt....
Haha serieus? In mijn stad weten ze wel anders. Maar ik ben doorgeslagen, dat geef ik toe. Het is een obsessie geworden. Maar dat komt ook omdat je door jaloezie overal buitengesloten wordt. Maar ik zal zeggen, kom eens uit.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:35 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Tja. Als jij je volledige naam hier openbaar neerplempt, je fb op openbaar hebt staan en dan zo'n topic opent.. dan vraag je er om. En eenmaal kijken of jouw claim dat je Gods gift to women bent een beetje klopt is geen stalken maar fact checking.
En nee.. Het zijn niet de foto's die niet kloppen maar jouw zelfbeeld dat niet klopt.
In de hele stad nog wel?quote:Op zondag 20 juli 2014 15:38 schreef bechirti het volgende:
[..]
Haha serieus? In mijn stad weten ze wel anders. Maar ik ben doorgeslagen, dat geef ik toe. Het is een obsessie geworden. Maar dat komt ook omdat je door jaloezie overal buitengesloten wordt. Maar ik zal zeggen, kom eens uit.
Totaal niet he dit dus. Echt totaal niet. Ik dring me nooit op aan mensen, maar blijkbaar verslechterd dat me leven. Maar weet je ik heb idd spijt dat ik dit topic geopent heb omdat het zo ongeloofwaardig klinkt en dat je gelijk een troll of een nerdje overkomt. En heft feit dat me naam openbaar is is gewoon omdat ik die virtuele geheimzinnigheid beetje kansloos vind.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:45 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
In de hele stad nog wel?![]()
Jij denkt dat vrouwen zo reageren omdat ze je zo waanzinnig aantrekkelijk vinden.. Ik denk eerder dat je allochtone uiterlijk en je opdringerige gedrag er mee te maken hebben. Zo van: "Oww God, daar heb je er weer zo eentje die zo nodig moet 'scoren'.."
Dus nee, ik heb ook geen zin om met je uit te gaan. Die opdringerige snotneuzen (16-24) ben ik al lang zat.
hoe scoor je die dan dan, als je een 10 bent?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:48 schreef S4pphire het volgende:
Dat meisjes onzeker worden als je ze treft is een pluspunt..
Voor de rest doe je echt wat fout, want als je een 10 bent + een 1 qua persoonlijkheid, kan je nog steeds probleemloos veel "chicks" regelen.
Jij probleem ligt dat je jezelf overschat en aan je norse hoofd.
glhf.
Wat een bullshit.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:48 schreef S4pphire het volgende:
Dat meisjes onzeker worden als je ze treft is een pluspunt..
Voor de rest doe je echt wat fout, want als je een 10 bent + een 1 qua persoonlijkheid, kan je nog steeds probleemloos veel "chicks" regelen.
Jij probleem ligt dat je jezelf overschat en aan je norse hoofd.
glhf.
WAZ MET JOU? DAT ZEI IK AL!quote:Op maandag 21 juli 2014 23:32 schreef complicate het volgende:
TS, het ligt aan jouw houding en mindset. Serieus, als je geen voldoende zelfvertouwen hebt, ga je in een cirkeltje blijven draaien wat jammer zou zijn. Dus doe iets aan jouw zelfvertrouwen, geloof in jezelf en leg de focus niet te veel op resultaat.
Oh heb alleen de op gelezen.quote:
Vrouwen zijn net als mannen, als er een "lekker hapje" rondloopt zeggen ze geen nee.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:59 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wat een bullshit.
Genoeg knappe mannen die 30 zijn en nog steeds maagd. Ligt gewoon aan hun sociaal vermogen wat de seksuele aantrekkelijkheid zo danig afremt dat het nooit tot de moment supreme komt.
"mooi weer zijn hobbies he?"quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:21 schreef S4pphire het volgende:
[..]
Vrouwen zijn net als mannen, als er een "lekker hapje" rondloopt zeggen ze geen nee.
TS profileert zich als een 10 (of een 9), dan is dat echt geen probleem hoor.. Ik neem aan dat hij best "hoi" kan zeggen en best wat oppervlakkige praat kan uitslaan als "wat zijn je hobbies/interesses" of "mooi weer he?"....
Dit.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:25 schreef katrien_duck het volgende:
In wat moet een praatje uitmonden dan volgens jou? En waarom moet een vrouw toegeven dat ze geil is?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:14 schreef bechirti het volgende:
De keren waar ik zonder te zeggen een meid bij haar middel pakte pakten beter uit. Echter, ik heb deze methode nog een paar keer toegepast en kreeg er 1x enorme problemen,zelfs klappen, mee. Dus ik durf dit niet meer,iemand aanranden is belachelijk, alleen het lijkt de beste oplossing te zijn aangezien een praatje ALTIJD uitmondt in niets Is het voor vrouwen zo moelijk toe te geven aan het niet geil willen worden maar wel worden?
Een vrouw hoeft niks en Klopt. Daarom zit ik dus met een groot probleem. En mensen die beweren dat ik overdrijf, dan zou ik maar een ding kunnen zeggen: Ga is mee.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:33 schreef Yiwei het volgende:
[..]
In wat moet een praatje uitmonden dan volgens jou? En waarom moet een vrouw toegeven dat ze geil is?
Naar mijn mening heeft u geluk gehad dat u maar een paar klappen heeft gekregen toen u een vreemde bij haar middel pakte. Wat u heeft gedaan is nl. seksuele intimidatie; dit is een strafbaar feit. Het had erger kunnen uitpakken
Het geheim ligt in vertrouwen. Bepaalde niveau van vertrouwen kan niet verkregen worden in bijv. clubs waarbij het muziek zo hard staat dat je elkaar geeneens hoort praten. En ook al is een praatje gemaakt, iemand een keer gezien hebben en ermee gepraat te hebben is vaak ook niet genoeg naar mijn mening. Dus verwacht niet dat je ineens een vriendin van goede kwaliteit kan krijgen na een nachtje stappen bijv.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:47 schreef bechirti het volgende:
[..]
Een vrouw hoeft niks en Klopt. Daarom zit ik dus met een groot probleem. En mensen die beweren dat ik overdrijf, dan zou ik maar een ding kunnen zeggen: Ga is mee.
quote:Op zondag 20 juli 2014 17:15 schreef Friek_ het volgende:
Herkenbaar probleem. Ik heb dit in combinatie met hoogbegaafdheid.
Aah fakka G, je bent niet helemaal barkie man da was een fattoe. Maar alles kits verder?quote:Op maandag 21 juli 2014 23:36 schreef wickedmen het volgende:
[..]
ZIE JE ME BOEIEN? KOM DAN VECHTEN BOLLE!
Ja man met jou?quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:38 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Aah fakka G, je bent niet helemaal barkie man da was een fattoe. Maar alles kits verder?
Ja wel redelijk beetje last van de slappe lach.quote:
Door mij?quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:43 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Ja wel redelijk beetje last van de slappe lach.
Oja, dus ik die alles 24/7 ervaar lult maar wat in de rondte omdat jullie door een foto kunnen beoordelen of ik de waarheid spreek of niet. Hoevaak moet ik hier nog zeggen dat fotos geen graadmeter zijn van me rl aangezicht waar wat i kzei weldegelijk van toepassing is. Maarja, de discussie loopt al lang spaak, omdat mensen me niet geloven. Verder neem ik de tips van jullie graag aan hoor, maar als je de kans niet krijgt om te praten..quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:57 schreef Subpoena het volgende:
Je maakt ze niet geil hoor, wees gerust. Ik doe dan andere dingen hoor dan aan mijn haar te prutsen .Dat ze geen verder contact meer willen met jou komt misschien omdat je te opdringerig bent. Ik zou ook weglopen als een vreemde mij opeens bij mijn heupen vastneemt. Je bent ook niet te knap hoor, ik denk dat het ook aan iets anders ligt. Goede looks kunnen veel doen, maar ook niet alles. De mensen die mij aanspreken kunnen een gesprekje krijgen, maar als ik niets van interesse heb blijf het er ook bij. Tja, en dan kan uiterlijk en een vlotte babbel dan ook niets aan veranderen.
Maar van jezelf al zeggen dat je TE knap bent... Dat zegt al veel over hoe je zult overkomen naar anderen toe. En een foto kan misschien een ander beeld geven zoals je bent, maar het zal geen wereld van verschil maken in mijn ogen hoor.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:54 schreef bechirti het volgende:
[..]
Oja, dus ik die alles 24/7 ervaar lult maar wat in de rondte omdat jullie door een foto kunnen beoordelen of ik de waarheid spreek of niet. Hoevaak moet ik hier nog zeggen dat fotos geen graadmeter zijn van me rl aangezicht waar wat i kzei weldegelijk van toepassing is. Maarja, de discussie loopt al lang spaak, omdat mensen me niet geloven. Verder neem ik de tips van jullie graag aan hoor, maar als je de kans niet krijgt om te praten..
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:33 schreef RockNijntje het volgende:
aa nog eentje die op me fotos van fb checkt. Zijn allemaal oerlelijke en onscherpe fotos die nogmaals niks met rl te maken hebben. Mensen herkennen me geen eens vaak. En het hameren hierop heeft niks met narcisme te maken alleen op het werven van meer goede tips ipv 'je bent niet te knap reacties' want ik mag dan wel sociaal niet in orde zijn. Me op is op 100procent waarheid gebaseerd.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je bent niet te knap. Denk dat je OP een tikkeltje overdreven is. Narcistisch zelfs.
Andere mogelijkheid is dat je die persoon op FB in een slecht daglicht probeert te zetten en het zelf dus niet bent. Maar daar gaan we niet van uit.
Zit wat in.Alleen hoe ontkom je aan die indruk... ze zijn vaak sneller weg dan je je kan bewijzen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:46 schreef Wilgekatje het volgende:
Het eerste wat ik dacht toen ik je topic las was 'bah, wat een engerd, dat die bestaan' (of 'goede grap als het een troll is').
Het engste is dat je zelf niet doorhebt hoe het niveau van je posts overkomt. Gebrek aan verstandelijke vermogens/een licht verstandelijke beperking gaat bij veel vrouwen nu eenmaal in de categorie 'eng' en er zijn zoveel mannen die wel iets leuks met je willen doen dat je het je als vrouw kunt permitteren om van de gehele categorie 'eng' direct weg te rennen.
Hier ben ik het mee eens.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:59 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wat een bullshit.
Genoeg knappe mannen die 30 zijn en nog steeds maagd. Ligt gewoon aan hun sociaal vermogen wat de seksuele aantrekkelijkheid zo danig afremt dat het nooit tot de moment supreme komt.
Je zelfbeeld kan best niet overeenkomen met de realiteit. Ook dat je aangeeft dat je in het echt er zo anders uitziet dan al je foto's geeft aanleiding om dat te denken. De foto's zijn verder niet 'onscherp' allemaal. Misschien krijg je wel geen tips wat dat betreft omdat mensen het idee hebben dat je je beter kan richten op iets wat voor hen realistischer lijkt. Ook al is er natuurlijk altijd de kans dat wat je stelt ook in het echt zo is. Maar dan je wel een uitzondering en mankeert er dusdanig veel aan je dat het niet te compenseren valt met welk uiterlijk dan ook (gezien je jezelf ontzettend knap vindt en dat als uitgangspunt te nemen in de realiteit)quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:50 schreef bechirti het volgende:
[..]
aa nog eentje die op me fotos van fb checkt. Zijn allemaal oerlelijke en onscherpe fotos die nogmaals niks met rl te maken hebben. Mensen herkennen me geen eens vaak. En het hameren hierop heeft niks met narcisme te maken alleen op het werven van meer goede tips ipv 'je bent niet te knap reacties' want ik mag dan wel sociaal niet in orde zijn. Me op is op 100procent waarheid gebaseerd.
Eens. Je zelfbeeld van hoe mensen naar je kijken is soms moeilijk te zien. Maar je denkt na 4 jaar ervaringen,blikken en reacties van tienduizenden meisjes enzo dat ik lulkoek sta te verkopen? En ja, er mankeert nogal wat aan mijn omgang met dames, maar de standaardtips die blijken niet te helpen. Dan ga ik het ergens anders zoeken, en ik ben ervan overtuigd dat het hieraan(zie op ) ligt. Dit doorbreken en de confort zone proberen in te gaan is zeer moeilijk voor mij aangezien vrouwen(zoals aangegeven misschien door onzekerheid) zich nooit op hun gemak voelen bij mij. Soms heb ik gewoon het gevoel dat ik gelijk toe moet slaan, maar dat heet vaak aanranding.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:27 schreef spelletjesman het volgende:
[..]
Je zelfbeeld kan best niet overeenkomen met de realiteit. Ook dat je aangeeft dat je in het echt er zo anders uitziet dan al je foto's geeft aanleiding om dat te denken. De foto's zijn verder niet 'onscherp' allemaal. Misschien krijg je wel geen tips wat dat betreft omdat mensen het idee hebben dat je je beter kan richten op iets wat voor hen realistischer lijkt. Ook al is er natuurlijk altijd de kans dat wat je stelt ook in het echt zo is. Maar dan je wel een uitzondering en mankeert er dusdanig veel aan je dat het niet te compenseren valt met welk uiterlijk dan ook (gezien je jezelf ontzettend knap vindt en dat als uitgangspunt te nemen in de realiteit)
Nou ja kijk, ik ben vrij neutraal voor mijn gevoel en bij mij komt als eerste op dat 'als je weet dat je wat 'speciaal' bent zeg maar dat je ook kan aannemen dat je idee van jezelf wat dat betreft ook een grotere kans heeft om niet te kloppen. Afgezien van dat je best knap kan zijn wat mij betreft. Maar de mate daarin heb je grotere kans om dat anders te zien dan het is omdat je al erkent dat je op bepaalde gebieden wat anders bent (die misschien meer opvallen). Of althans, dit zou ook op die manier zo kunnen opvallen (dat meiden eigenlijk stellen dat je niet zo knap bent als je denkt) maar dat je dat niet op die manier zo interpreteert omdat je al andere zaken hebt om daarvoor 'verantwoordelijk' te houden..quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:23 schreef bechirti het volgende:
[..]
Eens. Je zelfbeeld van hoe mensen naar je kijken is soms moeilijk te zien. Maar je denkt na 4 jaar ervaringen,blikken en reacties van tienduizenden meisjes enzo dat ik lulkoek sta te verkopen? En ja, er mankeert nogal wat aan mijn omgang met dames, maar de standaardtips die blijken niet te helpen. Dan ga ik het ergens anders zoeken, en ik ben ervan overtuigd dat het hieraan(zie op ) ligt. Dit doorbreken en de confort zone proberen in te gaan is zeer moeilijk voor mij aangezien vrouwen(zoals aangegeven misschien door onzekerheid) zich nooit op hun gemak voelen bij mij. Soms heb ik gewoon het gevoel dat ik gelijk toe moet slaan, maar dat heet vaak aanranding.
Klopt. Ik ben ook bezig om mijn obsessie weg te krijgen en langzaam hoe ik overkom te verbeteren. Maar een obsessie is moeilijk weg te krijgen als je er constant mee geconfronteerd wordt.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:28 schreef spelletjesman het volgende:
[..]
Nou ja kijk, ik ben vrij neutraal voor mijn gevoel en bij mij komt als eerste op dat 'als je weet dat je wat 'speciaal' bent zeg maar dat je ook kan aannemen dat je idee van jezelf wat dat betreft ook een grotere kans heeft om niet te kloppen. Afgezien van dat je best knap kan zijn wat mij betreft. Maar de mate daarin heb je grotere kans om dat anders te zien dan het is omdat je al erkent dat je op bepaalde gebieden wat anders bent (die misschien meer opvallen). Of althans, dit zou ook op die manier zo kunnen opvallen (dat meiden eigenlijk stellen dat je niet zo knap bent als je denkt) maar dat je dat niet op die manier zo interpreteert omdat je al andere zaken hebt om daarvoor 'verantwoordelijk' te houden..
Het is sowieso zinloos om te stellen dat je te knap bent want als dat echt het probleem is kan je net zo goed een glasscherf pakken en je gezicht een beetje verminken om maar iets te noemen. Maar dat wil je zelf niet en je weet ook dat dat niet de oplossing is. Dus het ligt aan iets anders en daarop moet je je dan richten zonder steeds terug te vallen erop dat het echt is dat je te knap bent... aangezien dat uiteindelijk niks zal helpen want dat is niet op een normale manier te verhelpen ook al zou het echt zo zijn...
zijn jullie toevallig broertjes?quote:
Lol. Daar ga je:Pquote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:19 schreef Purrrp het volgende:
Ik heb dus een aantal gemeenschappelijke vrienden met je op facebook. Navraag gedaan, en het lijkt erop dat je bekend staat als het type dat zichzelf aan meisjes opdringt. Iemand anders noemde je aardig, maar een beetje raar.
Het ligt waarschijnlijk echt aan je social skills. Werk daaraan.
Echtquote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:19 schreef Purrrp het volgende:
Ik heb dus een aantal gemeenschappelijke vrienden met je op facebook. Navraag gedaan, en het lijkt erop dat je bekend staat als het type dat zichzelf aan meisjes opdringt. Iemand anders noemde je aardig, maar een beetje raar.
#bordvoorjekopquote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:55 schreef bechirti het volgende:
Ik dring me op? Haha wat een grap. Zie je nu dat ik een totaal verkeerd imago heb opgebouwd. Ik ben wel beniewd wie je hebt gesproken eigenlijk.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:19 schreef Purrrp het volgende:
Je imago is toch echt op je gedrag gebaseerd.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:55 schreef bechirti het volgende:
Ik dring me op? Haha wat een grap. Zie je nu dat ik een totaal verkeerd imago heb opgebouwd. Ik ben wel beniewd wie je hebt gesproken eigenlijk.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb even wat wetenschappelijk onderzoek verricht, en het lijkt erop dat we hier te maken hebben met een Nederlandse Elliot Rodger in spe.
Zie hier het voornaamste bewijsstuk van het onderzoek:
[ afbeelding ]
(links onze vriend TS en rechts Elliot Rodger)
Hij gaat vol Tom Hardy op die vrouwen straks.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb even wat wetenschappelijk onderzoek verricht, en het lijkt erop dat we hier te maken hebben met een Nederlandse Elliot Rodger in spe.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
heuj dat was voor z'n kuurtje toen had ie nog geen last van roid ragequote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hij gaat vol Tom Hardy op die vrouwen straks.
[ afbeelding ]
Je kan wel lachen vriend, maar op dit moment doe ik uitvoerig onderzoek op jouw lippen.quote:
Ik gun het hem van harte.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hij gaat vol Tom Hardy op die vrouwen straks.
[ afbeelding ]
DOE DAN.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je kan wel lachen vriend, maar op dit moment doe ik uitvoerig onderzoek op jouw lippen.
[..]
Ik gun het hem van harte.
Vind hem zowel voor/na wel leuk.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:15 schreef fathank het volgende:
[..]
heuj dat was voor z'n kuurtje toen had ie nog geen last van roid rage
lol wat een hatersquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, sorry man. Ik moest hem gewoon even maken.quote:
zeker en ik waardeer de tips ook.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, sorry man. Ik moest hem gewoon even maken.![]()
Ik heb het topic niet echt doorgelezen op de eerste twee pagina's na, maar het lijkt erop dat je genoeg tips hebt gekregen. Schrijf ze op of zo en onderneem actie. Meer is er niet.
Maar doe nou niet alsof je de perfecte mix van Sean Connery, George Clooney en Brad Pitt bent want dat ben je verre van. Je zult weinig stijve nekken of hordes gillende meiden produceren met je looks.quote:
graag. Ik zeg je toe dat k t dan zou geloven als je me weet te overtuigen. Jullie begrijpen me verkeerd. Ik ben niet narcistish en het intereseert me allemaal geen kut maar me leven lijst eronder.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:02 schreef ichangedmymind het volgende:
Ik heb haast de neiging om in te gaan op je aanbod om een avondje te stappen, zodat ik je kan melden dat het echt aan je houding en social skills ligt en dat je niet 'te knap' bent. De vraag is of je dat überhaupt wil/gaat geloven.
nee kverbeeld me alles. Jij kan alles beter beoordelen door een foto.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Maar doe nou niet alsof je de perfecte mix van Sean Connery, George Clooney en Brad Pitt bent want dat ben je verre van. Je zult weinig stijve nekken of hordes gillende meiden produceren met je looks.
't zou me niet verbazen als je psychotisch bent nee.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:11 schreef bechirti het volgende:
[..]
nee kverbeeld me alles. Jij kan alles beter beoordelen door een foto.
Ik dacht dat ik een hoge pet van mezelf had maar deze TS slaat werkelijk allesquote:Op woensdag 30 juli 2014 09:44 schreef 2NutZ het volgende:
Toch wel mooi dat iemand zo'n ego blijkbaar heeft om dit te denkener zijn denk ik maar weinig mensen echt TE mooi
als die al bestaan.
Hij heeft volgens mij echt een genetische connectie met elliot rodger.quote:Op woensdag 30 juli 2014 09:44 schreef 2NutZ het volgende:
Toch wel mooi dat iemand zo'n ego blijkbaar heeft om dit te denkener zijn denk ik maar weinig mensen echt TE mooi
als die al bestaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |