Toch welquote:
kom met een voorstel danquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:23 schreef Awesomeheid het volgende:
Och jeetje.![]()
Nee, dit is een onoplosbaar probleem. Heftig.
Ik ben toch niet gek. Moet je een foto zien?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:25 schreef katrien_duck het volgende:
Als we aan onze haren zitten betekent dat dat we verveeld zijn en je moet oprotten.
I Know. fotos zijn altijf kk lelijk van me. Totaal geen graadmeter. Bovendien zijn het oudjes. Maarja, weetje als jullie er nou maar gewoon van uitgaan. Wat is het advies?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:33 schreef RockNijntje het volgende:
Ik weet dat het een mening is, maar je bent echt niet (te) knap. Vooral die foto met puisten/wonden op je gezicht is nou niet echt appetijtelijk.
Hmm, ik was een iets andere mening toegedaan, maar ben een man. Ben ik nu homo? lolquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:33 schreef RockNijntje het volgende:
Ik weet dat het een mening is, maar je bent echt niet (te) knap. Vooral die foto met puisten/wonden op je gezicht is nou niet echt appetijtelijk.
Ja, weet je al hoevaak ik bij mezelf te rade ben gegaan. Van wat doe ik fout. Maar als alle vrouwen angstig weglopen als ik wat zeg... Ik ben bloedserieus nu he. Ik ben er zeker van dat dit het is. Maar omdat het lachwekkend en arrogant klinkt denkt iedereen dat ik krankzinnig ben ofzo. Het is echt zwaar kut.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:38 schreef RockNijntje het volgende:
Het probleem is dat jij er van uitgaat dat het je uiterlijk is, misschien eerst eens kijken of het aan iets anders ligt? Dit is serieus advies. Niet te snel denken "oh het is dit en dit veroorzaakt dus alle problemen, de rest heeft geen invloed".
Ze ontwijken je omdat je het sulletje bent.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:48 schreef bechirti het volgende:
Ja..Maar je gelooft me niet. Of ik nou grof, aardig,relaxed,druk noem maar op,ze lopen gewoon weg en worden ongemakkelijk. Me opleiding he barst van de chicks.. Loop altijd alleen elke dag, ookal heb ik al 100x proberen contact te leggen. Je wordt het sulletje overal.
jup, maar als je dat probeert om te zetten gaat het niet. Zo zit je in een cirkel waar je niet meer uitkomt. Mensen willen je bewust klein houden ofzo..quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze ontwijken je omdat je het sulletje bent.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:14 schreef bechirti het volgende:
De keren waar ik zonder te zeggen een meid bij haar middel pakte pakten beter uit.
Je kan de klappen ook gebruiken om minder aantrekkelijk te worden, even doorzetten nog, hehehe.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:14 schreef bechirti het volgende:
De keren waar ik zonder te zeggen een meid bij haar middel pakte pakten beter uit. Echter, ik heb deze methode nog een paar keer toegepast en kreeg er 1x enorme problemen,zelfs klappen, mee. Dus ik durf dit niet meer,iemand aanranden is belachelijk, alleen het lijkt de beste oplossing te zijn aangezien een praatje ALTIJD uitmondt in niets Is het voor vrouwen zo moelijk toe te geven aan het niet geil willen worden maar wel worden?
Please help deze kansloze jongen!!
PS Ben geen troll
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |