hoe scoor je die dan dan, als je een 10 bent?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:48 schreef S4pphire het volgende:
Dat meisjes onzeker worden als je ze treft is een pluspunt..
Voor de rest doe je echt wat fout, want als je een 10 bent + een 1 qua persoonlijkheid, kan je nog steeds probleemloos veel "chicks" regelen.
Jij probleem ligt dat je jezelf overschat en aan je norse hoofd.
glhf.
Wat een bullshit.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:48 schreef S4pphire het volgende:
Dat meisjes onzeker worden als je ze treft is een pluspunt..
Voor de rest doe je echt wat fout, want als je een 10 bent + een 1 qua persoonlijkheid, kan je nog steeds probleemloos veel "chicks" regelen.
Jij probleem ligt dat je jezelf overschat en aan je norse hoofd.
glhf.
WAZ MET JOU? DAT ZEI IK AL!quote:Op maandag 21 juli 2014 23:32 schreef complicate het volgende:
TS, het ligt aan jouw houding en mindset. Serieus, als je geen voldoende zelfvertouwen hebt, ga je in een cirkeltje blijven draaien wat jammer zou zijn. Dus doe iets aan jouw zelfvertrouwen, geloof in jezelf en leg de focus niet te veel op resultaat.
Oh heb alleen de op gelezen.quote:
Vrouwen zijn net als mannen, als er een "lekker hapje" rondloopt zeggen ze geen nee.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:59 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wat een bullshit.
Genoeg knappe mannen die 30 zijn en nog steeds maagd. Ligt gewoon aan hun sociaal vermogen wat de seksuele aantrekkelijkheid zo danig afremt dat het nooit tot de moment supreme komt.
"mooi weer zijn hobbies he?"quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:21 schreef S4pphire het volgende:
[..]
Vrouwen zijn net als mannen, als er een "lekker hapje" rondloopt zeggen ze geen nee.
TS profileert zich als een 10 (of een 9), dan is dat echt geen probleem hoor.. Ik neem aan dat hij best "hoi" kan zeggen en best wat oppervlakkige praat kan uitslaan als "wat zijn je hobbies/interesses" of "mooi weer he?"....
Dit.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:25 schreef katrien_duck het volgende:
Als we aan onze haren zitten betekent dat dat we verveeld zijn en je moet oprotten.
In wat moet een praatje uitmonden dan volgens jou? En waarom moet een vrouw toegeven dat ze geil is?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:14 schreef bechirti het volgende:
De keren waar ik zonder te zeggen een meid bij haar middel pakte pakten beter uit. Echter, ik heb deze methode nog een paar keer toegepast en kreeg er 1x enorme problemen,zelfs klappen, mee. Dus ik durf dit niet meer,iemand aanranden is belachelijk, alleen het lijkt de beste oplossing te zijn aangezien een praatje ALTIJD uitmondt in niets Is het voor vrouwen zo moelijk toe te geven aan het niet geil willen worden maar wel worden?
Een vrouw hoeft niks en Klopt. Daarom zit ik dus met een groot probleem. En mensen die beweren dat ik overdrijf, dan zou ik maar een ding kunnen zeggen: Ga is mee.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:33 schreef Yiwei het volgende:
[..]
In wat moet een praatje uitmonden dan volgens jou? En waarom moet een vrouw toegeven dat ze geil is?
Naar mijn mening heeft u geluk gehad dat u maar een paar klappen heeft gekregen toen u een vreemde bij haar middel pakte. Wat u heeft gedaan is nl. seksuele intimidatie; dit is een strafbaar feit. Het had erger kunnen uitpakken
Het geheim ligt in vertrouwen. Bepaalde niveau van vertrouwen kan niet verkregen worden in bijv. clubs waarbij het muziek zo hard staat dat je elkaar geeneens hoort praten. En ook al is een praatje gemaakt, iemand een keer gezien hebben en ermee gepraat te hebben is vaak ook niet genoeg naar mijn mening. Dus verwacht niet dat je ineens een vriendin van goede kwaliteit kan krijgen na een nachtje stappen bijv.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:47 schreef bechirti het volgende:
[..]
Een vrouw hoeft niks en Klopt. Daarom zit ik dus met een groot probleem. En mensen die beweren dat ik overdrijf, dan zou ik maar een ding kunnen zeggen: Ga is mee.
quote:Op zondag 20 juli 2014 17:15 schreef Friek_ het volgende:
Herkenbaar probleem. Ik heb dit in combinatie met hoogbegaafdheid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |