abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142522538
Haha fokkers zijn jaloers op TS :')
TS ik wil je wel helpen, dm me maar
pi_142542713
TS is zeker niet super knap :{w
pi_142542832
Wel herkenbaar. Vrouwen zijn vaak zo bang niet knap genoeg voor mij te zijn dat ze boel bij voorbaat al afkappen.
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_142551136
Zeker herkenbaar. Vrouwen zitten bij mij ook gelijk aan me, ik voel me dan gebruikt en als een object :'(
pi_142555028
Ik blijf het opmerkelijk vinden. Hoe knap je ook bent, als vrouwen snel bij je weg willen, doe je toch echt iets fout. Het enige dat ik merk is dat sommige vrouwen het eng vinden om je te benaderen. Hogere drempel, maar wanneer je met ze praat ze juist van de aandacht genieten.

Ik merk persoonlijk het tegenovergestelde van jouw verhaal. Sterker nog er zijn vrouwen/meisjes die mij gewoon ongegeneerd proberen te versieren waar mijn vriendin bij is. Wordt erg gewaardeerd... Blijkbaar voelen ze zich bij jou niet op hun gemak en koppel je dat maar aan je uiterlijk. Ik denk dat het toch echt aan iets anders ligt. Ik hoef qua uiterlijk niet te klagen volgens mij (heb in een ver verleden modellenwerk gedaan, lekker makkelijk verdienen), maar herken mij dus totaal niet in jouw verhaal.

[ Bericht 0% gewijzigd door ssebass op 21-07-2014 15:41:39 ]
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  maandag 21 juli 2014 @ 16:23:40 #106
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_142558015
Heb genoeg leuke vrouwen gehad die speciaal op me af kwamen om te zeggen dat ze me zo'n knappe jongen vinden.

Leuk, maar dan is de thrill er voor mij op een bepaalde manier vanaf.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_142567450
Dat meisjes onzeker worden als je ze treft is een pluspunt..

Voor de rest doe je echt wat fout, want als je een 10 bent + een 1 qua persoonlijkheid, kan je nog steeds probleemloos veel "chicks" regelen.

Jij probleem ligt dat je jezelf overschat en aan je norse hoofd.

glhf.
pi_142573421
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:48 schreef S4pphire het volgende:

Voor de rest doe je echt wat fout, want als je een 10 bent + een 1 qua persoonlijkheid, kan je nog steeds probleemloos veel "chicks" regelen.

glhf.
hoe scoor je die dan dan, als je een 10 bent?
  maandag 21 juli 2014 @ 22:59:46 #109
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_142577696
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:48 schreef S4pphire het volgende:

glhf.
Wat een bullshit. :')
Genoeg knappe mannen die 30 zijn en nog steeds maagd. Ligt gewoon aan hun sociaal vermogen wat de seksuele aantrekkelijkheid zo danig afremt dat het nooit tot de moment supreme komt.
  maandag 21 juli 2014 @ 23:03:41 #110
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_142577872
Topic effe doorgelezen, blijkbaar toch geen trolltopic.
Wat TS zegt bestaat maar verwoord het verkeerd, een uiterlijk kan dit namelijk niet doen maar een uitstraling wel (klein verschil).

TS heeft dus een slechte uitstraling op mensen en koppelt daarom zijn falen op zijn uiterlijk waardoor hij nog onzekerder wordt aangezien je een kop volgens hem niet kan veranderen en zorgt voor meer falen.
In de psychologie hadden ze daar volgens mij een mooi woord voor.
  maandag 21 juli 2014 @ 23:04:23 #111
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_142577908
En om effe te trollen:
Advies krijgen van Dima de 24 jarige oppermaagd van FOK! damn :')
pi_142579234
TS, het ligt aan jouw houding en mindset. Serieus, als je geen voldoende zelfvertouwen hebt, ga je in een cirkeltje blijven draaien wat jammer zou zijn. Dus doe iets aan jouw zelfvertrouwen, geloof in jezelf en leg de focus niet te veel op resultaat. :@
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  maandag 21 juli 2014 @ 23:34:45 #113
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_142579348
quote:
9s.gif Op maandag 21 juli 2014 23:32 schreef complicate het volgende:
TS, het ligt aan jouw houding en mindset. Serieus, als je geen voldoende zelfvertouwen hebt, ga je in een cirkeltje blijven draaien wat jammer zou zijn. Dus doe iets aan jouw zelfvertrouwen, geloof in jezelf en leg de focus niet te veel op resultaat. :@
WAZ MET JOU? DAT ZEI IK AL!
pi_142579406
quote:
8s.gif Op maandag 21 juli 2014 23:34 schreef wickedmen het volgende:

[..]

WAZ MET JOU? DAT ZEI IK AL!
Oh heb alleen de op gelezen. :)
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  maandag 21 juli 2014 @ 23:36:29 #115
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_142579435
quote:
7s.gif Op maandag 21 juli 2014 23:35 schreef complicate het volgende:

[..]

Oh heb alleen de op gelezen. :)
ZIE JE ME BOEIEN? KOM DAN VECHTEN BOLLE!
pi_142586469
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:59 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Genoeg knappe mannen die 30 zijn en nog steeds maagd. Ligt gewoon aan hun sociaal vermogen wat de seksuele aantrekkelijkheid zo danig afremt dat het nooit tot de moment supreme komt.
Vrouwen zijn net als mannen, als er een "lekker hapje" rondloopt zeggen ze geen nee.

TS profileert zich als een 10 (of een 9), dan is dat echt geen probleem hoor.. Ik neem aan dat hij best "hoi" kan zeggen en best wat oppervlakkige praat kan uitslaan als "wat zijn je hobbies/interesses" of "mooi weer he?"....
pi_142586518
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 09:21 schreef S4pphire het volgende:

[..]

Vrouwen zijn net als mannen, als er een "lekker hapje" rondloopt zeggen ze geen nee.

TS profileert zich als een 10 (of een 9), dan is dat echt geen probleem hoor.. Ik neem aan dat hij best "hoi" kan zeggen en best wat oppervlakkige praat kan uitslaan als "wat zijn je hobbies/interesses" of "mooi weer he?"....
"mooi weer zijn hobbies he?"
  dinsdag 22 juli 2014 @ 10:01:12 #118
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_142587108
#noracism, maar zou 't ook niet met je afkomst te maken kunnen hebben? Allochtonen staan toch bij veel vrouwen wel bekend om hun opdringerige gedrag, kan me best voorstellen dat dit afschrikt, vooral in combinatie met je arrogante houding t.a.v. je looks.
  PR en moderator dinsdag 22 juli 2014 @ 10:25:00 #119
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_142587619
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 20:25 schreef katrien_duck het volgende:
Als we aan onze haren zitten betekent dat dat we verveeld zijn en je moet oprotten.
Dit.

Ik denk dat TS het eerder bij z'n gedrag/houding moet zoeken dan bij z'n uiterlijk :')
Fuck the EBU.
pi_142591109
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 20:14 schreef bechirti het volgende:
De keren waar ik zonder te zeggen een meid bij haar middel pakte pakten beter uit. Echter, ik heb deze methode nog een paar keer toegepast en kreeg er 1x enorme problemen,zelfs klappen, mee. Dus ik durf dit niet meer,iemand aanranden is belachelijk, alleen het lijkt de beste oplossing te zijn aangezien een praatje ALTIJD uitmondt in niets Is het voor vrouwen zo moelijk toe te geven aan het niet geil willen worden maar wel worden?
In wat moet een praatje uitmonden dan volgens jou? En waarom moet een vrouw toegeven dat ze geil is?

Naar mijn mening heeft u geluk gehad dat u maar een paar klappen heeft gekregen toen u een vreemde bij haar middel pakte. Wat u heeft gedaan is nl. seksuele intimidatie; dit is een strafbaar feit. Het had erger kunnen uitpakken :P
pi_142591700
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:33 schreef Yiwei het volgende:

[..]

In wat moet een praatje uitmonden dan volgens jou? En waarom moet een vrouw toegeven dat ze geil is?

Naar mijn mening heeft u geluk gehad dat u maar een paar klappen heeft gekregen toen u een vreemde bij haar middel pakte. Wat u heeft gedaan is nl. seksuele intimidatie; dit is een strafbaar feit. Het had erger kunnen uitpakken :P
Een vrouw hoeft niks en Klopt. Daarom zit ik dus met een groot probleem. En mensen die beweren dat ik overdrijf, dan zou ik maar een ding kunnen zeggen: Ga is mee.
pi_142592935
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:47 schreef bechirti het volgende:

[..]

Een vrouw hoeft niks en Klopt. Daarom zit ik dus met een groot probleem. En mensen die beweren dat ik overdrijf, dan zou ik maar een ding kunnen zeggen: Ga is mee.
Het geheim ligt in vertrouwen. Bepaalde niveau van vertrouwen kan niet verkregen worden in bijv. clubs waarbij het muziek zo hard staat dat je elkaar geeneens hoort praten. En ook al is een praatje gemaakt, iemand een keer gezien hebben en ermee gepraat te hebben is vaak ook niet genoeg naar mijn mening. Dus verwacht niet dat je ineens een vriendin van goede kwaliteit kan krijgen na een nachtje stappen bijv.

Ik heb vaak de indruk dat mensen deze waarheid niet (willen) weten; dat een partner vinden een super simpel proces is wat minimale moeite vereist ofzo. Dit laatste is niet specifiek voor u bedoelt hoor, meer als algemeen opmerking.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 16:22:27 #123
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_142600005
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 17:15 schreef Friek_ het volgende:
Herkenbaar probleem. Ik heb dit in combinatie met hoogbegaafdheid.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_142626331
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:47 schreef bechirti het volgende:

[..]

Ga is mee.
We vallen ook op intelligentie. Helaas voor jou.
pi_142629356
Grappig nadat ik zei dat ik vroeger modellenwerk deed, heb ik ineens veel meer views in mijn fobo :D
Allemaal wantrouwende fokkers :P
  woensdag 23 juli 2014 @ 12:35:18 #126
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_142632623
Als het zo een enorm probleem is neem dan wat plastische chirurgie en neem een grote lelijke neus ofzo. Ben je direct je probleem kwijt joh... Normaal gesproken doe je het om beter te worden dat raad ik in jou geval dus sterk af.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
  woensdag 23 juli 2014 @ 12:38:16 #127
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_142632736
quote:
8s.gif Op maandag 21 juli 2014 23:36 schreef wickedmen het volgende:

[..]

ZIE JE ME BOEIEN? KOM DAN VECHTEN BOLLE!
Aah fakka G, je bent niet helemaal barkie man da was een fattoe. Maar alles kits verder?
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
  woensdag 23 juli 2014 @ 12:41:37 #128
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_142632846
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 12:38 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Aah fakka G, je bent niet helemaal barkie man da was een fattoe. Maar alles kits verder?
Ja man met jou?
  woensdag 23 juli 2014 @ 12:43:23 #129
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_142632894
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 12:41 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Ja man met jou?
Ja wel redelijk beetje last van de slappe lach.
  woensdag 23 juli 2014 @ 12:44:39 #130
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_142632938
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 12:43 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Ja wel redelijk beetje last van de slappe lach.
Door mij? :@
pi_142635686
Je maakt ze niet geil hoor, wees gerust. Ik doe dan andere dingen hoor dan aan mijn haar te prutsen . :') Dat ze geen verder contact meer willen met jou komt misschien omdat je te opdringerig bent. Ik zou ook weglopen als een vreemde mij opeens bij mijn heupen vastneemt. Je bent ook niet te knap hoor, ik denk dat het ook aan iets anders ligt. Goede looks kunnen veel doen, maar ook niet alles. De mensen die mij aanspreken kunnen een gesprekje krijgen, maar als ik niets van interesse heb blijf het er ook bij. Tja, en dan kan uiterlijk en een vlotte babbel dan ook niets aan veranderen.
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
pi_142674861
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 13:57 schreef Subpoena het volgende:
Je maakt ze niet geil hoor, wees gerust. Ik doe dan andere dingen hoor dan aan mijn haar te prutsen . :') Dat ze geen verder contact meer willen met jou komt misschien omdat je te opdringerig bent. Ik zou ook weglopen als een vreemde mij opeens bij mijn heupen vastneemt. Je bent ook niet te knap hoor, ik denk dat het ook aan iets anders ligt. Goede looks kunnen veel doen, maar ook niet alles. De mensen die mij aanspreken kunnen een gesprekje krijgen, maar als ik niets van interesse heb blijf het er ook bij. Tja, en dan kan uiterlijk en een vlotte babbel dan ook niets aan veranderen.
Oja, dus ik die alles 24/7 ervaar lult maar wat in de rondte omdat jullie door een foto kunnen beoordelen of ik de waarheid spreek of niet. Hoevaak moet ik hier nog zeggen dat fotos geen graadmeter zijn van me rl aangezicht waar wat i kzei weldegelijk van toepassing is. Maarja, de discussie loopt al lang spaak, omdat mensen me niet geloven. Verder neem ik de tips van jullie graag aan hoor, maar als je de kans niet krijgt om te praten..
pi_142674987
Vrouwen zullen nooit van je weg lopen vanwege een te knap uiterlijk. Je zal het ergens anders moeten zoeken.
pi_142675189
Man man man...

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2014 12:04:37 ]
pi_142683276
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 11:54 schreef bechirti het volgende:

[..]

Oja, dus ik die alles 24/7 ervaar lult maar wat in de rondte omdat jullie door een foto kunnen beoordelen of ik de waarheid spreek of niet. Hoevaak moet ik hier nog zeggen dat fotos geen graadmeter zijn van me rl aangezicht waar wat i kzei weldegelijk van toepassing is. Maarja, de discussie loopt al lang spaak, omdat mensen me niet geloven. Verder neem ik de tips van jullie graag aan hoor, maar als je de kans niet krijgt om te praten..
Maar van jezelf al zeggen dat je TE knap bent... Dat zegt al veel over hoe je zult overkomen naar anderen toe. En een foto kan misschien een ander beeld geven zoals je bent, maar het zal geen wereld van verschil maken in mijn ogen hoor.
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
  donderdag 24 juli 2014 @ 18:46:22 #136
424509 Wilgekatje
niet uit de wilg te kijken
pi_142689510
Het eerste wat ik dacht toen ik je topic las was 'bah, wat een engerd, dat die bestaan' (of 'goede grap als het een troll is').
Het engste is dat je zelf niet doorhebt hoe het niveau van je posts overkomt. Gebrek aan verstandelijke vermogens/een licht verstandelijke beperking gaat bij veel vrouwen nu eenmaal in de categorie 'eng' en er zijn zoveel mannen die wel iets leuks met je willen doen dat je het je als vrouw kunt permitteren om van de gehele categorie 'eng' direct weg te rennen.
pi_142696381
quote:
7s.gif Op donderdag 17 juli 2014 20:33 schreef RockNijntje het volgende:
Ik weet dat het een mening is, maar je bent echt niet (te) knap. Vooral die foto met puisten/wonden op je gezicht is nou niet echt appetijtelijk.
_O-
pi_142715424
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 17:13 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je bent niet te knap. Denk dat je OP een tikkeltje overdreven is. Narcistisch zelfs. :)

Andere mogelijkheid is dat je die persoon op FB in een slecht daglicht probeert te zetten en het zelf dus niet bent. Maar daar gaan we niet van uit.
aa nog eentje die op me fotos van fb checkt. Zijn allemaal oerlelijke en onscherpe fotos die nogmaals niks met rl te maken hebben. Mensen herkennen me geen eens vaak. En het hameren hierop heeft niks met narcisme te maken alleen op het werven van meer goede tips ipv 'je bent niet te knap reacties' want ik mag dan wel sociaal niet in orde zijn. Me op is op 100procent waarheid gebaseerd.
pi_142715501
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 18:46 schreef Wilgekatje het volgende:
Het eerste wat ik dacht toen ik je topic las was 'bah, wat een engerd, dat die bestaan' (of 'goede grap als het een troll is').
Het engste is dat je zelf niet doorhebt hoe het niveau van je posts overkomt. Gebrek aan verstandelijke vermogens/een licht verstandelijke beperking gaat bij veel vrouwen nu eenmaal in de categorie 'eng' en er zijn zoveel mannen die wel iets leuks met je willen doen dat je het je als vrouw kunt permitteren om van de gehele categorie 'eng' direct weg te rennen.
Zit wat in.Alleen hoe ontkom je aan die indruk... ze zijn vaak sneller weg dan je je kan bewijzen.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 13:52:33 #140
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_142717322
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:59 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Hier ben ik het mee eens.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_142723855
Vandaag in de supermarkt een rij bij het afrekenen. Drie mannen achter mij, bij het afrekenen en inpakken kwartslag gedraaid zoals gewoonlijk. De man achter mij net iets opzij gestapt, zag ik die 2e man achter mij apart kijken. Ik zo denken: wat was dat? Dus ik nog een keer goed kijken, hij keek weer volop in mijn ogen zo lang, bijna net niet staren ofzo. Als ik niet wegkeek, zou hij ook niet wegkijken.

Zijn blik was zo eng, leek wel ik-ga-jou-zo-verkrachten blik. Boodschapje half ingeladen, ik keek weer terug naar hem, toen weer hetzelfde; ik-ga-jou-zo-verkrachten-of-beroven blik. Hierna ben ik echt snel weggegaan :o

Misschien is dit ook iets voor TS, hij denkt dat hij onwijs knap is voor die bepaalde meid (niet dat TS lelijk is ofzo, maar smaken verschillen nogal). Onbewust gaat hij posen en kijken als James Bond in zijn hoofd. Maar in werkelijk ziet hij door die actie eruit als ... wat haar wegjaagde. Ik bedoel, misschien kijkt TS zo vies en eng terwijl dat een stoere sexy look moest zijn }:|

Ik vraag me af of TS wel aardig en vriendelijk kijkt of kan kijken.
pi_142724092
TS:

pi_142724317
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 12:50 schreef bechirti het volgende:

[..]

aa nog eentje die op me fotos van fb checkt. Zijn allemaal oerlelijke en onscherpe fotos die nogmaals niks met rl te maken hebben. Mensen herkennen me geen eens vaak. En het hameren hierop heeft niks met narcisme te maken alleen op het werven van meer goede tips ipv 'je bent niet te knap reacties' want ik mag dan wel sociaal niet in orde zijn. Me op is op 100procent waarheid gebaseerd.
Je zelfbeeld kan best niet overeenkomen met de realiteit. Ook dat je aangeeft dat je in het echt er zo anders uitziet dan al je foto's geeft aanleiding om dat te denken. De foto's zijn verder niet 'onscherp' allemaal. Misschien krijg je wel geen tips wat dat betreft omdat mensen het idee hebben dat je je beter kan richten op iets wat voor hen realistischer lijkt. Ook al is er natuurlijk altijd de kans dat wat je stelt ook in het echt zo is. Maar dan je wel een uitzondering en mankeert er dusdanig veel aan je dat het niet te compenseren valt met welk uiterlijk dan ook (gezien je jezelf ontzettend knap vindt en dat als uitgangspunt te nemen in de realiteit)
  vrijdag 25 juli 2014 @ 17:30:56 #144
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_142724403
Beter te knap dan te lelijk.
pi_142725657
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 17:27 schreef spelletjesman het volgende:

[..]

Je zelfbeeld kan best niet overeenkomen met de realiteit. Ook dat je aangeeft dat je in het echt er zo anders uitziet dan al je foto's geeft aanleiding om dat te denken. De foto's zijn verder niet 'onscherp' allemaal. Misschien krijg je wel geen tips wat dat betreft omdat mensen het idee hebben dat je je beter kan richten op iets wat voor hen realistischer lijkt. Ook al is er natuurlijk altijd de kans dat wat je stelt ook in het echt zo is. Maar dan je wel een uitzondering en mankeert er dusdanig veel aan je dat het niet te compenseren valt met welk uiterlijk dan ook (gezien je jezelf ontzettend knap vindt en dat als uitgangspunt te nemen in de realiteit)
Eens. Je zelfbeeld van hoe mensen naar je kijken is soms moeilijk te zien. Maar je denkt na 4 jaar ervaringen,blikken en reacties van tienduizenden meisjes enzo dat ik lulkoek sta te verkopen? En ja, er mankeert nogal wat aan mijn omgang met dames, maar de standaardtips die blijken niet te helpen. Dan ga ik het ergens anders zoeken, en ik ben ervan overtuigd dat het hieraan(zie op ) ligt. Dit doorbreken en de confort zone proberen in te gaan is zeer moeilijk voor mij aangezien vrouwen(zoals aangegeven misschien door onzekerheid) zich nooit op hun gemak voelen bij mij. Soms heb ik gewoon het gevoel dat ik gelijk toe moet slaan, maar dat heet vaak aanranding.
pi_142725751
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 18:23 schreef bechirti het volgende:

[..]

Eens. Je zelfbeeld van hoe mensen naar je kijken is soms moeilijk te zien. Maar je denkt na 4 jaar ervaringen,blikken en reacties van tienduizenden meisjes enzo dat ik lulkoek sta te verkopen? En ja, er mankeert nogal wat aan mijn omgang met dames, maar de standaardtips die blijken niet te helpen. Dan ga ik het ergens anders zoeken, en ik ben ervan overtuigd dat het hieraan(zie op ) ligt. Dit doorbreken en de confort zone proberen in te gaan is zeer moeilijk voor mij aangezien vrouwen(zoals aangegeven misschien door onzekerheid) zich nooit op hun gemak voelen bij mij. Soms heb ik gewoon het gevoel dat ik gelijk toe moet slaan, maar dat heet vaak aanranding.
Nou ja kijk, ik ben vrij neutraal voor mijn gevoel en bij mij komt als eerste op dat 'als je weet dat je wat 'speciaal' bent zeg maar dat je ook kan aannemen dat je idee van jezelf wat dat betreft ook een grotere kans heeft om niet te kloppen. Afgezien van dat je best knap kan zijn wat mij betreft. Maar de mate daarin heb je grotere kans om dat anders te zien dan het is omdat je al erkent dat je op bepaalde gebieden wat anders bent (die misschien meer opvallen). Of althans, dit zou ook op die manier zo kunnen opvallen (dat meiden eigenlijk stellen dat je niet zo knap bent als je denkt) maar dat je dat niet op die manier zo interpreteert omdat je al andere zaken hebt om daarvoor 'verantwoordelijk' te houden..

Het is sowieso zinloos om te stellen dat je te knap bent want als dat echt het probleem is kan je net zo goed een glasscherf pakken en je gezicht een beetje verminken om maar iets te noemen. Maar dat wil je zelf niet en je weet ook dat dat niet de oplossing is. Dus het ligt aan iets anders en daarop moet je je dan richten zonder steeds terug te vallen erop dat het echt is dat je te knap bent... aangezien dat uiteindelijk niks zal helpen want dat is niet op een normale manier te verhelpen ook al zou het echt zo zijn...
pi_142725943
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 18:28 schreef spelletjesman het volgende:

[..]

Nou ja kijk, ik ben vrij neutraal voor mijn gevoel en bij mij komt als eerste op dat 'als je weet dat je wat 'speciaal' bent zeg maar dat je ook kan aannemen dat je idee van jezelf wat dat betreft ook een grotere kans heeft om niet te kloppen. Afgezien van dat je best knap kan zijn wat mij betreft. Maar de mate daarin heb je grotere kans om dat anders te zien dan het is omdat je al erkent dat je op bepaalde gebieden wat anders bent (die misschien meer opvallen). Of althans, dit zou ook op die manier zo kunnen opvallen (dat meiden eigenlijk stellen dat je niet zo knap bent als je denkt) maar dat je dat niet op die manier zo interpreteert omdat je al andere zaken hebt om daarvoor 'verantwoordelijk' te houden..

Het is sowieso zinloos om te stellen dat je te knap bent want als dat echt het probleem is kan je net zo goed een glasscherf pakken en je gezicht een beetje verminken om maar iets te noemen. Maar dat wil je zelf niet en je weet ook dat dat niet de oplossing is. Dus het ligt aan iets anders en daarop moet je je dan richten zonder steeds terug te vallen erop dat het echt is dat je te knap bent... aangezien dat uiteindelijk niks zal helpen want dat is niet op een normale manier te verhelpen ook al zou het echt zo zijn...
Klopt. Ik ben ook bezig om mijn obsessie weg te krijgen en langzaam hoe ik overkom te verbeteren. Maar een obsessie is moeilijk weg te krijgen als je er constant mee geconfronteerd wordt.
pi_142726031
Ik moet nu gaan weer ongeveer, maar je laatste post is veelbelovend en komt op mij over alsof het wel goed komt of kan komen wat dat betreft. Heb geen kant en klare tips verder behalve (wat gewoon in me opkomt dus hoeft niet heel zinvol te zijn) dat je gewoon naar meiden probeert te reageren zoals je naar vrienden of jongens zou doen... Minder druk leggen en normalere gesprekken lijken me dan eerder voor te komen als je dat zou lukken of gewoon probeert. En vragen aan je vrienden hoe hen denken ofzo of aan vriendinnen en wat praten erover e.d. En misschien wat meer je kwetsbaar opstellen in sommige situaties want dat is minder bedreigend maar ja dat lukt je niet zo gemakkelijk (denk eraan als in dat een persoon die wat kwetsbaarder is niet zomaar met zijn hand om de middel van een meid zou gaan). Kan bedreigend overkomen voor een meid vandaar ook een keer die klap. Ik zou daar wat over nadenken.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 13:19:41 #149
420190 Purrrp
Sip, sip, motherfucker.
pi_142846161
Ik heb dus een aantal gemeenschappelijke vrienden met je op facebook. Navraag gedaan, en het lijkt erop dat je bekend staat als het type dat zichzelf aan meisjes opdringt. Iemand anders noemde je aardig, maar een beetje raar.

Het ligt waarschijnlijk echt aan je social skills. Werk daaraan.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 13:29:17 #150
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_142846437
quote:
10s.gif Op donderdag 24 juli 2014 12:04 schreef Dimachaerus het volgende:
Man man man...

[ afbeelding ]
zijn jullie toevallig broertjes?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo